Şimdi Ara

Polo GTI vs İbiza Cupra (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
4.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Ibiza neden Polo'dan daha yavaş?
    Passat neden A4'ten daha yavaş?
    R8 neden Gallardo'dan daha yavaş?
    Aventador neden Veyron'dan daha yavaş?
    Böyle gider diyeceğim de burada bitiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim seçimim ibiza bocanegra olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    benim seçimim ibiza bocanegra olurdu


    Bocanegra ile ne farkı var cupra'nın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloGTI


    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    benim seçimim ibiza bocanegra olurdu


    Bocanegra ile ne farkı var cupra'nın?

    Tasarım farkı var yanılmıyorsam; bocanegra çok güzel bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Polo GTI 1269 kg
    İbiza Cupra 1184 kg

    İkisi de 1.4 TSI 180hp 7 ileri DSG

    Polo GTI 0-100: 6,9 sn
    İbiza Cupra 0-100: 7,2 sn

    Polo Şehir içi: 7,5 lt
    İbiza Şehir içi: 8,3 lt

    Polo Şehir dışı: 5,1 lt
    İbiza Şehir dışı: 5,3 lt

    İbiza 85kg daha hafif olmasına rağmen, Polo ile aynı şanzıman oranlarına sahipken ve aynı güçte motorlara sahipken neden Polo daha hızlı ve daha az yakıyor?

    Not: Teknik konuşulacak bir konu olması dileğiyle (!)...

    Kağıt üstünde boş ağırlık verileri bu şekilde verilse dahi test edilen araçların ağırlıkları fark gösterebilir. Otomobillerin 3-5 kapı olması, yakıt deposu vb durumları. Mesela eşit şartlar altında tartılan Polo GTI ve Cupra sürücü ağırlıkları dahil 1330 ve 1327 kg olarak tartılmış ki aralarında 3 kg fark var. Aşağıda linki ekliyorum hızlanmalar hemen hemen aynı gidiyor belli bir süre. Daha sonra fark olması gayet doğal otomobillerin aerodinamik yapısı gibi etkenler mevcut.

    http://www.zeperfs.com/duel3278-3024.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rain_of_Pain

    şanzuman ve dişli oranları

    polo gti = 1 -3.50 , 2 -2.27, 3-1.53 , 4 -1.12 , 5 -0.95 , 6 -0.80, 7 - 0.80 son dişli= 4.44 - 3.23:1 max speed = 229 km/h
    ibiza cupra = 1 -3.50 , 2 - 2.27 , 3 -1.53 , 4- 1.21, 5 - 1.17 , 6 -0.95 , 7 -0.79 son dişli = 4.43/3.22:1 max speed = 224 km/h

    ibizada gaz tepkimeside farklı geç tepki veriyor poloya göre

    bilerek ve isteyerek yapılmış bir pazarlama stratejisi başka açıklaması yok yani



    2013 cupra dişli oranları değişmiş diye duydum aslı astarı varmıdır bilen bilmeyen?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.