Şimdi Ara

renault 12 toros (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
0
Favori
175.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehtebaala

    de hadi bakalım yokmu resmi olan

     renault 12 toros


     renault 12 toros


     renault 12 toros


    Alıntıları Göster
    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...



    lpg li araçlarda hava fitresinin tamamen açık olması arabayı çekişten düşürür. Çünkü lpg zaten hava gazı... Bu yüzden tamirci hava filtresini bantladı
    Ayrıca lpg li araçlara açık hava filtresi koyanlarda var....Bu çelişkile bi durumdur. Arabayı çekişten düşürür. Çekişten düşmemesi için gaz ayarının açılması lazım... Bu da fazla yakıt tüketimi demektir.... Ekonomik olsun diye lpg taktıran biri neden daha fazla yakıt harcasınki ? .....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehtebaala

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...



    lpg li araçlarda hava fitresinin tamamen açık olması arabayı çekişten düşürür. Çünkü lpg zaten hava gazı... Bu yüzden tamirci hava filtresini bantladı
    Ayrıca lpg li araçlara açık hava filtresi koyanlarda var....Bu çelişkile bi durumdur. Arabayı çekişten düşürür. Çekişten düşmemesi için gaz ayarının açılması lazım... Bu da fazla yakıt tüketimi demektir.... Ekonomik olsun diye lpg taktıran biri neden daha fazla yakıt harcasınki ? .....

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar bende resimlerimi ekliyecem ama olmuyor ya ekleyemiyorum nasıl yapacam yeni bir konu açıp oraya eklesem bir yardımcı olurmusunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehtebaala

    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...



    lpg li araçlarda hava fitresinin tamamen açık olması arabayı çekişten düşürür. Çünkü lpg zaten hava gazı... Bu yüzden tamirci hava filtresini bantladı
    Ayrıca lpg li araçlara açık hava filtresi koyanlarda var....Bu çelişkile bi durumdur. Arabayı çekişten düşürür. Çekişten düşmemesi için gaz ayarının açılması lazım... Bu da fazla yakıt tüketimi demektir.... Ekonomik olsun diye lpg taktıran biri neden daha fazla yakıt harcasınki ? .....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ehtebaala


    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...



    lpg li araçlarda hava fitresinin tamamen açık olması arabayı çekişten düşürür. Çünkü lpg zaten hava gazı... Bu yüzden tamirci hava filtresini bantladı
    Ayrıca lpg li araçlara açık hava filtresi koyanlarda var....Bu çelişkile bi durumdur. Arabayı çekişten düşürür. Çekişten düşmemesi için gaz ayarının açılması lazım... Bu da fazla yakıt tüketimi demektir.... Ekonomik olsun diye lpg taktıran biri neden daha fazla yakıt harcasınki ? .....

    Aslında bu durumu bir makina mühendisine hesaplatmak daha doğru olabilir. Mühendis kardeşimiz varsa arabanın kitapçığından karbüratör bilgileri, vb. verebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: ehtebaala


    quote:

    Orjinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    Bizim araba lambalarda falan rölantide beklerken stop ediyordu. Rölantiyi ayarladık ama durum değişmedi. Tamirci çok hava girdiği için stop ediyor demiş ve hava filtresine giden deliğin ağzını bantlayarak küçültmüş. Farkını gördük. Tüketim LPG ile şehiriçinde 20kuruştan 17.5kuruş civarına indi(LPG ile 20kmde 2.5lt civarı).

    Asıl soruma gelince hava girişinin küçültülmesi zarar verir mi? Bir de daha uygun bir çözüm var mı?


    Çok yanlış, hava ayarını düzeltmek yerine deliği küçültmek nasıl bir mantıktır, millet hava daha rahat girsin diye uğraşıp masraf ediyor yahu...
    Rölantide çekilen az miktarda havayı bile sınırladığına göre yüksek devirlerdeki hava ihtiyacını nasıl karşılayacak...

    Karışım ayarını iyi bir yere yaptırmanızı öneririm...



    lpg li araçlarda hava fitresinin tamamen açık olması arabayı çekişten düşürür. Çünkü lpg zaten hava gazı... Bu yüzden tamirci hava filtresini bantladı
    Ayrıca lpg li araçlara açık hava filtresi koyanlarda var....Bu çelişkile bi durumdur. Arabayı çekişten düşürür. Çekişten düşmemesi için gaz ayarının açılması lazım... Bu da fazla yakıt tüketimi demektir.... Ekonomik olsun diye lpg taktıran biri neden daha fazla yakıt harcasınki ? .....

    Aslında bu durumu bir makina mühendisine hesaplatmak daha doğru olabilir. Mühendis kardeşimiz varsa arabanın kitapçığından karbüratör bilgileri, vb. verebilirim.

    Alıntıları Göster
    Dün akşam eve kadar arabayı sürdüm ama gaz pedalı ve vites kolu sertleşmiş gibi geldi. Mesela 3' ten 4' e alırken kol çok geriliyor ve 3-4 saniye sonra kendini bırakıyor. Gaz pedalı da debriyajdan daha sert gibi.

    Şanzumanda fabrika çıkış yağı duruyor. Araba yaklaşık 170000kmde. Gaz pedalı teli mi geriliyor yoksa pedalda mı sorun var bilmiyorum. Bu durum ileride araca zarar verir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Dün akşam eve kadar arabayı sürdüm ama gaz pedalı ve vites kolu sertleşmiş gibi geldi. Mesela 3' ten 4' e alırken kol çok geriliyor ve 3-4 saniye sonra kendini bırakıyor. Gaz pedalı da debriyajdan daha sert gibi.

    Şanzumanda fabrika çıkış yağı duruyor. Araba yaklaşık 170000kmde. Gaz pedalı teli mi geriliyor yoksa pedalda mı sorun var bilmiyorum. Bu durum ileride araca zarar verir mi?

    Alıntıları Göster
    güncellll
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Dün akşam eve kadar arabayı sürdüm ama gaz pedalı ve vites kolu sertleşmiş gibi geldi. Mesela 3' ten 4' e alırken kol çok geriliyor ve 3-4 saniye sonra kendini bırakıyor. Gaz pedalı da debriyajdan daha sert gibi.

    Şanzumanda fabrika çıkış yağı duruyor. Araba yaklaşık 170000kmde. Gaz pedalı teli mi geriliyor yoksa pedalda mı sorun var bilmiyorum. Bu durum ileride araca zarar verir mi?

    Alıntıları Göster
    sormak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehtebaala

    sormak lazım

    Alıntıları Göster
    Tüm renault 12 severleri Türkiye`nin ilk ve tek Renault 12 Ve R12 TOROS sevenlerin buluşma noktasına bekliyoruz,
    sizlerle birlikte yepyeni ve seviyeli bir bilgi paylaşımı yaratalım,

    http://renault12-toros.forumotion.com

    Herkesi bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sisyphos

    Tüm renault 12 severleri Türkiye`nin ilk ve tek Renault 12 Ve R12 TOROS sevenlerin buluşma noktasına bekliyoruz,
    sizlerle birlikte yepyeni ve seviyeli bir bilgi paylaşımı yaratalım,

    http://renault12-toros.forumotion.com

    Herkesi bekliyoruz

    Alıntıları Göster
    hadi toroscular siz ne dersiniz bakalım
    renault toros sadece ülkemize has bir araç mıdır? romanyada torosa çok benzeyen arabalar gördüm. dacıa da olabilir. şimdi asıl soru şu: toros dediğimiz araç fransız patentine göre üretilmektedir. oysa torosu biz yerli biliyoruz. TOROS adı nereden gelmektedir.
    ermeni baronları selçuklu zamanında yaşamış I. II. ve III. torostan mı? (I.Toros (1100-1129 II. Toros (1145-1168) III. Toros Dönemi (1292-1294)) anadoludaki toros dağlarından mı? sorunun birinci şıkkı için asıl kafa karıştıran nokta fransadaki ermeni diyasporasının etkinliği.
    siz ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmanhoca

    hadi toroscular siz ne dersiniz bakalım
    renault toros sadece ülkemize has bir araç mıdır? romanyada torosa çok benzeyen arabalar gördüm. dacıa da olabilir. şimdi asıl soru şu: toros dediğimiz araç fransız patentine göre üretilmektedir. oysa torosu biz yerli biliyoruz. TOROS adı nereden gelmektedir.
    ermeni baronları selçuklu zamanında yaşamış I. II. ve III. torostan mı? (I.Toros (1100-1129 II. Toros (1145-1168) III. Toros Dönemi (1292-1294)) anadoludaki toros dağlarından mı? sorunun birinci şıkkı için asıl kafa karıştıran nokta fransadaki ermeni diyasporasının etkinliği.
    siz ne dersiniz?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: akmanhoca

    hadi toroscular siz ne dersiniz bakalım
    renault toros sadece ülkemize has bir araç mıdır? romanyada torosa çok benzeyen arabalar gördüm. dacıa da olabilir. şimdi asıl soru şu: toros dediğimiz araç fransız patentine göre üretilmektedir. oysa torosu biz yerli biliyoruz. TOROS adı nereden gelmektedir.
    ermeni baronları selçuklu zamanında yaşamış I. II. ve III. torostan mı? (I.Toros (1100-1129 II. Toros (1145-1168) III. Toros Dönemi (1292-1294)) anadoludaki toros dağlarından mı? sorunun birinci şıkkı için asıl kafa karıştıran nokta fransadaki ermeni diyasporasının etkinliği.
    siz ne dersiniz?




    Renault 12 1970 li yıllarda Türkiye ye geldi. 20 yıl boyunca r12 olarak satışa sunuldu. 1989 da Toros adı altında Türkiye de üretilmeye başlandı. Toros adı yerli alıcıya yakınlık olsun diye kullanıldı. o dönem fiat 124 e murat adının konulması gibi. yani Ermeni filan yok oralarda.

    Renault 12 arjantin kolombiya brezilya afraika gibi çeşitli ülkelerde üretilmiştir. en son Türkiyede üretilmiş ve 2000 yılında banttan kalkmıştır

    Romanyada üretilen araç Renault 12 ile aynı olsada ismi dacia dır. Zamanında Romanya komünizmle yönetilirken o zamanın diktatörü bu arabayı aile arabası dacia 1300 olarak üretilmesini emretti. o yüzden Romanyada bu arabalar çok meşhurdur. ve değeride bilinir.

    Ancak Arjantinde Üretilen Renault 12 ler çok daha iyi durumdadır. ve renault 12 Arjantinde çok iyi durumdadır. Öyleki hemen hemen herkes r12 sini modifiye etmiş yada orjinalyüs halde çok iyii bakmıştır. Hatta renault 12 gtl modelinde 1600 cc motor çift boğaz karbüratör ve Broadvaydaki gibi elektronik ateşleme orjinal olarak üretilmiştir.

    Gel gelelim Torosçolar nerede ???



    www.renault12toros.com

    hepimiz buradayız ve bütün Toros severleri bekliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehtebaala

    quote:

    Orjinalden alıntı: akmanhoca

    hadi toroscular siz ne dersiniz bakalım
    renault toros sadece ülkemize has bir araç mıdır? romanyada torosa çok benzeyen arabalar gördüm. dacıa da olabilir. şimdi asıl soru şu: toros dediğimiz araç fransız patentine göre üretilmektedir. oysa torosu biz yerli biliyoruz. TOROS adı nereden gelmektedir.
    ermeni baronları selçuklu zamanında yaşamış I. II. ve III. torostan mı? (I.Toros (1100-1129 II. Toros (1145-1168) III. Toros Dönemi (1292-1294)) anadoludaki toros dağlarından mı? sorunun birinci şıkkı için asıl kafa karıştıran nokta fransadaki ermeni diyasporasının etkinliği.
    siz ne dersiniz?




    Renault 12 1970 li yıllarda Türkiye ye geldi. 20 yıl boyunca r12 olarak satışa sunuldu. 1989 da Toros adı altında Türkiye de üretilmeye başlandı. Toros adı yerli alıcıya yakınlık olsun diye kullanıldı. o dönem fiat 124 e murat adının konulması gibi. yani Ermeni filan yok oralarda.

    Renault 12 arjantin kolombiya brezilya afraika gibi çeşitli ülkelerde üretilmiştir. en son Türkiyede üretilmiş ve 2000 yılında banttan kalkmıştır

    Romanyada üretilen araç Renault 12 ile aynı olsada ismi dacia dır. Zamanında Romanya komünizmle yönetilirken o zamanın diktatörü bu arabayı aile arabası dacia 1300 olarak üretilmesini emretti. o yüzden Romanyada bu arabalar çok meşhurdur. ve değeride bilinir.

    Ancak Arjantinde Üretilen Renault 12 ler çok daha iyi durumdadır. ve renault 12 Arjantinde çok iyi durumdadır. Öyleki hemen hemen herkes r12 sini modifiye etmiş yada orjinalyüs halde çok iyii bakmıştır. Hatta renault 12 gtl modelinde 1600 cc motor çift boğaz karbüratör ve Broadvaydaki gibi elektronik ateşleme orjinal olarak üretilmiştir.

    Gel gelelim Torosçolar nerede ???



    www.renault12toros.com

    hepimiz buradayız ve bütün Toros severleri bekliyoruz.

    Alıntıları Göster
    www.renault12toros.com

    Adresine Renault 12'leri seven onlara saygı gösteren herkesi bekliyoruz....

    Sadece Toros denilmesi yalnış anlamlara kaçıyor. Sadece toros değil bütün modelleri sitemiz içermektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power Of The Renault

    www.renault12toros.com

    Adresine Renault 12'leri seven onlara saygı gösteren herkesi bekliyoruz....

    Sadece Toros denilmesi yalnış anlamlara kaçıyor. Sadece toros değil bütün modelleri sitemiz içermektedir.

    Alıntıları Göster
    hava filtresinin girişine bant yapıştırmak sadece kıytırık sanayi ustalarının hüneri zannederdim. meğer her yerde varmış bu uygulama.

    işin ilginç tarafı arabanın çekişi artıyor
    yakıt tüketimi düşüyor.
    dahası arabanın çalışma sesi düzenli çıkıyor.

    kim akıletmişse iyi etmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmanhoca

    hava filtresinin girişine bant yapıştırmak sadece kıytırık sanayi ustalarının hüneri zannederdim. meğer her yerde varmış bu uygulama.

    işin ilginç tarafı arabanın çekişi artıyor
    yakıt tüketimi düşüyor.
    dahası arabanın çalışma sesi düzenli çıkıyor.

    kim akıletmişse iyi etmiş.

    Alıntıları Göster
    İyi bayramlar ,
    Bizde de 1977 model portakal rengi bir R12 TS var. Pedalları çok garip hoşuma gitmiyor. buna spor pedal takmak istiyorum. bana max 20 ytl gibi bir pedal önerebilir misiniz? denediğiniz ve buna uyan.
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multiplexer -- 28 Kasım 2009; 1:30:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: multiplexer

    İyi bayramlar ,
    Bizde de 1977 model portakal rengi bir R12 TS var. Pedalları çok garip hoşuma gitmiyor. buna spor pedal takmak istiyorum. bana max 20 ytl gibi bir pedal önerebilir misiniz? denediğiniz ve buna uyan.
    Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Aranıza yeni katıldım.1996 model stw torosum var.Malumunuz 1 hazirandan sonra arabalarda çocuk koltuğu zorunlu olacak. Arkada emniyet kemerleri var ama çocuk koltuğunun nasıl bağlanacağını bilemedim. Bu konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: japon_japon

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    woow ne araba ama :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: japon_japon

    yolda kassıslerden gecerken arkadaslar hepizinize ayrı ayrı selamlar ben izmirtde yasıyorum ve sasesını kendı yaptıgım bır arac var buggy ye benzıyor onun ıcın bana herkes r12 motor al dıyor onden cekıslı oldugu ıcın ve haklılarda ama bır kac sorum olacak sizlere merak ettıgım r12 lerın onden cekıdslkı oldugu ıcın on akısların esneklıgı hakkında bılgısı olan varmı resım ekleyebılırmı yanı arac yolda gıderken on lastıkler esneyınce bu aks kolları kısalı uzuyormu bunu ogrenme ıstıyorum yardımlarınız ıv-cın sımdıden tedekkur

    not: renoların hepsı onden cekıslıymı ve hepsı yan motormu yokda normal du-z motormu onuda solersenız cok sevınırım

    bana yan duram motorlardan lazımda .... simdiden tesekkurler

    Yanlamasına motor lazımsa Renault 9 veya 11 lyürüyeni lazım. Motor zaten aynıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz



    asıl işte r 12 modifiye

    Alıntıları Göster
    Toros sade güzeldir ;)
  • torosun temizi gerçekten bir altınmış maşallah :) bende var toros ilan verdim 1000 km uzaktan telefonlar geliyo ne yapacağımı şaşırdım her arayan daha fazla fiyat veriyo :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    torosun temizi gerçekten bir altınmış maşallah :) bende var toros ilan verdim 1000 km uzaktan telefonlar geliyo ne yapacağımı şaşırdım her arayan daha fazla fiyat veriyo :)
    Yeni konu açmayayım dedim

    toros orinal hoparlörleri takılı hala pıonerr artık eskidier yenisini almak istiyorum ama kça acm onu bilmiyorum ama da uan memlekette

    bu hoparlör olur mu ?
    http://www.n11.com/pioneer-ts-g1614r-230watt-16cm-2013-yeni-modelkargo-P15510796




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.