Şimdi Ara

RALLİCİ NASIL OLUNUR??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
31.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay



    Rallici olunmaz, rallici doğulur.




    AYNEN
    Arkadaslar bu iş turkıyede cok zor eğıtım mutlaka gereklıdır kokenı go kart yarışları olabılır ancak yetenek meselesıdır bı gun bır yarışa gırersınız ve kazanırsınız bunu futbola benzetırım ben çalışarak pele yada ronaldınho olunmaz sadece doğulur.
    Bu işi yapmak için sponsor şart öncelerı sponsor bulmak zordu ama şimdi yenı yasayla beraber sponsorlar vergıden gıder gosterebılecekler verdıklerı masrafı
    Eğitimini tamamlayıp lısansını alabılmen laızm her onune gelen yarışa gıremez tabıkı yarısa gırecegın aracta tam standart olması lazım böylebir araçta çok para sponsorun sağlam olması lazım ama sen bı gır sonra kendını goster gerısı gelır eğtim almaya bak sen once




  • Eğer lisansınız ve ekipmanınız organizatörün o yarış için öngördüğü tanımlamalara yarışa katılabilirsiniz.
    http://www.tosfed.org.tr adresinde lisans alabilmek için gerekli formlar bulunuyor. Fazla bir tantanası yok. Ehliyet ve kimlik, fotoğraf, başvuru formu, lisans bedelini yatırdığınıza dair dekont ve herhangi bir sağlık kurumundan alacağınız sağlık raporunu tosfed'e ulaştırırsanız bir iki gün içinde lisansınız elinizde olacaktır.

    Ekipman konusunda, tulum ve kask gibi kişisel eşyalarınızı, eğer bu spora gönül verdiyseniz baştan almanızda fayda var. En azından bu konuda kafanız rahat olur...
    Yarış aracı konusunda ise kiralama başlangıç için fena bir yol değil. En azından ne oluyor, ne olmuyor görme şansınız olur.

    Eğitim konusuna gelince...
    Bu konuda mutlaka bir eğitime katılmanız zorunluluğu yok. Öte yandan Ralli kural deryası bir spor. Bu sebeple destek şart. Olayın içinden bir tanıdık bulabilirseniz başlangıç için fazlasıyla yeterli olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem Arıkantürk -- 6 Nisan 2007; 9:40:58 >




  • go kart falan hikaye..go kart pist yarışçıları için bir eğitim aracıdır ralli ile bir ilgisi yok.en başta rallici olmak paraya bakar param var ve kendimi en ideal şekilde nasıl eğitebilirim dersen söyleyeyim 90 model bir japon aracı (japon aracı olmasının sebebi özellikle o yıllardaki japon araçlarının diğer tüm avrupa araçlarına oranla çok dayanıklı,sorunsuz,sağlam ve atak olmaları) bul kendine (toyota corolla,mazda 323,honda civic) 6-7 milyara satın al sonra trafiğe kapalı geniş bir yol bul oraya sürekli giderek çalışmalar yap (sol ayak freni,heel and toe,el freni,j turn,limit fren vs bir dolu teknik çalış).1 yılın sonunda arabanın canı çıkmış olacak ama sende bu işi öğrenmiş olacaksın.sonra bu arabayı aldığın fiyatın 1-2 milyar aşağısına sat..eğitimin tamamlandığında lisans almak için başvuruda bulun ve lisansı aldığında kendine bir palio al arabanın her tarafını söküp full modifiye et ralli kuralları içerisinde.sonra ralli katılımı için başvuru yap..eğer bahsettiğn kadar yetenekli isen bu yarışı kazanmalısın.ardından 1-2 ufak yarışı daha bu şekilde kazandığında firmalar sana sponsor olmak isteyeceklerdir.başarınla doğru orantılı olarak sponsor imkanların iyileşecektir...ve sonunda bu iş için para veren değil para alan taraf pozisyonuna geçtiğinde gerçek bir rallicisindir

    fakat bu noktada kendine güven çok önemlidir.kendini iyi yetiştirmelisin çünkü ilk başta 100 milyar gibi bir parayı kendinin üzerine bahis oynar gibi yatıracaksın.eğer başarılı olursan bu paranın çok daha fazlasını kazanırsın..eğer olamazsan tüm paran gider.




  • Bunun için İstanbul da Volkan ışık ileri sürücülük kursları vardı. Belki ralli eğitimi de veriyorlardır !
  • 1- paran yada arkan olacak
    2- hurdaya atacağın iyi bir aracın olacak


    biz tek gözü görmeyene yarış lisansı alabildikse herkes girer..
    eğitime gelince parayı bas ehliyetinde varsa eğitime falan gerek yok bu ülkede herkes rallici ha yok ben eğitiminide alıcam dersen volkan ışığın ve safari yarış okuluun eğitimleri var ancak orda öğrendiklerin asla yetmez sürekli çalışacaksın..... rallici olunmaz doğulur sözü yanlıştır herkes iyi bir pilot olur..... en sonunda altındaki bir tonluk bir makina ve senin beynin hükmediyor..... çalışrısan olursun yoksa rallliciyim diye geçinen volkan ışığı rahatlıkla aynı araçla yiyebilecek bir ton tanıdığım var ancak bunlar parasızlık ve arkasızlık yüzünden trafikte ve büyük ihtimal hayatlarıda trafikte bitecek.....üstelik yanlarında masum bir ton adamı alarak....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay



    Rallici olunmaz, rallici doğulur.





    yaaaaaaaaaa bunu ben yazacaktım amaaaaa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suzitusi


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay



    Rallici olunmaz, rallici doğulur.





    yaaaaaaaaaa bunu ben yazacaktım amaaaaa



    o zaman üstteki yazımı oku hiç bir pilot anasının karnından super 1600le fırlamadı...




  • Üstteki yazınızı okudum ama yetenek olmayınca para hiçbirşeye yaramaz. Kendinizde belirtmişsiniz. Çok iyi arkadaşlarınız var ama paraları yok. PEki ya parası olupta yeteneği olmayanlar Yetenek olmayınca parayla yapılacak iş değil bu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay

    Üstteki yazınızı okudum ama yetenek olmayınca para hiçbirşeye yaramaz. Kendinizde belirtmişsiniz. Çok iyi arkadaşlarınız var ama paraları yok. PEki ya parası olupta yeteneği olmayanlar Yetenek olmayınca parayla yapılacak iş değil bu...



    arkadaşım tek bir örnek

    24 temmuz 2005 ankara otodrag yarışı sınıf 2
    fiat albea kullanan emrah saka birinci sınıf bir pilot karşısındaki ise sınıf 1400cc ye kadar beslemesiz olmasına karşın 1600 cc mg ve nos takviyeli araç pilotajıda rezalet düzgün kalkamadı bile eee bu arkadaşımız ne yapacak? yenilmeye mecbur...ha para olunca arabada iyi olur ve yenersin bu kadar basit...


    illa giricem diyosan bas 60.000 € yu bi aaba toplıyım türkiye şampiyonu ol bu önemli değilki yarışta işi pilot yapmaz co-pilot ve araç yapar.




  • Ben parasız olur bu işler demiyorum. Herşeyin parayla döndüğünü de biliyorum. Ama şununda bilinmesi lazım ki para kadar cesaret ve güven de önemli. Bu yüzden parası olan herkes rallici olamaz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay

    Ben parasız olur bu işler demiyorum. Herşeyin parayla döndüğünü de biliyorum. Ama şununda bilinmesi lazım ki para kadar cesaret ve güven de önemli. Bu yüzden parası olan herkes rallici olamaz...



    sen hiç kafanı yorma adam kalp hastası olmasın yeterki herkes olur..ben arabayı yerinden kaldıramayan ne bayanları yarış pilotu ettim....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay

    Ben parasız olur bu işler demiyorum. Herşeyin parayla döndüğünü de biliyorum. Ama şununda bilinmesi lazım ki para kadar cesaret ve güven de önemli. Bu yüzden parası olan herkes rallici olamaz...



    sen hiç kafanı yorma adam kalp hastası olmasın yeterki herkes olur..ben arabayı yerinden kaldıramayan ne bayanları yarış pilotu ettim....


    Yormuyorum zaten. Ne mutlu size.
  • Bu ülkede durum budur ve bu durumdada herkes rallici olur dediğim gibi sırf federasyonun yanlış uygulamasını göstermek amaçlı kör adama yarış lisansı aldık ve yarışa soktuk gerisini sen düşün......


    bu ülkede herşey para...
  • Paran varmı var. Rallici olabilirsin. Sağolsun Fiatcı abım anlatmıştı zamanında.

    Dediği doğrudur kulak ver .
  • Arkadaş konuyu çok iyi özetlemiş anlattıklarına tamamen katılıyorum sorunun cevabını tam vermiş bana göre......
    quote:

    Orjinalden alıntı: speed need

    go kart falan hikaye..go kart pist yarışçıları için bir eğitim aracıdır ralli ile bir ilgisi yok.en başta rallici olmak paraya bakar param var ve kendimi en ideal şekilde nasıl eğitebilirim dersen söyleyeyim 90 model bir japon aracı (japon aracı olmasının sebebi özellikle o yıllardaki japon araçlarının diğer tüm avrupa araçlarına oranla çok dayanıklı,sorunsuz,sağlam ve atak olmaları) bul kendine (toyota corolla,mazda 323,honda civic) 6-7 milyara satın al sonra trafiğe kapalı geniş bir yol bul oraya sürekli giderek çalışmalar yap (sol ayak freni,heel and toe,el freni,j turn,limit fren vs bir dolu teknik çalış).1 yılın sonunda arabanın canı çıkmış olacak ama sende bu işi öğrenmiş olacaksın.sonra bu arabayı aldığın fiyatın 1-2 milyar aşağısına sat..eğitimin tamamlandığında lisans almak için başvuruda bulun ve lisansı aldığında kendine bir palio al arabanın her tarafını söküp full modifiye et ralli kuralları içerisinde.sonra ralli katılımı için başvuru yap..eğer bahsettiğn kadar yetenekli isen bu yarışı kazanmalısın.ardından 1-2 ufak yarışı daha bu şekilde kazandığında firmalar sana sponsor olmak isteyeceklerdir.başarınla doğru orantılı olarak sponsor imkanların iyileşecektir...ve sonunda bu iş için para veren değil para alan taraf pozisyonuna geçtiğinde gerçek bir rallicisindir

    fakat bu noktada kendine güven çok önemlidir.kendini iyi yetiştirmelisin çünkü ilk başta 100 milyar gibi bir parayı kendinin üzerine bahis oynar gibi yatıracaksın.eğer başarılı olursan bu paranın çok daha fazlasını kazanırsın..eğer olamazsan tüm paran gider.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iptas -- 8 Nisan 2007; 14:08:17 >




  • Daha ucuz bir alternatif:

    Colin McRae 2004 ya da 2005 al, bigisayarına kur. Çok iyi bir direksiyon seti edin, ve oyundan elde ettiğin sonuçları internetten karşılaştır.

    Şaka yapmıyorum. CMR oyundan daha çok bir simulator sanki.



    Gokart tavsiyelerine de kesinlikle katılıyorum. Michael Schumacher'dan Jan Alessi'ye kadar bir çok usta yarışçı (pilot değil, o laf spiker uydurmacası) gokart kökenlidir.

    Ayrıca, şu an emekliliğini yaşayan efsanevi Audi sürücüsü Hans Stuck'un da eğitici videoları mevcut sanırsam. Viraja giriş, çıkış, fren noktaları, heel and toe tekniği, ağılık transferi vs. konularda çok rahat anlaşılabilecek bilgiler veriyordu diye hatırlıyorum.
  • parayla örn kenan doğulu
  • Öncelikle paran olmalı, sağlam olmalısın, arkan kuvvetli olmalı, ve o çevrenin elit insanı olmalısın, yoksa seni hayatta aralarına almazlar..

    BU işlere meraklı olupta, ortama karışmaya çalışan nice meraklı gencin, Körfez pistinde üstlerine ucuz ve dandik birer tşört verilip, yan hakem ayağına bayrak salladıklarını bilirim uzun zaman..
  • doğruya doğya doğruda elit bir çevre gerçekten çok önemli ve mutlaka ders alamak gerek bu dersler çok pahalı oluyor tabi
  • yaa ee şimdi zaten küçük yaşta kursu var onun 11-12 gibi orada eğitiyolar seni sonra bir bak mışınn rallycisinnn he ama yalan sölüon dersen ben dergi yalancısıyımm
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.