Şimdi Ara

D-Smart Taahhütlü Verilen Modem ve TV Box'da Mağdur Ediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 104 gün 23 saat 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • fbbergen (1 mesaj) Sinoeis (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Değerli dostlar,

    İki yıl boyunca taahhütlü olarak D-Smart üçü bir arada paket kullandık. Bize TV Box ve Modem verildi. TV BOX'ı hiç kullanmadık çünkü evde TV kullanmıyoruz. Bu iki yıl bitince internet hızının daha avantajlı olması sebebiyle Türknet'e geçtik. Geçiş işlemi tamamlandı. Daha sonra bize D-Smart'tan 300 TL'lik bir fatura geldi. Kendileriyle iletişime geçtik. TV BOX ve Modem ücretiymiş. Gelip bu aletleri almaları ve borcun kapatılması konusunda anlaştık. Fakat söz verdikleri tarihte (Ağustos başı) gelmediler. Kendilerini tekrar aradık. İlgili birimlere ileteceklerini söylediler. Fakat bir haber çıkmadı. Geçenlerde tekrar aradığımızda da dediklerine göre meğer bizi aramışlar ama ulaşamamışlar, bunun üzerine de dosya kapanmış.

    Ne yapmalıyız? Tavsiye ve görüşlerinize ihtiyaç var. Teşekkürler...



    |
    |
  • Keşke iptalden sonra bir bayiye bıraksaydınız.


    İade edilmeyince size kalır fatura edilir tüm operatörlerde böyle.


    Genelde gerçek fiyatının hayli hayli üstüne de bir değer atfedilir. Muz cumhuriyetinde olduğumuzdan çamura yatıp size af buyrun kilitlerler eskmişi elektroniği.


    Size iade hakkında bilgi verilmediği, iade deceğiniz adres bayi yol gösterilmediği gibi bir THH şikayeti oluşturabilirsiniz. Ama %99 imzalanan sözleşmede yazıyordur bedeli şudur 7 günde iade etmezseniz faturaya yansır diye.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.