< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
PTT Kargo'ya Nereye Şikayet Edilir?
PTT Kargo hizmetlerinden memnun kalmadığında veya şikâyette bulunmak istediğinde kullanabileceğin çeşitli kanallar bulunmaktadır.
PTT Kargo şikayetlerini iletmek için kullanabileceğin en doğrudan yol, PTT Kargo Şikayet Hattını 444 1 788 numaralı telefondan aramaktır. Bu hat, haftanın 7 günü, 24 saat hizmet vermektedir.
Alternatif olarak, PTT'nin resmi web sitesindeki "İletişim" bölümünden çevrimiçi şikâyet formu doldurarak da şikâyetini iletebilirsin.
Sosyal medya platformlarını kullanmayı tercih ediyorsan, PTT Kargo'nun Twitter (@PTTKargoTR) ve Facebook (PTT Kargo) hesapları üzerinden de şikâyetini iletebilirsin.
Şikâyetini iletirken, şikâyetinle ilgili tüm ayrıntıları, mümkünse takip numaranı ve ilgili belgeleri eklemelisin. Bu, şikâyetinin daha hızlı işleme alınmasına yardımcı olacaktır.
PTT Kargo, şikâyetleri müşteri memnuniyeti açısından önemli görmekte ve en kısa sürede çözüme ulaştırmaya çalışmaktadır.