Şimdi Ara

Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
317
Cevap
4
Favori
34.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cihaz değişimi de olabilir sırf ekran da değişebilir. Servisin insiyatifine kalmış artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Hocam zannetmiyorum artık Apple yanaşmıyor bu işlere sonucu yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bossadam

    Hocam zannetmiyorum artık Apple yanaşmıyor bu işlere sonucu yazarım

    suistimal edip de adamların politikalarını değiştirenler utansın ne diyeyim
  • Arkadaşlar merhabalar.

    Ben de maalesef Pupa Teknik Servis'e yolu düşenler kervanına katıldım. 1 hafta önce aldığım iphone 7 jet black cihazın arka kamerasında çok küçük iki adet boya atması olduğunu gördüm. Açıkçası cihaz 6 ayı falan geçmiş olsa önemsemezdim ama daha 1 haftalık olduğu için servise götürmeye karar verdim. Bu sabah Pupa Bilişim Agora şubesine telefonu teslim ettim. Oradaki görevli bilgileri alırken cihazın 1 haftalık olduğunu ve kutudan çıktığında bu şekilde olduğunu çünkü benden kaynaklı böyle bir durum olamayacağını servis formuna ekledi. Bakalım sorun ne şekilde çözülecek.

    Bahsettiğim kısımlar saat 12 ve 6 yönünde. Üstte bulunan daha büyük alttaki ise küçük ama parmakla ikisi de hissediliyor.

    Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz

    Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz

    Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz

    Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Beyler 2 Mart'ta telefonumu pupaya verdim. 5 Mart'ta Apple onarım merkezine yollanmış ve 9 Mart'ta ellerine ulaşmış. 13 Mart günü Apple'ın onarım takip sayfasından kontrol ettiğimde onarım durumunda hasara bağlı veya yanlış kullanıma bağlı yazıyordu. Onarım detaylarında ise yetkisiz değişiklikler saptandı yazıyordu. Hemen Apple canlı desteğe yazdım durumu anlattım telefonda hasar yok çünkü raporda da fotoğraflarda da görünüyor. Yetkisiz müdahale ise söz konusu değildi. Beni kıdemli danışmana yönlendirdiler ve telefonla arandım. İzlanda ya mail yolladılar araştırma yapılacak ve Çarşamba günü net bir sonuç çıkacak dendi çok yardımcı oldular bakalım durum ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Sorun bulunamadı dedi apple geri gönderdi cihazı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    Arka kasadaki ses devam ediyor öyle mi. Bu gibi durumlarda aslında servise bırakırken sorunun kanıtını gösteren video kaydı ile gitmek de iyi oluyor. Aynı videoyu apple Türkiye’ye de göndersen etkili olur aslında. Pupa da maalesef servis kalitesi teknisyenine göre değişiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    1 aydır beklentideydim sıkıldım beklemekten ben de gittim sattım üstüne 500 daha koydum yenisini aldım en azından içim rahat oldu :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    cebinden para çıkmasaydı daha iyi olurdu ama neyse :) 500 liraya değiştirmiş oldun cihazı, o fiyata normalde zaten garantisiz değişim de yapmıyorlar, her türlü kardasın aslında. güle güle kullan
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim gayet memnunum cihazımdan maşallah çıt mıt sesde yok içimede sindi :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    umarım hiçbir zaman olmaz da :)
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    İnşallah. Dostum buarada pupa ilgili davranmış cihazımda sorun bulunamamısını saçma bulmuş apple ile irtibata geçmiş telrar göndermek istemişler cihazı ama ben istemedim satıcam dedim aldım telefonu. Yinede pupaya saygı duydum müşteri memnuniyeti gayet güzeldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sergenlu

    İnşallah. Dostum buarada pupa ilgili davranmış cihazımda sorun bulunamamısını saçma bulmuş apple ile irtibata geçmiş telrar göndermek istemişler cihazı ama ben istemedim satıcam dedim aldım telefonu. Yinede pupaya saygı duydum müşteri memnuniyeti gayet güzeldi

    insan evladıymış senin cihazla ilgilenen teknisyen :)

    Habilglms ikidir gönderiyor cihazı sonuç alamadı.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Sanada teşekkür ederim dostum yardımcı oldun beklentimde bir ışık gibi umut oldun 😅😂😂😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    eyvallah hocam yardımcı olabildiysek ne mutlu :)
  • Merhaba arkadaşlar 10 gün önce aldığım ve kutudan çıkar çıkmaz sorunlu olan cihazım için apple 3 tane servis adresi verdi. Sizce hangisine yollamalıyım? Hangisinden hızlı ve düzgün hizmet alırım?

    1-CIZGI BILGISAYAR
    GAZIANTEP


    2-BAŞARI SERVİS
    DİYARBAKIR


    3-PUPA BILISIM
    GAZIANTEP
  • Iphone 6s cihazıma sıvı teması oldu daha önceden bir tanıdık açıp telefona bakmıştı şimdi ise pupa teknik servise verdim cihazı
    incelemeye gönderildi daha önce cihaza müdahale olduğu halde cihazda değişim yaparlar mı ? Ben değişim istedim çünkü
  • Haticegzmkocak H kullanıcısına yanıt
    yetkisiz müdahale diyebilirler apple servislerinden birine bırakmadığınız için. telefonu açan kişi ince bir işçilik yaptıysa bir ihtimal garanti dahilinde sayabilirler. tamamen şans yani.
  • Servis raporunda değişim ücreti cihaz tesliminde olacaktır yazıyor acaba bu değişim onayı olduğunu gösterir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haticegzmkocak H kullanıcısına yanıt
    ücretli cihaz değişimi olacak yani garantiden cihaz değişimi olmuyor malesef.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.