E

Çavuş
30 Kasım 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 24 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhabalar, ikinci el Monster Abra A7 V7.3 laptop aldım. Özellikleri şöyle:


İşlemci: Intel Core i5 7300HQ 2.50GHz


Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 1050 4GB


RAM: 8 + 16 GB


Depolama: 250 GB SSD + 1TB HDD



Oyunda karakter yürürken W tuşunu bırakıyorum ve 5-10 saniye daha koşmaya devam ediyor. ASD tuşlarında aynı sorun az da olsa mevcut. Mouse'da bazen çok çevirmeme rağmen azıcık dönüyor takılıyor. Başka mouse ve klavye ile denediğimde aynı sorunu yaşadım. Nerde sorun olabilir yardımcı olabilecek var mı?

Merhabalar, 2 haftadır hyper casual mobil oyun yapan bir oyun şirketinde çalışıyorum. Haftasonları da kendi oyunumu yapıp yayınlamayı düşünüyorum. Ancak Google Ads kullanımını bilmiyorum(retention, CPI, vs.). O yüzden ilk olarak basit bir oyun çıkarıp reklam vermeyi test etmek istiyorum kendimce. Tabi önce biraz bilgi edinmem gerek. Acaba reklam verme ile ilgili ayrıntıları öğrenebileceğim bir kaynak var mı?

Şu soruyu çözebilecek var mı??

Arkadaşlar ilk oyunum yayınlandı yaklaşık 1 - 1.5 gibi bir sürede yaptım. Assetler hazır internetten aldım. Yorumlarınızı bekliyorumm


Play Store link:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.InfiniteSparkGames.RegularFightMobile&hl=tr

Arkadaşlar ilk oyunum yayınlandı. Yaklaşık 1- 1.5 ay içinde yaptım. Yorumları alayımm  

Play Store:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.InfiniteSparkGames.RegularFightMobile&hl=tr


Bu arada asset'ler hazır kendim modellemedim.

Merhabalar. byte array içinde tuttuğum şifrelenmiş metni dosyaya yazdırıyorum ve non-ASCII karakterleri de düzgün yazıyor. Ama bu karakterleri dosyadan okuyup textBox'a yazmaya çalışınca non-ASCII karakterler yerine soru işaretleri koyuyor:


ÊĞ9z –4àO$&ê\±"

��9z �4�O$&�\�"


Üstteki, karakterlerin gözüktüğü hali. Alttaki, textBox'a yazdırınca gözüken, non-ASCII karakterlerin soru işaretlerine dönüştüğü hali.



MaskedTextBox ekleyip özelliklerden AsciiOnly = False yaptım. Böylece elle ascii karakter girebiliyorum textBox'a ve düzgün gözüküyor. Ama dosyadan okuduğum text'i oraya yazdırınca soru işaretleri çıkıyor.


Denediğim kodlar:

maskedTextBox1.Text = Encoding.UTF8.GetString(bytes);

maskedTextBox1.Text = Convert.ToBase64String(bytes);

Merhabalar. Malum sebepten vizeler iptal olunca hocalar ödevleri yığdı üstümüze. Ödev kısa ancak anlaması zor :


1) Bir prosesin data, yığıt (heap) ve yığın (stack) gibi bölümleri için aşağıda istenilen bilgileri bulup ekrana yazdıran
programı C dilinde yazınız.
- Her bir bölümün başlangıç adresi (0x ile başlayan hexodesimal formatta),
- Her bir bölümün boyutu (byte cinsinden).
Yol gösterme: Program istenmeyen bir şekilde sonlanmaması için signal’lardan istifade edebilirsiniz.
Örnek çıktı:
> ./soru1
Data bölümü : başlangıç= 0x123456fe, boyut= 8156345 Byte
Yığıt bölümü: başlangıç= 0x62345623, boyut= 2156123 Byte
Yığın bölümü: başlangıç= 0xb23456cde, boyut= 4156567 Byte
Not: Yukarıdaki rakamlar farazidir.


Şu ana kadar yaptığım:
  FILE *f = fopen("/proc/self/statm","r"); 
kodu ile şu an çalışan prosesten data bölümünü çekmek istedim. Ama doğru yolda mıyım ve data bilgisini nasıl çekeceğim hiçbir fikrim yok
Merhabalar, telefonu bilgisayara bağlayıp oyunu telefonda test etmek istiyorum. Unity Remote 5 indirdim. Telefondan USB debugging açtım ve kabloyla bağladım.
Unity'den Project Settings'te Any Android Device seçeneğini seçtim. Bu kadar... Bunları yapınca çalışması lazımdı.

Telefondan Unity Remote 5'i açtım. Editörden oyunu başlattım fakat telefona görüntü gelmedi. USB debugging açıp bağlayınca aygıt yöneticisinde bir hata çıkmıştı resimdeki gibi:
Merhabalar. Diyelim ki ben oyunu yazdım bitti. Ama şu an sadece oyundan 2 tane açıyorum, oyuncular karşılıklı oynuyor. Peki biri kazandığında mesela kupası artacak. Bunu nasıl yapacağım bu bilgiyi nerede ve nasıl tutacağım ? Bunu ne zaman yapacağım ?

Benim aklıma gelen tek şey txt dosyası oluşturup, satır satır oyuncu bilgilerini tutmak. Beni bir aydınlatırsanız :))
Merhabalar. Yapmak istediğim şey şu: Plane'e atadığım script ile oyundaki atıyorum küp ile kürenin çarpışıp çarpışmadığını öğrenmek istiyorum.

Bunun için Physics.ComputePenetration kullanmayı denedim. İki objeyi parametre olarak alıyor ve çarpışıp çarpışmadığını bool değeri olarak döndürüyor. Fakat bu işlem sanırım biraz zorluyor ve oyunun yavaşlamasına sebep oluyor.

Bunun alternatifi var mıdır acaba ? Yada OnTriggerEnter'ı plane'e atadığım scriptte kullanmanın bir yolu ?
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 5 ay
Mesaj Sayısı: 60
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 63
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 60 (Bu ay: 92)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Web Tasarım - Programlama
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.