Arçelik 9103 yp sıkma sorunu
Merhaba,
Arçelik 9103 yp makinesini 2017'den beri kullanmaktayız makinenin dün gece sıkmasında sorun oldu daha önce de sıkmıyordu teknik ekip çağırmıştık bir parça değiştirmişti düzelmişti. Dün tekrardan makineyi açık bırakmıştım içinde suyla bekliyordu ve sıkma yapmıyordu sadece dönüyordu boruyla uğraştım alt üst çevirerek makineyi resetledim sonra sorun düzelmişti sıkma yapmıştı ardına 4-5 defa makineyi açtım sorunsuz sıkma yaptı boruyu bu şekilde sabitledim sizce sorun var mı? Bundan sonra tahliye borusu bu şekilde olsa sorun yaşar mıyım? Teşekkürler.
çöp
çöp
TürkNet'e geçiş sürecim
Arkadaşlar öncelikle merhaba 2011 yılından 2020 Temmuz ayına kadar Türk Telekom kullandım. Kullandığım zamandan beri o zamanlar tabii bilgimiz falan yoktu ben sadece Türk Telekom, Vodafone, Turkcell Superonline gibi firmalar internet veriyor sanıyordum. 2020'nin başlarında TürkNet, Netspeed, Millenicom gibi bir çok taahhütsüz firmalar olduğunu gördüm. 2020 Temmuz ayında taahhütümün bitmesine 2 hafta kala TürkNete geçiş yaptım. Geçiş yapmadan önce 24 MBPS Download, 3 MBPS Upload, 90+ gibi bir fiyat ödüyordum. TürkNet'ten altyapımı sorguladığım zaman 100 MBPS'a kadar hız alabileceğimi gördüm. Gördükten sonra taahhüt cayma bedelimi öğrenmek için Türk Telekom M.H. 'ni Mart ayında aradım ve 742 TL gibi bir fiyat söylediler. Ben de 2020 Temmuz ayına kadar bekledim ve taahhütümün bitmesine 2 hafta kala TürkNet'e geçtim. İyi ki geçmişim diyorum yeni taşındığım eve nakil yapmadan önce 100 MBPS'a kadar Download ile 5 Upload alıyordum. Nisan ayında zorunlu bir nakil sürecim vardı yeni evimin altyapısı max 76 MBPS kadar hız gösteriyordu. TürkNet'e nakil talebinde bulundum ve 1 gün olmadan nakil işlemleri kolayca tamamlandı. Tamamlanmadan önce Türk Telekom port yok vb. tarzı şeyler söylemiş TürkNet'e ve ben defalarca altyapı sorgusu yaptığım halde boş port var ve altyapı var olarak gözüküyordu. TürkNet destek ekibi sayesinde tekrardan nakil işlemlerimi başlatıp 1 gün olmadan gerçekten nakil işlemimim tamamlandı. Taşındığım evde ilk olarak 66 MBPS hız almaya başladım arıza kaydı oluşturmuştum ve Türk Telekom gelip düzeltti. Altyapı sorgum 76 mbps gösterdiği halde ( iç tesisatımı falan yeniledim.) 88 MBPS hız almaya başladım. Normalde daha yüksek hız alırdım fakat nms hız profilim vardı. Benim sadece 2 isteğim vardı hattım interleaved moddaydı ve nms hız profilinin kaldırılıp hattımın fast moda geçişini istemiştim. Aradan aylar geçti fakat maalesef Türk Telekomun elinde olduğu için geçişi ve nms hız profili kalkmadı taa ki son 1 ay öncesine kadardı bunlar. Bundan 2 hafta önce geceleyin bir altyapı çalışması olmuş ve hattımın nms hız profili kalkmıştı ve hattım interleaved moddan fast moda geçişi olmuştu. Altyapı sorgusu sitelerinde sorgulama yaptığım zaman hâlâ 76 MBPS hız alabileceğim yazarken ben 102 MBPS hız alıyorum. Ve hattım Fast modda. TürkNet'ten istediğim her şey olmuştu. Gerçekten iyi ki varsınız. İyi ki TürkNet var. :)
Arkadaşlar birde TürkNet'in arkadaşını getir kampanyası mevcut eğer ki benim davet kodum ile başvuru yaparsanız hem siz hem ben 1 ay ücretsiz internet hakkına sahip oluyoruz. Eğer ki düşünürseniz aşağıya bırakıyorum. Şimdiden teşekkür ederim. :)
Davet kodu: XUO13OH10LKL
Bağlantı: https://turk.net/p/xuo13oh10lkl/
Hat Değerlerim:
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 102012 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8188 kbps
near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 8
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime : 2:22, 17 secs
DSL activetime :0 min, 22 secs
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.7 dB
output power upstream: 5.2 dbm
attenuation downstream: 7.4 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 25.8 dB
output power downstream: 13.2 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB
Arçelik A40LW6536 yazılım güncelleme ve ottplayer yükleme sorunu
Arçelik A40LW6536 televizyon kullanıyorum yazılımını güncellerken sorun yaşıyorum.şu anki televizyonun güncel yazılımı ise V08.022.00
ama internette V08.024.00 sürümü mevcut yazılım yükleyemiyorum. ve ott player yüklenmiyor
TürkNet Fast path moduna geçiş.
Merhaba 10 Yıl Türk Telekom kullandım. 2020 Temmuzda Türknete direkt geçiş yaptım hattım 100 mbps vdsl destekliyordu tam sorunsuz o hızı aldım ve modum fast path moduydu. bundan 1 ay önce başka bir adrese nakil yapmak zorunda kaldım nakil yaptığım ev max 76 mbps destekliyordu ben 88 mbps hız alıyorum ve hız testlerinde de 85 mbps falan çıkıyor buraya kadar hiçbir sorunum yok. sadece yeni nakil yaptığım adreste internetim interleaved modda kullanıyorum bu da oyunlarda olsun gecikme yani ping sorunu yaratıyor önceden csgo sunucusunu örnek veriyorum 50-60 arası ms alırken şimdi 85-100 arası değişiyor. bu da interleaved modundan kaynaklı uploadım fast modundayken download interleaved modunda rica etsem hattımı fast path moduna alır mısınız? son 1 ay içerisinde cgnat iplere geçişi yapıldı bunlarda etkiledi fakat interleaved mod bayağı bir etkiledi pingimi tek isteğim fast path moduna geçişi. teşekkür ederim.
ve birde eğer ki olursa hattım max 110 mbps destekliyor dslam kilidinin kaldırılmasını rica ediyorum.
modem hat değerlerim:
near-end interleaved channel bit rate: 88054 kbps
near-end fast channel bit rate: 0 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8188 kbps
near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 479
near-end CRC error fast: 0
near-end CRC error interleaved: 3
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 1
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime : 3:13, 34 secs
DSL activetime :0 min, 23 secs
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.5 dB
output power upstream: 6.0 dbm
attenuation downstream: 11.4 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 18.9 dB
output power downstream: 14.4 dbm
attenuation upstream: 1.6 dB
Türknet Nakil sorunu
merhaba türknet hizmetimi yeni adresime nakil yaptırmak istediğim zaman bütün sitelerden altyapımı sorguladım ve boş port var olarak gözüküyor hala da var nakil işlemimi başlattım ama bugün arayıp bana bizim sistemimizde boş port yok gözüküyor deyip nakil işlemini kapattılar ben 1 hafta içerisinde taşınacağım ama sistemde boş port yok olarak gözüküyormuş ama sitelerden sorguladığım zaman var olarak gözüküyor ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz?
Türknete geçecek olan arkadaşlara ufak bir bilgi
Öncelikle merhaba arkadaşlar ben 10 yıldır Türk Telekom kullanıcısıydım ve son 6 7 ay öncesini saymazsak eğer Türkiye'de sadece Türk Telekom altyapısı var diye biliyordum bir arkadaşımın sayesinde türkneti duydum şaşırdım altyapımı sorguladığım zaman 94 mb desteklediğini gördüm madem ki dedim 24 mb hıza 90 tl veriyorum neden 100 mb hıza 95 tl vermeyeyim ki dedim ve 27 temmuzda türknete geçişimi yaptırdım Allah'tan taahüt bitiş tarihine denk getirmiştim ve Türknet'e geçişimi yaptım o kadar çok memnunum ki anlatılmayan bir duyguydu ilk test yaptığım zaman o hızı aldığımda çok şaşırmıştım.
Ardından tüm iss firmalarını araştırmaya başladım hepsi zaten Türk Telekom altyapısını kullandığı için(Kablonet,Türkcell hariç) birbirinden pek farkı olduklarını düşünmüyorum. Sizlere TürkNetin iyi ve kötü yönlerini anlatmak istiyorum.
1- TürkNetin sesli çağrı merkezleri bulunmuyor sadece ticket üzerinden destek kaydı açarak en ufak bir bilgide bile destek kaydı açarak yardım alabiliyorsunuz. Eğer ki TürkNet tarafından aranmak isterseniz destek kaydına Müşteri Hizmetleri tarafından aranmak istiyorum diye söylerseniz sizi aramalarını sağlayabilirsiniz.
2-Taahüt yok en önemli konusuda bu zaten internetinizi memnun olduğunuz zaman kullanıyorsunuz herhangi bir cayma bedeli çıkmıyor.
3- Sıfırdan kurulumlarda Türk Telekom saha ekibi geliyor kuruluma belgeleri ister siz çıkarın ister onlar çıkartsın ve bu konuda bildiğim kadarıyla evinize kadar modeminize kadar kablo çekmiyorlar diye biliyorum sadece binaya kadar çektiklerini duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama arkadaşıma elektrikçi çağırın demişlerdi eğer ki saha ekibine çektirtmek istiyorsanız evinize kadar metresi 3.5 tl diye biliyorum sanırsam tüm firmalarda böyle olması gerekiyor bu konu.
4-Başka bir İSS de taahütünüz varsa eğer TürkNet 120 TL'yi ödemiyor yine siz ödüyorsunuz cayma bedelinizi ve TürkNete cayma bedelinizin olduğu faturayı gönderdiğiniz zaman aylık faturanızdan düşüyor aylık olarak düşüyor kaç tl düştüğünü tam bilmiyorum.
5-kampanyaları bulunuyor ve her ay uzuyor bu kampanya eğer ki bir TürkNetlinin davet kodu ile kayıt olursanız ilk ay faturanızı ödüyorsunuz her iki tarafta son gününü geçirmemek şartıyla ödediği zaman 2. ay internet bedava oluyor.(TürkNete kayıt olduktan sonra internetiniz 10 ekimde açıldı diyelim 17 ekimde ilk aylık faturanız geliyor yani 1 hafta sonra ekim kasım arası faturanız geliyor size 19 veya 20 gün son ödeme tarihi veriyor)
6-ve herkesin sözüne kulak asmayın eğer ki altyapınız iyiyse bütün firmalar size en iyi interneti verir ve sorun yaşamazsınız ama kablolarınız hasarlı olur santral uzaklığınız olur kesilme durumlarında firmalara laf atmamak gerekiyor ilk olarak modemden bile kaynaklanabiliyor bu sorun.
Aklıma gelen tüm bilgileri yazdım eğer ki olursa yine düzenleyip yazacağım. (Hız testlerimi de atacağım-csgo ping değerlerimi vb)
TürkNetin müşterilerine verdiği bir de davet kodu metni var sizinle paylaşmak istiyorum ö
İyi günler dilerim.
Merhaba,
TurkNet arkadaşını getirene ve getirdiği arkadaşına bir ay bedava internet veriyor. Ben evde TurkNet’in Özgür İletişim hizmetini kullanıyorum. Gerçek sınırsız, yüksek hızlı yalın (sadece) internet (100 Mbps’e kadar) var hizmetin içinde. Ayda 85 TL. Başka da bir para yok, hepsi bu. Taahhüt olmadığı için de kafam rahat, dilediğim zaman bir kuruş ödemeden hizmetimi kapatma ya da başka sağlayıcıya geçme özgürlüğüm var.
Ben TurkNet’ten memnunum. Sen de dene istedim. Eğer kabul edersen, bir ay bedavası var sana. Ben de seni davet ettiğim için sayende bir ay ücretsiz internet kullanacağım.
Başka sağlayıcıya taahhüdün varsa, yani internet hizmetini değiştirmen durumunda sana ceza çıkacaksa, TurkNet 120 TL’ye kadar bu cezayı karşılıyor. Daha çok ceza çıkacaksa aşağıdaki link'e tıklayarak taahhüt bitiş tarihini giriyorsun, TurkNet tarih yaklaşınca sana haber veriyor. O zaman geçiş yaparsan yine sen de ben de bu kampanyadan yararlanabiliyoruz.
Taahhütsayar: https://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=XUO13OH10LKL
Ne yapman gerekiyor?
Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum:
Davet kodu: XUO13OH10LKL
Bağlantı: https://turk.net/p/XUO13OH10LKL
Hemen davet linkine tıklayarak web üzerinden internet aboneliğini başlatabilirsin. Ya da TurkNet’in ana sayfasından başvuru butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki forma seninle yukarıda paylaştığım davet kodunu girebilirsin.
Benim mutlaka bir yetkili ile görüşerek bu işi yapmam gerekir diyorsan, 0 850 288 80 80 numaralı TurkNet çağrı merkezini ara ve abone olurken TurkNet yetkilisi ile yukarıdaki davet kodunu paylaş. Bu kadar basit. İndirimli internetini sana çıkan ilk faturaların ödenmesinden sonraki fatura döneminde kullanacaksın.
telnet xshell port 23 sorunu
merhaba arkadaşlar modeme telnet ile bağlanmaya çalışıyorum fakat port 23 hatası veriyor path modun hangi modda olduğunu öğrenmeye çalışacağım fakat giriş yapamıyorum nasıl düzeltebilirim?
Son Giriş: 6 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 49
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 53
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 9.309 (Bu ay: 99)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 6 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar