Şimdi Ara

Reaper of Souls hakkında bilgiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel Bilgiler
    Çıkış tarihi: 2014!
    Twitter Hashtag:#ReaperOfSouls, the cinematic yazan:#D3RoS
    Bedava mı olacak?! (NOTE: Heart of the Swarm $40 idi, Collector's Edition $80 idi).
    Mavi yazı diyor ki
    08/21/2013 11:53 AMPosted by Grimiku
    We want to implement a lot of the new systems and features in a pre-expansion patch for free. That should include Paragon 2.0, Loot 2.0, Loot Runs, and Nephalem Trials. For now, you'll need to purchase the expansion to play as the Crusader, explore Act V, unlock the Mystic, and level up to 70. These details may change as development moves along, but we want some of the core gameplay improvements to be available for everyone.


    Bilgiler
    Açılış trailer:http://www.youtube.com/watch?v=Cb7QJwQ58T0
    Oyun içi görüntüler:http://www.youtube.com/watch?v=zGp5dkJdi0w
    Crusader Video:http://www.youtube.com/watch?v=PsgUzcAAuUQ
    (üstteki vide) Crusader Demo:http://www.youtube.com/watch?v=pX3xu37dU1w
    Loot 2.0 GameCom Sunumu:www.youtube.com/watch?v=5dUnezvW4Pg
    Press Release:http://us.blizzard.com/en-us/company/press/pressreleases.html?id=10697951
    Daha fazla dedikodular:http://www.diablo3.com/reaperofsouls


    Hikayesi(daha önce çeviren vardı)
    Malthael (previously Angel of Wisdom, now Angel of Death) is the primary antagonist: Returned from the void as the Reaper of Souls, with his wings turned skeletal. Malthael wants to end the Eternal Conflict by destroying all demons and he’s not fond of humans either. He can turn the dead against the living.


    Eklenenler
    Yeni bir sınıf: Crusader: Günümüz Paladin
    Kullandığı kaynak /Stat: Wrath, Strength Hero
    Itemleri: Shields ve Flails
    Skill katagorileri: Primary, Secondary, Defensive, Utility, Laws, Conviction
    Bilinen Active Skill'ler: Sweep Attack, Shield Glare, Judgement, Laws of Justice, Heaven's Fury, Consecration, Shield Bash, Fist of the Heavens, Blessed Shield, Blessed Hammer, Falling Sword, Punish
    İkinci Active Skilller: Shield Bash, Fist of the Heavens, Sweep Attack, Blessed Shield, Blessed Hammer
    Fist of the Heavens Skill Rune: Tempest of the Heavens, Well of Retribution, Lightning Rod, Reverberation, [isimlenmemiş]
    BilinenPassive Skilller: Indestructible, Wrathful, Wrecking Ball, Against All Odds, Finery, Heavenly Strength, Holy Cause, Vigilant, Long Arm of the Law, Stand Your Ground
    Kitapta geçen hikayesi: (boş fırsatta tr ye çevrilecek)
    Driven by a centuries-long quest to cleanse the corruption blighting their beloved Zakarum faith, Crusaders are warriors of righteousness who have been hardened through relentless, brutal combat with the foul evils plaguing eastern Sanctuary. In addition to wearing immensely heavy armor and wielding a wide range of cruel and punishing weapons, this new playable class in Reaper of Souls uses battle magic to strengthen allies and weaken foes. A natural walking tank, the Crusader adds power and versatility to any party of adventurers.

    Yeni bölüm: Act V, Westmarch/Pandemonium Fortress
    Bilinen mekan bilgileri: Westmarch Overlook, The Wolf Gate, Moldering Waterway, Old Storehouse, Streets of Westmarch, Cathedral Courtyard, Zakarum Cathedral

    Level Kapasitesi Artıyor: Level 70 paragona girmeden önceki son seviye. Tüm sınıflar yeni yetenekler ve skiller kazanacak
    Paragon 2.0
    Paragon Level experience tüm accounta paylaşılıyor
    Paragon Level cap silindi(yani maviyle PAragon 30 filan yazılmayacak)
    Paragon Puan Sistemi:STR/VIT/DEX/INT, Move Speed, Crit, etc, arasında dağıtılabilecek.
    Oyun Modları: Loot Runs ve Nephalem Trials, MF runları ve sonsuz dungeonlar olacak. Ortalama 15-20 dk surecek ve dungeon haritaları random olacak, ve her mini bosslar olacak

    New loot (Loot 2.0)
    Multi-level Legendary Items
    Akıllı Droplar: Daha az düşecek, Daha mantıklı düşecek . Itemler classın özelliklerine göre olacak..
    yeni Blacksmith ve Jeweler item-craft seçenekleri
    Mystic Geri dönüyor:Legendary ve rare itemlerin tekrar roll'lenmesi ve Transmogrification sistemi.
    Legendaries can drop for all iLvl (yani puzzle ring 63 te olabilir 62 de olabilir 45 te...)
    Yeni Crafting seçenekleri
    Puzzle Ring değişti
    Serpent's Sparker (Wizard)
    Dead Man's Legacy (Demon Hunter)
    Jawbreaker (Monk)
    God Butcher (Crusader)

    Yeni Yaratıklar
    Seraph
    Summoner of Death
    Executioner
    Death Maiden: Mini-boss (Crucible Guardian)
    Shadow of Death
    Revenant Soldier/Archer/Shield Guard (Reaper Monster Type)

    Daha fazla random edilmiş etkenler
    New NPC's
    Lorath Nahr: Horadrim Tyrael sends to gather the Nephalem in the Cinematic
    General Torion

    Yeni Questler
    The Fall of Westmarch

    Yeni Stat
    Toughness: EffectiveHP etkiliyor


    Cevapsız sorular
    PvP ne olacak?
    Paragon level da MF/GF/EXP nasıl etkilenecek?
    runes/charms gibi şeyler ne olacak?
    Herhangi yeni gem var mı?
    DECKARD CAIN?!
    Adria bu hikayede nerede?
    D2deki karakterlerin hikayeleri ne oldu?
    Hala 4 zorluk mu olacak?
    Crusader başka class olacak mı?
    RMAH konusunda buyuk degisikliker olacak mı?
    Orjinal oyundaki 4 act'a değişiklikler olacak mı?
    Yaratıkların yeni saldırı özellikleri olacak mı?
    ladder sistem değişiklikler var mı?
    Ölen HC karakter paragon puanında sayılacak mı?
    open world modu olacak mı?
    Mevcut mekanizmalarda değişiklikler olacak mı (ubers, MP, vs)?
    Paragon level puanları softcore ve hardcore diye ayrılacak mı yoksa toplam mı olacak?

    Kaynak adresi:http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9678849025?page=1 burada güncelleme oldukça ekleme yapılacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedehakan -- 22 Ağustos 2013; 9:23:30 >







  • Cevapsız soruların bir kısmına ben cevap vereyim.

    DECKARD CAIN?!

    DECKARD CAIN öldü. Geri döneceğini sanmam

    Orjinal oyundaki 4 act'a değişiklikler olacak mı?

    Diablo 2 de ek paket çıktığında hatırladığım ve oynadığım kadarı ile İlk 4 act'a bir değişiklik olmamıştı. Diablo 3 de de yapacaklarını sanmam.
  • bu paragon lv paylaşımı yanlış anlamadıysam bir karakterde kazandığımız paragon lv diğer karakterlerdede aynımı olacak biri prg. lv. 50 ise diğerleride 70 lvden sonra direkt prg. 50 denmi başlayacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-Asprin

    bu paragon lv paylaşımı yanlış anlamadıysam bir karakterde kazandığımız paragon lv diğer karakterlerdede aynımı olacak biri prg. lv. 50 ise diğerleride 70 lvden sonra direkt prg. 50 denmi başlayacak

    Anladığım kadarıyla, Senin bir paragon levelin olacak. Örneğin barbarın var. Onunla paragon level kastın kastın paragon puan kazandın. Sonra geçtin wizarda orada oynadın. Wizardda kazandıklarında barbar ile kazandıklarına ekleniyor. Böylece bir classı geliştirirken diğer class geride kalma gibi bir durum ortadan kalkıyor...(sanırım)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-Asprin

    bu paragon lv paylaşımı yanlış anlamadıysam bir karakterde kazandığımız paragon lv diğer karakterlerdede aynımı olacak biri prg. lv. 50 ise diğerleride 70 lvden sonra direkt prg. 50 denmi başlayacak

    Anladığım kadarıyla, Senin bir paragon levelin olacak. Örneğin barbarın var. Onunla paragon level kastın kastın paragon puan kazandın. Sonra geçtin wizarda orada oynadın. Wizardda kazandıklarında barbar ile kazandıklarına ekleniyor. Böylece bir classı geliştirirken diğer class geride kalma gibi bir durum ortadan kalkıyor...(sanırım)

    aynen bende tarif ettiğin gibi anladın 1 hesabın 1 paragon leveli var ve bütün 60level'a ulaşmış karakterlerinde eşit




  • Sadece 1 act mi olacak altı üstü, çok az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Sadece 1 act mi olacak altı üstü, çok az.

    oyle gozukuyor.. Ancak mağaralar sınırsız olacak.. yani indikçe ineceksin. Ve her levelda mini boss olacak... o yüzden baya buyuk bir act diyebiliriz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Dead Mans Legacy nin yeni versiyonu çok iyi olmuş. Dün oynarken içimden geçiyordu bu cluster arrow, rapid fire, multishot gibi skillere fazladan cc vereceğine hatred kullanım miktarı düşürülse diye ki onu yapmışlar çokta güzel olmuş.

     Reaper of Souls hakkında bilgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Sadece 1 act mi olacak altı üstü, çok az.

    oyle gozukuyor.. Ancak mağaralar sınırsız olacak.. yani indikçe ineceksin. Ve her levelda mini boss olacak... o yüzden baya buyuk bir act diyebiliriz

    Benim önem verdiğim normal bosslar hocam, onlar zevkli oluyor. 1 act cidden çok az olmuş. :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Dead Mans Legacy nin yeni versiyonu çok iyi olmuş. Dün oynarken içimden geçiyordu bu cluster arrow, rapid fire, multishot gibi skillere fazladan cc vereceğine hatred kullanım miktarı düşürülse diye ki onu yapmışlar çokta güzel olmuş.


    Oyundaki DML cluster arrow'un hatred kullanımını düşürüyor; bu skill'de cc artırımı yok. Koyduğun resimde de aynı oyundaki gibi hatred kullanımı daha fazla düşürülmüş. Bahsettiğin durum diğer skillere uygulanır mı bilinmez ama bu resimden yola çıkmak mantıksız, belirtmek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 22 Ağustos 2013; 14:10:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kiss-of-Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord De Seis

    Dead Mans Legacy nin yeni versiyonu çok iyi olmuş. Dün oynarken içimden geçiyordu bu cluster arrow, rapid fire, multishot gibi skillere fazladan cc vereceğine hatred kullanım miktarı düşürülse diye ki onu yapmışlar çokta güzel olmuş.


    Oyundaki DML cluster arrow'un hatred kullanımını düşürüyor; bu skill'de cc artırımı yok. Koyduğun resimde de aynı oyundaki gibi hatred kullanımı daha fazla düşürülmüş. Bahsettiğin durum diğer skillere uygulanır mı bilinmez ama bu resimden yola çıkmak mantıksız, belirtmek istedim.

    Haklısın benimde cluster arrow da cc veriyor diye aklımda kalmış. Ama umarım şu multishot rapidfire ı falan değiştirirler. CC vereceğine hatred kullanımı düşürülsün.




  • Pvp ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GencayA

    Sadece 1 act mi olacak altı üstü, çok az.

    Diablo serisinde bu güne kadar çıkan ek paketler hep oyuna 1 tane ACT eklemiştir. Diablo 2 de öyleydi bunda da öyle olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaçak Mazot

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedehakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: e-Asprin

    bu paragon lv paylaşımı yanlış anlamadıysam bir karakterde kazandığımız paragon lv diğer karakterlerdede aynımı olacak biri prg. lv. 50 ise diğerleride 70 lvden sonra direkt prg. 50 denmi başlayacak

    Anladığım kadarıyla, Senin bir paragon levelin olacak. Örneğin barbarın var. Onunla paragon level kastın kastın paragon puan kazandın. Sonra geçtin wizarda orada oynadın. Wizardda kazandıklarında barbar ile kazandıklarına ekleniyor. Böylece bir classı geliştirirken diğer class geride kalma gibi bir durum ortadan kalkıyor...(sanırım)

    aynen bende tarif ettiğin gibi anladın 1 hesabın 1 paragon leveli var ve bütün 60level'a ulaşmış karakterlerinde eşit

    Galiba öyle değil her karakterin paragonu farklı ama öteki karakterin paragon levelinin getirdiği stat öteki karaktere de verilebilecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar simdi paragon level bütün karakterler için paylasılcakmıs sanırım. O zaman bi karaktere 100 paragon kasmak için ugrascagımıza 4 ayrı classı 80 e kasmaya calısmak daha mantıklı olmaz mı? çünkü bildiğim kadarıyla 80-100 arası nerdeyse 0-80 ne denk geliyormuş :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fault

    Arkadaslar simdi paragon level bütün karakterler için paylasılcakmıs sanırım. O zaman bi karaktere 100 paragon kasmak için ugrascagımıza 4 ayrı classı 80 e kasmaya calısmak daha mantıklı olmaz mı? çünkü bildiğim kadarıyla 80-100 arası nerdeyse 0-80 ne denk geliyormuş :S

    Neticede öyle olabilir bilemiyorum belki de benim tahmin ettiğim gibi değildir. Biz şimdiden bol bol kasalım kafi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar oyunda chatte bi muhabbet döndü su an.sanırım butun karakterdeki toplam deneyim puanı birlescekmis.yani level ler değil.o yüzden ne kadar deneyim paunı kassak karmıs.sonuc olarak birlesen leveller değil, direk olarak deneyim paunlarıymis.yani bütün karakterlerdeki deneyim paunlarını birleştirip senin accountunun paragon levelini hesaplıcaklarmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fault

    Arkadaslar oyunda chatte bi muhabbet döndü su an.sanırım butun karakterdeki toplam deneyim puanı birlescekmis.yani level ler değil.o yüzden ne kadar deneyim paunı kassak karmıs.sonuc olarak birlesen leveller değil, direk olarak deneyim paunlarıymis.yani bütün karakterlerdeki deneyim paunlarını birleştirip senin accountunun paragon levelini hesaplıcaklarmıs

    deneyim puanı dediğin şey zaten level değil mi yani experiance ?
  • Simdi ilk önce şöle bi muhabbet dondu eger bütün classları 0-80 kasarsak daha karlı olurmuşuz.cunku 80-100 arası cok fazla experience istiyor ve paragon basına stat verdiğimizi düşünürsek bütün classları 80 yapmak daha mantıklı dediler, 100 level ugrascagımıza. sonra toplam experience birlescek dediler.ilk kastığın 100 level için 100 stat point.2. kastığın 100 level için 200 stat point geleceği solendi iyice allak bullak oldum bende..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fault

    Simdi ilk önce şöle bi muhabbet dondu eger bütün classları 0-80 kasarsak daha karlı olurmuşuz.cunku 80-100 arası cok fazla experience istiyor ve paragon basına stat verdiğimizi düşünürsek bütün classları 80 yapmak daha mantıklı dediler, 100 level ugrascagımıza. sonra toplam experience birlescek dediler.ilk kastığın 100 level için 100 stat point.2. kastığın 100 level için 200 stat point geleceği solendi iyice allak bullak oldum bende..

    Paragon levele göre değilde kasılan toplam exp miktarına göre yeni paragon puanlarınız belirlenir öbür türlüsü zaten düşünülemez adil olmaz. Yeni gelicek sistemde öyle tahmin ediyorum ki örnek olsun diye söylüyorum 100 milyon expte bir paragon puan olarak ele alırsak paragon 100 bi karakterde 10 milyar exp eder sana 100 civarı bi paragon puan diğer karakterlerde aynı şekilde hesaplanarak havuzda toplanır. Akla başka adil bir yöntem gelmiyor bu şekilde bi sistem olmazsa ben o oyunu geliştiren ekipten şüphe duyarım şu durum iyice bi netleşsin expe göre değilde levele göre yapacaklarsa 30 paragon kasıp kasıp atalım kenara ki yapmazlar herhalde o kadar ahmak değillerdir, umarım




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.