Şimdi Ara

[PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2017 - ANA KONU / *MyClub*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
17.256
Cevap
76
Favori
341.844
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> [PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2017 - ANA KONU / *MyClub*
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj

    Tamam hocam 4* italya ligi ajanı goremedim suanda gorursem muzayedeye girerim, bu arada ronaldo bugun D nin iyisi sanirim koşamasada atiyor golleri, messinin balenin neymarin haftalarca A formda oldugu bir oyunda ronaldo israrla 3 hafta D olmasi hic adaletli degil.
    |
    |
    istanblue001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    814 Mesaj
    11 Maç yaptım bugün 10 beraberlik 1 galibiyet.

    Yalnız şunu farkettim. Top benim adamın yanından geçip gidiyor benim adam kontrole girmiyor. Toptan uzak alakasız bir oyuncu kontrole giriyor. Benzer durum yaşayan oldumu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1654 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: disclosure

    11 Maç yaptım bugün 10 beraberlik 1 galibiyet.

    Yalnız şunu farkettim. Top benim adamın yanından geçip gidiyor benim adam kontrole girmiyor. Toptan uzak alakasız bir oyuncu kontrole giriyor. Benzer durum yaşayan oldumu?
    quote:

    Orijinalden alıntı: disclosure

    11 Maç yaptım bugün 10 beraberlik 1 galibiyet.

    Yalnız şunu farkettim. Top benim adamın yanından geçip gidiyor benim adam kontrole girmiyor. Toptan uzak alakasız bir oyuncu kontrole giriyor. Benzer durum yaşayan oldumu?

    3 gündür 20 ye yakın maç oynadım sadece 3 maç kazanabildim. Kolu kırmamak için zor tuttum kendimi.
    Momentumun kralı var oyunda. Pitbull pres de saçmalık cabası.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Opel Astra J 2010 1,4 140 HP T Nehir Gri
    Opel Antara 2010 2,0 150 HP 4X4 Siyah




  • Yarbay
    11684 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Demoniz3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat demirhan

    Normal temsilciye bak orda görürsün futbolcuları. 100 coin kampanyası yapmışlar legendleride oraya koymuşlar

    açtım 10 tane top 1000 coins alip sadece defans actim 84 lük jardel geldi gerisi gumus, defanslar 84-84 oldu bana yeter baska acmam bu hafta muzayede haftasi gibi gozukuyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Demoniz3D


    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat demirhan

    Normal temsilciye bak orda görürsün futbolcuları. 100 coin kampanyası yapmışlar legendleride oraya koymuşlar

    açtım 10 tane top 1000 coins alip sadece defans actim 84 lük jardel geldi gerisi gumus, defanslar 84-84 oldu bana yeter baska acmam bu hafta muzayede haftasi gibi gozukuyor.

    Ronaldo geçen hafta a olacaktı o hafta güncelleme olmadı bu hafta Ronaldo gol atmadı asist yapmadı onun için d olmuş ama geçen hafta güncelleme olmaması saçmalık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    5214 Mesaj
    Yahu online i her sene ayni sikinti. Lag dan oynanmiyor oyun. Lag geciyor bir mac yag gibi ikinci macta lag gibi takilmasada oyun asiri yavasliyor messi 60 lik adam gibi kosuyor. Momentumun babasi zaten oyunda her sene aliyorum belki duzelir diye her sene pisman oluyorum. Tek pas yapmak imkansiz bos kaleye vur direkten donsun oyuncular birbirlerine carpsiyor ve gool. Tovbeler tivbesi pesle daha isim olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydo67 -- 10 Kasım 2016; 18:07:14 >
    _____________________________
    YouTube: MAYDO
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj

    Aynen, en azindan gecen haftanin telafisi in orta yolu bulmalari gerekirdi.
    |
    |
    istanblue001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj

    Hocam sizde nasıl lag var anlamıyorum, ben pc den oynuyorum yüzlerce macim arasinda en fazla 2,3 kere lag oldu ondada adamlar başka kıtadaydı, yani kişisel birsey olabilir onu cozmeye calisin.
    |
    |
    maydo67 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    11 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: squillacci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Demoniz3D

    beyler elimde maclardan gelen matuidi kombini var 3 ünü birleştirince 5 çöp adamla beraber matuidi geliyor, bu çöplerin muzayedesine girmeye deger mi matuidi?

    4* italya ligi ajanına benatia'yı alıyorum kullanan deneyen var mi defansi nasildir?

    matuidiyi 3lü orta sahada solda oynatırsan çok verim alırsın hocam formu da 8 , (D olmadıkça kolay kolay kırmızı-turuncu gelmez okları) ortada tek başına biraz kısa kalır.öneririm ben ayrıca o kombodaki diğer oyuncular da çöp değil kartları iyi, düşük lvl takımlarda oynarlar 73 lük P. GUIÑAZÚ benim Sim takımın savaşçı ruhlu kaptanı formu 7

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: squillacci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Demoniz3D

    beyler elimde maclardan gelen matuidi kombini var 3 ünü birleştirince 5 çöp adamla beraber matuidi geliyor, bu çöplerin muzayedesine girmeye deger mi matuidi?

    4* italya ligi ajanına benatia'yı alıyorum kullanan deneyen var mi defansi nasildir?

    matuidiyi 3lü orta sahada solda oynatırsan çok verim alırsın hocam formu da 8 , (D olmadıkça kolay kolay kırmızı-turuncu gelmez okları) ortada tek başına biraz kısa kalır.öneririm ben ayrıca o kombodaki diğer oyuncular da çöp değil kartları iyi, düşük lvl takımlarda oynarlar 73 lük P. GUIÑAZÚ benim Sim takımın savaşçı ruhlu kaptanı formu 7

    Hocam selamlar.bu kombinasyonlar nasıl oluyor 5 çöp 1 matuidi diyor adam.yok torres e gidicem yok hazarda gidicem felan diyorlar. Hasardan olduğunu nasıl anlıyorlar yada ne yaparak hazırda pogba gibi adamları cikarabiliyorlar.özel temsilCide indirim var o ise gireyimmi yada ben bu tür oyuncuları nasıl elde edebilirim bana geniş bir açılım yaparmısin nolur



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Uzaklaştırılmış 10 gün cezanın, 9 gün 7 dakika kadarı kaldı.
    10 Not
    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    766 Mesaj

    psn : atamaliali

    Güzel ülkemin güzel insanı, şikayetimi ettim inşallah seninde hesabın engellenir.









    @Demoniz3D hocam rakipte Matuidi var, Matic ile beraber yediler bitirdiler beni..
    |
    |
    Bahsedilenler: Demoniz3D
    _____________________________




  • Uzaklaştırılmış 10 gün cezanın, 9 gün 7 dakika kadarı kaldı.
    10 Not
    ULAN ZATEN TUŞ GECİKMESİ VAR! TOPU ALIYORUM PAS ATACAK ADAMI GORUYORUM AMA HAYVAN GİBİ PRES VAR! TOPU ALDIGIM AN 3 KİŞİ ENSEMDE RAKİBİN HEPSİMİ HUSEYIN BOLT OLUR AQ!!! YOK ARKADAŞ. ARTIK KANAAT GETİRDİM BU OYUN TAMAMEN HİLE VE BUG DOLU..

    ŞİMDİ ARKADAŞLAR YOK 5* X İÇİN MÜZAYEDE GİRDİM YOK ŞUNU ALCAM BUNU ALCAM ULAN HER TARAFIN YILDIZ OLSA NOLUR OYUN BU MOKTAN OYUN DEGİLMİ!!

    ZATEN SOKTUGUMUN MODUNU TOPLASAN TOPU 50K KİŞİ OYNUYO! BU AYIPTA BU DIKTIGIMIN JAPON ASKERLERINE YETER..

    ONLİNE KLASMANLAR CANDIR HİÇ DEĞİLSE İŞİN İÇİNDE İPNELİK YOK...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj

    Defansif ozellikli bir orta saha lazimdi banada matic yok matuidi icin kombinuygun diger kombinler icin ucuza muzayedeye girip matuidiyi almayi dusunuyorum br iki gune kadar tamamdir.
    |
    |
    srcn1905 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K23

    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!
    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları

    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!

    Azina saglik iyice sacmaladi oyun oyle boyle degil fifaya gectim kafam rahat bitti bu iskence .. laginin momentumunun hilecisinin rakip aramasinin gpsinin gozlemcisinin taa aq



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K23

    ULAN ZATEN TUŞ GECİKMESİ VAR! TOPU ALIYORUM PAS ATACAK ADAMI GORUYORUM AMA HAYVAN GİBİ PRES VAR! TOPU ALDIGIM AN 3 KİŞİ ENSEMDE RAKİBİN HEPSİMİ HUSEYIN BOLT OLUR AQ!!! YOK ARKADAŞ. ARTIK KANAAT GETİRDİM BU OYUN TAMAMEN HİLE VE BUG DOLU..

    ŞİMDİ ARKADAŞLAR YOK 5* X İÇİN MÜZAYEDE GİRDİM YOK ŞUNU ALCAM BUNU ALCAM ULAN HER TARAFIN YILDIZ OLSA NOLUR OYUN BU MOKTAN OYUN DEGİLMİ!!

    ZATEN SOKTUGUMUN MODUNU TOPLASAN TOPU 50K KİŞİ OYNUYO! BU AYIPTA BU DIKTIGIMIN JAPON ASKERLERINE YETER..

    ONLİNE KLASMANLAR CANDIR HİÇ DEĞİLSE İŞİN İÇİNDE İPNELİK YOK...
    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları

    ULAN ZATEN TUŞ GECİKMESİ VAR! TOPU ALIYORUM PAS ATACAK ADAMI GORUYORUM AMA HAYVAN GİBİ PRES VAR! TOPU ALDIGIM AN 3 KİŞİ ENSEMDE RAKİBİN HEPSİMİ HUSEYIN BOLT OLUR AQ!!! YOK ARKADAŞ. ARTIK KANAAT GETİRDİM BU OYUN TAMAMEN HİLE VE BUG DOLU..

    ŞİMDİ ARKADAŞLAR YOK 5* X İÇİN MÜZAYEDE GİRDİM YOK ŞUNU ALCAM BUNU ALCAM ULAN HER TARAFIN YILDIZ OLSA NOLUR OYUN BU MOKTAN OYUN DEGİLMİ!!

    ZATEN SOKTUGUMUN MODUNU TOPLASAN TOPU 50K KİŞİ OYNUYO! BU AYIPTA BU DIKTIGIMIN JAPON ASKERLERINE YETER..

    ONLİNE KLASMANLAR CANDIR HİÇ DEĞİLSE İŞİN İÇİNDE İPNELİK YOK...

    Bu hayvani preste yeni cikti aynisini bende yapiyorum oyun kor dogusune donusuyo mahalle maci aq .. ulan konami daha sana para yedirirmiyim lan ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Uzaklaştırılmış 10 gün cezanın, 9 gün 7 dakika kadarı kaldı.
    10 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa215

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları

    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!

    Azina saglik iyice sacmaladi oyun oyle boyle degil fifaya gectim kafam rahat bitti bu iskence .. laginin momentumunun hilecisinin rakip aramasinin gpsinin gozlemcisinin taa aq

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa215


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları

    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!

    Azina saglik iyice sacmaladi oyun oyle boyle degil fifaya gectim kafam rahat bitti bu iskence .. laginin momentumunun hilecisinin rakip aramasinin gpsinin gozlemcisinin taa aq

    FİFA DAN HAZ ALAMIYORUM ALSAM GEÇECEM HOCAM. INS. ŞU MODU GECEN YILKI FREE YAPARLAR OLACAGIDA O ZATEN. BOYLECE BI KAZIK DAHA SOKAR BİZE KONAMI.

    BU KONUDA TAKILANLARIN YÜZDE 99 U MYCLUP OYNUYO. 150 180 TL ARASI ALMISLARDIR OYUNU. BEN 170 TL YE ALMISTIM. HER SENE DE ALIRIM. OYUN BU SENE BAYA HOŞUMA GİTMİŞTİ.HELE DEMOSUNA BAYILMISTIM.

    AMA BU MODA KATLANILMAZ HOCAM. HAFTADA BİR ARTIK BU MODA GİRİYORUM 3 MAÇTA YİNE DİZLERİMİ DÖVMEYE BASLADIM. NE GEREĞİ VARKI. HASTALIK AQ NAPICAN.

    ASLINDA DOĞRU DIYOSUN FIFAYA BI ŞANS VERMEK LAZIM. O KAN EMİCİ EA FİRMASINA DA PARA KAPTIRMAK İSTEMİYORUM AMA DAHA NE KADAR SİNİR OLABİLİRİM Kİ!!

    10 YAŞINDAKİ KIZIMIN KALBİNİ KIRDIM AZ ÖNCE. HATUNLA PAPAZ OLDUK. AQ UN KONAMISI YÜZÜNDEN AİLE HAYATIM BİLE ETKİLENDİ.. NE GEREĞİ VAR ABİ. SOKARIM MYCLUP INIZA!!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    5214 Mesaj

    Bende anlayamiyorum . Lag olmasa oyun yavasliyior, tek pas yapayim diyorun, adama gelmeeden pasa basiyorum top adama gelince pasi atacagina kontrol etmeye calisiyor sanki overalli 50 lik oyuncu gibi oyle bir lag ki lagdan beter. Tiksindirdiler resmen. Momentumun aga babasi var zaten. Bir kez geliyor rakip kaleme karambolden atiyor , ben 10larca pozisyon buluyorum karambollerde hep rakibe veriyor topu yada direge vuruyorum. Ayni sekilde banada kiyak geciyor bir kez zor bela kalesine gittigim adama golu atiyorum adam atak ustune atak yapiyor ama direkti karamboldu derken aliyorum maci ve zerre zevk vermiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydo67 -- 10 Kasım 2016; 21:10:00 >
    |
    |
    Demoniz3D kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    YouTube: MAYDO
  • Çavuş
    76 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K23

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa215


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları

    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!

    Azina saglik iyice sacmaladi oyun oyle boyle degil fifaya gectim kafam rahat bitti bu iskence .. laginin momentumunun hilecisinin rakip aramasinin gpsinin gozlemcisinin taa aq

    FİFA DAN HAZ ALAMIYORUM ALSAM GEÇECEM HOCAM. INS. ŞU MODU GECEN YILKI FREE YAPARLAR OLACAGIDA O ZATEN. BOYLECE BI KAZIK DAHA SOKAR BİZE KONAMI.

    BU KONUDA TAKILANLARIN YÜZDE 99 U MYCLUP OYNUYO. 150 180 TL ARASI ALMISLARDIR OYUNU. BEN 170 TL YE ALMISTIM. HER SENE DE ALIRIM. OYUN BU SENE BAYA HOŞUMA GİTMİŞTİ.HELE DEMOSUNA BAYILMISTIM.

    AMA BU MODA KATLANILMAZ HOCAM. HAFTADA BİR ARTIK BU MODA GİRİYORUM 3 MAÇTA YİNE DİZLERİMİ DÖVMEYE BASLADIM. NE GEREĞİ VARKI. HASTALIK AQ NAPICAN.

    ASLINDA DOĞRU DIYOSUN FIFAYA BI ŞANS VERMEK LAZIM. O KAN EMİCİ EA FİRMASINA DA PARA KAPTIRMAK İSTEMİYORUM AMA DAHA NE KADAR SİNİR OLABİLİRİM Kİ!!

    10 YAŞINDAKİ KIZIMIN KALBİNİ KIRDIM AZ ÖNCE. HATUNLA PAPAZ OLDUK. AQ UN KONAMISI YÜZÜNDEN AİLE HAYATIM BİLE ETKİLENDİ.. NE GEREĞİ VAR ABİ. SOKARIM MYCLUP INIZA!!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa215


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas kurtları

    HAFTADA BİR PERŞEMBE GÜNLERİ GİRİP Bİ BAKAYIM DEDİM MYCLUP'A .

    BİLDİĞİN ÇOCUK OYUNU HATTA BEBE OYUNU!

    İCAT EDENİN AQ BU MODU!!!

    Azina saglik iyice sacmaladi oyun oyle boyle degil fifaya gectim kafam rahat bitti bu iskence .. laginin momentumunun hilecisinin rakip aramasinin gpsinin gozlemcisinin taa aq

    FİFA DAN HAZ ALAMIYORUM ALSAM GEÇECEM HOCAM. INS. ŞU MODU GECEN YILKI FREE YAPARLAR OLACAGIDA O ZATEN. BOYLECE BI KAZIK DAHA SOKAR BİZE KONAMI.

    BU KONUDA TAKILANLARIN YÜZDE 99 U MYCLUP OYNUYO. 150 180 TL ARASI ALMISLARDIR OYUNU. BEN 170 TL YE ALMISTIM. HER SENE DE ALIRIM. OYUN BU SENE BAYA HOŞUMA GİTMİŞTİ.HELE DEMOSUNA BAYILMISTIM.

    AMA BU MODA KATLANILMAZ HOCAM. HAFTADA BİR ARTIK BU MODA GİRİYORUM 3 MAÇTA YİNE DİZLERİMİ DÖVMEYE BASLADIM. NE GEREĞİ VARKI. HASTALIK AQ NAPICAN.

    ASLINDA DOĞRU DIYOSUN FIFAYA BI ŞANS VERMEK LAZIM. O KAN EMİCİ EA FİRMASINA DA PARA KAPTIRMAK İSTEMİYORUM AMA DAHA NE KADAR SİNİR OLABİLİRİM Kİ!!

    10 YAŞINDAKİ KIZIMIN KALBİNİ KIRDIM AZ ÖNCE. HATUNLA PAPAZ OLDUK. AQ UN KONAMISI YÜZÜNDEN AİLE HAYATIM BİLE ETKİLENDİ.. NE GEREĞİ VAR ABİ. SOKARIM MYCLUP INIZA!!

    Fifanin gameplayi hosuna gidermi bilmem ustad benim hosuma gitti eski serilere hic benzemiyor .zaten konamide olan olumsuzlarin hicbiri yok .. momentum var ama Allah seni inandirsin bu seneki pesteki momentum ayri bisey abi dusun derim .sec hesabi 80 tl ye aldim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    elimde 5* bitiricilik var 3 hafta oldu bekliyom başka 5 * almadım 5* sla veya sğa gelse ronaldo cepte
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    he birde bunuda ekliyeyim pesmods v2 çıkmış beyler ptt var sportoto süperlig var baya bi lisanslama yapmışlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    494 Mesaj

    bende matuidi ve kroos var. İkisi de süper. matuidi yi oflineda dene . ben çok memnunum.
    |
    |
    Demoniz3D kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
üniversite
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.