Merhaba arkadaşlar,Playstation 4 ilk çıktığı günden beri kullanıcısıyım bildiğiniz gibi bazı ilk model Dualshock 4'lerde analogların soyulma sorunu vardı, Sony US bu sorunu kabul edip ürünleri yenisi ile değiştirmeyi kabul etti.Ben ilk başta çağrı merkezini arayarak durumu sordum bana garanti kapsamında olduğunu söyleyip teknik servise yönlendirdi, ürünü teknik servise verdiğimde bana bunun kullanıcı hatası olduğunu hiçbir işlem yapamayacaklarını söylediler.Öncelikle bu nasıl bir çelişkidir? Sony Eurasia bunu kullanıcı hatası diyor Sony Amerika değişim yapıyor? Kaldı ki kullanıcı hatası olsa dahi internette 4 tanesi 1$'a satılan 2 tane plastik parçayı koskoca Sony değiştiremiyor mu?
Konuyu müşteri hizmetleri,playstation forumu ve şikayet var sitesi dahil her yere yazdım hiçbir sonuç alamadım gerekirse genel merkezine dahi şikayet mektubu yazacağım
Bir soru sormamissiniz ama ben yardimci olmaya calisayim yine Benim de ilk serilerden olan 2 ds4'umun analoglari yirtilmaya basliyordu. Analog koruyucu aldim (maalesef gercek analoglarla ayni hissi vermiyor), simdilik idare ediyor. Benim cihaz paralel bu arada, belki garanti degistirir israr edersem. Sony'nin de degistirmesi lazim diye biliyorum. Playstation us forumlarina yazarsaniz bir sikayet yazisi yardimci olabilirler belki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Koruyucu kullanmak zorunda değilim dediğim gibi bu sony nin sorunuydu zaten yeni modellerde artık bu sorun yok eski modellerde de değişim veya tamir yapıldı amerikada bizim Türkiye'de kestirip atıyorlar durumu mesajı yazmamın sebebi herkes görsün bilsin diye bu acizliği görsün diye