Şimdi Ara

PS4 Mavi Işık(Garantiden Dolayı Mağdurum, Yardım) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
1.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gönderdiğin adam bozuk ps4 ü sana geri göndermiş olmasın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritz21

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyes-on-you

    Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkürler.

    Ürün paralel ithalat değil. Türkiye garantili Arçelik'ten alınma.

    Gelişmeler oldukça güncelleyeceğim.

    Garantisi Sony Euro Asia mı? Eğer başka bir firma tarafından, örnek "Delta" garantiliyse, paralel ithalat oluyor. Spot demek değil. Ana tedarikçi Sony ama başka firmalarda getirtiyor ve kendi garantilerini veriyorlar. Tamir gibi işlere kendi bünyelerinde bakıyorlar.

    Euroasia garantili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain Sword

    Gönderdiğin adam bozuk ps4 ü sana geri göndermiş olmasın?

    Forumda binlerce referansı var arkadaşın. Ayrıca seri numarasına bakıyorlar garantide faturadan çıkartıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloud35

    Yasal süre 20 iş günüdür ve bu süre teslim ettiğiniz günden sonra başlar (sadece pazar günleri sayılmaz). 20 iş günü sonunda yasal hakkınız doğar. Yani 20 iş günü içerisinde firma ürünün onarımını yada değişimini yapmazsa sizin ürünün iadesini (ücret) veya yenisi ile değişimini isteme hakkınız vardır. Tabi ki firma 20 iş günü geçti diye ürünün yenisini verecek yada ücret iadesi yapacak diye bir yaptırım yoktur. Sizin 20 iş günü sonunda tüketici mahkemesine başvurup ücret iadesini veya yenisi ile değişimini talep etme hakkınız vardır.
    Olur da 20 iş günü geçer ve bu sürenin sonunda firma size yeni ürün verirse bunu kabul etmeyip ücret iadesi isteme hakkınız da vardır. Yani seçimlilik hakkınız olduğundan siz ne isterseniz o olur. Tabi ki firma çoğu zaman buna yanaşmayacaktır. Bu durumda yine dava açmanız gerekir.
    Bu arada ürün sony garantiliyse cihaz hiç bir şekilde onarım yapılmaz ve swap yapılır. Paralel ithalat ürünlerdeyse genelde tamiri yapılabilecek bir arızası varsa onarım yoluna gidilir.

    Yazdıklarınız çok aydınlatıcı oldu gerçektende. 20 iş gününü geçerse direk ücret iadesi talep edeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloud35

    Yasal süre 20 iş günüdür ve bu süre teslim ettiğiniz günden sonra başlar (sadece pazar günleri sayılmaz). 20 iş günü sonunda yasal hakkınız doğar. Yani 20 iş günü içerisinde firma ürünün onarımını yada değişimini yapmazsa sizin ürünün iadesini (ücret) veya yenisi ile değişimini isteme hakkınız vardır. Tabi ki firma 20 iş günü geçti diye ürünün yenisini verecek yada ücret iadesi yapacak diye bir yaptırım yoktur. Sizin 20 iş günü sonunda tüketici mahkemesine başvurup ücret iadesini veya yenisi ile değişimini talep etme hakkınız vardır.
    Olur da 20 iş günü geçer ve bu sürenin sonunda firma size yeni ürün verirse bunu kabul etmeyip ücret iadesi isteme hakkınız da vardır. Yani seçimlilik hakkınız olduğundan siz ne isterseniz o olur. Tabi ki firma çoğu zaman buna yanaşmayacaktır. Bu durumda yine dava açmanız gerekir.
    Bu arada ürün sony garantiliyse cihaz hiç bir şekilde onarım yapılmaz ve swap yapılır. Paralel ithalat ürünlerdeyse genelde tamiri yapılabilecek bir arızası varsa onarım yoluna gidilir.

    Şimdi garanti şartlarına baktım da, tamir süresi 30 iş günü olarak gözüküyor. Siz 20 iş günü olduğunu nereden okudunuz acaba?

    Bu arada 3 Mart tarihinde cihazın yenisi için sipariş geçilmiş. Tahmini olarak ne zaman elimde olur dedim, belli değil dediler.

    Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?




  • eyes-on-you kullanıcısına yanıt
    Yeni tüketici kanununa göre garanti dahilinde yasal onarım süresi 20 iş günüdür. Daha öncede söylediğim gibi 20 iş günü sonunda size yeni ürün veya ücret iadesi yapmaları gerekir. Yeni ürün siparişi geçilmiş bu durumda seçim sizin 20 iş günü eğer geçtiyse ben yeni ürün değil ücret iadesi istiyorum dersiniz. Firma bunu kabul etmezse ki genelde etmez tüketici mahkemesine gidersiniz. İsteğinizi yasal yollarla gerçekleştirirsiniz. Ürünün yenisini alacaksanız bence siparişin gelmesini bekleyin derim. Zaten çok uzun sürmeyecektir. Mahkeme sonuçlanana kadar zaten yeni ürün çoktan gelmiş olacaktır.
  • Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda kavuşursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sonuç ne oldu?Birde daha önce değişim yapan arkadaşlar (resmi garanti ile) değişim sürecini anlatabilir mi?Değişim çıktığında mağazadaki gibi kutuyla mı veriyorlar yoksa sadece ps4ü değiştirip kutusuz mu veriliyor.Eğer kutusuz şekilde veriyorlarsa nasıl güveneceğiz servise sıfır ürünlemi değiştirdi yoksa eskisiylemi değiştirdi.
  • Hocam son durum nedir?

    @eyes-on-you



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alik01 -- 1 Mayıs 2015; 20:33:29 >
  • Konuyu açan hemen hergün yazmış ama sonucu yazmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Woodss W kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Gecikme için kusura bakmayın. Yaklaşık 20 iş günü sonucunda cihazı sıfırı ile birebir değiştirdiler.
  • eyes-on-you kullanıcısına yanıt
    aynı sorunu yaşıyorum.sonyden randevu bekliyorum kargo kodu göndersinler götürüp vericem.umarım yenisiyle değiştirirler.
    garantimin bitmesine son 2 ay.4-5 aydır ps4 bu halde.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.