|
İşte iş modelleri aynı değil PS ile Xbox ın. Sony dayone verirsem ben batarım diyordu bu sürdürülemez diyordu Xbox ın halini görünce Sony haklıymış gibi geliyor bana. Tabi uyguna dayone oyun oynamak çok iyi. Sony yi savunmuyorum burada yanlış anlaşılmasın keşke GOW ilk çıktığında bir aylık abonelik alıp oynasak da bu da sürdürülebilir bir model değil. Peki ne daha iyi olabilir? Özel oyunları 3 sene sonra getirmeyip 1,5-2 sene sonra getirseler hani hiç fena olmaz. SP2 retro olacaktı neredeyse yeni geldi :) Bir de essential üyeliğin fiyatı çok yüksek. 3 tane uyduruk oyun veriyoruz diye (Şu ana kadar oynadığım oyun o kadar az ki vermeseler de olur) online oynayacağız diye verilen boşuna bir ücret yani. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
![PS PLUS Extra-Deluxe / Eklenecek-Kalkacak Oyunlar Listesi - [ANA KONU] Bilgiler İlk Mesajda](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/d5/ec/b1/d5ecb12fe7349908aea5264e37acae09.jpeg&t=0&width=480&text=1)
![PS PLUS Extra-Deluxe / Eklenecek-Kalkacak Oyunlar Listesi - [ANA KONU] Bilgiler İlk Mesajda](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/16/52/ba/1652ba3a198eb75a577ca9cfc39025b1.jpeg&t=0&width=480&text=1)
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
![PS PLUS Extra-Deluxe / Eklenecek-Kalkacak Oyunlar Listesi - [ANA KONU] Bilgiler İlk Mesajda](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https%3a%2f%2fstore.donanimhaber.com%2f8c%2f26%2f22%2f8c262276b4ae8ff1e9b255306952ce3d.jpeg&t=163651443&width=480&text=1)






