Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Pro Evolution Soccer 2014 (Xbox 360 Ana Konu)

325
Cevap
1
Favori
15.205
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Spor >> Pro Evolution Soccer 2014 (Xbox 360 Ana Konu)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2581 Mesaj
    resmen oyuncular bazen ışınlanıyor.top sağ tarafından geçerken topun önüne ışınlanan futbolcuyu ilk bu oyunda gördüm ne hale geldi güzelim pes.
    |
    |
    _____________________________
    Steam = Bolt
    PSN ID= BoltTR
    Monster Tulpar T7 V16.1


  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Beyler pes konusunda acemiyim oyunu aldim nerden online oynucaz biri anlatsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: phantom_coal


    quote:

    Orijinalden alıntı: UlasAsmadili

    Çevre, grafikler, atmosfer, seyirciler güzel olacak gibi ama yine oyuncularda biraz kalaslık var gibi ... Hayırlısı bakalım.

    Oyuncular da kalaslığı nasıl anladın

    Bugün oyuna bakınca bizleri ne güzel kandırdıklarını görüyoruz :(
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Tek sorun lag beyler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj
    Xbox için Türk ligi bulabilirmiyim?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2455 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mempa


    quote:

    Orijinalden alıntı: safaksaylam

    Nereden indiriyoruz bunu? Ben menüde araştırdım fakat bulamadım..

    Ana menude en solda istatistikler kisminda veri guncellemesinden...

    Gördüm sonradan. Saçma sapan bir yere koymuşlar. Teşekkür ettim...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    PS4+25
    GALATASARAY
  • Yarbay
    23903 Mesaj
    |
    |
    _____________________________

    PLAYSTATION 4 PRO - PSN: KAKA_DH || NINTENDO SWITCH 128GB
  • Yarbay
    3334 Mesaj
    beyler onlineda hiç maç kaybetmedim iddalı arkadaşları bekliyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    560 Mesaj
    veri güncellemesini yapamıyorum live a bağlanınca. online pass istiyo. çözümü yokmu bnun?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    GunslingeR085


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xbox One



    Sen xbox fanboyu değilmiydin ya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    "Tiffany: You are afraid to be alive. You're afraid to live. You're a conformist. You're a liar. I opened up to you and you judged me." - Silver Linings Playbook
  • Yarbay
    2124 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kunio Kun

    Biraz önce denedim yine hata verdi..Şu anda boşuna deneyip 2-3 saatinizi çöpe atmayın..

    Edit: USB versiyonu çıkmış bende yeni indiriyorum:

    http://www.sendspace.pl/en/file/6f4665289d4424b75aa6e12/dt50-001

    http://www.sendspace.pl/en/file/13273374d86cc82a9d5d4e0/dpfilelist

    Dostum ben indiremedim. Bu sayfada nereye tıklayacağız indirmek için...
    |
    |
    _____________________________
    PS 4-PSN:erbaa82

    Oynadığım oyunlar : BF 4, BF1, FIFA 18, PES 2018




  • Yüzbaşı
    487 Mesaj

    683 mb lığı indiremiyorum
    |
    |
    Kunio Kun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2599 Mesaj
    Arkadaşlar 1 sayfa önce paylaştığım link hala çalışıyor:
    http://baranowscy.pl/datapack/
    _____________________________
    HALOGUARDIANS
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    Master ligde sadece konami Stadyumu var nedendir??



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    Yıllardır PES oynuyorum ilk defa bu kadar kötü bir versiyon gördüm. Fifaya geçicem en sonunda.
    Yapay zeka herzamankinden kötü. Kontrolünüz dışındaki oyuncular hakem gibi davranıyor. Önlerine düşen topa müdahale etmiyip geriye çekiliyor.
    Ceza sahası içinde sürekli bir karambol hali var. Top sürekli birilerine çarpıp ortada kalıyor. Defans oyuncuları tepkisiz. Top ayağınızdayken bile uzaklaştırmak birkaç saniye alıyor.
    İyi yanı yok mu!!! tabiki var. Bazı görseller, düşme, kayma, sakatlama gibi... daha gerçekçi olmuş. Ancak bunlar oyunun oynanabilirliğine bişey katmıyor. Sadece görsellik artmış.

    Bu sene belli ki oyun dinamikleriden çok görsellere çalışmışlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    23903 Mesaj
    14 tane stadyum var biri san siro diğeri meazza harbi gerizekalı bunlar dalga geçiyorlar sanırım bizle, oynanış neredeyse tamamen değişmiş, canlı tv kamerasından oynuyorum süper oluyor böyle fakat oyun 2 kat daha zorlaşıyor, yine de oynarım ben bunu sırf şu kamera modu için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KAKÁ -- 30 Eylül 2013; 15:30:12 >
    |
    |
    _____________________________

    PLAYSTATION 4 PRO - PSN: KAKA_DH || NINTENDO SWITCH 128GB
  • Yarbay
    3484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Xbox One





    Şampiyonlar Ligi lisansı alıyorsun ama Şampiyonlar Ligi'ne giden takımları koymuyorsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8361 Mesaj

    Beyler kadroları nasıl güncelliyoruz?
    |
    |
    Bahsedilenler: Kunio Kun
    _____________________________
    Intel i7 6700K - Asus Maximus Hero viii - Asus ROG STRIX GTX 1070 OC - 2X8 GB DDR4 2400 Mhz - CM 212 Evo - Asus VX24AH - Logitech G502 - Logitech G35
  • Yarbay
    2599 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eli Wallach

    Beyler kadroları nasıl güncelliyoruz?



    Kadro güncellemesi daha çıkmadı hacı..Şu anda oyunda çok bug var ve online da bazı eksiklikler var.Yakında gelicek patch ile bunlar hallolucak bende o patch'i bekliyorum..
    _____________________________
    HALOGUARDIANS
  • Yarbay
    8361 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kunio Kun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eli Wallach

    Beyler kadroları nasıl güncelliyoruz?



    Kadro güncellemesi daha çıkmadı hacı..Şu anda oyunda çok bug var ve online da bazı eksiklikler var.Yakında gelicek patch ile bunlar hallolucak bende o patch'i bekliyorum..

    Ne salakça iş ya Arsenal'ı almak istiyorum Mesut yok, Real'i almak istiyorum Bale yok. Eskiden day one patch şeklinde geliyordu kadrolar bu sefer niye gelmemiş, altı üstü basit bir database değişikliği.
    _____________________________
    Intel i7 6700K - Asus Maximus Hero viii - Asus ROG STRIX GTX 1070 OC - 2X8 GB DDR4 2400 Mhz - CM 212 Evo - Asus VX24AH - Logitech G502 - Logitech G35
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
Lastik Fiyatları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Blogio
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.