Şimdi Ara

QUBE Pad Detaylı İnceleme (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
0
Favori
19.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben NT'nin en çok bu yönünü seviyorum. Ürünü almadan kurcalayabiliyorsunuz. Sivas Nt de ürünü deneme fırsatım olmasaydı ekran kalitesi ve çözünürlüğü görmeyip dokununma tepkisini hissetmeseydim 7" lik olanını bana kimse satamazdı. En büyük elektronik mağazaları sadece reklam aldıkları ürünleri denettiriyorlar. Bu uygulamanın en faydalı tarafı ise ürün arızalı çıkarsa hemen değiştirebiliyorsunuz. Sağolsun CarrefourSA'dan bir ürün aldım eve gittim arızalı bir ay bekletip sonra da müşteri memnuyeti!!!! diye kafamı şişirdiler. Onun için NT'nin bu polikasından mağdur olan arkadaşlar olabilir (firma bu sıkıntıyı giderecektir) Fakat firmanın amacı müşteri memnuniyeti...
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    Ben NT'nin en çok bu yönünü seviyorum. Ürünü almadan kurcalayabiliyorsunuz. Sivas Nt de ürünü deneme fırsatım olmasaydı ekran kalitesi ve çözünürlüğü görmeyip dokununma tepkisini hissetmeseydim 7" lik olanını bana kimse satamazdı. En büyük elektronik mağazaları sadece reklam aldıkları ürünleri denettiriyorlar. Bu uygulamanın en faydalı tarafı ise ürün arızalı çıkarsa hemen değiştirebiliyorsunuz. Sağolsun CarrefourSA'dan bir ürün aldım eve gittim arızalı bir ay bekletip sonra da müşteri memnuyeti!!!! diye kafamı şişirdiler. Onun için NT'nin bu polikasından mağdur olan arkadaşlar olabilir (firma bu sıkıntıyı giderecektir) Fakat firmanın amacı müşteri memnuniyeti...
    Saygılar...

    Ben de bu yönünü sevmiyorum. İncelediğim ürünü ilk inceleyen benolsaydım onu alacaktım. Ama öyle değil, başka birinin fotoğrafı çıktı içinde, jelatin yıpranmış yığınla baloncuk oluşmuştu. Beyaz kısımları kirlenmiş etiket yapışkanı kalmış gibiydi.

    Bir tane ürün koysunlar vitrine eğer amaçları müşteri memnuniyeti ise. Beni memnun edemediler, tam bir hafta bekledim, birer gün arayla ziyaret ettim ürünü getirtemediler.
    Dün gelecekti gittim gelmemiş, pazartesine kaldı denildi(pazartesi tahmin sadece, kesin pazartesi bile değil) Siz buna müşteri memnuniyeti diyorsanız ben memnun falan değilim. Herhalde ürünü alamadığım için müşteri değilim, müşteri olmayınca memnunda olamadım. (oysa parasını bile ödemiştim)

    Açılan kutu alınır denilecek, bu işte başka çare yok, eğer oraya inceleme amaçlı bir ürün koyamıyorlarsa benim alacağım ürünü başkasına inceletmeyecek. Sonuç: ben almadım, sıfır fiyatı verip kullanılmış bir ürünü kim alır? Çin den sipariş versem daha çabuk gelirdi eminim.

    Biraz dikkat, biraz özen. Bence işlerini önemsemeyen kişiler var. Sözüm Sivas şubesindeki görevlilere değil, onların isteklerine karşılık vermeyen sözünde durmayan insanlara.

    Bundan böyle NT dendiğinde durup düşünmem gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikail.a

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    Ben NT'nin en çok bu yönünü seviyorum. Ürünü almadan kurcalayabiliyorsunuz. Sivas Nt de ürünü deneme fırsatım olmasaydı ekran kalitesi ve çözünürlüğü görmeyip dokununma tepkisini hissetmeseydim 7" lik olanını bana kimse satamazdı. En büyük elektronik mağazaları sadece reklam aldıkları ürünleri denettiriyorlar. Bu uygulamanın en faydalı tarafı ise ürün arızalı çıkarsa hemen değiştirebiliyorsunuz. Sağolsun CarrefourSA'dan bir ürün aldım eve gittim arızalı bir ay bekletip sonra da müşteri memnuyeti!!!! diye kafamı şişirdiler. Onun için NT'nin bu polikasından mağdur olan arkadaşlar olabilir (firma bu sıkıntıyı giderecektir) Fakat firmanın amacı müşteri memnuniyeti...
    Saygılar...

    Ben de bu yönünü sevmiyorum. İncelediğim ürünü ilk inceleyen benolsaydım onu alacaktım. Ama öyle değil, başka birinin fotoğrafı çıktı içinde, jelatin yıpranmış yığınla baloncuk oluşmuştu. Beyaz kısımları kirlenmiş etiket yapışkanı kalmış gibiydi.

    Bir tane ürün koysunlar vitrine eğer amaçları müşteri memnuniyeti ise. Beni memnun edemediler, tam bir hafta bekledim, birer gün arayla ziyaret ettim ürünü getirtemediler.
    Dün gelecekti gittim gelmemiş, pazartesine kaldı denildi(pazartesi tahmin sadece, kesin pazartesi bile değil) Siz buna müşteri memnuniyeti diyorsanız ben memnun falan değilim. Herhalde ürünü alamadığım için müşteri değilim, müşteri olmayınca memnunda olamadım. (oysa parasını bile ödemiştim)

    Açılan kutu alınır denilecek, bu işte başka çare yok, eğer oraya inceleme amaçlı bir ürün koyamıyorlarsa benim alacağım ürünü başkasına inceletmeyecek. Sonuç: ben almadım, sıfır fiyatı verip kullanılmış bir ürünü kim alır? Çin den sipariş versem daha çabuk gelirdi eminim.

    Biraz dikkat, biraz özen. Bence işlerini önemsemeyen kişiler var. Sözüm Sivas şubesindeki görevlilere değil, onların isteklerine karşılık vermeyen sözünde durmayan insanlara.

    Bundan böyle NT dendiğinde durup düşünmem gerekecek.



    doğruya doğru,hak her zaman her yerde hak tır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullahkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mikail.a

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    Ben NT'nin en çok bu yönünü seviyorum. Ürünü almadan kurcalayabiliyorsunuz. Sivas Nt de ürünü deneme fırsatım olmasaydı ekran kalitesi ve çözünürlüğü görmeyip dokununma tepkisini hissetmeseydim 7" lik olanını bana kimse satamazdı. En büyük elektronik mağazaları sadece reklam aldıkları ürünleri denettiriyorlar. Bu uygulamanın en faydalı tarafı ise ürün arızalı çıkarsa hemen değiştirebiliyorsunuz. Sağolsun CarrefourSA'dan bir ürün aldım eve gittim arızalı bir ay bekletip sonra da müşteri memnuyeti!!!! diye kafamı şişirdiler. Onun için NT'nin bu polikasından mağdur olan arkadaşlar olabilir (firma bu sıkıntıyı giderecektir) Fakat firmanın amacı müşteri memnuniyeti...
    Saygılar...

    Ben de bu yönünü sevmiyorum. İncelediğim ürünü ilk inceleyen benolsaydım onu alacaktım. Ama öyle değil, başka birinin fotoğrafı çıktı içinde, jelatin yıpranmış yığınla baloncuk oluşmuştu. Beyaz kısımları kirlenmiş etiket yapışkanı kalmış gibiydi.

    Bir tane ürün koysunlar vitrine eğer amaçları müşteri memnuniyeti ise. Beni memnun edemediler, tam bir hafta bekledim, birer gün arayla ziyaret ettim ürünü getirtemediler.
    Dün gelecekti gittim gelmemiş, pazartesine kaldı denildi(pazartesi tahmin sadece, kesin pazartesi bile değil) Siz buna müşteri memnuniyeti diyorsanız ben memnun falan değilim. Herhalde ürünü alamadığım için müşteri değilim, müşteri olmayınca memnunda olamadım. (oysa parasını bile ödemiştim)

    Açılan kutu alınır denilecek, bu işte başka çare yok, eğer oraya inceleme amaçlı bir ürün koyamıyorlarsa benim alacağım ürünü başkasına inceletmeyecek. Sonuç: ben almadım, sıfır fiyatı verip kullanılmış bir ürünü kim alır? Çin den sipariş versem daha çabuk gelirdi eminim.

    Biraz dikkat, biraz özen. Bence işlerini önemsemeyen kişiler var. Sözüm Sivas şubesindeki görevlilere değil, onların isteklerine karşılık vermeyen sözünde durmayan insanlara.

    Bundan böyle NT dendiğinde durup düşünmem gerekecek.



    doğruya doğru,hak her zaman her yerde hak tır.

    fakat nt den gene ürün alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullahkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mikail.a

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil25

    Ben NT'nin en çok bu yönünü seviyorum. Ürünü almadan kurcalayabiliyorsunuz. Sivas Nt de ürünü deneme fırsatım olmasaydı ekran kalitesi ve çözünürlüğü görmeyip dokununma tepkisini hissetmeseydim 7" lik olanını bana kimse satamazdı. En büyük elektronik mağazaları sadece reklam aldıkları ürünleri denettiriyorlar. Bu uygulamanın en faydalı tarafı ise ürün arızalı çıkarsa hemen değiştirebiliyorsunuz. Sağolsun CarrefourSA'dan bir ürün aldım eve gittim arızalı bir ay bekletip sonra da müşteri memnuyeti!!!! diye kafamı şişirdiler. Onun için NT'nin bu polikasından mağdur olan arkadaşlar olabilir (firma bu sıkıntıyı giderecektir) Fakat firmanın amacı müşteri memnuniyeti...
    Saygılar...

    Ben de bu yönünü sevmiyorum. İncelediğim ürünü ilk inceleyen benolsaydım onu alacaktım. Ama öyle değil, başka birinin fotoğrafı çıktı içinde, jelatin yıpranmış yığınla baloncuk oluşmuştu. Beyaz kısımları kirlenmiş etiket yapışkanı kalmış gibiydi.

    Bir tane ürün koysunlar vitrine eğer amaçları müşteri memnuniyeti ise. Beni memnun edemediler, tam bir hafta bekledim, birer gün arayla ziyaret ettim ürünü getirtemediler.
    Dün gelecekti gittim gelmemiş, pazartesine kaldı denildi(pazartesi tahmin sadece, kesin pazartesi bile değil) Siz buna müşteri memnuniyeti diyorsanız ben memnun falan değilim. Herhalde ürünü alamadığım için müşteri değilim, müşteri olmayınca memnunda olamadım. (oysa parasını bile ödemiştim)

    Açılan kutu alınır denilecek, bu işte başka çare yok, eğer oraya inceleme amaçlı bir ürün koyamıyorlarsa benim alacağım ürünü başkasına inceletmeyecek. Sonuç: ben almadım, sıfır fiyatı verip kullanılmış bir ürünü kim alır? Çin den sipariş versem daha çabuk gelirdi eminim.

    Biraz dikkat, biraz özen. Bence işlerini önemsemeyen kişiler var. Sözüm Sivas şubesindeki görevlilere değil, onların isteklerine karşılık vermeyen sözünde durmayan insanlara.

    Bundan böyle NT dendiğinde durup düşünmem gerekecek.



    doğruya doğru,hak her zaman her yerde hak tır.

    fakat nt den gene ürün alırmıyım.alırım tabikide çünkü adamların tavırları belli ürün almadan öncede sonrada.




  • Yada şöyle demem lazım, NT de, mağazada varsa ürün, alırım değilse almam :)
  • selamlar,

    qubepad sitesine aşağıdaki programlar yüklenmiş. 3.0 ı deneyen varmı?

    * 20 oyun, 4 uygulama
    * PC7068'de Android 3.0 Arayüz,
    * Farklı modellerdeki 3G modemlerle entegrasyon (Huawei modemler, E176G modem vb.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamcoast -- 2 Ocak 2012; 9:03:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamcoast

    selamlar,

    qubepad sitesine aşağıdaki programlar yüklenmiş. 3.0 ı deneyen varmı?

    * 20 oyun, 4 uygulama
    * PC7068'de Android 3.0 Arayüz,
    * Farklı modellerdeki 3G modemlerle entegrasyon (Huawei modemler, E176G modem vb.)
    Arayüz ve sistem yazılımı farklı şeyler. Arayüz bir çeşit tema olup sistem yazılım versiyonundan farklıdır. Yani doğan görünümlü şahin yapma olayı dış görünüş doğana benzese de kaputu açtığınızda motor ve yürüyen aksam hala şahindir. Kısaca arayüz yüklemek ile sistem yazılımı android 3.0 olmaz. Bir zamanlar XP için de Vista ara yüzleri ve araçlar yayınlanıyordu. Yazılım ve oyunlarsa kendilerine ait veya kiralanmış bir servere konup doğrudan kullanıcıya sunulmak yerine zaten androidmarketteki ilgili sayfaya link vermekten ibaret. Yani androidmarketteki sorunlar hala çözümlenmemiş.

    Ama yinede şanslıyız en azından firmware güncelleme sırasında bilgisayara cihazı tanıtmak için gereken driverleri vermişler. Bu sayede internetten bulunacak root yazılımları ile cihaz rootlanıp güncel sorunları kullanıcılar kendi imkanları ile çözebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostAssassin -- 2 Ocak 2012; 10:29:51 >




  • soru işaretlerime hala cevap alamadım, yokmu aydınlatacak bir arkadaş? Ayrıca 10. şarzdayım 2 saate %40 doldu, yani çok geç şarz oluyor.
  • Merhaba, cihazı pazartesi günü aldım, gldiği haliyle bitirip ilk şarjını taktım. USB kullandım, pc mi açık bıraktım şarjı fullemişti sabaha kadar. bugün sabah 9:30 dan beri açıktı, az evvel bitti şarjı. Şimdi pirizden şarja takmak istedim, şarj olurken ekranda açılıyor, penguen çıkıyor ve kapanıyor, dokunmatik tuşlarında ışıkları titrek bir biçimde yanıp kapanıyor. bende söküp pc den şarja bağladım, orada yalnızca tuşlar yanıp sönüyo ancak titreme olayı yok. Pirizden şarjı normal mi sizce? Kullanana arkadaşlar bir şey diyebilir mi? Sizlerde nasıl?

    spil45tr sorularınız ahkkında bilgi sahibi değilim, ancak siz benim soruma yanıt verebilirseniz memnun olurum. 2. şarjına taktım az evvel, bataryasından menunum şuanki haliyle gün içi işlerimi halletmenin ötesinde oyun oynamaya dahi şarj kalıyor. Umarım şarj süresi 4 saate kadar düşer, benimki hakkında ilerleyen günlerde şarj süresini yazarım. belki geneli itibari ile öyle olabilir. Kitapçıkta (kitapçıkçıkçık :) ) ilk şarj 8-10 saat 4.şarjdan sonra 4 saatte tamemen dolar yazıyordu. Sizinki de 4 saatte tam dolabilir. Birde pc üzerinden yavaş şarj oluyormuş, pirizden dha çabuk şarj oluyormuş. Siz hangisi ile şarj ediyorsunuz?




  • pilin kapasitesi yüksek yavaş doluyor o yüzden.
  • şarz sayısı 10 u geçti, bugün saat 15 de prize bağladım-saat şu anda 24 olmasına rağmen şarz %99 ama yatacağım için fişten çıkardım. yani 9 saatte dolmadı, bunu genel teknik servisine telefonla bildirdim-sorun devam ederse bakalım dediler. Bir kaç şarz daha deneyeceğim. Olmaz ise çaresiz göndereceğim.
    Normalde kullanırken iyi gidiyo şarzı ama 3 g vınn takınca adeta şarzı hüpletiyor.
    Navigasyon menüde olmasına rağmen bulamadım, program ile çalışırmı, konum belirlermiyor. Haritalarda sürekli 'kapanmaya zorla' uyarısı veriyor. prizde şarzda olsa bile sadece açılırken titreşim yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikail.a

    Merhaba, cihazı pazartesi günü aldım, gldiği haliyle bitirip ilk şarjını taktım. USB kullandım, pc mi açık bıraktım şarjı fullemişti sabaha kadar. bugün sabah 9:30 dan beri açıktı, az evvel bitti şarjı. Şimdi pirizden şarja takmak istedim, şarj olurken ekranda açılıyor, penguen çıkıyor ve kapanıyor, dokunmatik tuşlarında ışıkları titrek bir biçimde yanıp kapanıyor. bende söküp pc den şarja bağladım, orada yalnızca tuşlar yanıp sönüyo ancak titreme olayı yok. Pirizden şarjı normal mi sizce? Kullanana arkadaşlar bir şey diyebilir mi? Sizlerde nasıl?

    spil45tr sorularınız ahkkında bilgi sahibi değilim, ancak siz benim soruma yanıt verebilirseniz memnun olurum. 2. şarjına taktım az evvel, bataryasından menunum şuanki haliyle gün içi işlerimi halletmenin ötesinde oyun oynamaya dahi şarj kalıyor. Umarım şarj süresi 4 saate kadar düşer, benimki hakkında ilerleyen günlerde şarj süresini yazarım. belki geneli itibari ile öyle olabilir. Kitapçıkta (kitapçıkçıkçık :) ) ilk şarj 8-10 saat 4.şarjdan sonra 4 saatte tamemen dolar yazıyordu. Sizinki de 4 saatte tam dolabilir. Birde pc üzerinden yavaş şarj oluyormuş, pirizden dha çabuk şarj oluyormuş. Siz hangisi ile şarj ediyorsunuz?

    benzeri banada olmuştu reset tuşuna basın düzelir.

    bu arada arkadaşlar yeni yazılımı yükledim. çok kullanışlı yapmışlar ayrıca hız ve performansda hissedilir derecede artış var mutlaka yükleyin.
    şu wi-fi kopmalarıda son bulmuş. şuanki yazılım gerçekten görsel,performans ve hata giderimi olarak süper olmuş. dokunmatiği bile daha iyi oldu. ses düzeyide arttırılmış.
    şimdi tablet hakkını vermeye başladı işte...




  • Reset tuşu işe yaramadı, yeni bir şarj cihazı gönderecekler.
  • hemen yüklüyorum o zaman indirmiştim zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamcoast

    az önce aradım müşteri hizmetlerini, birkaç kez özür dileyip ürünü geri göndermemi istediler. Bakalım sonuç nasıl olacak?

    iyi günler

    ürünü geri yollayalı bir hafta oldu. 3 gün önce aramıştım depoyu arayalım 3 gün içinde gelir demişlerdi. Bugün aradım, konudan bihaberler, hala depoya bir bakalım sizi ararız diyorlar.

    Tamirat dahi yok sadece yeni açılmamış bir kutu göndereceklerdi. Üstelik istanbulda yaşıyorum. Böyle pazarlama ve hizmet anlayışını tekrar kınıyorum. Bir daha Nt nin sitesini dahi açmam arkadaş.
  • android marketten uygulama indirebiliyormuyuz?
  • indirebiliyoruz, satın alabiliyor muyuz onu bilmiyorum.
  • QUBEPAD 7068, tam olarak 5 saat 5 dakikda şarjını tamamladı 7. şarjı. Daha da düşeceğini umuyorum. Gerçi düşmese bile şuan için sıkıntı yok, akşam takıyorum pc ye sabah alıyorum, gündüz de o şarj yeterli oluyor. Fiş ünitesi ile 5 ssat 5 dakikada doldu pc de daha uzun sürüyor tabi, ama ihtiyacım olursa fişe bağlıykende açık kalabiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.