Şimdi Ara

PSN DEN OYUN İNDİRİKEN TVYİ KAPATSAM OYUN İNDİRME DURUR MU ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
6.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 21
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 82 gün 19 saat 45 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Rodzina (14 mesaj) Guest-A98986428 (11 mesaj) Lt.Raven (3 mesaj) Xp0T (3 mesaj) clabnick (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (28 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> PSN ve Arcade >> PSN DEN OYUN İNDİRİKEN TVYİ KAPATSAM OYUN İNDİRME DURUR MU ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    164 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Soru açık şu anda psnden oyun indiriyorum televizyonu kapatırsam ps3 kendini kapatırmı ya da indirmeyi durdurur mu ?



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Gonul rahatli ile kapata bilirsin tv ni. Hic birsey olmaz aynen inmeye devam eder



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    164 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: clabnick

    Gonul rahatli ile kapata bilirsin tv ni. Hic birsey olmaz aynen inmeye devam eder

    Çok teşekkürler hocam
  • Teğmen
    165 Mesaj
    Eğer PS3'ün tv ye HDMI ile bağlıysa ve HDMI kontrol aktifse tvyi kapattığından PS3 de kapanır.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: arslanserkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: clabnick

    Gonul rahatli ile kapata bilirsin tv ni. Hic birsey olmaz aynen inmeye devam eder

    Çok teşekkürler hocam

    Onemli degil. İyi eglenceler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3495 Mesaj
    Öncelikle ayarlardan otomatik kapanmayı iptal etmen lazım.Çünkü default olarak ps3 2 saat kadar boşta açık kaldığında otomatik kapanır.Bunu iptal ettikten sonra dosya indirirken menüden en soldaki sekmeden ps3'ü kapatmaya basarsan sana soracak.Şu an dosya indiriliyo.Sistemin dosya indirme işlemi bittikten sonra kapatılmasını istermisin?Bu seçeneği tıklayıp yes dersen ps3 kapanmayıp dosya indirme işlemine devam edecektir.Dosya indirme bittikten sonra otomatik kapanacaktır.Rahatlıkla televizyonu da kapatabilirsin.Ben bu şekilde çok indirme işlemi yaptım geceleri.Böylece PS3 boşuna çalışmamış olur ve indirme işlemi bitince kendini kapatır.
  • Yüzbaşı
    580 Mesaj
    Peki oyunu kredi kartınlan aldın tam indirirlen internet gitti ne olacak sonuçta parayı alıyo karttan
  • Yarbay
    13852 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetcan1588

    Peki oyunu kredi kartınlan aldın tam indirirlen internet gitti ne olacak sonuçta parayı alıyo karttan


    Oyunu satın aldıktan sonra download listte görünür. İstediğin zaman indirebilirsin.
    |
    |
  • Yarbay
    6806 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetcan1588

    Peki oyunu kredi kartınlan aldın tam indirirlen internet gitti ne olacak sonuçta parayı alıyo karttan


    Tekrar indirisin zaten download with backgroud yaparsan kaldığı yerden devam ediyor..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    580 Mesaj
    tamam beyler cvp için sağolun
    |
    |
  • Yarbay
    2595 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pilotlaw

    Eğer PS3'ün tv ye HDMI ile bağlıysa ve HDMI kontrol aktifse tvyi kapattığından PS3 de kapanır.

    Ben bir ara hdmi kontrolü aktif bıraktığımı unutmuştum.Nasıl olsa ps3 oyunu yükler diye TV yi kapatım içeri gittim.Geldiğimde sonuç hüsrandı
  • Teğmen
    164 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kingman29

    Öncelikle ayarlardan otomatik kapanmayı iptal etmen lazım.Çünkü default olarak ps3 2 saat kadar boşta açık kaldığında otomatik kapanır.Bunu iptal ettikten sonra dosya indirirken menüden en soldaki sekmeden ps3'ü kapatmaya basarsan sana soracak.Şu an dosya indiriliyo.Sistemin dosya indirme işlemi bittikten sonra kapatılmasını istermisin?Bu seçeneği tıklayıp yes dersen ps3 kapanmayıp dosya indirme işlemine devam edecektir.Dosya indirme bittikten sonra otomatik kapanacaktır.Rahatlıkla televizyonu da kapatabilirsin.Ben bu şekilde çok indirme işlemi yaptım geceleri.Böylece PS3 boşuna çalışmamış olur ve indirme işlemi bitince kendini kapatır.

    Çok saol hocamde şu anda dosya indiriliyor bu işlemleri şu anda yapabilirimiyim ?
    |
    |
  • Yarbay
    2363 Mesaj
    Hayır, makinayı açık tutmanız yeterli.
    |
    |
  • Yarbay
    9469 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pilotlaw

    Eğer PS3'ün tv ye HDMI ile bağlıysa ve HDMI kontrol aktifse tvyi kapattığından PS3 de kapanır.

    Ben bir ara hdmi kontrolü aktif bıraktığımı unutmuştum.Nasıl olsa ps3 oyunu yükler diye TV yi kapatım içeri gittim.Geldiğimde sonuç hüsrandı

    aynısı benim başımada geldi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3778 Mesaj
    hayır benim sık sık yaptıgım sey bi problem olmaz
    |
    |
  • Yarbay
    4963 Mesaj
    Ps3 kapanmadıktan sonra istersen evi taşı bişe olmaz.
    |
    |
  • Yarbay
    6784 Mesaj
    TV sadece görüntü verir,ezbere biliyorsan her şeyi tv olmadan bile kullanabilirsin ps3'ü TV'den bağımsız yani öyle şey mi olur
  • Yarbay
    8262 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KinGoRkeM35

    TV sadece görüntü verir,ezbere biliyorsan her şeyi tv olmadan bile kullanabilirsin ps3'ü TV'den bağımsız yani öyle şey mi olur

    Çok eğlenceli oluyor Tv kapalıyken menülerde gezmek Bazen Tvyi kapatıp menüden ps3u kapatmaya çalışıyorum
    |
    |
  • Binbaşı
    1087 Mesaj
    Tv kapalı iken Gta 4 de adamı oynattıgınız olur mu ben yapıyorum FOREVER ALONE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Smyrn3. -- 20 Ocak 2012; 16:34:36 >
    |
    |
  • Yarbay
    2363 Mesaj
    PS3 kapanacağından indirme de iptal olacak.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
backlink paketleri
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.