Şimdi Ara

Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • · Renault Grubu, Ocak – Haziran 2012 döneminde toplam pazar lideri.

    · 13 yıldır binek araç lideri Renault, %14,7 pazar payı ile 2012 yılının ilk yarısında liderliğini koruyor.

    · Fluence ve Symbol, Haziran 2012 sonu itibarıyla yine podyumda yerlerini aldı.

    · Dacia markası toplam pazarda %3,7 pazar payı ile 8. sırada yer aldı.

    · Dacia, 2012 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre (Ocak – Haziran 2011) binek otomobil pazar payını %4,8’e yükselterek %60 arttırmış oldu.

    · Duster orta sınıf SUV lideri.

    Detaylar:http://goo.gl/ZQrO2




     Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider


     Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider


     Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider


     Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider


     Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider


     Renault Grubu Yılın İlk Yarısında Lider



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asist_3434 -- 16 Temmuz 2012; 11:11:13 >







  • Renault, eksiklikleri olan bir marka, diger tum markalar gibi. Fakat eksiklerini kapatmasini iyi beceriyor. Hem binek, hem filo hemde ticari amaclari ayirt etmeden karsilamya calismadi sayesinde kendilerini yukariya cikariyorlar.

    Yaptiklarima herkes gibi bende saygi duyorum. Ozellikle yeni dci motorlar goz dolduruyor.

    Tum bunlarin yani sira icime sindiremedigim seyler var.

    Bu hedefteki ve buyuklukteki firmaya yakismayan seyler var.

    Mesela latitude gibi bir d sinifi ve suanki sarlarda orda ust kesme hitap eden bir aracin bagaj tavanini acik birakip kaplamamak ne demektir?

    Mesela yillardir sure gelen bej rengi deri direksiyon ve vites topuzundaki soyulmalar. Bugum privilege donanimina sahip butun megane 2 ler ve cogu megane3ler ve diger modellerde bunu rahatlikla gorebilirsiniz. Bu kadar buyuk bir otomobil markasi olmanin geregi sudur ki, "BUTUN PRİVİLEGE DONANİMA SAHİP RENAULT ARACLARİNİ DİREKSİYON VE VİTES DERİSİ DEGİSİMİ İCİN SERVİSE CAGİRİYORUZ". Ve bu degisimden sonra ayni sorunun yasanmayacagina garanti veriyoruz. Eger Renault bunu yapsa o zaman suankinden kat ve kat daha saygin bir marka olur. Ama onlar ise dileyen garantisi devam eden arabasini getirsin 20.000 sonra tekrar ayni hali alsin diyorlar.

    Daha bu ornekler gibi niceleri var, en basitinden ne oto nede manuelde yillardir vites tasarimini becerememeleri gibi fakat mobilden ben bu kadarina deyineyim.

    Eger bizler akilli millet olsaydik bu gibi cogu seyin ve suan otomobil piyasasindaki akil almaz fiyatlarin onune gecebilirdik. Ya da akilliyiz ama birlik mi yok demeli ?

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her zaman söylüyorum eğer premium bir araç alınmayacaksa geriye türkiye şartlarında en iyi alternatif renault kalıyor.Bana göre de Clio hb dışında eksiklikleri var.Mesela meganenin arka görüş açısı dar ,diz mesafesi dar ve arka tasarım biraz iyi değil ,keza fluence'nin iyi bir makyaja ihtiyacı var.Lattitude de yine biraz iyileştirmeler istiyor.Symbol'ü zaten saymıyorum tamamen ekonomi için yapılmış bir araç.
    Fakat bütün bunların yanında yaygın servis ağı,sağlam ve sorunsuz ve çok tasarruflu çalışan motor ünitesi,döneminin ilerisinde donanım seviyeleri ile F/P oranı bakımından Renault bence rakipsiz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Her zaman söylüyorum eğer premium bir araç alınmayacaksa geriye türkiye şartlarında en iyi alternatif renault kalıyor.Bana göre de Clio hb dışında eksiklikleri var.Mesela meganenin arka görüş açısı dar ,diz mesafesi dar ve arka tasarım biraz iyi değil ,keza fluence'nin iyi bir makyaja ihtiyacı var.Lattitude de yine biraz iyileştirmeler istiyor.Symbol'ü zaten saymıyorum tamamen ekonomi için yapılmış bir araç.
    Fakat bütün bunların yanında yaygın servis ağı,sağlam ve sorunsuz ve çok tasarruflu çalışan motor ünitesi,döneminin ilerisinde donanım seviyeleri ile F/P oranı bakımından Renault bence rakipsiz...

    rakipsiz kelimesi biraz iddaalı değil mi? İyi olabilir, başarılı olabilir ama rakipsiz olamaz.
  • Binek olarak RENAULT lider .
    Fakat genel anlamda ( Ticari , binek , kamyon ) FORD 10 senedir Türkiye'de lider. 11.senelerine doğru gidiyorlar. Yılın ilk yarısında yine Ford birinciliğini koruyor.
    Ticari olarak Kocaeli'nde üretilen Transit , Transit Connect ,
    İnönü'de üretilen Cargo Ford'un birinciliğinde önemli rol oynuyor.
    Binek olarak zaten ülkemizde Renault , Ford , Volkswagen öne çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lego95 -- 10 Temmuz 2012; 16:07:27 >
  • fiyat donanım olarak fiatı da unutmayalım
  • Gercekten renault spor formuladan cok sey katti

    Keske edc li trophy olsada kendimde test edebilsem

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Icimizdeki Fransa sevgisi ne zaman biter, acaba
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.