Teğmen
17 Temmuz 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 442 (Bu ay: 2)
Gönderileri
arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere normalde nasıl mümkün oluyorsa toshiba satellite c55-a-1tg modelimin fanı fabrika çıkışı fanlı üretilmesine rağmen nedense benimkine fan koymamışlar ben de internetten bu modelime ait fanı alıp yerleştirmeye karar verdim fakat pin girişlerimin hepsi dolu ve bunun için çoğaltıcı alsam bir sıkıntıya yol açar mı ? ayrıca nasıl bir şey alacağım konusunda hiçbir fikrim yok

Herkese merhabalar, yıllardan beri istediğim bir şey var ama hiç üstüne düşmedim ortaokul dışında. Başlıktan da anlayacağınız üzere kendimi bu konuda ilerletmek istiyorum. Bakarak zor resimleri çizebiliyorum hatta gölgelendirmelerim bile fena değil. Sizce ne yapmam lazım ? Ortaokulda okul sonrası bir şeyler yapmaya başlamıştım merdiven veya bina falan çizebiliyordum ufaktan yanlış hatırlamıyorsam.





Mâlum dolar yükseliyor. Hızlı olmak lazım, mümkünse en az 5 yıl götürsün. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Bildiğiniz üzere herkes gibi ben de artık sınavlar şu bu derken iş hayatım olucak sevdiklerim olucak bakmam gereken şeyler olucak. Yani ciddi soruyorum, her konu olur fark etmez. Verebileceğiniz hayat tavsiyeleri nelerdir ? (Her mesaja bakmaya çalışacağım)
Herkese merhabalar, maalesef dehşet bir sorun içerisindeyim. Bu olayla karşılaşmadan önce PC de Windows ayarları bozulduğu için format atmaya karar verdim fakat gene oyun falan rahat oynandığı için biraz geç atmaya karar verdim. Format atmadan bir gün önce tam doğru olmayabilir ama pc de bir an gidip gelme oldu sonra hatta oyunda oldu diye hatırlıyorum, dediğim gibi tam doğru olmayabilir ama bu gidip gelme olayı oldu. Biliyorsunuz bazen Windows Update saçma sapan updateler yapaibliyor driverlar için. Ben de gene o yapmıştır diye umursamadım. Sonra format atmadan önce bi update yapayım dedim ekran kartına ve 173 No lu hata ile karşılaştım gene umursamadım dedim pc zaten kafayi yemişti bir şey olmaz. WIN10 SINGLE LANG. Formatından sonra ekran kartını yüklemeyi denerken gene aynı sorunla karşılaştım. Böyle bir donanım yok diyor ve aygıt yöneticisinde de çıkmıyor. Formattan sonra Microsoft Standart sürücü geldi ben de bare ikinci ekran kartım olan Inteli yükleyim belki de AMD yi tanır dedim bida başlatttım tanımadı. Ama Intel HD 4600 yüklendi. Amd chipset kuruyim dedim yüklenenlere baktığımda sadece güç planı falan kuruldu. Ekran kartının yandığını sanmıyorum, Intel i devre dışı bıraktığım zaman hala düşük çözünürlükte görüntü albiliyorum ve büyük ihtimal Amd olan ekran kartının fanı hala geliyor üflüyor yani. Arkadaşlar napabilirim çok iğrenç bir sorun cidden durduk yere böyle oldu oynadığım oyunlar içinde overclock ağır falan birşey yapmadım. DriverPack Solt. dan güncelledim hepsini gene gözükmüyor. YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN ALLAH RAZI OLSUN :')
MAIN EKRAN KARTI AMD R9 M265X
LAPTOP MODEL TOSHIBA QOSMIO X70-B
Merak ediyorum, kızla kankalık seviyesinden çıkmak için neler yapılmalı ? Hani ilk konuşmalar ilk görüşmeler falan. Çünkü artık birisiyle ciddi ilişki kurmak istiyorum. Yani onla ilk defa konuşmaya yeni yeni başladınız öyle bir şeyler yapalim ki kızın az da olsa ilgisini çeksin konuşmak istesin benle.
EDIT: VERDİĞİNİZ TAVSİYELERİ UYGULARAK DEĞİŞEN ŞEYLERİ BURAYA YAZMAK İSTİYORUM :)
Merhabalar, altın satmak isterken olan hesabımı görmüyor yeni hesap açtım onu görüyor. Bunu nasıl halledebilirim ?
Arkadaşlar merhaba, bilgisayar hoparlöründe yüksek ve kaliteli ses dinlemek için dahili bir parça gerekli midir ? Yoksa, sadece hoparlörlerin gücü yeterli midir ?
CEVAP VEREN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
Tüm forum üyelerine merhaba, arkadaşlar bakın bu modemden çekmediğim kalmadı. Belki abartısız söylüyorum 100 kez ayar çekmişimdir telefona açmışımdır sevgili Sony cime PS4 hız sorunu için ve Superonline a da.Bana portları verdi yaptım, NAT tipini open yaptım, milyon kez dns denedim ve hala durum aynı. Lan arkadaş gece 12 de başlayıp sabah 7 ye kadar denedim herşeyi yok olmuyor. Yakınlarıma bahsediyorum bu sorunu hiç böyle bir şey yaşamıolar. Bana cidden bu modeme daha ne yapabilirim sorusuna cevap verebilecek bir güzel kul varsa şuraya yazsın gözünü sevim... Herkese iyi günler.
Hakkında
Konum: İstanbul, Küçükçekmece
Meslek: Öğrenci
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Volkswagen
Mobil cihaz
LG
Operatör
Vodafone
Oyun Platformu
PS4
Oyun Platformu
PC
TV
Samsung
PSN ID
mehmethere
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 4 gün
Mesaj Sayısı: 144
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 253
İkinci El Bölümü Mesajları: 133
Konularının görüntülenme sayısı: 13.292 (Bu ay: 631)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 34 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El - Ödüllü Anket
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.