Yüzbaşı
22 Mart 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme
Toplam: 45 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhabalar. Yaklaşık 1 ay kadar önce sıfır Civic Hatchback aldım. Araçta başka herhangi bir problem olmamasına karşın şöyle ilginç bir şey dikkatimi çekti. Fotoğrafta göreceğiniz üzere çamurluğu tutan civatalardan birinin üstündeki boyada anlam veremediğim bozuk bir şekil var. Bu normal midir? Çamurlığun sökülüp takıldığına, civatanın da yeniden boyandığına işaret olabilir mi diye içime kurt düştü :) Civata kapı menteşesinden içeri doğru bir yerde. Fikri olan arkadaşların görüşlerini bekliyorum.

Sıfır Alınan Civic Çamurluk Civatasının Boyası
Arkadaşlar özellikle sözelci arkadaşlardan yardım rica ediyorum; ben fen lisesinde okuyorum ama 1 ay önce sözel tercih yapmaya karar verdim ve mezuna kalcam dedim. Zaten ygs de az çok ne yapacağımı biliyorum ve hesapladığımda ygs 1,2 40bin sıralama oluyor geçen seninin verilerine göre. Ancak sözeller 15 bin çıkıyor. Biliyorum sözelde sıralamalar ispeten daha yüksek ama kafam tm ye basıyor. Dediğim gibi ygsden sonra sözel çalışsam yapabilir miyim? 1 sene kaybetmek de istemiyorum çünkü. Tarih sorun değil çok rahat yaparım ama coğrafya ve özellikle edebiyattan korkuyorum. Dediğim gibi kafa olarak tam tm ciyim buna göre cevap verirseniz sevirim.

Edit: Demek istediğim havada kaldı sanki biraz; yapabilir miyim derken bilkentin sözel bölümlerini yarı burslu istiyorum :)
Arkadaşlar telefonumun model numarası root dosyası ile uyuşuyor yanlız yapım numarası root dosyasınınki KOT49H.I9190UBUCNG1 telefonumunki KOT49H.I9190XXUCOD2 bunu uygulaarsam brick vs problem çıkar mı ? teşekkürler
Arkadaşlar avea kullanıyorum 3g 0 çekiyor arada bir 1 2 diş çekiyor. Kardeşimin avea s4 mini var onumkionunki full çekiyor aynı yerde. Hattımı ona takıyorum yine full çekiyor. Sorun telefonda yani ama donanımsal mıdır yoksa ayar falan mı lazım wap ayarı falan da denedim çözemedim. Yardımcı olacak olursa çok makbule geçer teşekkürler.
Arkadaşlar avea kullanıyorum 3g 0 çekiyor arada bir 1 2 diş çekiyor. Kardeşimin avea s4 mini var onumkionunki full çekiyor aynı yerde. Hattımı ona takıyorum yine full çekiyor. Sorun telefonda yani ama donanımsal mıdır yoksa ayar falan mı lazım wap ayarı falan da denedim çözemedim. Yardımcı olacak olursa çok makbule geçer teşekkürler.
Biraz önce laptop arkadan darbe oldu kırık çatlak yok ama ama darbe alan yerde sanki sıvı dağılmış gibi şekiller var. Forumda bazı konular okudum bekletincr kurur falan demişler böyle bi durum var mıdır? Yada tamiri mümkün müdür illa ekran değişimi gerekli mu?
Arkadaşlar e-devlet'i olan bir pm atarsa sevinirim plakadan sim sorgulama için
Arkadaşlar 1 haftadır COD AW updateini indirirken tam 900 küsür mb da bu hatayı alıyorum başka herşeyi indirebiliyorum sorun bitek bunda. Googke dns vsvs herşeyi denedim çözemedim bilen var mı nasıl olacağını?
Arkadaşlar babamda ve kardeşlerinde spastik paraparazi denilen hastalık var hafif topal yürüyorlar. 9 Eylül üniversitesi bu hastalıkla ilgili araştırmada kullandı hatta bizim kanlarımız vs ve dedikelrine göre sonraki yani bizim kuşakta çıkma olasılığı düşükmüş ama tabi ki bir olasılık var. Ve seneye pilotaj düşünüyorum burslu kazanabileceğimi sanmıyorum ücretli okuyacağım thkda. Sormak istediğim şu bu hastalığın çıkması durumda mesleki olarak nasıl bir sonuç doğurur. Hani düşündüğümüzde sık kullanılmayan pedallar dışında ayaklarla bir işimiz yok. (ki pedal kullanımında da sıkıntı çıkaracağını sanmam) ama havacılık bu şakaya gelmez büyük ihtimal sağlık kontrolünde kalırım. peki kaldığımda ne olur? Mağlulen emeklilik? yada direk meslekten ihraç?
Arkadaşlar psnde yılbaşı indirimine girmiş cod aw. Bende digital pro edition alıcam ama ps3 versiyonu 189 ps4 versiyonu 209 lira. Şimdi normal de crossbuy var aw de biliyorum ama bu olay digital pro editionda da geçerli midir?
Hakkında
Konum: Ankara, Çankaya
Hakkımda:
PS4 PSN: fozcam twitch.tv/fozcam
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Mercedes
Mobil cihaz
Samsung
Operatör
Türk Telekom
ISS
Superonline
Oyun Platformu
PlayStation 4
Takım
Galatasaray
TV
Samsung
Klima
Klima
Tablet
iPad Mini
Notebook
Apple
PSN ID
fozcam
Game Center
fozcam
Dünyadan Futbol
Galatasaray
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 4 ay
Mesaj Sayısı: 884
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.552
İkinci El Bölümü Mesajları: 106
Konularının görüntülenme sayısı: 32.227 (Bu ay: 208)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 630 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.