Şimdi Ara

Powershift nasıldır? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
9.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sn. Filtiarn,

    sizin göndermiş olduğunuz resimdeki motor 1,6 D motor'dur. D4164T şu anda kullanılam motor değildir. Onun kodu D4162T ile başlar. D4164T motorumuzda powershift opsiyonu olmadığından, ve konu başlığı powershift olduğundan ben D2 motoru baz aldım.

    Bakım paketlerini iş emrine yüklerken gramı gramına kaç lt konması gerektiği sistemde çıkıyor zaten. Yanı 3i7 yazan bir motora 4 Lt koyamk ve onu faturalandırmak için ekstra çaba harcayıp, onu her defasında düzeltmeleri gerekir. Sizin gittiğiniz servisi tahmin ettiğimden, onlar dökme yağ yerine 4lt'lik ambalajda yağ kullanıyorlar, bu nedenle sanırım size artanı vermek yerine tamamını araca koyuyorlar. Min ile Max arasında 0,9 Lt hacim var. 0,3 lt fazla koyduklarında max çizgisi üzerine çıkması normal değil.

    Sensör sorunları için tek söyleyebileceğim, arıza olduğunu düşünüyorsanız servise gitmeniz olacaktır.

    Sevgiler




  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    yolladığınız resmi gördüm ama yinede acaba dedim zira bahsi geçen konu "yetkili" servisin yağ değiştirmesi en azından bunu tam olarak layığıyla yapması beklenir:)
    çalkalanıyordur dedikten sonra başka bir işlem yaptınız mı çünkü fazla yağında faydası olmuyor tam tersine zararı oluyor.

    eğitim konusunda volvo servisleri hakkında bir fikrim yok ama araba alma arifesinde olup volvo gibi bir araba düşünürken yetkili servislerin bu şekilde olması düşündürücü umarım burasını okuyan yetkililer son kullanıcının sikayetlerini okuyup dikkate alırlar gerçi nissan da dahi servisten sonra telefonla arayıp kısa bir anket yapıyorlar yani eğer bakım sonrası aklınızda takılan bişey varsa ve serviste çözülmediyse telefon görüşmesinde durumu anlatıp bir aksiyon alınabilir bu büyük ihtimalle volvo da da böyledir diye düşünüyorum.

    yağmur sensörü olayı ilginçmiş hiç yağmur sensörü kullanmadım şimdiye kadar hep elle açtım ama elektrik/elektronik müh olarak herşeyin cihazlardan ve elektronik techizatlardan beklenmemesi konusunda tecrübelerim var :) zaten acil durumlar için silecek kolunu tek hamleyle yukarı itirine bir tur silebilmesi lazım (bu hemen bütün araçlarda böyledir)

    park sensörünün olayı ise tuhaf ve sinir bozucu bir durummuş belkide sizin sensörlerde bır sıkıntı vardır şimdiye kadar ben hiç karşılaşmadım.




  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    tesekkurler sabri bey daha onceki aracim icin yazmistim zaten d2 kullanma ve servise goturme tecrubem olmadi dediginiz gibi konuyu biraz powershiftten kaydirdik sanirim. sensor problemleri icin yakin zamanda izmirde servisi mesgul edicem :) fazla yag konma isine gelince bahsettigim servis ankarada:) castrole gecerek degisim gostermisler litre konusunda da max cizgisinin 1 cm ustunde cikmasi garip ti tahminimce min ve max arasi bile 1 litre fark var. sorun baska biseyde fazla koymaktan baska. cevaplariniz icin cok tesekkur ederim iyiki varsiniz.

    esas konuya donersek powershift aracimi surekli drive modunda kullaniyorum gazdan ayagimi cekince rolantiye aliyor sanzimana yuk getirirmi ozellikle sikisik trafikte ayrica rolanti haricinde vites degistirme sikligini ve devrinide ayarliyor mu bu mod ( t4 aracim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jason B. J kullanıcısına yanıt
    fazla yagi vakumla cektiler her defasinda min ve max cizgileri arasina geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VOLVO DRIVE DİYE BİR DÜĞME KOYMUŞ ESASINDA DİĞER BİR MARKADA OLDUĞU GİBİ(ECO+ TARZI) GÖSTERMİŞ AMA İŞLEV SIFIR. NE GAZ TEPKİSİNDE DEĞİŞİM VAR NEDE PERFORMANSTA RÖLANTİYE ALIP DURUYOR. VOLVO MÜHENDİSLERİ İYİ KAFA YORMUŞLAR PROGRAMLAMA MÜTHİŞ. BEN BİLE DAHA İYİ YAZARIM

    INT X='GAZ PEDALI' , IF X=0 THEN IDLE FALSE DONT HANDLE ERRORS("ESPECIALLY AFTERSALES")

    PROGRAMLAMAM DEVAM EDECEK PARK VE YAĞMUR SENSÖRÜ İÇİN VOLVOYA YARDIM EDİCEM TO BE CONTINUED....
    :))))))))))))




  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    heheh iiydi:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    VOLVO DRIVE DİYE BİR DÜĞME KOYMUŞ ESASINDA DİĞER BİR MARKADA OLDUĞU GİBİ(ECO+ TARZI) GÖSTERMİŞ AMA İŞLEV SIFIR. NE GAZ TEPKİSİNDE DEĞİŞİM VAR NEDE PERFORMANSTA RÖLANTİYE ALIP DURUYOR. VOLVO MÜHENDİSLERİ İYİ KAFA YORMUŞLAR PROGRAMLAMA MÜTHİŞ. BEN BİLE DAHA İYİ YAZARIM

    INT X='GAZ PEDALI' , IF X=0 THEN IDLE FALSE DONT HANDLE ERRORS("ESPECIALLY AFTERSALES")

    PROGRAMLAMAM DEVAM EDECEK PARK VE YAĞMUR SENSÖRÜ İÇİN VOLVOYA YARDIM EDİCEM TO BE CONTINUED....
    :))))))))))))

    Yazık, harcanıyorsunuz buralarda :). Biri çıkıp sizi keşfeder umarım. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sabri bey sizi de politika arenasında görmek isteriz sizde harcanıyorsunuz bence. oyum size...:)))))))))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filtiarn -- 11 Kasım 2013; 11:58:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam,

    7-8 sene bindikten sonra oluşacak 2. el fiyatını bugünden kontrol etmeye çalışmak ne kadar doğru bilemem. mesela bundan 7-8 sene önce dizel aracın yüzüne kimse bakmazken şu anda pazarın %80 dizel'e geçti. Bu %80'in %60'ı da otomatik tercih ediyor ki bu seçenek de 8 sene önce hayaldi. Gelecek 5 sene içerisinde sektör nereye kayar, nasıl tercihler olur bilinmez, en azından bizler bilemeyiz. Bu nedenle eğere gerçekten 5 ve üzeri sene kullanacaksanız, 2. el değeri belirleyici kriteriniz olmamalı derim. Bu tabi ki benim şahsi düşüncem.

    Powershift kuru değil ıslak kavramadır. Tork konvertör ile birebir aynı değildir ancak kavrama kiti ıslak bir kavrama kitidir. Tüketim farkındak, 0,5 lt sizi tedirgin etmesin. Zaten istanbul'da katalog değerlerini yakalama şansınız yok.

    Bütçeniz müsait ise aradaki farkı verin, şehir içinde rahat edin derim. Yok asında manuel de idare ederim derseniz, onun yerin donanım ekletiridim, mesela sürücü destek paketi ideal bir tercih olabilir.

    En önemlisi aracı sizin beğenip test ettikten sonra almanız. Burada birçok kafa karıştıran yorum da okuyacaksınız. En doğru kararı ihtiyaçlarınız doğrultusunda yine siz vereceksiniz.


    Sn. Sözen kıymetli bilgiler veriyorsunuz, ilginize teşekkürler. Yaşadığım şehirde ve civar illerde Volvo yetkili servis yok. S60 D2 sahibi ve 75.000 km deyim. Power shift şanzuman yağımı değiştirmek istiyorum. Orijilal yağı ve filitreyi tedarik etme şansım olabilirmi? Birde 1.000 ila 1.500 devir arası şanzuman boşta iken ses gelmekte, devirdaim olabileceği söylenmekte. Aynı devirde şanzuman yükte iken ses gelmiyor. Bu konu hakkında bilgi sahibimisinz. ? Teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.