imdi bende 2025 model sıfır alınmış Hyundai 1,6 4x4 benzinli elit plus var babam kullanıyor bende şirket aracı olduğu için gerek duymadım kullanmaya ama yaz sezonu zuak yerlere gidip gelmeyi bol bol gezmeyi düşünüyorum araç sıfır olduğu babam d açok titiz olduğu için pek kıyamadım doğrusu araca ve tek başıma binip gidemedim henüz pek aracın özelliğinide bilmiyorum şirket aracı linea 1,3 diesel ve ona alıştım ehr işimi görüyor ancak çok yoryor uzun yollarda artık Hyundaiye binme vakti gelmiştir diyorum araç büyük diye bıraz cekınıyorum tam özellikelrinid e bilmiyorum ya yolda kalırsa dağ basında kalırsam dıyorum çünkü lineada sorun olsa hallederiz köylüden yardım alırız ustayı çağırırız yalnız bu yeni araçları makinaya sokmadan ustalar bile anlamıyor ne yapacağını ben de şu an ne yapacagımı bılemıyorum oysa kervan yolda dizilir linea gibi buna da alışırız peki siz bu araç hakkında ne düşünüyorsunuz yola çıktığımda araçla ilgili nelere dikkat etmeliyız tesekkurler
SINAVA MI,ŞINAVA MI?
MERHABALAR ÖMÜR BOYU ÜŞENSENİZDE HEP SINAVA GİTİNİZ O SINAV BENİM BU SINAV BENİM SONUÇ ALMA GARANTİSİ OLMADAN KAYBETME RİSKİNİ DE ALARAK PEKİ YA SONUCU GARANTİ OLAN ŞINAVA NEDEN ÜŞENİYORSUNUZ A DOSTLAR.ÖYLEYSE GELİN İKİGÜN SERT ŞINAV BİR GÜN DİNLENME İLE ÜST CÜUT VE KARN KASLARINA BİRAZ YOL ALDIRALIM NE DERSİNİZ A DOSTLAR.ŞINAV ÇEKEN BAŞLARDA BİRAZ ACI ÇEKER AMA SONRADNA OF ÇEKMEZ OH ÇEKER.YAPIN DA GÖRÜN KENDİNİZDEKİ GELİŞİMİ VE DEĞİŞİMİ.
işin sırrını veriyorum
Dinlenme,protein,kalori,hareketleri tam yapmak vesaire vesaire bunları zaten biliyorsunuz.Burada asıl önemli olan 12-15 ekrar ve 3-4 setle kendinizi yormak yerine çok çok ağır kilolarla ama hareketi de tam yaparak kıpkırmızı olup zorlanarak yanarak acıyı hissederek spor yapmak.Uzun süreli hareketlerle kendini yormak yerine 4-5 tekrar ama size ağrı veren yüksek ağırlıkla çalışırsanız müthiş bir gelişme yakaladığınızı fark edeceksiniz.Haftada 3 gün yeterli pazartesi-çarşamba-cuma diğer günler istirahat ve kaslar bu şekilde gelişme sağlar.En önemlisi de 3 aylık ısınma turundan sonra tek bölge çalışmanız ve o bölgenin o gece canına okumanız.Öyle bir antraman yapacaksınız ki gece yatarken ve kalkarken ağrıları hissedeceksiniz ve anca 1 hafta sonra o bölgedeki acı geçeçek bu da o zaman zarfında gelişme demek.Bir diğer konu da tavsiyem de Profesörün bile kullanıp tavsiye ettiği kreatin olacaktır.Birde 45 dakikayı geçiriyorsanız sadece oyun oynuyorsunuz demektir kedinizi boşa yormuş olurusunuz.Bütün bunları yapın gelişimi seyredin.
40 dan sonra spora basladım 52,5 kg dan 84 lere kadar çıktım ama hala kollar bacaklar ince olunca toplumdan kacıyorum herkes hacımlı olabılirken ben yeterınce gelısemıyorum ve bu sebepten ısnan ıcıne gıremıyorum kilo d ahacımde yetersız egliyor 181 boy 83 kg ama 90 olmak kol ile bacakalrı kalınlastırmak ıstıyorum denıze gırerken herkesbana alayvi gozlerle bakıyormus gıbı gelıyor daha fazla gelısmem lazım cok yetersızım belkı yasım gectı ama gene de gelısmem lazım tesekkurler
proteın tozu kullanımı hakkında
Merhabalar x pro protein tozunu kullanmamı bana tavsiye ettıler kakaoluus var ama aşırı şekerli geliyor çok çok tatlı ama kullanmaya calısıyoruz peki ben bunu hem spordan önce bir ölçek hem de spordan sora bir ölçek kullansam iyi olur mu yoksa spordan önce sadece karbonat yeterlı mı spordan sonra iki ölçek mi kullanayım ansıl verim alabılırım tesekkurler
NERENİZİ BEĞENMİYORSUNUZ?
kollar bacaklar çöp omuz dar gögus yok boyun ince burun büyük saçlar zayif pantul kısa kollu gömlek tişört giyemıyorum sesım kalın ve kaba muzmın bekarım denıze gırecek cesaret yok surat solgun 4.kopruyu yapsalar da ılk bız cıksak oraya ne yapacagımı bılemıyorum toplumdan uzak a sosyal pısırık tırsık bılgılerın ıse yaramadıgı gerı pozısyonda ezık vesaıre vesaıre .... :(
Fit olammak için ne yapmak lazim
181 boyunda 83 kg 48 yasında zayıf bırısıyım kollar bacaklar ince her gören ay ne kadar da fitsin deyip duruyor bıktim artık bu kadar da alay edılıp dalga gecılmesınden ben fit olmak degıl ahcımlı olmak ıstıyorum hakeret etme sözumudur bu fıtsın demek acaba
süper ince kol iğnesi var mı ?
kolllar maalesef çöpkolmatik vaziyetinde bütün hareketleri yapıyorum ama nafile kısa kollu gıyemıyorum ehrkes alay edıyor kol kalınlastıorma ile ilgili iğne ya da amalıyat var mı acaba ne yapmam lazım tesekkurler
penç pires nasıl bir harekettir ?
40 kg lık penç pires ile kol ve göğüs gelişir mi acaba tesekkurler
https://www.goodfood.com.tr/good-food-fistik-ezmesi-ve-kajulu-sporcu-granola-firsat-paketi
| TAMAMDİR f |
Son Giriş: 11 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 6 gün
Mesaj Sayısı: 7
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 130
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 412)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 14 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Diğer Sporların Gündemi






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
1 Yanıt
0





