T

Yüzbaşı
01 Mayıs 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 151 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhaba arkadaşlar, başlıktaki ürünü amazondan alalı henüz birkaç gün oldu. Resimde gösterdiğim sekilde IPS Glow sorunu yaşıyorum. Bu ips glowun şiddeti kabul edilebilir seviyede mi? Ürünü ayni modelle değiştirip daha iyi bir ips glow değeri alınabilir mi? Yardımcı olursanız sevinirim.

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/e9/c5/ee/e9c5eee0d0fc99567ef2d64f90d3e3a8.jpeg&t=0&width=480&text=1
Merhaba arkadaşlar,

Çeşitli forum sitelerinde "DesBurak" arkadaşımızın Uncharted 2: Among Thieves için yaptığı bir türkçe yama var. Fakat konular çok eski olduğundan istediğim linklere ulaşamadım. Arammızda arşivci arkadaşlar varsa Uncharted 2 Türkçe Yama [1.09 Sürümü ile uyumlu] olan "dlc-patch5.psarc" dosyasını değiştirerek türkçeleştirme yapılabilen versiyonun türkçe yamasını paylaşabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar, gittigidiyor'u yeni kullanmaya başladım. Cepteteb kredi kartıyla avantajlı gördüğüm aşağıdaki ürünü sipariş ettim.
http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/gillette-fusion-proglide-flexball-tiras-makinesi-4-lu-tiras-bicagi-mskm-271198938

Linkte ürün adının altında "Sepette anında 5 TL indirim gtbm" yazıyor fakat ürünü satın alırken hiçbir indirim olmadı. Sorun neyden kaynaklanıyor olabilir?
Edit: Arkadaşlar merhaba konudaki cbox & debrid sitelerini güncellemek ve kategorize etmek için araştırma yaparken yapmak istediğim şeyin halihazırda yapılmış olanını buldum. Burada da paylaşayım dedim.

  • Link'e tıklayarak siteye ulaşabilirsiniz.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Merhaba arkadaşlar uzun süredir aklımda olan ve Sıcak Fırsatlar'da da olması gerektiğini düşündüğüm ücretsiz premium link çeviren sitelerin bir derlemesini bu konu altında paylaşacağım. Başlamadan önce bazı bilgileri vermem konunun anlaşılması için daha uygun olacaktır.

    Premium üyelik isteyen download sitelerinin, aynı anda, yüksek hızda dosya indirme özelliklerini kullanmak için tasarlanmış, tek bir hesap ile farklı "file hosting" linklerini dönüştürme fırsatı sunan sisteme debrid adı veriliyor. Kaliteli Debrid hizmeti sunan sağlayıcılar normal olarak ücretli üyelik ile çalışıyorlar. Aşağıda vereceğim debrid siteleri ise bizlere bu hizmeti 1 hafta veya 1 gün boyunca ücretsiz deneme fırsatı veriyor.

    Cbox sistemi ise yukarıdaki sistemi bir chat modülüne işlemiş ücretsiz veya Vip üyelik ile çalışan web sitelerine verilen addır. Onlarca vardır bu sitelerden ve hemen hemen hepsi ücretsiz hesaplara bazı sınırlar koymuşlardır. Bunlar atıyorum "rapidgator" sitelerinin linklerinin boyutu maksimum 200mb olmalıdır ya da "uploaded" linklerini cevirmek için Vip üye olunması şartı gibi (daha da çoğaltabilir) kısıtlamalardır. Tabi en önemlisi çevirilen linke ulaşmanız için 4-5 tane "link kısaltma" sitesine yönlendiriliyorsunuz. Bu siteler bolca pop-up oluştururlar, oradan buradan reklamlar çıkarırlar. Bunları engellemek için tarayıcınıza bir "pop-up disabler" ve "reklam engelleyici" eklentisi kurmanızı öneririm.

    Siteleri kullanmak için bir rehber hazırlamadım. Belki ileride yapabilirim. Cbox kullanımını google ile araştırarak öğrenebilirsiniz. Paylaştığım sitelerin coğunu kullandığım için bir sorunla karşılaştığınızda konuya yazarsanız cevaplamaya çalışırım.

    Debrid Siteleri Siteleri Chrome ile açarak sayfaları Türkçeye çevirebilirsiniz.

    1)https://alldebrid.org //Bir haftalık ücretsiz premium'dan yararlanma hakkı veriyor. Üye olduktan sonra mailinize gelen link ile SMS doğrulaması yapılması gerekmekte.
    2)https://www.conexaomega.com.br/ //Bir günlük ücretsiz premium'dan yararlanma hakkı veriyor. Facebook ile sitenin sayfasını beğenmeniz gerekmekte.
    3)https://www.superdown.com.br/ //Bir günlük ücretsiz premium'dan yararlanma hakkı veriyor. Facebook ile sitenin sayfasını beğenmeniz gerekmekte.

    Cbox Siteleri Her sitenin desteklediği linkler ve ücretsiz üye kısıtlamaları farklıdır.

    1)http://cboxpremiumleech.net/
    2)http://www.leech-brasil.com/
    3)http://prem.link/
    4)http://www.cboxghostleech.com/free/
    5)http://www.cboxera.com/cbox.html
    6)http://leech1s.com/cbox.html
    7)http://preleech.com/
    8)http://leechpremium.link/cbox.html
    9)http://getidn.net/index.php
    10)http://vinaleech.com/
    11)http://onleech.me/
    12)http://oh.getlink4u.info/
    13)http://aseanlegacy.net/cbox.html
  • ++++ Mesaj olarak yazdım ama bir de edit çekmek istiyorum.+++

    şikayetvar.com da hala daha hepsiburadadan alınan telefonlarda KNOX sorunu yaşayanlar olduğunu görüyorum. Üstelik iade etmek isteyenleri garantiye yönlendirip garanti şirketleri de telefonu yapmak için para ister hale gelmiş. Konuyu tekrar üste taşıyorum ki hepsiburada hakkında hala olumlu düşünüp telefon almayı düşünenler böyle rezilliklerden haberdar olsun.

    benim şikayetimden sonra şikayetvar.com'daki hepsiburada ve knox sorunu ile ilgili şikayetlerin linklerini de paylaşayım. Benim sorunum çözülmesine rağmen, telefonun bu şekilde satılmasına kim göz yumuyorsa ben hakkımı helal etmiyorum. Umarım çektiğim sıkıntıların aynısını çekerler...
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-refurbished-urun
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-arizali-urun-teslimi-1
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-aldigim-urun-modifiye-edilmis
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-rootlanmis-telefon-satmak-ne-kadar-etik
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-telefonun-knox-sayaci-1-olarak-geldi
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-aldigim-telefon-daha-once-kullanilmis-cikti
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-ayipli-mal-sattigi-halde-iade-almiyor
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-sorunlu-telefonu-iade-almamak-icin-israr-ediyor
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-knox-sayaci-1-geldi
    https://www.sikayetvar.com/ayipli-mal-satan-hepsiburadacom
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacomda-garanti-parali



    EDİT: Telefonun iadesi bugün alındı arkadaşlar. Parayı da eksiksiz yatırmışlar. Neredeyse 20 gündür telefon hakkında stres yaşıyordum. Kendi adıma sevindim ama kim bilir kaç kişi telefonu aldı da KNOX'tan habersiz kullanıyor telefonu. Onlar da umarım bir şekilde farkına varırlar. İnternet üzerinden ithalatçi garantili telefonları ucuz diye almayın arkadaşlar. Tavsiyem internet üzerinden elektronik eşya alınmaması yönünde hatta. Hepsiburada'nın insanları kandırarak para kazanması böyle bir işgüzarlık yapması asla kabul edilemez. Hepinize teşekkür ediyorum.



    Arkadaşlar 22.07.2016 tarihinde Hepsiburada.com üzerinden Samsung Galaxy S6 Edge Plus(ithalatçı garantili) ürününü sipariş ettim. Ertesi gün telefon elime geçti. Ne yazıkki telefonu aldığım zaman KNOX sayacı ile ilgili bir bilgim yoktu. 3 gün sonra telefonun bataryası çok çabuk bittiğinden ve ota üzerinden güncelleme alamadığımdan internet üzerinden biraz araştırma yaptım ve Knox sayacınının ne olduğunu o zaman öğrendim. KNOX sayacı bizzat Samsung tarafından telefonlara ROM kurulumu, root işlemi yapılmasının önüne geçmek için oluşturulmuş bir güvenlik önlemiymiş. Knox sayacı 1 olduğu zaman telefonun özellikleri tam olarak kullanılmaz ve cihaz hatalı çalışır. Bu telefonlara Samsung yazılım desteği vermez dolayısıyla telefonlar ota üzerinden sistem düzeltme ve versiyon yükseltme güncellemelerini alamaz. Ayrıca telefon deepsleep moduna girmeyerek şarjının çabuk bitmesine sebep olurmuş.

    Hemen knox sayacını kontrol ettim ve sayacın 1 olduğunu gördüm. Bataryanın çabuk bitmesinin sebebi de buymuş(deep sleep). Durumu hemen hepsiburada.com'a bildirdim. Aldığım telefonun daha önce işlem görüp tekrar kutulandığını tarafıma böyle gönderildiğini belirttim. Ertesi gün hepsiburada durumu ithalatçı firma EVO Bilgi Teknolojilerine bildirmiş. Ardından tarafıma aşağıdaki mesaj atılmıştır,

    "85773019 nolu siparişinizde yer alan Samsung Galaxy S6 Edge Plus (İthalatçı Garantili)-Siyah-32 GB ürünü için gelen bilgi şu şekildedir. "Cihazların yazılımı ithal edildikten sonra gerekli görülmesi halinde son sürümleri tarafımızca yüklenilmektedir, bazı durumlarda da ithal ettiğimiz ülkede son sürüm yüklenerek gönderilmektedir. Knox sayacının 1 olması cihazın kullanılmış olduğu anlamı taşımamaktadır."


    Ben de satın aldığım ürüne daha önce yazılım müdahalesinde bulunduğunu telefonun bu şekilde 2. el sınıfına girdiğini ve bunu asla kabul etmeyeceğimi söyledim. İade talebinde bulundum.

    Telefonu 01.08.2016 tarihinde iade etmek üzere kargoya verdim. Ürün onlara ulaştığında iade alınmasını beklerken ürün "güncelleme alamıyor" arızası adı altında teknik servise yönlendirilmiş.

    85773019 nolu siparişinizde yer alan Samsung Galaxy S6 Edge Plus (İthalatçı Garantili)-Siyah-32 GB ürünü ile ilgili işlemleriniz teknik servis bünyesinde devam etmekte olup, işlem süresi 20 iş günüdür. Bu süre içinde işleminiz kesin olarak sonuçlandırılacak ve tarafınıza geri dönüş yapılarak bilgilendirme sağlanacaktır.


    Şimdi büyük ihtimalle bu EVO denen ithalatçı firma ürüne en son yazılımı yükleyerek geri gönderecek. Asıl şikayetim olan ürünün daha önce yazılımsal müdahalede bulunması ve işlem görmüş ayıplı telefon satılması ve iade talebim büyük ihtimalle gerçekleşmeyecek. Ardından Tüketici Hakem Heyeti ve Tüketici Mahkemesi'ne gideceğim artık işi inada bindirdiler.

    Forumda birçok arkadaş aynı sorundan şikayet edip ürünü basit bir şekilde iade edebilmiş. Bu süreçte abartmıyorum 20 30 kere müşteri temsicisiyle görüştüm. Artık telefon iadelerinde servis raporu bekliyoruz tarzı bişeyler söylediler ve her seferinde talebinizi yetkili birime ilettik başka yapacağımız birşey yok diyerek telefonu kapattılar. Defalarca site üzerinden mesaj attım. Otomatik mesajlardan başka sorunumu çözücü hiç bir cevap alamadım. Şikayetvar.com'a yazdım onlar da büyük ihtimalle hepsiburada'dan para alıyorlar şikayetim komik gerekçelerle yayınlanmadı. Bu yazdıklarım son 1 haftamın özeti arkadaşlar. Ekran görüntülerini de ekleyeceğim. Sizden ricam bu şikayetimi her ortamda yaymanız. Sözlüklerde üyeliği olan arkadaşlar bilhassa sizlerden yardım bekliyorum. Bu rezilliği yayabileceğim başka bir ortam yok.

    Çevrenizde Hepsiburada.com üzerinden elektronik eşya alacak olanlara bu konuyu okutun. Eminim birçok kişi işlem görmüş telefon satın aldı ama KNOX sayacından haberleri yok. Şöyle bir bilgi de paylaşıyım. Telefon elime geçtikten sonra hepsiburada'da ürün sayfasına ürün hakkında bilgilendirici bir yorum yaptım. Yaptığım yorum telefonun dış görünüşü, kutu içeriği, imei no'su, ithalat yeri ile ilgiliydi. Pek çok işi o yoruma bakarak telefon hakkında olumlu düşüncelere sahip oldu sanıyorum. Daha sonra Knox sorunu olduğunu anladığımda ürün yorumumu silmek istedim ama silinmiyor arkadaş! Bilerek mi yapıyorlar bilmiyorum sil butonu işlemiyor. O yorum da kaldı orada telefonu o yoruma bakarak alanlar KNOX'tan bi haberler haklarını helal etsinler.

    Yapabileceğiniz her türlü yardıma ihtiyacım var arkdaşlar. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Merhaba aradaşlar yakın bir zamanda Samsung Galaxy S6 edge + telefonunu aldım. Sanırım deepsleep sorunu var. Bu sorun için internette "SkyHigh_kernel" adlı bir dosyayı flashlamak bu sorunu çözülüyormuş.

    Peki ben kerneli eski haline getirmek için STOCK ROM indirip telefonuma ODİN aracılığıyla atsam Kernel eski versiyona döner mi yoksa "SkyHigh_kernel" olarak devam mı eder? Yani ROM ile kernel ayrı şeyler mi ayrıca bir stock kernel mi bulmalıyım?

    Ayrıca ROOT hakkında da bilmek istediğim şeyler var ben EFS yedeğimi almak için ROOT kurmak istiyorum fakat daha sonra root'u deaktif hale getirip nasıl normal kullanıma nasıl devam ederim bilmiyorum. ROOT atmanın kernel üzerinde bir etkisi oluyor mu yoksa sadece ROM üzerinde mi değişiklik yapıyor?

    Bu konular hakkında bilgisi olan arkadaşlar yazarsanız sevinirim.
    Merhaba arkadaşlar, yakın zamanda link'te bulunan açık pozisyonlar arasında olan Elektrik Mühendisliği iş ilanına başvuran var mı? İlan şuan kaldırılmış durumda, iş bankası sosyal medya hesaplarından son başvuru 15 Ocak 2016 diye duyurulmuş ama ben 18 Ocak'ta ilanı Açık Pozisyonlar arasında gördüm ve kendi sistemlerinden başvurumu yaptım. Bu durumda benim başvurum geçersiz sayılır mı merak ediyorum. Eğer aranızda 15 Ocak'a kadar başvurusunu yapan varsa bana ulaşabilir mi?
    Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır "Kurtarma (Recovery) bölüntüsünü harici bir disk'e *iso şeklinde kaydetme" işlemini gerçekleştirmenin bir yolunu arıyordum. Bunu istememin sebebi, ileride kurtarma bölüntüsünün zarar görme ihtimaline karşı, kurtarma işlemini harici harddiske kaydettiğim *iso dosyası ile gerçekleştirmek, dolayısıyla bu bölüntüye bağımlılığı ortadan kaldırmaktı. Her neyse bu işlemi gerçekleştirmenin basit bir yolunu buldum. Ama anlatmaya başlamadan önce işlemleri yalnızca kendi laptobum (Lenovo Z570 - Windows 7) üzerinde gerçekleştirdiğimi ve Lenovo bilgisayarlara kurulu gelen Kurtarma Yöneticisi "OneKey Recovery 7" programının gerekli olduğunu söylemeliyim.

    Yaptığım işlemi özetlemek gerekirse, “OneKey Recovery” programında "Kurtarma diski oluştur --> Fabrika varsayılan kurtarma diski" yolunu izleyerek basit bir şekilde "Fabrika ayarlarında önyüklenebilir bir kurtarma DVD'si" oluşturabiliyoruz. Maalesef OneKey Recovery 7 programında direkt olarak "*iso şeklinde kaydet" veya "Harici diske kaydet" seçenekleri yok. Bu nedenle resimde görüldüğü gibi benden 3 adet boş DVD'yi hazırlamamı ve DVD-RW sürücümü kullanarak DVD'leri oluşturmamı istiyor. Tabiki önce DVDleri hazırlayıp ardından *iso'ya çevirmeyeceğiz. Bunun yerine sanal bir DVD-RW oluşturacak ve OneKey Recovery programını kandırarak fiziksel DVD-RW sürücüsünün yerine oluşturduğumuz sanal sürücüyü seçeceğiz. Böylece işlemleri sanal sürücü üzerinden gerçekleştireceğiz.


    -Sanal sürücü oluşturmak için hepimizin bir zamanlar kullandığı ya da ismini duyduğu programlar vardır elbet. PowerISO, Daemon Tools, MagicISO gibi. Bu programlar ile sadece sanal CD/DVD/BD-ROM oluşturabiliyoruz. Bunun anlamı oluşturacağımız sanal sürücüler sadece okunabilirdir fakat bizim için oluşturacağımız sanal sürücünün CD/DVD/BD-RW olması, yani yazılabilir olması gerekmekte. Bunu oluşturabilmek için "TotalMounter" isimli başka bir programdan yararlanacağız. (Programın Pro versiyonu 15 gün süre kısıtlamalıdır. Boyutu 5 MB'tır.)

    -İşlemlere TotalMounter programı ile başlıyoruz.

    -TotalMounter programını resmi sayfasından veya buradan indiriniz ve kurunuz. Bu programının kurulum aşamalarını anlatmayacağım. Sadece “Next-Next-Next” ve kurulum aşamasında “Sürücü yükleme” uyarısı verirse “Yükle”ye basarak kurulumun tamamlamasını bekleyin.

    Programın virüstotal linki:https://www.virustotal.com/tr/file/a95bfa273edbe206a4a59eb0a145a0c91aa7f484caaebb5dd8af854f7607b443/analysis/1448658213

    -TotalMounter programının kurulumu tamamlandıktan, programı çalıştırınız.
    1-2) Önce soldaki menüden “Virtual Burner”(1) seçeneğine, sonra sağ altta bulunan “Mount”(2) seçeneğine tıklayın.


    3-4) Açılan menüde “Create a new file, size”(3) ve Disc Type “DVD/Blue-Ray”(4) seçili olmalı.


    5) Burada oluşturacağımız sanal diskin boyutunu ayarlamamız isteniyor. Ben burada bilgisayarımdaki gizli kurtarma bölüntümün boyutunu girdim.(14,75 GB yani 15104 MB) (“Bilgisayarım-->Sağ tık-->Yönet--> Disk yönetimi” yolu izlenerek kurtarma bölüntüsünün boyutu görülebilir.)


    6-7-8) Browse diyerek oluşturacağımız *iso dosyasının adını(7) ve kaydedileceği yeri(8) giriniz.


    9) Son diyerek istediğimiz özellikte sanal DVD-RW sürücüsünü oluşturmuş oluyoruz.


    -İşlemlerin “TotalMounter”daki tarafı tamamlandı. Şimdi “OneKey Recovery 7” programını çalıştırarak resimlerdeki yolu izleyelim.

    1)OneKey Recovery programını çalıştırınız ve “Kurtarma Diski Oluştur” seçeneğine tıklayın. Uyarı gelirse “tamam” deyin.


    2-3) Gelen pencerede en alttaki seçenek olan “Fabrika varsayılan kurtarma diski” seçeneği seçilip ileri(3) tıklayın.


    4) Sürücü seç menüsüne tıklayarak sanal olarak oluşturduğumuz “G: KernSafe DVD-RAM” sürücüsünü seçin ve ileri deyin. (Sizde farklı harf olabilir.)


    5) Seçilen DVD-RW özelliklerini gördüğümüz pencere karşımıza gelecektir. Boş alan ve Yazma hızını kontrol edip ileri’ye tıklayın.


    6)Başlat diyerek diski oluşturmaya geçiniz. İşlemin tamamlanmasını bekleyin. (20-30dk sürebilir.)


    7)İşlem tamamlandıktan sonra “Tamam” yazısına tıklayarak “OneKey Recovery” programından çıkınız.


    - İşlem tamamlandıktan sonra Bilgisayarım’a girerek oluşturduğumuz sanal DVD-RW sürücüsünün boyutunu görebilirsiniz. Yaklaşık olarak 8GB’lık alan dolmuş yani benim bilgisayarımda 14.75GB yer ayıran sistem kurtarma bölüntüsü aslında yaklaşık 8GB boyutundaymış.


    -İşlemler bittikten sonra “TotalMounter” programını açıp oluşturduğumuz sanal sürücüyü “Unmount” diyerek sürücüyü silebilirsiniz.


    -Gelelim oluşturduğumuz *iso dosyası ile kurtarma işleminin nasıl yapıldığına. *iso dosyası önyüklenebilir biçimde oluşmaktadır. Bu da *iso dosyasının içindekileri herhangi bir işleme gerek duymadan sadece uygun boyuttaki bir USB belleğe atıp, BIOS'tan önyükleme önceliğini USB sürücü yaparak (temiz kurulum yapar gibi fakat sizi receovery programının arayüzü karşılayacaktır) recovery işlemini gerçekleştirmemize olanak sağlar.


    NOT: İşlemleri sadece kendi laptop'um üzerinde gerçekleştirdim (Lenovo Z570 - Windows 7) ve Lenovo bilgisayarlara kurulu gelen Kurtarma Yöneticisi "OneKey Recovery 7" programından faydalandım. Her üreticinin kurtarma yöneticisi (Recovery Menager) farklı çalıştığından işlemler farklı bilgisayar modelinde değişiklik gösterebilir. Bazı üreticilerin Recovery programları direkt olarak USB belleğe kurtarma dosyalarını atabiliyor ya da *iso dosyası olarak kaydetmeye olanak sağlıyor. Ama Recovery programı sadece kurtarma DVD'si oluşturmaya izin veriyor ve DVD-RW sürücünüz yok veya DVD'ye yazmak istemiyorsanız anlattığım yöntem ile DVD'ye gerek kalmadan "önyüklenebilir kurtarma diskinizi *iso olarak kaydedebilirsiniz.

    Uzun bir yazı oldu arkadaşlar, umarım işinize yarar. Sorularınızı sormaktan çekinmeyin.
    Merhaba arkadaşlar, dün Lenovo Z570 laptobumun ekranın sağ alt köşesinde hafif bir kararma fartkettim. Resimlerde görülen o bölgenin üzerinde elimi gezdirdiğimde o bölgenin sıcaklığının ekrandaki diğer yerlere göre daha fazla olduğunu gördüm. Hatta sıcaklık hissini bir tek o bölgede alıyorum. Kafaya takmalı mıyım? Ne olmuş olabilir?

    İlgilenirseniz sevinirim.

    Merhaba arkadaşlar, Polonya'dan bir tanıdığım aracılığı ile Note 4 getirttim fakat cihaz Türkiye'de bolgesel kilit kodu istiyor. Türkiye'deki yetkili servis ücret karşılığı ile sorunu çözeceklerini söyledi. Tabi benim para vermeye niyetim yok. Bazı arkdaşlar telefonu aldığın yerdeki Samsung ile internet sayfasından iletişime geç dediler fakat onlardan da olumlu bir cevap gelmedi.

    Bu sorunu geçmişte yaşayanlarınız var ise tavsiyelerinizi merak ediyorum. Yardımcı olur musunuz?
    Hakkında
    Konum: İstanbul,Pendik
    Meslek: Mühendis
    Forum İmzası:
    Sistem ve Tercihleri
    Bilgisayar
    Notebook
    Temel Bilgiler ve İstatistikler
    Aktiflik: Şu anda DH'de değil
    Son Giriş: 3 gün önce
    Son Mesaj Zamanı: 4 ay
    Mesaj Sayısı: 514
    Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 663
    İkinci El Bölümü Mesajları: 5
    Konularının görüntülenme sayısı: 51.409 (Bu ay: 18)
    Toplam aldığı artı oy sayısı: 118 (Bu hafta: 0)
    En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
    Mesajları
    İkinci El Referansları
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.