Şimdi Ara

PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Porsche 918 Spyder ,2013 Frankfurt Motor Show'da tanıtılabilir.

    Şimdilik prototipleri test ediliyor.bu araçlarda 4.6-litre V8 motor kullanılıyor. Bu motor 570 hp güç üretirken,2 adet elektrikli motorda araçta bulunuyor. bu motorlar 120 ve 110 hp güç üretiyor. toplamda 800 hp civarı güç ve 750 Nm tork bulunuyor. prototip araç 3 saniyenin altında 0-100 km hızlanmasını tamamlıyor ve 325 km/s hız sunabiliyor.aracın ağırlığı yaklaşık olarak 1680 kg olacak.



     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR

     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 23 Mart 2012; 15:39:08 >







  • 0-100 3sn
  • İlginç bir kamuflaj yöntemi

    Carrera GT zaten en fazla ve belki de tek beğendiğim Porsche modeliydi..Bakalım 918 spyder nasıl bir araç olacak..
  • Eskiciden toplanmış gibi duran sanat eseri...
  • İntercooler'lar yanda mı ben mi yanlış görüyorum?
  • 0-100 çok iyide neden son hız 325? o biraz kötü olmuş 350 üstü yapmaları lazım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Porsche Macan Hakkında
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Carrera Gt'nin tırnağı olamaz bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nikobelic

    İntercooler'lar yanda mı ben mi yanlış görüyorum?

    Bu kadar ateşli bi motoru serinletmek için sadece öndeki intercoolerlar yetmez..



     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR




     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR


     PORSCHE 918 SPYDER ORTAYA ÇIKIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 23 Mart 2012; 11:37:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Carrera Gt'nin tırnağı olamaz bana göre.

    neye göre?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    0-100 çok iyide neden son hız 325? o biraz kötü olmuş 350 üstü yapmaları lazım

    bunlar kesin değerler değil.şuan prototiplerin çıktığı son hız değerlerinden biri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur



    o yan aynalar nedir öyle?
  • Bütün çıplaklığıyla ortaya çıkmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Carrera Gt'nin tırnağı olamaz bana göre.

    neye göre?

    Nasıl neye göre ? Bana göre işte. :) Sana göre olan ne dersen bir kere SS araçta elektrikli motorun işi ne.CGT gibi manuel değil sanırım.Görüntüsü onun gibi değil.Sesini beğenmedim.Bu yüzden değil.Sana göre iyiysede iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Carrera Gt'nin tırnağı olamaz bana göre.

    neye göre?

    Nasıl neye göre ? Bana göre işte. :) Sana göre olan ne dersen bir kere SS araçta elektrikli motorun işi ne.CGT gibi manuel değil sanırım.Görüntüsü onun gibi değil.Sesini beğenmedim.Bu yüzden değil.Sana göre iyiysede iyidir.

    aracın ne olduğu belli değil daha.elektrikli motorların yanında 570 hp lik V8 var.egzos sistemi bile yapılmamış adam akıllı.sen sesini beğenmedim diyorsunaraç ortaya çıkmadan böyle yorum yapman ilginç geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    0-100 çok iyide neden son hız 325? o biraz kötü olmuş 350 üstü yapmaları lazım

    bunlar kesin değerler değil.şuan prototiplerin çıktığı son hız değerlerinden biri.

    onun için dedim zaten hani prototip daha hafif ya daha iyi olması gerekli diye düşündüm ama hayırlısı olsun porsche nin her modelini sevmişimdir bunuda severiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    0-100 çok iyide neden son hız 325? o biraz kötü olmuş 350 üstü yapmaları lazım

    bunlar kesin değerler değil.şuan prototiplerin çıktığı son hız değerlerinden biri.

    onun için dedim zaten hani prototip daha hafif ya daha iyi olması gerekli diye düşündüm ama hayırlısı olsun porsche nin her modelini sevmişimdir bunuda severiz

    prototiplerin rüzgar direnci berbat ama.son hız için bu önemli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    0-100 çok iyide neden son hız 325? o biraz kötü olmuş 350 üstü yapmaları lazım

    bunlar kesin değerler değil.şuan prototiplerin çıktığı son hız değerlerinden biri.

    onun için dedim zaten hani prototip daha hafif ya daha iyi olması gerekli diye düşündüm ama hayırlısı olsun porsche nin her modelini sevmişimdir bunuda severiz

    prototiplerin rüzgar direnci berbat ama.son hız için bu önemli

    neyse takmayalım kafayı nasılsa porsche yapar yine en güzelinden bizde ağzı açık izleriz videolarını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    İlginç bir kamuflaj yöntemi

    Carrera GT zaten en fazla ve belki de tek beğendiğim Porsche modeliydi..Bakalım 918 spyder nasıl bir araç olacak..


    Porsche nin yeni kralı ortaya çıkıyor yavaş yavaş
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.