Şimdi Ara

PS4 için Monitör LG mi Seg mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 24 gün 23 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Master Willem (4 mesaj) dustuysekkalkarız (2 mesaj) Guest-2C5CD639E (1 mesaj) Allen_Bradley (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> PS4 için Monitör LG mi Seg mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar,

    Hem kullandığım tv nin eski olması (2009 yılında aldığım vestel lcd hd ready tv) hemde yakında ps4 alacak olmam sebebiyle yeni bir tv ya da monitör almak istiyorum.

    seçeneklerim şunlar kaldı.tabiki tercihim lg fakat 50hz olması bi etki edermi? ps4 60 hz olarak destekliyor.50 hz olması sorun çıkartırmı? diğer seçenekte seg.özellikleri gayet iyi olsada sonuçta vestel ürünü kullanan bilen eden varsa bilgi rica ediyorum.

    http://www.epey.com/televizyon/seg-32sc7690f.html ama hakkında pek yorum bulamadım.vestelin ürünü olduğunu biliyorum.

    http://www.epey.com/televizyon/lg-32mb25hm.html diğeride bu lg monitör.



    |
    |




  • Binbaşı
    1731 Mesaj
    dostum seg dediğin monitör değil zaten televizyon

    monitörle televizyon arasında kontras bakımından monitör lehine çok fark var

    ekran yenileme hızlarına takılma, televizyonlarda yazan 400 Hz vs gibi değerler gerçek frekanslar değildir. Televizyonlarda Gerçek Hz (Refresh Rate) ve Yazılım ile Hz denilen iki ayrı frekans değeri vardır. Televizyoncular yazılımlarına çeşitli isimler veriyorlar; CMR, MCI gib .. Yani Tv üreticilerinin akıcı görüntü üretebilmek için buldukları sistemleri ve bunun gücünü ifade etmek için kullandıkları değerler. 100-200-400-600-800-1000-1200-1600 gibi değerleri vardır. Her firmanın farklı isimler veriyorlar. Samsung CMR , LG ise MCI der mesela

    Ancak televizyon hem kontrast oranında hemde oyuncuları en çok ilgilendiren input lag yani tepki süresinde sınıfta kalır. Seninde dikkat etmen gereken kısım bu olduğu için bu iki model arasında kesinlikle LG monitörü al derim.

    Eğer ille 32" olsun takıntısı yoksa çok daha ucuza ve performansından memnun kalacağına emin olduğum harika bir ürün tavsiye edebilirim sana;

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-25-25um57-ultra-wide-ips-monitor.html#ozellikler




  • Binbaşı
    1355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Allen_Bradley

    dostum seg dediğin monitör değil zaten televizyon

    monitörle televizyon arasında kontras bakımından monitör lehine çok fark var

    ekran yenileme hızlarına takılma, televizyonlarda yazan 400 Hz vs gibi değerler gerçek frekanslar değildir. Televizyonlarda Gerçek Hz (Refresh Rate) ve Yazılım ile Hz denilen iki ayrı frekans değeri vardır. Televizyoncular yazılımlarına çeşitli isimler veriyorlar; CMR, MCI gib .. Yani Tv üreticilerinin akıcı görüntü üretebilmek için buldukları sistemleri ve bunun gücünü ifade etmek için kullandıkları değerler. 100-200-400-600-800-1000-1200-1600 gibi değerleri vardır. Her firmanın farklı isimler veriyorlar. Samsung CMR , LG ise MCI der mesela

    Ancak televizyon hem kontrast oranında hemde oyuncuları en çok ilgilendiren input lag yani tepki süresinde sınıfta kalır. Seninde dikkat etmen gereken kısım bu olduğu için bu iki model arasında kesinlikle LG monitörü al derim.

    Eğer ille 32" olsun takıntısı yoksa çok daha ucuza ve performansından memnun kalacağına emin olduğum harika bir ürün tavsiye edebilirim sana;

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-25-25um57-ultra-wide-ips-monitor.html#ozellikler
    quote:

    Orijinalden alinti: Allen_Bradley

    dostum seg dedigin monitör degil zaten televizyon

    monitörle televizyon arasinda kontras bakimindan monitör lehine çok fark var

    ekran yenileme hizlarina takilma, televizyonlarda yazan 400 Hz vs gibi degerler gerçek frekanslar degildir. Televizyonlarda Gerçek Hz (Refresh Rate) ve Yazilim ile Hz denilen iki ayri frekans degeri vardir. Televizyoncular yazilimlarina çesitli isimler veriyorlar; CMR, MCI gib .. Yani Tv üreticilerinin akici görüntü üretebilmek için bulduklari sistemleri ve bunun gücünü ifade etmek için kullandiklari degerler. 100-200-400-600-800-1000-1200-1600 gibi degerleri vardir. Her firmanin farkli isimler veriyorlar. Samsung CMR , LG ise MCI der mesela

    Ancak televizyon hem kontrast oraninda hemde oyunculari en çok ilgilendiren input lag yani tepki süresinde sinifta kalir. Seninde dikkat etmen gereken kisim bu oldugu için bu iki model arasinda kesinlikle LG monitörü al derim.

    Eger ille 32" olsun takintisi yoksa çok daha ucuza ve performansindan memnun kalacagina emin oldugum harika bir ürün tavsiye edebilirim sana;

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-25-25um57-ultra-wide-ips-monitor.html#ozellikler

    Merhaba hocam, öncelikle cevap için teşekkürler.

    hem pc hem ps4 olacağı için 32" daha mantıklı geliyor.daha ufağı çok ufak büyüğü ise çok büyük duracaktır odamda.o yüzden 32" olması daha iyi olacaktır.kısacası 50 hz olması çok sorun olmaz önemli olan tepkime süresi diyorsun.lg ninde 5ms tepkime süresi var.sanırım yeterli o halde monitörü almak çok daha mantıklı.bilgilerin için teşekkürler.
    |
    |




  • Teğmen
    102 Mesaj

    Son durum nedir hocam? Tercihiniz hangi yönde oldu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    stalaggh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: dustuysekkalkarız

    Son durum nedir hocam? Tercihiniz hangi yönde oldu

    lg monitör aldım hocam.gayette memnunum. aldığım model lg32mb25hm. fakat sanırım üretimi durduğu için piyasada bulmak gayet zor
  • Yarbay
    9305 Mesaj
    Bende LG kullanıyorum hocam memnunum. LG 25" 25UM58 bu modelden alsaydınız keşke hem oyun hem film zevki çok iyi oluyor
    |
    |
  • Teğmen
    102 Mesaj

    Tamda aradıgım tv şuan hıcbıyerde yok. Full hd olmasına rağmen. Şuan hd readyler mevcut



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    stalaggh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: dustuysekkalkarız

    Tamda aradıgım tv şuan hıcbıyerde yok. Full hd olmasına rağmen. Şuan hd readyler mevcut

    aynen hocam.nedense hep hd ready ler arttı.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.