Şimdi Ara

Rehber'im

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Oyuna Kayıt Olmak

    http://www.travian.com.tr/

    Girip Kayıt Olabilirsiniz...




    Ordular + Halklar

    Travianda üç değişik halk vardır:

    Romalılar, Galyalılar ve Cermenler.
    Her halkın kendine göre avantajları ve dezavantajları vardır.
    Halkların ordularıda birbirinden farklıdır.
    Bu yüzden oyuna başlamadan önce kendi stratejinize uygun bir halk secmelisiniz.


    />
     Rehber'im


    Roma imparatorluğu amatör oyuncular için iyi bir seçimdir.Yönetilmesi kolay olduğu için başlangıçta çok uygundur.Sosyal ve teknik açıdan çok gelişmiş oldukları için romalılar mimarlıkta uzmandır ve askerleri travianda elitdir.
    Romalılar son derece dengelidir. Hücumda ve savunmada aynı derece güçlülerdir. Bu avantajlardan faydalanabilmek için uzun ve masraflı eğitim görmeleri gereklidir. Piyadesi efsanevi ve müthiştir, ama süvarilere karşı savunma güçleri diğer halklardan daha azdır.
    Amatörler ve hangi halkı seçeceğini bilmeyen oyuncular için bu halk uygundur.


    Roma ordusu
    />
    Saldırı gücü
    />
    Piyadeye karşı savunma gücü
    />
    Süvariye karşı savunma gücü
    />
    Odun
    />
    Tuğla
    />
    Demir
    />
    Tahıl --Hız
    />
    Lejyoner 40 | 35 | 50 | 120 | 100 | 180 | 40 | 6
    />
    Pretoryan 30 | 65 | 35 | 100 | 130 | 160 | 70 | 5
    />
    Emperyan 70 | 40 | 25 | 150 | 160 | 210 | 80 | 7
    />
    Equites Legati 0 | 20 | 10 | 140 | 160 | 20 | 40 | 16
    />
    Equites Imperatoris 120 | 65 | 50 | 550 | 440 | 320 | 100 | 14
    />
    Equites Caesaris 180 | 80 | 105| 550 | 640 | 800 | 180 | 10
    />
    Koçbaşı 60 | 30 | 75 | 900 | 360 | 500 | 70 | 4
    />
    Ateş Mancınığı 75 | 60 | 10 | 950 | 1350 | 600 | 90 | 3
    />
    Senatör 50 | 40 | 30 | 30750 | 27200 | 45000 | 37500 | 4
    />
    Göçmen 0 | 80 | 80 | 5800 | 5300 | 7200 | 5500 | 5

    Özellikler

    * Aynı zamanda hammadde alanları ve köy yapıları kurulabilir
    * Surlar sayesinde yüksek savunma primi
    * Satıcılar 500er hammadde taşıyabilir (Hız: saatte 16 sektör)
    * Cok güçlü piyade, ortalam güçte süvari,
    * Geliştirme ve eğitimleri pahalı ve uzun süreli.




    />
     Rehber'im


    Galyalılar en barışcıl halktır. Askeri eğitimlerinde savunmaya ağırlık verirler, hücumda performansları neredeyse diğer halklarla aynıdır.Süvarileri mükemmeldir, atları çok iyi yetiştirilmiştir ve hızlarıyla düşmanlara ani ve şaşırtıcı saldırılar yapabilirler.

    Bu halkı savunması kolaydır aynı zamanda hücumlardada iyidirler. Bu halk oyuncuya istediği şekilde stratejik oynama imkanı sunar, fakat bunun için oyuncu becerisini ve tecrübesini göstermelidir. Ama tabiiki amatörlerde bu halkla başarılı olabilirler!

    Galya ordusu
    Saldırı gücü Piyadeye karşı savunma gücü Süvariye karşı savunma gücü Odun Tuğla Demir Tahıl Hız
    Phalanx 15 40 50 100 130 55 30 7
    Kılıçlı 65 35 20 140 150 185 60 6
    Casus 0 20 10 170 150 20 40 17
    Toytatın Şimşeği 90 25 40 350 450 230 60 19
    Druyid 45 115 55 360 330 280 120 16
    Heduan 140 50 165 500 620 675 170 13
    Koçbaşı 50 30 105 950 555 330 75 4
    Mancınık 70 45 10 960 1450 630 90 3
    Kabile Reisi 40 50 50 30750 45400 31000 37500 5
    Göçmen 0 80 80 5500 7000 5300 4900 5

    Özellikler

    * Hız primi: Travianda en hızlı ordu
    * Orta savunma primi: Çit
    * Satıcılar 750şer hammadde taşıyabilir (Hız: saatte 24 sektör)
    * Sığınak kapasitesi 2 kat daha fazladır (Yağmalamalarda savunma)
    * Pahalı savunma makinaları
    * Masrafsız göçmenler



    />
     Rehber'im



    Cermenler travianın en saldırgan halkıdır.Cermenler müthiş ve dehşet saldırılarından dolayı herkesin korkulu rüyasıdır ve ölümden korkmadan toplu olarak her tarafı yağmalarlar.

    Askeri disiplinleri diğer halklara göre azdır, bu nedenle cermenlerin savunma gücü ve hızı azdır. Saldırıyı seven ve tecrübeli oyuncular için cermenler daha uygundur!

    Cermen ordusu
    Saldırı gücü Piyadeye karşı savunma gücü Süvariye karşı savunma gücü Odun Tuğla Demir Tahıl Hız
    Tokmak Sallayan 40 20 5 95 75 40 40 7
    Mızrakçı 10 35 60 145 70 85 40 7
    Balta Sallayan 60 30 30 130 120 170 70 6
    Casus 0 10 5 160 100 50 50 9
    Paladin 55 100 40 370 270 290 75 10
    Toyton 150 50 75 450 515 480 80 9
    Koçbaşı 65 30 80 1000 300 350 70 4
    Mancınık 50 60 10 900 1200 600 60 3
    Reis 40 60 40 35500 26600 25000 27200 4
    Göçmen 10 80 80 7200 5500 5800 6500 5

    Özellikler

    * Yağmalama primi: Düşman sığınaklarının sadece 2/3'ü yağmalanamaz
    * Toprak siper kolay kolay yıkılmaz fakat çok fazla da savunmada etki gösteremez
    * Satıcılar 1000er hammadde taşıyabilir (Hız: saatte 12 sektör)
    * Askerlerin yağmalama gücü yüksek, ucuz ve hızlı eğitilebilir
    * Savunmada zayıf



    Yapılar & Binalar

    Oyuna başladıktan sonra ilk önce sağlam ekonomik altyapı sağlamalısınız. Bunun için köy planındaki 18 hammadde alanlarını geliştirmelisiniz. 4 değişik çeşit hammadde alanı var: Odun, tuğla, demir ve tahıl. Alanların birine tıkladıktan sonra geliştirme imkanlarını görebilirsiniz.
    Oyun ilerledikçe köyünüzde kurulacak binalara ve yapılara önem vermelisiniz. Yeni bir yapı inşaa etmek için herhangi bir yeşil dairenin üstüne tıklayarark yapı imkanlarını görebilirsiniz.

    Bazı yapılar oyun ilerledikçe kurulabilir ve bu yapıları kurmak için baska yapıların kurulmuş olması ve belirli seviyeye gelmiş olması gibi önkoşullar olabilir.
    Merkez Binası

    Merkez Binası

    />


    Merkez binasında mimarlar ve inşaat ustaları yaşarlar. Merkez binasının seviyesine göre hammadde alanları ve yapılar daha çabuk geliştirilebilir.

    Halk avantajları:
    Romalılar: Aynı zamanda bir hammadde alanı ve bir bina geliştirebilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun70 | Tuğla40 | Demir60 | Tahıl20 | Tahıl Tüketimi2 | 0:33:20

    Koşullar:
    hazır yok


    />


    Hammadde Deposu

    Hammadde deposunda odun,tuğla ve demir depolanır. Deponun seviyesine göre kapasiteside artar. 20.seviyeden sonra yeni bir depo daha kurulabilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun130 | Tuğla160 | Demir90 | Tahıl40 | Tahıl Tüketimi1 | 0:33:20

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 1

    />


    Tahıl Ambarı

    Tahıl ambarında çiftliklerden gelen tahıllar depolanır. Tahıl ambarının seviyesine göre kapasiteside artar. 20.seviyeden sonra yeni bir ambar daha kurulabilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun80 | Tuğla100 | Demir70 | Tahıl20 | Tahıl Tüketimi1 | 0:26:40

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 1

    />


    Sığınak

    Saldırı anında köylüler hammaddenin bir miktarını sığınağa saklarlar. 1.seviyede her hammadde tipinden 100er adet yağmalamalara karşı korunur. 10.seviyeden sonra yeni bir sığınak daha kurulabilir.

    Halk avantajları:
    Galyalılar: Sığınağın kapasitesi 2 kat daha fazladır.
    Cermenler: Düşmanın sığınağı 66% olarak sayılır ve ona göre fazla götürülür.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun40 | Tuğla50 | Demir30 | Tahıl10 | Tahıl Tüketimi0 | 0:12:30

    Koşullar:
    hazır yok

    />


    Elçilik

    Bir birliğe (ittifaka) üye olmak için elçilik binası kurmalısınız. 3.seviyede kendinizde bir birlik kurabilirsiniz. Her seviyede birliğin maksimum üye sayısı 3 artar.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun180 | Tuğla130 | Demir150 | Tahıl80 | Tahıl Tüketimi3 | 0:33:20

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 1

    />


    Askeri Üs

    Askeri üs askerlerin toplandığı alandır. Askerler buradan başka birlik üyelerini desteklemeye, başka köyleri yağmalamaya veya fethetmeye gönderilir.Askeri üs sadece köyün merkezinde ayrılmış olan özel bölgeye kurulabilir.Yapı seviyesi artırıldıkça mancınıklarla saldırı düzenlenebilecek düşman yapılarının sayısıda artar.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun110 | Tuğla160 | Demir90 | Tahıl70 | Tahıl Tüketimi1 | 0:33:20

    Koşullar:
    hazır yok

    />


    Pazar

    Pazar yerinde diğer oyuncularla hammadde alışverişi yapılır. Pazar yerinin seviyesi ne kadar yüksek olursa, o kadar fazla nakliyeci sahibi olunur ve aynı anda bir çok oyuncu ile ticaret yapabilirsiniz.

    Halk avantajları:
    Romalılar: Satıcı 500 miktar taşıyabilir.
    Hız: saatte 16 Sektör.
    Cermenler: Satıcı 1000 miktar taşıyabilir.
    Hız: saatte 12 Sektör.
    Galyalılar: Satıcı 750 miktar taşıyabilir.
    Hız: saatte 24 Sektör.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun80 | Tuğla70 | Demir120 | Tahıl70 | Tahıl Tüketimi4 | 0:30:00

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 3, Hammadde Deposu Seviye 1, Tahıl Ambarı Seviye 1

    />


    Kışla



    Kışlada kara birliği yetiştirilir.Binanın yapı seviyesi arttıkça askerler daha hızlı yetiştirilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun210 | Tuğla140 | Demir260 | Tahıl120 | Tahıl Tüketimi4 | 0:33:20

    Koşullar:
    Askeri Üs Seviye 1, Merkez Binası Seviye 3
    Ahır

    Ahır

    Süvariler ahırda yetiştirilir ve eğitilir.Yapı seviyesi arttıkça süvarilerin eğitim süreleri kısalır.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun260 | Tuğla140 | Demir220 | Tahıl100 | Tahıl Tüketimi5 | 0:36:40

    Koşullar:
    Silah Dökümhanesi Seviye 3, Akademi Seviye 5
    Tamirhane

    Tamirhane

    Koçbaşları ve mancınıklar tamirhanede üretilir ve hazırlanır.Yapı seviyesi arttıkça üretim hızlanır.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun460 | Tuğla510 | Demir600 | Tahıl320 | Tahıl Tüketimi3 | 0:50:00

    Koşullar:
    Akademi Seviye 10, Merkez Binası Seviye 5
    Akademi

    Akademi

    Akademide değişik askeri birlikler yetiştirilir ve geliştirilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun220 | Tuğla160 | Demir90 | Tahıl40 | Tahıl Tüketimi4 | 0:33:20

    Koşullar:
    Kışla Seviye 3, Merkez Binası Seviye 3
    Silah Dökümhanesi

    Silah Dökümhanesi

    Silah dökümhanesinde askerlerin saldırı gücü geliştirilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun170 | Tuğla200 | Demir380 | Tahıl130 | Tahıl Tüketimi4 | 0:33:20

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 3, Akademi Seviye 3
    Zırh Dökümhanesi

    Zırh Dökümhanesi

    Zırh dökümhanesinde askerlerin savunma gücü geliştirilir. Araştırmalar dökümhanenin seviyesine göre fazlalaşır ve zırhlar iyileşir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun130 | Tuğla210 | Demir410 | Tahıl130 | Tahıl Tüketimi4 | 0:33:20

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 3, Akademi Seviye 1
    Saray

    Saray

    Saray, köylerin birine kurulabilir ve bu yapı otomatik olarak başkent koruması altında olur. Oyuncunun 4'ten az köyü varsa başkent düşman tarafından işgal edilemez.

    Seviye 10, 15 ve 20'de üçer tane göçmen veya bir şehir idarecisi (Senatör,Muhtar,Reis) eğitilebilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun550 | Tuğla800 | Demir750 | Tahıl250 | Tahıl Tüketimi1 | 1:23:20

    Koşullar:
    Elçilik Seviye 1, Merkez Binası Seviye 5, Köşk
    Köşk

    Köşk

    Köşk kralın ziyarete geldiğinde konakladığı yapıdır. Bir köyü işgal edebilmek için saray ve köşk önce mancınıklarla yerle bir edilmelidir.

    Seviye 10 ve 20'de üçer tane göçmen veya bir şehir idarecisi (Senatör,Muhtar,Reis) eğitilebilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun580 | Tuğla460 | Demir350 | Tahıl180 | Tahıl Tüketimi1 | 0:33:20

    Koşullar:
    Merkez Binası Seviye 5, Saray
    Ticari Merkez

    Ticari Merkez

    Ticari merkezde at arabaları geliştirilir ve bunlar güçlü atlarla çekilir.Satıcılar bu binanın seviyesine göre daha fazla hammadde taşıyabilir.

    Her seviyede kapasite 10% artar ve 20.seviyede bir satıcı 3 kat daha fazla hammadde taşıyabilir.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun1400 | Tuğla1330 | Demir1200 | Tahıl400 | Tahıl Tüketimi3 | 0:50:00

    Koşullar:
    Pazar Seviye 20, Ahır Seviye 10
    Turnuva Yeri

    Turnuva Yeri


    Turnuva yerinde askerler antrenman yapabilir ve metanetlerini geliştirirler.Turnuva yerinin seviyesini yükselttikçe askerler 20 sektörden fazla mesafelerde daha hızlı olur.

    1.seviye için masraflar ve inşaat süresi:
    Odun1750 | Tuğla2250 | Demir1530 | Tahıl240 | Tahıl Tüketimi1 | 0:58:20

    Koşullar:
    Askeri Üs Seviye 15

    Bütün yapı koşullarını görmek için Linklere tıklayıp yapı koşul grafiğine bakabilirsiniz.

















    Vaha'lar


    %25 Demir %25 Tahıl Vahası

    />


    Açıklama :

    Romalıların vazgeçilmez kurtarıcısıdır.
    Merkez köyü tahıllı olmayanların, aman kimse almadan alayım dedikleri, Demir ve Tahıl üretimlerine %25'er artış sağlayan vaha türüdür.


    %25 Demir Vahası

    />
    &
    />


    Açıklama :

    Oyun başından itibaren kapışılan, Romalıların uğruna savaş çıkaracağı, demir üretimine %25 artış sağlayan vaha türüdür.


    %25 Odun %25 Tahıl Vahası

    />


    Açıklama :

    Cermenlerin vazgeçilmez kurtarıcısıdır.
    Merkez köyü tahıllı olmayanların aman kimse almadan alayım dedikleri, Odun ve Tahıl üretimlerine %25er artış sağlayan vaha türüdür.


    %25 Odun Vahası

    />
    &
    />


    Açıklama :

    Oyun başlarında özellikle soldaki daha koyu renkli olanlarına burun kıvrılan, ancak sonraları cermenlerce kapışılan, odun üretimine %25 artış sağlayan vaha türüdür.


    %25 Tahıl Vahası

    />
    &
    />


    Açıklama :

    Tahıl üretimine %25 artış sağlayan bu vahalar "tahııııl!!" diye inleyen oyuncularca özellikle oyun sonlarında kapışılır.


    %25 Tuğla %25 Tahıl Vahası

    />


    Açıklama :

    Galyalıların vazgeçilmez kurtarıcısıdır.
    Merkez köyü tahıllı olmayanların aman kimse almadan alayım dedikleri, Tuğla ve Tahıl üretimlerine %25er artış sağlayan vaha türüdür.


    %25 Tuğla Vahası

    />
    &
    />



    %50 Tahıl Vahası

    />


    Açıklama :

    15 tarlalı ve/veya merkez köylerin etrafında bulunması arzu edilen vaha türüdür.
    15 tarlalı merkez köyün etrafında 3 tane olsa ah keşke diye düşündürür durur.




    YER BELİRTMEK

    + / + = kuzeydoğu
    + / - = güneydoğu
    - / + = kuzeybatı
    - / - = güneybatı




    WoW Açıklama

    />


    Herkesin merak ettiği, hakkında söylentilerin dolaştığı ama belkide travian oyuncularının hakkında enaz bilgi sahibi olduğu binadır WoW (Wonder of the World).

    Oyunu bitirdiği yönündeki söylentiler doğrudur. Binayı derece 100’e getiren ilk birlik oyunu kazanmış sayılır ve server yeniden açılmak üzere resetlenir.

    Wonder Kurabilmek İçin Gerekli Önşartlar Nelerdir?
    Önşartlar (T2): Derece 50’ye kadar 1 inşaat planı, derece 100’e kadar 2 inşaat planı, Akademi Derece 20 ve Ana Bina Derece 10.

    İnşaat Planı nedir, nerden bulunur, nasıl elegeçirilebilir?
    Wonder Binasının açılması ile birlikte serverda bir takım yenilikler olur. Wonder günleri başladığında aktive olan sadece bu bina değil, bu binayı yapmak için gerekli Hazine Binası ve Natar köyleride aktive edilir.

    Natar Köyleri haritada rastgele kordinatlarda çıkan ve sistem tarafından yönetilen köylerdir. Bu köylerde artifact dediğimiz “tılsımlar” saklanır. Her tılsım sahip olan orduya değişik güçler katar. Tabi bu tılsımları Natar’ın köylerinden almak, Natar’ın köylerini koruyan defansları aşmak kolay değildir. Bir çok ordu değil tılsımı ele geçirmek Natar Köyünün kapısından bile içeri giremeden yokolmuştur.



    quote:

    Orjinalden alıntı: -_Dæn!éL_-

    Köyümüzün Temeli Kaynak Alanları


    -Travian'da daha rahat ilerleyebilmek
    -İlerde daha rahat asker basabilmek
    -Gerektiğinde zor durumda olan birlik arkadaşlarımıza yardım edebilmek


    için köyümüzün saatlik üretimleri çok önemlidir. Yukarıda da belirttmiş olduğum maddeler oyunun en önemli amaçlarındandır. İşte bu nedenle köyümüzün Temeli olarak nitelendirebileceğimiz bu alanlar çok önemlidir.

    Özellikle oyunun başında bize tanınan koruma süresi kapsamında saatlik üretimlerimizi arttırmaya çalışmalıyız.

    Kaynak alanlarına ve üretime köy gösterim butonuna tıklayarak bakabilir yada yapabilirsiniz. Her köyün 18 kaynak üretim alanı vardır. İlk köy herzaman 4 Oduncu, 4 Tuğla Ocağı, 4 Demirci ve 6 Tahıl Çiftliğinden oluşur. Fakat köyünüzün etrafındaki diğer alanlarda bu dağılım farklı olabilir. Yeni bir köy alacağınız zaman farklı üretim dağılımları olan yerleri tercih edebilirsiniz.
    (1-1-1-15, 3-3-3-9, 3-5-4-6 vs.)

    Başlangıçta bu kaynak alanları geliştirilmemiştir (10 kademe üzerinden kademe 0 dadırlar). Kademe 0 daki kaynak alanlarının saatlik üretmi 2 ünitedir. Ambarınızda her kaynaktan yeterince olduğu zaman kaynak alanlarınızı üzerine basarak 1 kademe daha geliştirebilirsiniz.

    Bu durumda şöyle bir bildiri ile karşılaşacaksınız:

    Geliştirme masrafları, derece 1:

    Hemen bunun altındaki linke clickleyerek kaynak alanınızı geliştirme emrini verebilirsiniz.

    Bu emri verdiğiniz takdirde yeniden köy planına gelir ve de yapım süresi gösterilir. Eğer bu inşşatı iptal etmek isterseniz X işaretine basmanız yeterli olacaktır. Ancak bu iptal nedeniyle hammadde kaybınız olacaktır yani sadece bir kısım hammadde geri dönecektir.



    Demir Madeni


     Rehber'im


    Burada madenciler değerli kaynak demir çıkarırlar. Derecesinin yüksekliğine göre demir üretimi artar.

    Başkentte derecesi sonsuz arttırılabilir.


    Tahıl Çiftliği

     Rehber'im


    Halkınızın yemeği burada üretilir. Çiftliğin derecesini arttırarak tahıl üretimini arttırırsınız. Yapacağınız bütün askerler buradan besleneceği için tahıl üretim yerleri daha fazladır ve de geliştirme masrafları daha azdır. Tahıl üretimi eksiye düşebilir. Eğer depodaki tahıl 0 a düşerse bir asker ölür ve yapılırken istediği tahılı geri alırsınız. O da bitince bir asker daha ölür. Bu böyle devam edecektir siz üretimi eksiden kurtarıncaya kadar.

    Başkentte derecesi sonsuz arttırılabilir.


    Oduncu

     Rehber'im


    Oduncu ormanlarda ağaç keserek köyünün odun ihtiyaclarını kapatır. Derecesinin yüksekliğine göre odun keser ve hazırlar.

    Başkentte derecesi sonsuz arttırılabilir.

    Tuğla Ocağı
     Rehber'im


    Tuğla burada üretilir. Derecesini yükseltmekle tuğla üretimini arttırırsınız.

    Başkentte derecesi sonsuz arttırılabilir.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kağan_ -- 8 Mart 2008; 23:21:27 >







  • Bilgi için teşekkürler
  • Ama ALıntı bu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HuLuSii

    Ama ALıntı bu


    Sallama !!! tabiki bilgiler [A]lıntı olucak ona bakılırsa zaten oynayan biribunları bilir yeni başlayanlara lazım bunlar.
  • Kardeş Bari Altına filan alıntı yazda bilelim alla halla
  • Şu halkların sonuna kadar olan kısmını ekleyeblir miyim? İznin olursa... ÜSt konuya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ank_yer_6

    Şu halkların sonuna kadar olan kısmını ekleyeblir miyim? İznin olursa... ÜSt konuya

    İstersen ekle

    Zaten çogu senin konuda var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tamam. Gereklli olan yerleri ekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkalen Fosfataz -- 8 Mart 2008; 22:58:49 >
  • Kağan binalar konuusnda bina başlıklarını kırmızıyla yaz ddaha anlaşılır olur..

    http://forum.donanimhaber.com/m_21653622/tm.htm

    bu linkteki bilgilride buraya kat üst konu yapalım bunu..hak ediyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Snatch. -- 8 Mart 2008; 19:47:21 >
  • Üye oldum bakalım.Yanlız bu seviye 100 olayı kötü yaa.Diğer insanlara haksızlık olmuş olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _LoRDi_

    Üye oldum bakalım.Yanlız bu seviye 100 olayı kötü yaa.Diğer insanlara haksızlık olmuş olur.

    hayırlısı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _LoRDi_

    Üye oldum bakalım.Yanlız bu seviye 100 olayı kötü yaa.Diğer insanlara haksızlık olmuş olur.


    Dostum seni pokemon bölümünden hatırlıyorum 2 güde kendini 50 nüfslu yap sende bizim birliğe gel..köy planındaki yerlere öem ver..

    Bence seviye 100 az bile ya kısa sürede yaparlarsa server a reset atılıyor en iyisi 1000 olmalıymış..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.