Şimdi Ara

RENAULT 21fan club 21ciler BURAYA!!!! efsane araç 21 optima-manager-concorde-turbo-quadra (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.098
Cevap
39
Favori
1.312.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hoşgeldiniz.
  • Hoşgeldin kusura bakma .
  • hoşbulduk
    teşekkür ederim arkadaşlar
    bende elimden geldigince yardımcı olurum.
    yalnız bu cutt off mu ney dediniz nedir o. rölanti mevzusunda geciyor hani.
    gireriz artık.
  • Cut off bizim concordelerde ,aracın daha ekonomik sürülebilmesi için henüz birçok yeni araçda olmayan ve hatta birçok usta geçinen tamircinin dahi bilmediği yakıt kesme sistemidir. Teknik olarak, araç vitesde iken kompresöre bindiğinde(pedala basılmadığında) yaklaşık 1500 devire kadar yol bilgisayarındada görüleceği üzere aracın beyni tarafından benzinin enjektörlere gönderilmesini engeleyen sistemin adıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forumus

    arabanın arkasını kaldırmasını kendiniz yapamazsınız.
    arka tarafta yay sistemi yok. ve hatta alçak olmasının amartisörle alakası yok. arka tarafta cırcırlı sistem var. dereceli. yapamanızın sebebi teknigini bilmeden imkansız ve orası kapalı olarak koruması olmadığı için yüzde90 ı paslanmış durumda. hal böyle olunca usta bile baya zor yapar.

    ben yaptırdım. bazısı hem masraf açmak için hemde kolayına gelir belki dingili indirecez der. ugraşmayın. bilen usta yapar bu işi. boyada orjinal boyasını korumak önemli. komple boyayı tercih etmesen iyi olur.
    yukarıda dedigim gibi 900 e sıralı sistem var,

    ayrıca yeni geldik. hosgeldin diyen de yok. teessüf.

    Hosgeldin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: forumus

    arabanın arkasını kaldırmasını kendiniz yapamazsınız.
    arka tarafta yay sistemi yok. ve hatta alçak olmasının amartisörle alakası yok. arka tarafta cırcırlı sistem var. dereceli. yapamanızın sebebi teknigini bilmeden imkansız ve orası kapalı olarak koruması olmadığı için yüzde90 ı paslanmış durumda. hal böyle olunca usta bile baya zor yapar.

    ben yaptırdım. bazısı hem masraf açmak için hemde kolayına gelir belki dingili indirecez der. ugraşmayın. bilen usta yapar bu işi. boyada orjinal boyasını korumak önemli. komple boyayı tercih etmesen iyi olur.
    yukarıda dedigim gibi 900 e sıralı sistem var,

    ayrıca yeni geldik. hosgeldin diyen de yok. teessüf.

    Sormayi unuttum. Bu 900ytl dedigin sirali sistemin markasi ne yani hayir gelirmi ondan?




  • Herkese merhaba

    93 model Concorde'umuz var. Renault nasıl bir otomobil yapmış ki 14 yıl sonra donanım sağlamlık hala mükemmel diyoruz her binişimizde. Yenilerinden çok daha sağlam olduğunu da duyuyoruz, belki pek çok arabada olduğu gibi. Yedek parçada da yeni arabalarla karşılaştırıldığında oldukça uygun olduğunu düşünüyoruz. Pazarlık şansı olduğu için de. Keyfe keder bir iki parçayı pahalı bulduk sadece.

    Meraklıları için aklıma gelen iki konu var. Biri aldığım bi duyuma göre boyalarında üretim hatası olan baya bi R21 servislerde bedava boyanmış tekrar. Sorun renk atması. Bizde de oldu kaput ve tavanda, boyattık, ama sonra öğrendik bu işi.

    İkincisi de Concorde'un fabrika verileri var mı birinizde? Beygir gücü verileri biraz çelişkili SAE/DIN ayrımından. Bir de Fransız ile Türk yapımları arasında da fark olabilir diye düşünüyorum, katalizatör farkından vb. Orijinal fabrika kullanım kılavuzundan motor gücü, hızlanma ve tüketim değerlerini bilen var mı?




  • o devir düşmesini bende sordum.bunlarda böle dedi yani normalmiş.benim managerdada mesela 80 le giderken boşa atınca 1300 devir rölantide gidiyo yavaşladıkça düşüyo duruncada normal düzeyine dönüyo.
    ama zaten benim arabanın rölanti düzeni bi türlü tutmuyo.yukardada bahsetmiştim ama cevap alamadım.
    karbüratörlü managerda benden başka rölanti sıkıntısı yaşayan veya yaşayıpta çözülen varmı arkadaşlar?
    quote:

    Orjinalden alıntı: alexair80

    slm arkadaşlar parçaları birdee servise sorun bence çunku bu arabalar tadilattan kaltı gözüyle bakıyorlar o yüzden pazarlık yapılabiliyor ben bugun gittim dışarda tabla burçları 60 ytldediler 30 lukda var ben 30 luk taktırdım şu an daka kötü durumda verdiğim paraya yazık oldu servise gittim sağdakine 60 ytl soldaline 27 ytl dediler ama indirim yapabiliriz dediler bunlar zaten elimizde kalan parçalar kimse almıyor değilmi dedim evet dedi 60+60=120 ytl 27+27=54 ytl olantabla burçlarını 110 ytlye bırakırız dediler bende 100 verdim tamam dediler. 174 den 100 ytlye 74 ytl fark aradaki paraya bak yav bunlar ne para kazanıyorlarmış birde diğerlerinin para kaznışını düşünün bence gidin servise sorun indirim olmazmı diye pazarlık yapın ben bundan sonra öyle yapacağım en azından dışardan ucuza alıpda sonra 1 sene olmadan geri aynı hale gelmesin verdiğin para yanına kar kalıyor 60 ytl normal olana vermektense 100 ytl verir servisten alırım ben buna karar verdim


    bu arada yaptığım ayarlarla yakıtta düşme oldu 20 ytl lik gazla 145 km gittim yarısı şehir içi bazende uzunyolda basıyorum ne kadar sabit gidersen o kadar az yakıyor 90km sabit hızla bazen 5,5 gördüm şaşırdımnormal değerleri ise 6,2 ile 7,5 arası gösteriyor

    bhu arada dun ila bugun bir şey farkettim hızla giderken arabayı boşa atıp ayağımı gazdan çektiğimde yakıt 0,0 gösteriyor devir 1800 1700 1600 1500 1400 .........950 kadar iniyor yani yavaşlarken devir düşüyor anlamadım araba boşta bu nasıl iş böyle olan varmı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alexair80

    slm arkadaşlar parçaları birdee servise sorun bence çunku bu arabalar tadilattan kaltı gözüyle bakıyorlar o yüzden pazarlık yapılabiliyor ben bugun gittim dışarda tabla burçları 60 ytldediler 30 lukda var ben 30 luk taktırdım şu an daka kötü durumda verdiğim paraya yazık oldu servise gittim sağdakine 60 ytl soldaline 27 ytl dediler ama indirim yapabiliriz dediler bunlar zaten elimizde kalan parçalar kimse almıyor değilmi dedim evet dedi 60+60=120 ytl 27+27=54 ytl olantabla burçlarını 110 ytlye bırakırız dediler bende 100 verdim tamam dediler. 174 den 100 ytlye 74 ytl fark aradaki paraya bak yav bunlar ne para kazanıyorlarmış birde diğerlerinin para kaznışını düşünün bence gidin servise sorun indirim olmazmı diye pazarlık yapın ben bundan sonra öyle yapacağım en azından dışardan ucuza alıpda sonra 1 sene olmadan geri aynı hale gelmesin verdiğin para yanına kar kalıyor 60 ytl normal olana vermektense 100 ytl verir servisten alırım ben buna karar verdim


    bu arada yaptığım ayarlarla yakıtta düşme oldu 20 ytl lik gazla 145 km gittim yarısı şehir içi bazende uzunyolda basıyorum ne kadar sabit gidersen o kadar az yakıyor 90km sabit hızla bazen 5,5 gördüm şaşırdımnormal değerleri ise 6,2 ile 7,5 arası gösteriyor

    bhu arada dun ila bugun bir şey farkettim hızla giderken arabayı boşa atıp ayağımı gazdan çektiğimde yakıt 0,0 gösteriyor devir 1800 1700 1600 1500 1400 .........950 kadar iniyor yani yavaşlarken devir düşüyor anlamadım araba boşta bu nasıl iş böyle olan varmı


    motor devir düşürürken de cut off kısa bir süre devreye giriyor. rölanti devrine gelince yakıta devam.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yoruk efe

    Herkese merhaba

    93 model Concorde'umuz var. Renault nasıl bir otomobil yapmış ki 14 yıl sonra donanım sağlamlık hala mükemmel diyoruz her binişimizde. Yenilerinden çok daha sağlam olduğunu da duyuyoruz, belki pek çok arabada olduğu gibi. Yedek parçada da yeni arabalarla karşılaştırıldığında oldukça uygun olduğunu düşünüyoruz. Pazarlık şansı olduğu için de. Keyfe keder bir iki parçayı pahalı bulduk sadece.

    Meraklıları için aklıma gelen iki konu var. Biri aldığım bi duyuma göre boyalarında üretim hatası olan baya bi R21 servislerde bedava boyanmış tekrar. Sorun renk atması. Bizde de oldu kaput ve tavanda, boyattık, ama sonra öğrendik bu işi.

    İkincisi de Concorde'un fabrika verileri var mı birinizde? Beygir gücü verileri biraz çelişkili SAE/DIN ayrımından. Bir de Fransız ile Türk yapımları arasında da fark olabilir diye düşünüyorum, katalizatör farkından vb. Orijinal fabrika kullanım kılavuzundan motor gücü, hızlanma ve tüketim değerlerini bilen var mı?





    Hoş geldin. aradığın bilgilerin tamamı tork eğrisi de dahil, diğer sayfalarda var. Umarım bütün bilgilere ulaşırsın. başka soru olyrsa da bildiğimizce yardımcı olmaya çalışırız.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alexair80

    yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz....


    hoşgeldiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: commonwealth


    quote:

    Orjinalden alıntı: yoruk efe

    Herkese merhaba

    93 model Concorde'umuz var. Renault nasıl bir otomobil yapmış ki 14 yıl sonra donanım sağlamlık hala mükemmel diyoruz her binişimizde. Yenilerinden çok daha sağlam olduğunu da duyuyoruz, belki pek çok arabada olduğu gibi. Yedek parçada da yeni arabalarla karşılaştırıldığında oldukça uygun olduğunu düşünüyoruz. Pazarlık şansı olduğu için de. Keyfe keder bir iki parçayı pahalı bulduk sadece.

    Meraklıları için aklıma gelen iki konu var. Biri aldığım bi duyuma göre boyalarında üretim hatası olan baya bi R21 servislerde bedava boyanmış tekrar. Sorun renk atması. Bizde de oldu kaput ve tavanda, boyattık, ama sonra öğrendik bu işi.

    İkincisi de Concorde'un fabrika verileri var mı birinizde? Beygir gücü verileri biraz çelişkili SAE/DIN ayrımından. Bir de Fransız ile Türk yapımları arasında da fark olabilir diye düşünüyorum, katalizatör farkından vb. Orijinal fabrika kullanım kılavuzundan motor gücü, hızlanma ve tüketim değerlerini bilen var mı?





    Hoş geldin. aradığın bilgilerin tamamı tork eğrisi de dahil, diğer sayfalarda var. Umarım bütün bilgilere ulaşırsın. başka soru olyrsa da bildiğimizce yardımcı olmaya çalışırız.


    Sadece R21'lerde değil tüm otomobillerde boya hatası olanlar olabiliyor ve bunlar servislerde boyatılıp müşteriye de belirtilerek iskontolu olarak satılıyor diye biliyorum.




  • arkadaşlar bu rölanti vanasının yerini tarif edebilirmisiniz?
  • Orjinalden alıntı: Gergy



    http://depositfiles.com/files/799856

    http://depositfiles.com/files/799860

    http://depositfiles.com/files/799862

    http://depositfiles.com/files/799864


    Yukarıdaki linklerden fotoğraflarını yükleyebilirsin

    Yalnız bu fotoğraflar concorde'a aittir. Karbüratörlülerde nasıl olduğunu bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gergy -- 4 Mayıs 2007; 14:25:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gakgunlu

    Commonwealth ,şu an için e-mailden ulaşmaya çalışıyım ancak dediğin gibi akşam tlf u verirsen iyi olur direk bir görüşüyüm belki anlaşabilirim.

    dsc86 , tavsiyen için teşekkür ederim bu hususuda göz önünde bulunduracam.


    gakgunlu servisin telefonu 0318 3572337
    servis sahibi erhan aşkın
  • Selam. Daha öncede bahsetmistim arabanin vitesini geriye geciremiyorum, cok zorlaniyorum. Servise goturdum hic bi problem yok dedi. Tamam dedim alisiriz zamanla ama hala zorlaniyorum. Ya bu geri vitesdir özel bi yetenek istemezki illaki bi problem olmali. Bana akliniza gelebilecek herseyi yazarsaniz sevinirim. Cok sinir bozucu bi durum, insan geri vitese geciremiyorum demeye utaniyo.
  • geçmeyince 1 2 falan tak sora geri ye geçirmeyi dene.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tafu

    Selam. Daha öncede bahsetmistim arabanin vitesini geriye geciremiyorum, cok zorlaniyorum. Servise goturdum hic bi problem yok dedi. Tamam dedim alisiriz zamanla ama hala zorlaniyorum. Ya bu geri vitesdir özel bi yetenek istemezki illaki bi problem olmali. Bana akliniza gelebilecek herseyi yazarsaniz sevinirim. Cok sinir bozucu bi durum, insan geri vitese geciremiyorum demeye utaniyo.
  • HOŞBULDUK.
    Arkadaşlar benimde yol bilgisayarında dış sıcaklık 50 derece yanıyor ve yanıp sönüyor. Bu kış çok soğuk havaların birinde oldu. -ki konyada ikamet etmekteyim- bugün 1 kohm luk ntc aldım ve denedim olmadı. 2,5 kohm luk ntc bulamadım. acaba nereye bağlanacak. ve 2.5 luk olması şart mıdır?
    benim araba şehir içi 165 yakıyor şuan. yani 1 lt gaz ile 8,6km gidiyor. iyi gözle bakıyorum aslında ama daha iyi olurmu. yukarıda 145 km 20ytl ile gitti diyordu arkadaş. ayarlar nasıl.

    rolanti düzenleyicisini tinerle temizlemek için dikkat etmemiz gereken bir yer varmı acaba?
    tşk
  • daha resim var 3 taneymiş.










  • quote:

    Orjinalden alıntı: forumus

    arabanın arkasını kaldırmasını kendiniz yapamazsınız.
    arka tarafta yay sistemi yok. ve hatta alçak olmasının amartisörle alakası yok. arka tarafta cırcırlı sistem var. dereceli. yapamanızın sebebi teknigini bilmeden imkansız ve orası kapalı olarak koruması olmadığı için yüzde90 ı paslanmış durumda. hal böyle olunca usta bile baya zor yapar.

    ben yaptırdım. bazısı hem masraf açmak için hemde kolayına gelir belki dingili indirecez der. ugraşmayın. bilen usta yapar bu işi. boyada orjinal boyasını korumak önemli. komple boyayı tercih etmesen iyi olur.
    yukarıda dedigim gibi 900 e sıralı sistem var,

    ayrıca yeni geldik. hosgeldin diyen de yok. teessüf.

    Sormayi unuttum. Bu 900ytl dedigin sirali sistemin markasi ne yani hayir gelirmi ondan?

    _____________________________

    tafu
    markası italyan bendini mi neydi. arkadaşa taktırdık maraşta. sıralı sistem işte. ya en kötüsü bile olur yani. neden diyeceksin. çünkü öbür sistem bile taktırması falan tam bilmiyorumda 500-600 civarı. bunda 300-400 neyse fazla verirsin ama rölantide falan sabah çalışmasında sorun olmaz. benzinden gaza haberin olmaz. bence uyar. 2 yıl önce ben normal türünden taktırdım. 400 e o zamanda 900milyondu.konyada. ama ben ucuzu olsun dedim ve parasını çıkardım çoktan.

    HA arkadaşlar yağ olayına gelince. ben her zaman 2 katını veririm ama karşılığını alırım. yağı elf falan koymam. castrol magnatec koyacaksın 13-14000 km gideceksin. nerden baksan. şimdi benimki 10000i geçmiş. birazda eksiltmiş. daha gider. yoldada çok rahat ediyon bu yagla. hararete çok etkisi var. bilginize.




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.