Şimdi Ara

REGÜLATÖR BAĞLANTISI YANLIŞMI YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
10.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • resimde daire içinde işaretlediğim yer boş bir hortum girişi benim araçta buraya takılı birşey yok acaba normal mi? değilse buraya neyin hortumu takılıyor acaba bilgi verebilecek varmı ?

     REGÜLATÖR BAĞLANTISI YANLIŞMI  YARDIM


     REGÜLATÖR BAĞLANTISI YANLIŞMI  YARDIM







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    REGÜLATÖR BAĞLANTISI YANLIŞMI YARDIM

    LPG'li araçlarda düzenli sensörler ve bağlantıların kontrolü büyük önem taşımaktadır. Bu bağlantılar arasında regülatör bağlantısı da yer almaktadır. Regülatör bağlantısının doğru yapılması, LPG sisteminin düzgün çalışması için esastır.

    Regülatörün İşlevi

    Regülatör, LPG'nin sıvı halden gaz haline dönüşmesini sağlar. Ayrıca, LPG'nin motorun ihtiyaç duyduğu basınca ayarlanmasını sağlar. Regülatörün doğru çalışması için doğru bağlantılarının yapılması gerekir.

    Soğuk Su Bağlantısı

    Soğuk su bağlantısı, regülatörün gazlaştırma işlemi sırasında soğutulmasını sağlar. Soğuk su bağlantısı su hortumu kullanılarak yapılır ve regülatörün su girişine bağlanır. Su hortumunun sıkılığını kontrol etmek çok önemlidir.

    Sıcak Su Bağlantısı

    Sıcak su bağlantısı, regülatörden gelen sıcak suyun motorun buharlaştırıcısına aktarılmasını sağlar. Sıcak su bağlantısı sıcak su hortumu kullanılarak yapılır ve regülatörün sıcak su çıkışına bağlanır. Sıcak su hortumunun da sıkılığını kontrol etmek gerekir.

    Vakum Hortumu Bağlantısı

    Vakum hortumu bağlantısı, regülatörün motorun emiş manifoldundaki vakum basıncını algılamasını sağlar. Vakum hortumu, regülatörün vakum girişine bağlanır. Vakum hortumunun sağlam olmasına ve sızıntı yapmamasına dikkat edilmelidir.

    Hava Hortumu Bağlantısı

    Hava hortumu bağlantısı, regülatörün atmosfer basıncını algılamasını sağlar. Hava hortumu, regülatörün hava girişine bağlanır. Hava hortumunun da sağlam olması ve sızıntı yapmaması önemlidir.

    Regülatör Bağlantılarında Sorunlar

    Regülatör bağlantılarında oluşan sorunlar, LPG sisteminin düzgün çalışmamasına neden olabilir. Bu sorunlar arasında sızıntılar, gevşek bağlantılar ve tıkanmalar yer alabilir. Regülatör bağlantılarında bir sorun olduğundan şüpheleniyorsanız, derhal bir uzmana başvurmalısınız.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • baya bir araştırmadan sonra buranın vakum hortum girişi olduğunu öğrendim peki şimdi gelelim diğer soruya bunun boşta olması normal mi degilse nerden ne şekilde bir bağlantı yapmak gerekir
  • gaz kelebeğinin hemen altından, yada manifoltun herhangi bir yerinden ince bir hortum gelmektedir...
  • bilgi için teşekkür ederim peki şuan boşta bu durum bana sorun çıkartırmı peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radox11

    bilgi için teşekkür ederim peki şuan boşta bu durum bana sorun çıkartırmı peki?


    regülatörünüz aynı tip ise bariz bişekilde yanlış rıza ustamın dediği gibi.. ancak bazı regülatörlerde aynı yuvadan 2 tane bulunur. biri emiştir takılması şarttır diğeri tahliyedir onunda takılması lazım ancak sorun teşlik etmediğinden takılmamasındada sıkıntı yaratmaz.. bir diğer husus emiş bölümüne emiş alınmazsa yani hortum takılmazsa ne olur regülatör düşük basınçta kalır emiş baz alınmaz diyafram erken yorulur regülatör ömrü kısalır araca iyi ayar yapılmaz doğru karışım sağlanılmaz..
  • rıza ve mehmet usta sizlere ayrı ayrı teşekkür ederim bu gün gene lpg servisine gittim 2 kisi oraya yapılacak işlem için 100-150 tl arası rakamlar istetedi bir diğer serviste takmaya gerek yok kullan böyle sorun olmaz dedi kafam iyice bunaldı ve artık aracı lpg servisine götürmemeye karar verdim. ya kendim yapacam yada tamamını söktürüp işinin ehli bir ustaya öntarafı komple yeni kitle degiştirtecem 2 aydır arabadan soguttular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radox11 -- 18 Şubat 2013; 22:49:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radox11

    rıza ve mehmet usta sizlere ayrı ayrı teşekkür ederim bu gün gene lpg servisine gittim 2 kisi oraya yapılacak işlem için 100-150 tl arası rakamlar istetedi bir diğer serviste takmaya gerek yok kullan böyle sorun olmaz dedi kafam iyice bunaldı ve artık aracı lpg servisine götürmemeye karar verdim. ya kendim yapacam yada tamamını söktürüp işinin ehli bir ustaya öntarafı komple yeni kitle degiştirtecem 2 aydır arabadan soguttular.


    şimdi başta aracınızdaki kit markası nedir. aracınız nedir onu yazarsanız. size daha iyi yardımcı oluruz. basit bir işlem gerektirise boşuna masraf etmeyin.
  • araç e39 kasa 5.28i ve araçta platinca marka sistem var ve bugün baya bi düşündüm ve sürekli sorun yapan öntarafı komple deyiştirmeye karar verdim aslında çünki sistem montaj edileli aşa yukarı 7yıl oldu ve aslında artık regülatör sanki artık ömrünü doldurdu gibi ve yakın zamanda da enjektörlerin degişmesi gerekiyor kanımca (enjektörler ayar tutma maya başladı ) ve akl marka kit taktırmaya karar verdim. Çünki diyafram deyişimini bildiğim kadarı ile pek tavsiye edilmiyor ve zaten enjektörler de vadesini doldurmak üzere geriye bir ecu deyişimi kaldı enazından yeni takılırsa garanti felan olur uzun bir süre sorunsuz binerim gibime geliyor sizlerin düşüncesi ne akl için işçiliği övülen bir ustadan 1000tl taksitli fiyat aldım (dost işi imiş fiyat ) sizcede uygun mudur bu yaptıklarım ? birde öntarafı degiştirince tekrar proje ile felan uğraşmam gerekiyormu ? sızdırmazlık alırken sorun olurmu ? gibi sorular aklımda belirdi )))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: radox11

    araç e39 kasa 5.28i ve araçta platinca marka sistem var ve bugün baya bi düşündüm ve sürekli sorun yapan öntarafı komple deyiştirmeye karar verdim aslında çünki sistem montaj edileli aşa yukarı 7yıl oldu ve aslında artık regülatör sanki artık ömrünü doldurdu gibi ve yakın zamanda da enjektörlerin degişmesi gerekiyor kanımca (enjektörler ayar tutma maya başladı ) ve akl marka kit taktırmaya karar verdim. Çünki diyafram deyişimini bildiğim kadarı ile pek tavsiye edilmiyor ve zaten enjektörler de vadesini doldurmak üzere geriye bir ecu deyişimi kaldı enazından yeni takılırsa garanti felan olur uzun bir süre sorunsuz binerim gibime geliyor sizlerin düşüncesi ne akl için işçiliği övülen bir ustadan 1000tl taksitli fiyat aldım (dost işi imiş fiyat ) sizcede uygun mudur bu yaptıklarım ? birde öntarafı degiştirince tekrar proje ile felan uğraşmam gerekiyormu ? sızdırmazlık alırken sorun olurmu ? gibi sorular aklımda belirdi )))


    sızdırmazlıkta sorun olmaz. bencede en kısa zamanda değiştirin. akl çok güzel sorunsuz bir kittir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: radox11

    araç e39 kasa 5.28i ve araçta platinca marka sistem var ve bugün baya bi düşündüm ve sürekli sorun yapan öntarafı komple deyiştirmeye karar verdim aslında çünki sistem montaj edileli aşa yukarı 7yıl oldu ve aslında artık regülatör sanki artık ömrünü doldurdu gibi ve yakın zamanda da enjektörlerin degişmesi gerekiyor kanımca (enjektörler ayar tutma maya başladı ) ve akl marka kit taktırmaya karar verdim. Çünki diyafram deyişimini bildiğim kadarı ile pek tavsiye edilmiyor ve zaten enjektörler de vadesini doldurmak üzere geriye bir ecu deyişimi kaldı enazından yeni takılırsa garanti felan olur uzun bir süre sorunsuz binerim gibime geliyor sizlerin düşüncesi ne akl için işçiliği övülen bir ustadan 1000tl taksitli fiyat aldım (dost işi imiş fiyat ) sizcede uygun mudur bu yaptıklarım ? birde öntarafı degiştirince tekrar proje ile felan uğraşmam gerekiyormu ? sızdırmazlık alırken sorun olurmu ? gibi sorular aklımda belirdi )))


    sızdırmazlıkta sorun olmaz. bencede en kısa zamanda değiştirin. akl çok güzel sorunsuz bir kittir..

    olay anlaşılmıştır yardımın için çok teşekkür ederim mehmet usta sagolasın




  • 7 yıl önce platinca sıralı varmıymış? Şaşırdım doğrusu... Bu arada AKL silindir 1000 tl çok iyi bir rakam. Hiç düşünmeden taktırın derim. Montaj fotolarını yayınlarsanız Saygı değer Mehmet ustam ile istişare etme fırsatımızda doğar...
  • ekstra konu açıp forum kirliliği yaratmak istemedim, burada ustalarımız var bi ihtimal kısada olsa cevap verirler diye düşündüm.
    89 çakma vites şahinim var,
    bir litre gaz ile 12 km gidiyor iki üç kere hesapladım.
    karbüratörü beş vitesli şahin karbüratörü bizzat kendnim bulup söküp temizliğini yapıp ara contasını değiştirip, kafam çalıştığı kadarı ile ayarlarını bakımını yapıp taktım ve ilk marş ta çalıştı.
    sormak istediğim, daha az yakması için aynı performansı almak kaydı ile skoda karbüratörü veya başka brodway karbüratörü takılabilirmi. takan varmı acaba.
  • reducer üzerindeki o ince boru vakum borusu olup ayrı bir vakum rölesine bağlanır ve ecu dan sinyal alarak çalışır benzin lpg geçişlerinde lpg ye vakum yaparak "sarsıntılı çalışmayı" önler eğer lpg den benzine geçerken sarsıntılı geçiş yapıyorsa sebebi bundandır eğer sarsıntılı geçişi yoksa o zaman vakum rölesi gereksiz olabilir
  • şahin için ne yaparsan yap daha az yakmaz çünkü şahinlerin çok yakmasınin iki sebebi var bir motor teknolojisi iki arkadan itişli olmasıdır otonun arkası hafif önü ağırdır not arka lastiklerin tırmalayıcı özelliği olması ve kaliteli olması yakıt ve çekişte performans sağlıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.