Şimdi Ara

Pozitek Teledünya HD STB, TV'yi Bozdu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 aydır teledünya abonesiyim. Pozitek marka HD STB kurmuşlardı. Yakın zamanda LCD almayı düşündüğüm için HD abonelik almıştım. Evdeki 70 ekran tvye scarttan bağlayarak kullanıyordum. Zaman zaman görüntüde saniyeden daha kısa süreli parlayıp sönmelerden sonra normal haline gelmeler oluyordu. Sürekli olmadığı için arıza düşünmedim. Günde ya da iki günde bir oluyordu çünkü. En büyük sıkıntıyı kumandasında yaşıyordum. Ses açmak kapatmak ya da kanal değiştirmek istediğimde kafasına göre davranıyordu. Kanal değiştiriyosun sesi açıyor, sesi azaltmak istiyorsun artırıyor filan. Dün sabah televizyon standbyda kaldı, cik cik kuş öter gibi bir ses geliyor ve açılmıyor. Akşam küçük tvye bağladım scarttan. Görüntü gitme gelmeler yapmaya devam edince anladım ki sorun STB'de. Zaten o kadar sık yapmaya başladı ki ayırmak zorunda kaldım. Arıza kaydı bıraktım saat 20.00,2de ama bundan önceki internet problemimden de tecrübeli olduğum için gelmeyeceklerini az çok tahmin edebiliyordum 22.30'a kadar. Şimdi işin yoksa evde arıza tespiti/tamiri için gelmelerini beklemek zorunda kalmak çok kötü. Bir yere çıkamadığın için işin gücün kalıyor hep. STB arızalarının nasıl çözüldüğü konusunda tecrübesi olan var mı acaba? Servise mi götürmem gerekiyor? Sitesinde servisin nerede olduğuna dair bir bilgi göremedim. Kablotvciler mi yaptırıyor biz mi uğraşıyoruz? Yapılana kadar normal yayınlarla mı idare ediyoruz yoksa yedek bir cihaz verme gibi durum söz konusu mu? Bu saatten sonra o aletin kablosunu televizyona takmaya korkarım acaba bozacak mı diye. Bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşmasını rica ediyorum.







  • HD kutuda bendede aynı sorun var,arızaya bildiricem,kumanda kafasına göre takılıyor,cihaz kitleniyor,bakalım sonuç ne olacak !

    Teledünya rezalet servis hizmeti çözüm olurmu sanmıyorum ama olmazsa kutuyu değiştirmeleri için ısrar edicem,saçma sapan kutuları için 2.000 liralık tvye zarar gelmesini beklemek hata olur !

    Teledünya servis elemanları çunki dünyadan bir haberler,adamlara arıza var desen kabul etmiyorlar,öğrendikleri tek şey var,televizyonunuz hatalı,kısaca Rezalet !
  • HD kutu TV arası HDMI la bağlı benimki,bahsettiğiniz sorun yok ama,STB nin kumandasında CH (Kanal) artırma eksiltme tuşlarına bastığınızda
    bazen sesi açıp kapatıyor,sonra kendi kendine düzeliyor.Çok sık yapmadığı için şimdilik önemsemiyorum.Bunun basit bir çözümü varmıdır acaba.
  • Sorunun çözülmesi dört gün sürdü. En az 10 defa aradım müşteri hizmetlerini. Her seferinde canlı birine ulaşmak için en az on dakika bekledim. Üç gün eve kapalı kaldık elemanlar gelecek diye. Sonuçta cihazı değiştirdiler. TV arıza yaptığıyla kaldı. 70 ekran televizyondan 37 ekrana düştük. Yeni verilen cihaz da sık sık anlık kaymalar yapıyor. Elektrik gelip gidiyormuş gibi. Ses ve kanal değiştirme tuşlarındaki sorun sanırım herkeste var. Gelen elemanlar da cihazlarda bu sorunun hep olduğunu söylediler. Eğer son telefonda şikayetimi biraz sert bir tavırla anlattığım içindr mi bilmiyorum ama aynı günün akşamında ekip gelmemiş olsaydı aboneliğimi iptal ettirip 24 ay taahhütünüz var dayatmasıyla karşılaşsaydım tüketici mahkemesine gitmeyi göze almıştım. Ekipleriniz yetersiz geliyorsa sayısını arttırın. Yok ekipleriniz yetersiz kalacak kadar arıza yapıyorsa bu sistem sisteminizi düzeltin dedim. Gerek internet sitesi gerekse telefon numarası sanki abonelerin gözünü boyamak için konulmuş. Yok demesinler diye. Kafalarına göre takılıyorlar. Gerçek bir şikayet numarası ya da şikayetleri takip eden birimleri yok. Müşteri Hizmetleriyle yapmış olduğum görüşmelerden birinde karşımdaki bayan bana şikayetimi yazılı iletmem için faks numarası verdi. Baktım online işlem menüsünde Ankara başlığında yazan faks numarası. Ben telefonla ulaşabileceğim bir yetkili numarası istiyorum deyince özür dilerim bu bilgiyi veremiyoruz dedi. O zaman hangi bilgiyi saklıyorsunuz ben size vereyim numarayı dedim. Sitede açık açık verilmiş numaranın gizli olduğunu söyleyerek ne yapmak istiyorsunuz diye sordum kem küm etti tabi. Müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmede müşteri numaramı söylememe rağmen sizin arızanız neydi diye bana soruyorlar. Açın bakın, benim liste halinde gördüğüm şeyi siz mi göremiyorsunuz dedim. Bundan önce internette sorun olmuştu giderilmesi için üç dört gün eve hapsoldum. Sorun modeminizdedir diye kestirip atıyorlar. Sorun modemde olsa modemin saat ayarını göremem. Sinyal değerleri düşüyor ve anlık kendine gelmelerde saatini ayarlıyordu modem. Sonuçta sinyal değeri kendi kendine yükseldi de kurtuldum ellerinden. Madem evden dışarı çıkmamız halinde evde yok denilerek gidiliyor telefon numaramızı ne diye istiyorsunuz. Gelmeden iki saat önce haber verin evde olalım. Anlamadım yani bu adamların amacı hizmet üretip satmak mıdır yoksa aboneleri yıldırmak mıdır. Bir acaip şirket işte. En azından STB değişti hemen bir de onunla uğraşmak zorunda kalmadım diye kendimi avutuyorum ama olan televizyona oldu. Elimde çalışan TV varken LCD almayı lüzumsuz bir harcama olarak görüyordum ama bu saatten sonra LCD alırsam bu alete bağlamaya korkarım açıkçası. Acaba hangi masabaşı memur sayesinde Pozitek cihaz ihalesini alıp vurgunu yaptıktan sonra ortadan kayboldu diye de düşünmüyor değilim hani. Kimsenin donanım ya da yazılımsal arızanın sebebini inceleyip çözümünü de firmadan bedelsiz talep etme şartını sözleşmeye aboneler lehine bir dil kullanarak eklemeyi akıl ettiğini de sanmıyorum.




  • Hd kutu kampanyasınıda durdurdular,verdikleri HD kutu rezalet ötesi,ses ve kanal tuşlarının takılması gördüğüm kadarıyla herkese aynı sorun var bozuk yani,kanal taratmasında takılıyor ve cihazı kitliyor,açıp kapamak zorunda kalıyorum,arızaya telefon açıp değişim istiycem olmazssa aboneliğimi iptal ettiricem !

    24 ay tahhütle üye olup bozuk cihazlarla insanları kandırmak denir !

    Türksat sat adına yazık,böyle insanların ellerinde müthiş kaliteli bir platform maf olup gidiyor,yazık gerçekten çok yazık !
  • HD kutular eskiden ithaldi simdikiler yerli .
  • hakaten çok kötü bende teledünya ve uydunet i çok büyük hevesle aldım, ilk ay sorunlarla geçti sonra düzelir gibi oldu, şimdi yine berbat teledünya da kanallar takılıyor uydu bağlatsam daha iyiydi, internet sürekli yavaş... hakkaten yazık




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • STB'yi TD'den değil de dışarıdan kalitelisini bulup almak veya modül kullanmak lazım galiba.
  • yav arkadaşlar 3 gün önce sony lcd almıştık.Normalde hiç öyle ekranda parlama falan olmadı fakat tv bozuldu.Acaba hdbox mı yaptı yoksa tv den mi sorun kaynaklandı?Şimdi tarif edeyim durumu.İzlerken birden ekran yana doğru yani birden değil fakat hızlı şekilde simsiyah oldu.Tv kapatıyorum.Açmaya çalışınca tv den tık tık tık bir ses geliyor ve açılmıyor.Kapatmaya çalışyorum kapanmıyor anca fişten çekince kapanıyor.Tv garanti kapsamında değişicek fakat bu teledünyadan mı kaynaklandı acaba?Nasıl güvenip tekrar takıcam şimdi ben bunu?
  • bende samsung 46c750 vardi 27.gün hatali oldugunu anlamistim servise tutanak tutturdum falan,görüntü işlemcisi bozuldugunu söylemişti servis....

    bunu niye soyluyorum benim uydu alicisi biraz sapıtmıştı tam o sıralar,kendi kendine açılıp kapanmaya başlamıştı ara ara... bizde fişini tam çekip 1 dakika falan bekleyip tekrar açıyorduk düzeliyordu .... acaba uydu alıcısı hd box mı tv yi bozmuştu acaba?

    şimdi parami geri aldim ve yeni tv bakiniyorum ankarada,o zaman alacagim tv nin icinde uydu alicisi olmasina dikkat edecegim DVB-s/s2 li tv lere bakacam artik....
  • arkadaşlar bu cihazlarda elektriksel sorun var muhtemel... hep hdmi çıkışından arıza veriyor(internette araştırınca bir sürü örnek var)... bu arada lcd tv nizide bozabiliyor.....

    bende korumalı priz var.... elektrik problemi yine teledünyanın eve gelen kablosundaki fazla akımdan oluyor..... cihazda saten dandik olunca işlemci,hdmi ve buradanda tv niz zarar görebiliyor... bende servise gönderdim... cihaza bakmadan hdmi arızası var, garanti kapsamı dışı diyorlar... raporlarında yazdıkları arızaya neden olan şeçeneklerden biri teledünya apartman girişinden gelen kablodan elektrik gelmesi..... teledünyaya başvurusanız zaten saçmalıyorlar.... bana daha önceki servis kayıtlarını incelediğimizde hdmi arızası bildirmişsizni hdmi kablonuzda problem varmış diye yazmışlar... oysa daha önce hiçbir sebepten servis çağırmadım.... ben modül aldım tahahüt bitene kadar kullanacağım .... umarım bu süre içinde tv zarar görmez......
    aman bu hd boxlara dikkat..... yada teledünyanın tahahaüt karşılıgı verdiğine dikkat....




  • bu pozitek marka kutuları ithal eden / itekleyen şirket kapandı mı? nette aradım ama bulamadım pozitek.com/com.tr falan sitesi açılmıyor, şirket uçtu galiba:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanci

    arkadaşlar bu cihazlarda elektriksel sorun var muhtemel... hep hdmi çıkışından arıza veriyor(internette araştırınca bir sürü örnek var)... bu arada lcd tv nizide bozabiliyor.....

    bende korumalı priz var.... elektrik problemi yine teledünyanın eve gelen kablosundaki fazla akımdan oluyor..... cihazda saten dandik olunca işlemci,hdmi ve buradanda tv niz zarar görebiliyor... bende servise gönderdim... cihaza bakmadan hdmi arızası var, garanti kapsamı dışı diyorlar... raporlarında yazdıkları arızaya neden olan şeçeneklerden biri teledünya apartman girişinden gelen kablodan elektrik gelmesi..... teledünyaya başvurusanız zaten saçmalıyorlar.... bana daha önceki servis kayıtlarını incelediğimizde hdmi arızası bildirmişsizni hdmi kablonuzda problem varmış diye yazmışlar... oysa daha önce hiçbir sebepten servis çağırmadım.... ben modül aldım tahahüt bitene kadar kullanacağım .... umarım bu süre içinde tv zarar görmez......
    aman bu hd boxlara dikkat..... yada teledünyanın tahahaüt karşılıgı verdiğine dikkat....

    o korumali prizde DVB-S v.s. icin baglanti noktasi yok mu?[simage]o korumali prizde DVB-S v.s. icin baglanti noktasi yok mu?[/simage]o korumali prizde DVB-S v.s. icin baglanti noktasi yok mu? oraya takin en azindan koruma saglar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanci

    arkadaşlar bu cihazlarda elektriksel sorun var muhtemel... hep hdmi çıkışından arıza veriyor(internette araştırınca bir sürü örnek var)... bu arada lcd tv nizide bozabiliyor.....

    bende korumalı priz var.... elektrik problemi yine teledünyanın eve gelen kablosundaki fazla akımdan oluyor..... cihazda saten dandik olunca işlemci,hdmi ve buradanda tv niz zarar görebiliyor... bende servise gönderdim... cihaza bakmadan hdmi arızası var, garanti kapsamı dışı diyorlar... raporlarında yazdıkları arızaya neden olan şeçeneklerden biri teledünya apartman girişinden gelen kablodan elektrik gelmesi..... teledünyaya başvurusanız zaten saçmalıyorlar.... bana daha önceki servis kayıtlarını incelediğimizde hdmi arızası bildirmişsizni hdmi kablonuzda problem varmış diye yazmışlar... oysa daha önce hiçbir sebepten servis çağırmadım.... ben modül aldım tahahüt bitene kadar kullanacağım .... umarım bu süre içinde tv zarar görmez......
    aman bu hd boxlara dikkat..... yada teledünyanın tahahaüt karşılıgı verdiğine dikkat....

    Koaksiyel kablodan bir cihaza zarar verecek kadar elektrik akımı gecse hem kablonun üzerinde yanıklar olucak hemde cihazın büyük ihtimalle tuner bölümü arızalanacaktır. Bu sinyalın gücünü cihazın arayüzünden görebilirsin.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.