Şimdi Ara

Psn Ödeme iptali sonucu askıya alma

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Geçen ay playstation'da misafir çocuğunun bir oyunu yanlışlıkla satın alması sonucu bankam acil arama gerçekleştirip ödemenin bilgim dışında olup olmadığı hususunda beni aradı, tabii ps4'te çocukların oyun satın aldığını görmediğim için hemen ödemenin iptali yoluna gittim. Tabii sonrasında hangi oyunun satın alındığını ve oyunun konsolumdan silinmesi adına beklemeye geçtim. (tabii burada aynı esnada playstation ile de irtibata geçmem gerekirken bunu es geçtim). Bankama ödeme itirazında bulundum ve önce yeni kartım geldi ve 1 hafta önce de ödeme kartıma tekrar yapıldı. Maalesef dün psn hesabımın "kural ihlalleri gerekçesi ile askıya alındı"ğını öğrendim. Playstation müşteri hizmetlerine konuyu izah ettim ve oyunun 1 defa da olsa oynandığı için ödemeyi almadan hesaba konulan askının iptal edilmeyeceği belirtildi.
    Sonuç olarak süreç, gerekli departmana gidecek bilgi ile önce hesap geçici şekilde aktif edilecek, sonrasında psn hesabından oyuna tekrar ödeme yapılacak, ödeme yapılınca playstation müşteri hizmetlerine ödeme yapıldığına dair bilgi vereceğim ve sonrasında psn hesabım normale dönecek. Bu işlem yaklaşık 14 günü bulacakmış.

    Şimdi bu süreci hızlandırmak adına, bankama bilgi verip geri çekilen ödemenin tekrar playstation'a yapılmasını talep ettim, ki ödemeyi hızlandırıp playstation'a ödeme yapıldığını belirtip hesabımı bi an önce askıdan almak istiyorum.
    Sizce izlemem gereken yol ne olmalı? Yani playstation ile daha hızlı nasıl bir iletişim kurup süreci nasıl hızlandırabilirim?

    Bu arada ödemeye itiraz edecekler için de tecrübe olacaktır bu durum. İtiraz edecekseniz playstation ile de irtibata geçin ki ödemeyi mutlak şekilde alıp almayacaklarını öğrenip ödemeye itirazınızı devam ettirmeye karar verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KnHktn -- 19 Eylül 2020; 9:1:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Merhaba,


    Üyeliğinizi tekrar aktif edebildiniz mi?

  • NSCoding kullanıcısına yanıt

    Evet, ödemeyi tekrar cüzdana ekleyince aldılar ve hesap aktif oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özel msj alımını kapatmışsınız forumda cevap veremedim,

    yazdığınız sorunun cevabı, forumda kayıtlı mailinize attım, bilginiz olsun

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.