Şimdi Ara

Renault Clio V 1.3 Turbo kullananlar memnun musunuz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
1
Favori
31.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    1.3 Tce de EDC şanzıman var.Başa bela ayrıca Corolla varken alınacak tek Clio V6 cliodur.Yapmayın etmeyin b sınıf bir arabayla c sınıf bir araba aynı kefeye konamaz.

    Hocam çift kavrama şanzımanlara bakış açım o kadar kötü değil benim VAG'cılar gibi fanboyu da değilim açıkcası olmayacak yerde ve zamanda arızalar yapıp baş belası olabildiği de doğru ama tasarruf konusunda beni memnun ediyorlar. Tercih sebebi yani.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: rempuh

    Hocam çevrede hiç yok bizim farkı malesef göremem babam da zaten 55 yaşında adam yetiyor artıyor bile hayırlı olsun

    Anladım hocam belki denk gelir bayiler test sürüşü falan da yapıyor almak için değil illa ki biz de tek sefer denedik sonra devam  , size de hayırlı olsun bu arada güle güle kullanın.

  • Gokhantiryaki1 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    uzun yolda kullanım stiliniz belirler hocam. 950 km yolu my sense modunda gittim. Hızlı tempolu bi şekilde 8 saatte. ( Yemekdir ihtiyaç molalarıyla birlikte). ort tüketim 6.8 gösteriyordu mesela.

    Teşekkürler hocam.

  • Aynı motoru Megane’da kullanıyorum 500 kmdir bundan önce 8 yıl dci kullandım.


    Bir daha sanırım dizel almam. Hızlanması, konforu, sessizliği, gaz tepkisi dizelden çok daha iyi geldi bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    uzun yolda kullanım stiliniz belirler hocam. 950 km yolu my sense modunda gittim. Hızlı tempolu bi şekilde 8 saatte. ( Yemekdir ihtiyaç molalarıyla birlikte). ort tüketim 6.8 gösteriyordu mesela.

    Aracınız hayırlı olsun.

    Sanırım ortalama hız 120 den fazla. 6,8 lt çok iyi bir değer. Bir de uzun vadeli ortalama paylaşsanız, çok güzel olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b01 B kullanıcısına yanıt

    aynen uzun dönem dediğimiz gene bu 6.8 lik değer işte :). Araç kullanılmayan bi araç 0 km bayiden geldi. Bi ara denemek için istanbula onunla gidip geldim 2000 km de tam şuanda da 2 haftadır binmedim. Yani verdiğim değer aynı zamanda ist içi trafiği ve mersin içi trafiği de dahil rakam. Ondan ort bi tık az gözükse de otobanda 130 dan aşağı gelmedim ha rodajda diye 190 ı da geçmedim denebilir.


    Edit: İnceden bi fotoğraf da bırakayım.

    Renault Clio V 1.3 Turbo kullananlar memnun musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toxicated -- 7 Aralık 2020; 23:3:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence, renault un bu 1,33 tce motoru oldukça iyi bir motora benziyor. Zamanla kronik problemleri çıkmaz ise oldukça verimli görünüyor. Tek eksik yanı şu an için üst vergi diliminde. Keşke alt vergi diliminde yapılsaydı. Yılda 10bin km yol yapan ortalama bir aile için, on numara, beş yıldız bir motor. Tam dertsiz tasasız kullanılacak bir motor olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    aynen uzun dönem dediğimiz gene bu 6.8 lik değer işte :). Araç kullanılmayan bi araç 0 km bayiden geldi. Bi ara denemek için istanbula onunla gidip geldim 2000 km de tam şuanda da 2 haftadır binmedim. Yani verdiğim değer aynı zamanda ist içi trafiği ve mersin içi trafiği de dahil rakam. Ondan ort bi tık az gözükse de otobanda 130 dan aşağı gelmedim ha rodajda diye 190 ı da geçmedim denebilir.


    Edit: İnceden bi fotoğraf da bırakayım.

    Renault Clio V 1.3 Turbo kullananlar memnun musunuz?

    Çok güzel duruyor hocam özellikle Clio 4'e göre far tasarımı fark yaratmış jantları da beğendim maşallah güle güle kullan tekrardan.





  • 3K1X kullanıcısına yanıt

    hort yapalım biraz, başa bela dediğin şanızman ender ve neredeyse hiç, hatta yapmayan, arızalrını ara kaç tane bulacaksın yaz, özellikel bizden senelr önce AB de kullanıldığı için oradan bak, dsg gibi özürlü değil bu alet, arıza yapmayan ve tork konvertörlü kadar dayanıklı daha hızlı daha gelişmiş sıfır sorunlu bir şanzıman çıktı kardeş, 400.000 km baskı diski ömrü yeter, motor keza oda süper, 4 sene sonra araba çeyrek altın değerinde, satılığa çıkar bak kaç kişi alayım diye peşine düşecek...


    bu arada corollamı, Clio icon-rs ler B+ ayarında, bazı açılardan C den bile iyi, mesela senin corolladan daha sessiz ve daha iyi yol tutuyor daha hızlı daha güçlü ve onun kadarda sorunsuz, 2020 icon-rs aldıysan zaten bariz farklı bu üretimler, sonrakilerde helde 2024 lerde kalite iyice düşmüş durumda, onları saymıyorum, motor şanzıman zaten eh işte, 1.33 tce Getrag 7DCT300 ikilisinide bu sınıfa fazla olduğu için kaldırdılar, araba hothatch sayılacak durumda neredeyse.....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimelle -- 26 Kasım 2024; 14:13:57 >




  • alimelle A kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle Türkiye’de yaşamıyorum ve Corolla kullanmıyorum onu belirteyim.Evde 2 araç var şuan eşim A1 kullanıyor bende A7.Kısaca çift kavrama şanzımanlara gayet hakimim ayrıyetten araç alım satımı da yaptım bir dönem ve harici sık araç değiştiren biri olarak elimden bir çok marka ve model araç geçti buna istinaden yazdığımı da belirteyim.

    Şimdi gelelim neden bana göre Corolla, Clio’dan mantıklı;

    Türkiye’deki araç fiyatları malum ve otomobile bakış açısıda gayet ortada.Çift kavrama zaten yapısı gereği mekatronik, kart vb. bir arıza oluşturmasa da otomatik olarak kavrama değişim maliyeti olan bir şanzıman tipi.3-4 senelik gelirini otomobile bağlayan birisini (ki bir çoğu kişinin borç harç aldığını düşünürsek 5-6 sene diyelim)ortalama 2000 Euro kavrama, 3000 Euro mekatronik gibi potansiyel maliyete niye yönlendirirsin ? Bunu alan adam çat diye gözü görmeden çıkartıp 70-80 bin TL ödeyebilecek mi ?

    İkincisi evlerde 2-3 araç genelde olmuyor yani herkes 1 araçla tüm işini çözmeye çalışıyor.Doğal olarakta bu kullanım tarzında hacimde önemli olmuş oluyor.

    Şöyle toplayıp baktığımızda da Türkiye halkının en fazla önem verdiği iki şey sorunsuzluk yada sorun halinde uygun maliyet ve hacimmiş ki en çok satan model yıllardır Egea olmuş.

    Farklı bir segmentte yada farklı şartlarda tercih edilebilir yada mantıklı bulabileceğim bir şanzıman olduğunu da anlamışsınızdır sanırım 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3K1X kullanıcısına yanıt

    Hocam işte meselede bu, yazdığım gibi bu aracın şanzımanını bozmak zordur, her dct aynı değildir, 400.000 diyorum dikkat edersen, o dediğin parçalarda yok bu araçta, bu km den önce kavramayı bozmak için saçma sapan kullanman lazım, normal kullanıcıyı emekli eder, ayrıca değişimide çok basittir, mekatronik yok, yüksek basınç yok, dsg deki tipte yağ yok, atf yağıda yok, motor yağına benzer yağ kullanıyor ve 4 lt gerekiyor değişimde, 1 lt 400-450 tl gibi birşey, tek masrafı bu, kısaca senin dediklerin bu şanzımanda geçerli değil, madem konuya hakimsin Getrag 7DCT300 modelinin arıza sayısına bak, bakalım kaç tane bulacaksın, bu arada yeni egea hibrit olan araçtada bu şanzıman elektrik destekli 7HDT300 ü kullanılmakta, bunuda bozmak meseledir, her iki modelde farklı yapıda olsada corollanın e-cevt si kadarda sağlamdır.


    haklı olduğun tek yer var o da hacim, buda aracını iyi-kötü durumuyla alakasız, bu tercih meselesi, benim o hacme ihtiyacım yok , senin varsa başka araç alacaksın tabiki, benim dediğim bu aracın sağlam olduğu, madem avrupadasın orada araştır, kaç arızası var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alimelle -- 18 Aralık 2024; 20:42:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimelle

    hort yapalım biraz, başa bela dediğin şanızman ender ve neredeyse hiç, hatta yapmayan, arızalrını ara kaç tane bulacaksın yaz, özellikel bizden senelr önce AB de kullanıldığı için oradan bak, dsg gibi özürlü değil bu alet, arıza yapmayan ve tork konvertörlü kadar dayanıklı daha hızlı daha gelişmiş sıfır sorunlu bir şanzıman çıktı kardeş, 400.000 km baskı diski ömrü yeter, motor keza oda süper, 4 sene sonra araba çeyrek altın değerinde, satılığa çıkar bak kaç kişi alayım diye peşine düşecek...


    bu arada corollamı, Clio icon-rs ler B+ ayarında, bazı açılardan C den bile iyi, mesela senin corolladan daha sessiz ve daha iyi yol tutuyor daha hızlı daha güçlü ve onun kadarda sorunsuz, 2020 icon-rs aldıysan zaten bariz farklı bu üretimler, sonrakilerde helde 2024 lerde kalite iyice düşmüş durumda, onları saymıyorum, motor şanzıman zaten eh işte, 1.33 tce Getrag 7DCT300 ikilisinide bu sınıfa fazla olduğu için kaldırdılar, araba hothatch sayılacak durumda neredeyse.....

    Clio 1.3Tce'nin sonraki üretimleri kötü mü hocam? Sonrakilerden kastınız ne tam olarak? Kaçtan sonrası?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunderbolt5092 -- 18 Aralık 2024; 22:28:34 >




  • 51 Binde Clio 5 kullanıcısıyım.TCE+EDC kombinasyonu ile (17" jantlar) Kasım 2020 den bu güne kadar kullandım.Şehir içinde ve dışında hiç zor durumda bırakmadı.Yakıt, yol tutuş, donanım, performans...Sınıfının limitlerinde gayet yeterli ve sağlam.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.