Şimdi Ara

Premium da alıntı yapma sorunu

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
77
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Premium da alıntı yapma sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    Arkadaşlar daha geçen hafta 3 aylık aldım. Bugün bir sorun başladı. Premium aktifken, normal üyeliklerin mesajlarını alıntılayamıyorum. Alıntı kısmında bu özellik desteklenmemektedir gibi bir şey yazıyor. Sizde de böyle mi, bir kontrol ediverin



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    Hocam sorun çözülene kadar gold vermediler mi .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1724 Mesaj
    Kardeşim niye basic premium alıyosun ki?

    Silver plus premium kullaniyorum şahsen boyle sorunlarim yok



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .
    If your hate could be turned into electricity, it would light up the whole world..
    -Nikola Tesla-
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    8 Not
    Ben direk adminlik aldım

    Kafam raaaaat



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tom Hagen

    Kardeşim niye basic premium alıyosun ki?

    Silver plus premium kullaniyorum şahsen boyle sorunlarim yok

    Silver gold kullanıyorum sorun yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tom Hagen

    Kardeşim niye basic premium alıyosun ki?

    Silver plus premium kullaniyorum şahsen boyle sorunlarim yok

    Tuzunuz kuru sizin sanırım öğrenci için biraz pahalı değil mi ama ya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1724 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nebula-bunela-labune


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tom Hagen

    Kardeşim niye basic premium alıyosun ki?

    Silver plus premium kullaniyorum şahsen boyle sorunlarim yok

    Tuzunuz kuru sizin sanırım öğrenci için biraz pahalı değil mi ama ya

    Bende öğrenciyim ama gun sağolsun Forumdan aldığım maaş zaten karşılıyor ama elime pek bir şey kalmıyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .
    If your hate could be turned into electricity, it would light up the whole world..
    -Nikola Tesla-




  • Binbaşı
    1824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tom Hagen

    <Bu özellik şu an aktif değildir>


    Sorma hocam ya paypalda 40 lira daha olsa bende alacaktım ama aceleye getirdik
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3318 Mesaj
    çok sıktı bu espriler az farkınız olsun başkalarının esprilerini çalmayın
    _____________________________
    Inter'in yoluna bas koyduk. Bize bu sevdadan geri donus yok! muve jerda
  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tom Hagen


    quote:

    Orijinalden alıntı: nebula-bunela-labune


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tom Hagen

    Kardeşim niye basic premium alıyosun ki?

    Silver plus premium kullaniyorum şahsen boyle sorunlarim yok

    Tuzunuz kuru sizin sanırım öğrenci için biraz pahalı değil mi ama ya

    Bende öğrenciyim ama gun sağolsun Forumdan aldığım maaş zaten karşılıyor ama elime pek bir şey kalmıyor

    Onu zaten sağa sola harcamasam . Cigarayı bırakırsam anca



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Premium hakkında soru ve görüşler için bölümü Boşa mı açtırdık gidin orda sorunlarınızı çözün.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4131 Mesaj
    arkadaşlar premium üyeliğin ne gibi faydaları var?

    maaş ödeniyor muş doğrumu?





































































    dememizi mi bekliyosun?
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
bankalar.org
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.