< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lasts0ul -- 26 Ocak 2012; 1:37:33 > |
|
_____________________________
MyAnimeList
Omai wa yowai... Naze yowai ka ? tarinai kara da, nikushumi ga.
Orokanaru ototo yo.kono ore wo koroshitakuba, urame , nikume.Soshite , minikuku ikinobiru ga ii. Nigete...Nigete...Sei ni shinigamitsuku ga ii.Soshite,itsuka ore to onaji me o motte. Ore no mae ni koi |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
ben de psp vitayı beklicem benimde bir eski psp pim var ama vita yı gördükten sonra elime alasım gelmiyor 






