Şimdi Ara

Radyatör kapağını açmak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • HemşireZED kullanıcısına yanıt
    Valla izliyorum da hocam haklısınız. Arabaya yabancıyım hata yapmamak için burda da soruyorum. mesela yağa bakmak için aracın bı sure calismasi lazım mi soğukken bakılır mi? Videolarda yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bazı antifizler zaten sulandırılmış geliyor direk alınıp doldurulması için o yüzden alırken araştırın ve dikkatli olun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracinizin motor suyuna ek depodan bakmaniz sizi yaniltir. Hyundai araclarda (eski bir kac model haric) basincli kapaktan sogutma suyuna bakilmalidir, actiginizda agzina kadar dolu oldugunu gormeniz gerekir. Sizin baktiginiz (fotosunu koydugunuz) yer ek depodur, ve basincli radyator kapagi ariza yaptiginda bu depodaki siviyi cekemez ve motor eksik sogutma sivisi ile calisir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keyless K kullanıcısına yanıt
    evet hocam dikkat etmeye çalışıyorum çünkü tamire verecek bütçem pek yok. Bilmediğim çok şey var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Sıcaklıkta farklıdır o zaman hocam bu depoyla radyatör içindeki su arasinda?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsinden önce doğru güvenilir bir antifriz kullandığınıza emin olun. Bulunduğunuz coğrafya şartlarına uygun antifriz seçtiğiniz sürece o kapağı açmanız gerekmeyecek.

    "Yılda 3 5 gün için ne gerek var" demeyin, soğutma sistemindeki tüm boruların ve metallerin korunması için de antifriz şart...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ardicli2000 kullanıcısına yanıt
    evet, Onerdiginiz marka var mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lynx006 L kullanıcısına yanıt

    Organik asit teknolojili antifriz isteyen yeni bir model değilse, yani klasik, mavi veya yeşil (genelde) olan propilen glikol veya etiken glikol antifirizler için mutlaka BS-6580 standardını karşılasın. Doğru düzgün markalar karşıladığı standartları bidonunn üzerine açıkça yazıyorlar. BS-6580 de en yaygın standart. Bu standardı karşılamadığında pasa karşı yeterince korumuyor, erkenden özelliğni kaybediyor veya aşırı yüksek fosfatlı olup polimer hortumları içten çözebiliyorlar. Mobil, Shell - BP - Castrol, Elf - Total v.s... Dünyaca bilinen markalarla diğerleri arasında pek fiyat farkı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 29 Ocak 2022; 20:30:6 >
  • Açarken dikkat edin soğuktan gevriyor kapak 2 hafta önce kırıldı bizimki
    Kontrol edecez diye bi ton iş çıktı kabı ufaktan sallayın su sallanıyorsa sorun yoktur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsü aldim yazdıklarınızı. Teşekkür ederim yeni bişey daha öğrendim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    Kaputun arasına girip içine baktım hocam😁 Acemilik ne zor şey. şekilden şekile giriyorsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    Radyatör kapağını açmak hocam burda kırıklık var tam olarak neresi burası? Sanayiye gitmem gerekir mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lynx006 L kullanıcısına yanıt
    Önemli birşey değil kabloları tutan yer kırılmış muhtemelen önceden sök tak yapılmış ve takılırken fazla sıkıldığı için zamanla sıcak soğuk yiyip gevremiş ve düşmüştür. Plastik kelepçe ile müsait bir yere sabitleyin orada sallanıp hem ses yapmasın hem de sağa sola sürtüp zarar görmesin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Keyless K kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.