Yüzbaşı
04 Mart 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 28 (Bu ay: 2)
Gönderileri
Web sitesinin duyurular kısmını flash kullanarak hazırladım ancak metin sürekli hareket ediyor. Bunun yerine fare ile duyurular kısmına gelindiğinme metinin durmasını istiyorum bunu nasıl yapabilirim...

İlgilenenlere şimdiden teşekkürler...
Dizüstü bilgisayarımla wireless'ta sorun yaşıyorum. Ağa erişebiliyorum ama web erişimim engelleniyor. İşletim sistemi olarak XP kullananlar sorunsuz bir şekilde webe erişebiliyorlar. Ben Vista kullanıyorum. Otomatik IP, sabit IP vb biçok şey denedim ama bir türlü sonuç alamadım. Yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkürler...

NOT: bundan önce ttnetin verdiği kablosuz modemle bağlantı kuruyordum, en ufak bir sorun yaşamıyordum. Şu anda kullandığım model zyxell.
Arkadaşlar şöyle bişey yapmak istiyorum...

Fare ile sağ tıkladığımızda "Gönder" şeceneği altına "Kısayollar" adında bir menu daha ekledim... Buraya tıkladığımda kısayolun bu klasör altında oluşmasını istiyorum. Ben yaptığımda sadece kopyalama yapıyor...Bi türlü kısayol oluşturmasının yolunu bulamadım... Bunu nasıl yapabilirim

İlgilenenlere şimdiden teşekkürler
Arkadaşlar explorerde oluşturduğum sık kullanılanlar klasörümü opera içerisine (tek tek eklemeden!!!!!!) nasıl eklerim
Yer imi ekle dediğim zaman opera explorerinkini kabul etmiyo

İlgilenenlere şimdiden teşekkürler...

___________________________________________________________________________

sorunu çözdüm....başlığı silin gitsin...
Arkadaşlar, sene sonunda mezun olacak öğrenciler için dijital yıllık yapmayı planlıyorum, bunun için önerebileceğiniz programlar var mı?
Oluşturulacak CD içerisinde öğrencilerin fotoları ve onlar hakkında yazılmış yazılar olacak, bunları güzel bi şekilde organize edebilecek bi program istiyorum, yardımcı olursanız sevinirim
ilgilenenlere şimdiden teşekkürler
»»» Laptop ««« linkteki laptop testlere sokuyoruz tamam diyo herşeyine ama vista kurmaya başlayınca ilerleme bi noktada duruyo kalıyo, sorun ne olabilir bi fikri olan varmı?

kaldığı yerin resmi işte burda
[img=http://img141.imageshack.us/img141/2356/dsc00629ml2br3.th.jpg]
Elimde birsürü XP cd'si var ve ben bunları kurmadan SP1'limi SP2'limi olduklarını nasıl anlarım

bunun bir yolu varsa işim çok kolaylaşacak, ilgilenenlere şimdiden teşekkürler
arkadaşlar plug-in dosyalarını gerekli klasörün içerisine atıyorum (adobe/plug-in dosyasına). ancak plug-in isimlerini photoshop içerisinde bi türlü bulamıyorum. gıcıklık vermeye başladı filters içerisine atıyorum olmuyo başka bi klasor deniyorum olmuyo, biri bana yardım etsin.

birde tr fontlarım uctu, elinde tr font olanlar varsa sevinirim
NOT: tr font diye bugun bi sürü şey indirdim. lütfen tr olduğundan emin değilseniz önermeyin
Laptoplar için kendi fanları dışında soğutma yapabilecek sistemler yokmuydu
ben var diye hatırlıyorum ama satan hiçbiryer bulamadım

yanlış bilmek bilmemekten daha kötüdür, onun için doğrusunu öğrenmek lazım
bide eğer böle bişey varsa link verebilir misiniz?
ilgilenen arkadaşlara teşekkürler
Linux sürümlerinin kurulumlarını resimlerle anlatan bi site vardı. hatırlayan yada bilen var mı?
Hakkında
Konum: Bursa
Meslek: Öğretmen
Forum İmzası:
...E...R...K...N...A...
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 9 yıl
Mesaj Sayısı: 722
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 998
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 20.130 (Bu ay: 165)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İşletim Sistemleri ve Yazılımlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.