Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı? (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
13 Misafir (1 Mobil) - 12 Masaüstü1 Mobil
5 sn
829
Cevap
21
Favori
215.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    s.a.
    öncelikle hayırlı olsun,
    aracı park ettiğimde, motordan genleşme sesleri geliyor,
    sık sık oluyor.
    kontağı kapattığım gibi ,
    cıt cıt motordan sesler geliyor,
    motor ısındığı için birden soğumaya geçtiği için dediler,
    sizdede motor durduktansonra ses varmı,
    birde servise sormak lazım,
    fırsat olmadı.
    teşekkür ederim. tabiki var. o sesi yapmayan araç yoktur zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Bende 1.4 tsi jettamı maddi ihtiyaçtan dolayı satarak B sınıfı araçalra bakıyorum ( polo -corsa ve fabia fiesta vsvs).
    polnun her motorunu inceledim dizeller iyi ama fiyatları yüksek ayrıc ben 4 senede 19000 km yapmışım :) yani 10000 k altında ise veya 20000 km altında ise bence diele gerek yok ? bakım masrafı sorunsuzluk ses vsvs yüzünden zaten benzinli daah ağır basıyor benim için..... 1.4 eski kasalara bkıyorum...lpgli veya lpgsiz önemli değil benim için...ama 1.2 tsi lere tyüp takılmaz kolay kolay ..geekte yok ortalaması 6 lt nin altıda bende aracımla 1.4 olmasına rağmen 100 kmde şehir içi 8 şehir dışı 4.5 lt yaktım .. .ortalama 7lt-7.5 lt civarı karışıkta ama şehir dışı pek yapamadım...şimdi bana şehir içi az yakan bir araç lazım ...siz eğer aracı aldıysanız görüşlerinizi ilk izlewnimlerinizi merak ediyorum ..tşk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    8 Ağustos'ta paylaşmıştım ,
    5,4lt/100km
    (Araç 0 kmden şu ana kadar yaktığı yakıtın ortalamasını, yani uzun süreli...)
    Yani sadece e5 deki sürüşümüzü değil, genel ortalamamızıda da paylaşmışım...
    Sıkı takip etmiyorsun demekki,
    Ya da işine geldiği gibi, hareket ediyorsun,
    Bana 1,2 tsı Polo ' dan daha az yakan performanslı bir benzinli araç göster de, sesimi kısayım...

    Merhaba bende 1.4 ts ikulandım hetta o verilerde yanılma payı var ..en iyisi aracı fulleyip tekrar kullandıktan sonra fullemek ve aradaki farka bakmak ..yoksa bilgisayar bazen yanılabiliyor :) 4 senelik kulanıcı olarak biraz da fzla gerçeği ama o kadar da çok değil ...ben ödediğim paraay bakarım ...
  • samilto kullanıcısına yanıt
    Yaz ve kış mevsimlerine göre Yakıt ölçümleri farklılık verebilir,
    Depo daki Yakıtın yazın buharlaşması kış mevsimine göre fazla olur,
    En iyi tüketim ölçümü , sizin de Dediğiniz gibi, kullandıktan sonra tekrar fulleyip, gidilen km hesaplanarak ALINAN Yakıt meblağsına bölünerek yapılmalı,
    Bu Ölçüm araç çalışması ile kontak kapama Arasında yapılırsa ,
    Depoda mevsimsel buharlaşma olmadan yapılmış veri olur...
    10 yada15 günlük periyotlarda Yakıt alımı yapıp, tekrar fulleyerek ne kadar km gittiğine bakarsanız bu yanıltıcı olur,
    Çünkü depodaki yakıtın bir kısmı buharlaşmıştır....!
    Araç yol Bilgisayarları anlık harcadığı yakıtı verir, depodan buharlaşman yakıtın Hesabını ortalamaya katmaz...!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Yaz ve kış mevsimlerine göre Yakıt ölçümleri farklılık verebilir,
    Depo daki Yakıtın yazın buharlaşması kış mevsimine göre fazla olur,
    En iyi tüketim ölçümü , sizin de Dediğiniz gibi, kullandıktan sonra tekrar fulleyip, gidilen km hesaplanarak ALINAN Yakıt meblağsına bölünerek yapılmalı,
    Bu Ölçüm araç çalışması ile kontak kapama Arasında yapılırsa ,
    Depoda mevsimsel buharlaşma olmadan yapılmış veri olur...
    10 yada15 günlük periyotlarda Yakıt alımı yapıp, tekrar fulleyerek ne kadar km gittiğine bakarsanız bu yanıltıcı olur,
    Çünkü depodaki yakıtın bir kısmı buharlaşmıştır....!
    Araç yol Bilgisayarları anlık harcadığı yakıtı verir, depodan buharlaşman yakıtın Hesabını ortalamaya katmaz...!
    Polo 1.2 TSI BMT 90 PS yorumlarını paylaşabilir mi? Genel değerlendirmeleri nasıl?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Polo 1.2 TSI BMT 90 PS yorumlarını paylaşabilir mi? Genel değerlendirmeleri nasıl?

    Alıntıları Göster
    Yılda ortalama 15.000 km yapacak birisi sizce 2014 1.2 tsi bmt dsg mi almalı yoksa 2011-2012 1.6 TDI Dsg mi almalı. iki araç da polo. Sıfır oluşu ve donanım farklılıkları garantisi vs benzinliye yönlendiriyor. tüketim değerleri ise dizele.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candasss

    Yılda ortalama 15.000 km yapacak birisi sizce 2014 1.2 tsi bmt dsg mi almalı yoksa 2011-2012 1.6 TDI Dsg mi almalı. iki araç da polo. Sıfır oluşu ve donanım farklılıkları garantisi vs benzinliye yönlendiriyor. tüketim değerleri ise dizele.

    Ben bu karşılaştırmayı çok yaptım. 15000 km, tam dizel-benzinli kıyas sınırı. Bu durumda biraz daha öncelikler devreye giriyor.

    İki araç da "Polo" olabilir. Biri Polo 6C1 yani yeni kasa iken diğeri Polo 6R.

    Arada dağlar kadar fark var. Hem işçilik hem de donanım bakımından.

    TDI DSG alırsanız "motor-şanzıma-dört teker" almış olursunuz. Daha az yakabilir ama kesinlikle daha konforsuz ve donanımsız olacağı kesin.

    Öte yandan TSI DSG size benzinli bir motorun keyfini yaşatırken seleflerine göre az yakıyor.

    "Seleflerine göre az yakıyor."

    Yani az yakmıyor.

    2353 km'deki aracım uzun süreli ortalamada 6.3 lt/100km gösteriyor. Buna bayramda yaptığım 1600 km'lik seyahat dahil.

    Edirne'ye ve Ankara'ya gittik geldik İstanbul'dan. 120'yi sollamalar da dahil asla ve asla geçmedim, 100 km/h hızda seyrettim.

    Edirne'ye 5.1 lt/100km, Ankara gidiş 5.5 lt/100km, Ankara geliş 4.6 lt/100km gösterdi.

    Kimseyi kandırmayın. Bu araba 3.6 lt/100km yakmaz. Böyle bir şey mümkün değil.

    Rodaj döneminden sonra bile yaktıramazsınız. Benzinli bir aracın 4 lt altına inmesi mümkün değil.

    Bazı VW fanboyları gelmiş atıp tutuyor İstanbul şehiriçi diye. Ben Şişli'de oturuyorum, her gün Maslak'a gidip geliyorum.

    Trafiğin ne olduğunu varsa benden iyi bilen, buyursun gelsin. 2 sene de Bahçeşehir'den Maslak'a gidip geldim, TEM'i de bilirim.

    Araba Maslak'ın içine gelene kadar 10 lt/100km altına inmiyor kolay kolay. Kontağı kapatırken 8 lt/100km, 7.5 lt/100km ve trafik durumuna bağlı 6 lt/100km görmeniz mümkün.

    Edirne'de şehiriçinde millet 30 km/h ile gidiyor. Orada şehiriçinde gezmelerimizde çok rahat 4.5 lt/100km gibi değerleri buluyordum. Dikkat edilirse yakalanır.

    S&S'a falan güvenip kimse almasın bu arabayı. Ben açıkçası biraz güvendim, yine yakıyor arkadaş.

    Bugün düşünüyorum ne alabilirdim bu kadar paraya diye, bir tek Clio 1.5 dCi Icon seçeneği var. O da az yaksın falan da manuel, bu şehirde manuel kullanılmaz bu kadar para verip.

    Tabii bu motor en teknolojik motorlardan biri öte yandan. TSI gerçekten müthiş bir mantığa sahip, az hacim aşırı besleme olayına bayılıyorum.

    Son olarak: Bu araba bir dizel kadar az yakmıyor. Az yakmasını isteyen Polo Bluemotion alsın (ya da Clio). Hatta Corsa'nın fullü 47500 TL.

    Ama araba kullanmak bir zevktir. O yüzden 1.2 TSI DSG .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drawback

    Geçtiğimiz Cumartesi 1.2 TSI DSG mi teslim aldım şuan çok memnunum. Yakıt tüketimi ortalamam henüz 6.3 bendede. Bursa Doğuştan 48.900 e çıkardım.

    Alıntıları Göster
    Hayırlısıyla bugün 1.2 TSI DSG için son işlemide yaptım artık teslimatı bekliyorum.

    Kendim şirket aracı kullandığım için eşime alıyorum. Ufak tefek rahatlıkla kullanacağını düşünüyorum. Deneme sürüşü gayet iyiydi.. Son dakikaya kadar aklımı çelmek isteyenler oldu, sıfır araç alınır mı vs. vs. diye.. Bugüne kadar kullandığım araçlar, Ford Focus (2002), Peugeout 207 (2009) hep sıfırdı. Uzun süre kullanacaksanız hiç düşünmeyin gidin Polo alın. Hanımlar için ideal ama benim gördüğüm kadarıyla erkekler içinde pratik..

    Bu arada, yılda 10-15 km yapmayacaksanız dizel'e gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cettepe

    Hayırlısıyla bugün 1.2 TSI DSG için son işlemide yaptım artık teslimatı bekliyorum.

    Kendim şirket aracı kullandığım için eşime alıyorum. Ufak tefek rahatlıkla kullanacağını düşünüyorum. Deneme sürüşü gayet iyiydi.. Son dakikaya kadar aklımı çelmek isteyenler oldu, sıfır araç alınır mı vs. vs. diye.. Bugüne kadar kullandığım araçlar, Ford Focus (2002), Peugeout 207 (2009) hep sıfırdı. Uzun süre kullanacaksanız hiç düşünmeyin gidin Polo alın. Hanımlar için ideal ama benim gördüğüm kadarıyla erkekler içinde pratik..

    Bu arada, yılda 10-15 km yapmayacaksanız dizel'e gerek yok.

    Alıntıları Göster
    Merhaba ,

    Bugün beyaz düz vites için 44.000-TL fiyat aldım. Sizce nasıl fiyat ?




  • Merhaba bende ikinci el bakiyordum fakat sifira yoneldim tekrardan. 49700 metalik renk ile fiyat aldim sizin düşünceniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chomar

    Merhaba bende ikinci el bakiyordum fakat sifira yoneldim tekrardan. 49700 metalik renk ile fiyat aldim sizin düşünceniz nedir?
    bende 1.2 tsi opak dsg sürüş konfor paketli siparişi verdim çakıl girisi için hala düşünüyorum ama karar veremiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Love_For_You

    bende 1.2 tsi opak dsg sürüş konfor paketli siparişi verdim çakıl girisi için hala düşünüyorum ama karar veremiyorum..

    Alıntıları Göster
    Arabalar konusunda mağara adamı kıvamında olan bu arkadaşınıza bir yardımcı olsanız?
    Kimi alma diyor, kimi al diyor. Tavsiyeleriniz nedir? Alınır mı?
    1 yada 2. sıradakini almayı düşünmüyorum da.

    binekarac.vw.com.tr
    Volkswagen Polo Fiyatları ve Model Özellikleri
    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-polo.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: drawback

    Geçtiğimiz Cumartesi 1.2 TSI DSG mi teslim aldım şuan çok memnunum. Yakıt tüketimi ortalamam henüz 6.3 bendede. Bursa Doğuştan 48.900 e çıkardım.

    Araç hakkındaki yorumlarınızı paylaşırmısınız ?

    Bende Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline modelini almayı düşünüyorum


    Beğendiklerimi değilde beğenmediklerimi söyleyeyim istersen.

    - 1.83 boy var bende biraz ufak geldi bana :D fakat bunu bilerek aldım.
    - Koltukları rahatsız. Şoför koltuğu bende bel ve sırt ağrısına neden oluyor.
    - Arka camı açınca ses yapmasıda beni rahatsız ediyor.
    - Direksiyon park halindeyken tam sağ yada tam sol yapınca gacurgucur ses yapıyor.

    Bunlar 3 aylık izlenimlerim. Bunlara rağmen gayet memnunum araçtan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drawback

    quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: drawback

    Geçtiğimiz Cumartesi 1.2 TSI DSG mi teslim aldım şuan çok memnunum. Yakıt tüketimi ortalamam henüz 6.3 bendede. Bursa Doğuştan 48.900 e çıkardım.

    Araç hakkındaki yorumlarınızı paylaşırmısınız ?

    Bende Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline modelini almayı düşünüyorum


    Beğendiklerimi değilde beğenmediklerimi söyleyeyim istersen.

    - 1.83 boy var bende biraz ufak geldi bana :D fakat bunu bilerek aldım.
    - Koltukları rahatsız. Şoför koltuğu bende bel ve sırt ağrısına neden oluyor.
    - Arka camı açınca ses yapmasıda beni rahatsız ediyor.
    - Direksiyon park halindeyken tam sağ yada tam sol yapınca gacurgucur ses yapıyor.

    Bunlar 3 aylık izlenimlerim. Bunlara rağmen gayet memnunum araçtan.

    Cevabınız için teşekkürler
    Ama bu mesajı yazalı biraz zaman geçti bende o sırada Ford Fiesta Aldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Arabalar konusunda mağara adamı kıvamında olan bu arkadaşınıza bir yardımcı olsanız?
    Kimi alma diyor, kimi al diyor. Tavsiyeleriniz nedir? Alınır mı?
    1 yada 2. sıradakini almayı düşünmüyorum da.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-polo.aspx

    Yeni Polo 1.0 75 PS Trendline Polonun En Baz (boş) modelidir. Bu Araç 75 Beygirdir ve kalkışlar özellikle klima açıkken biraz ağır kalır ve bazı durumlarda yakıt konusunda en üst düzeye gelebilir.
    Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline ise ona göre daha dolusudur. Motor Açısından Daha Güçlü Bir Motordur 95 Beygir bu araçta benim en çok beğendiğim Start&Stop olması yani Araç Belli bir süre hareketsiz durunca (Mesela Işıklarda) Motor duruyor ve yakıt tasarrufu sağlıyorsunuz.Güvenlik ve konfor yönünde yine bir basamak üstte.

    Bende Bu araca baktım ama fiyat yönünden daha uygun Ford Fiesta'yı Seçtim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Arabalar konusunda mağara adamı kıvamında olan bu arkadaşınıza bir yardımcı olsanız?
    Kimi alma diyor, kimi al diyor. Tavsiyeleriniz nedir? Alınır mı?
    1 yada 2. sıradakini almayı düşünmüyorum da.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-polo.aspx

    Yeni Polo 1.0 75 PS Trendline Polonun En Baz (boş) modelidir. Bu Araç 75 Beygirdir ve kalkışlar özellikle klima açıkken biraz ağır kalır ve bazı durumlarda yakıt konusunda en üst düzeye gelebilir.
    Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline ise ona göre daha dolusudur. Motor Açısından Daha Güçlü Bir Motordur 95 Beygir bu araçta benim en çok beğendiğim Start&Stop olması yani Araç Belli bir süre hareketsiz durunca (Mesela Işıklarda) Motor duruyor ve yakıt tasarrufu sağlıyorsunuz.Güvenlik ve konfor yönünde yine bir basamak üstte.

    Bende Bu araca baktım ama fiyat yönünden daha uygun Ford Fiesta'yı Seçtim

    Alıntıları Göster
    selamlar, uzay oto'dan opak renk 1.2 tsi dsg comfortline modeli için 48.500 + trafik sigortası fiyatı aldım. sizce nasıl? hiçbir donanım ekletmedim. acaba navigasyon ekletsek ne kadar ek olur tahmininiz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candasss -- 19 Kasım 2014; 18:39:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Arabalar konusunda mağara adamı kıvamında olan bu arkadaşınıza bir yardımcı olsanız?
    Kimi alma diyor, kimi al diyor. Tavsiyeleriniz nedir? Alınır mı?
    1 yada 2. sıradakini almayı düşünmüyorum da.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-polo.aspx

    Yeni Polo 1.0 75 PS Trendline Polonun En Baz (boş) modelidir. Bu Araç 75 Beygirdir ve kalkışlar özellikle klima açıkken biraz ağır kalır ve bazı durumlarda yakıt konusunda en üst düzeye gelebilir.
    Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline ise ona göre daha dolusudur. Motor Açısından Daha Güçlü Bir Motordur 95 Beygir bu araçta benim en çok beğendiğim Start&Stop olması yani Araç Belli bir süre hareketsiz durunca (Mesela Işıklarda) Motor duruyor ve yakıt tasarrufu sağlıyorsunuz.Güvenlik ve konfor yönünde yine bir basamak üstte.

    Bende Bu araca baktım ama fiyat yönünden daha uygun Ford Fiesta'yı Seçtim

    Nasıl güvenlik bi tık üstte oluyor ya! Airbag denen bi şey yok bi kere pololarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Arabalar konusunda mağara adamı kıvamında olan bu arkadaşınıza bir yardımcı olsanız?
    Kimi alma diyor, kimi al diyor. Tavsiyeleriniz nedir? Alınır mı?
    1 yada 2. sıradakini almayı düşünmüyorum da.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-polo.aspx

    Yeni Polo 1.0 75 PS Trendline Polonun En Baz (boş) modelidir. Bu Araç 75 Beygirdir ve kalkışlar özellikle klima açıkken biraz ağır kalır ve bazı durumlarda yakıt konusunda en üst düzeye gelebilir.
    Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline ise ona göre daha dolusudur. Motor Açısından Daha Güçlü Bir Motordur 95 Beygir bu araçta benim en çok beğendiğim Start&Stop olması yani Araç Belli bir süre hareketsiz durunca (Mesela Işıklarda) Motor duruyor ve yakıt tasarrufu sağlıyorsunuz.Güvenlik ve konfor yönünde yine bir basamak üstte.

    Bende Bu araca baktım ama fiyat yönünden daha uygun Ford Fiesta'yı Seçtim

    Nasıl güvenlik bi tık üstte oluyor ya! Airbag denen bi şey yok bi kere pololarda.

    Hocam o dediğiniz olay eskilerde kaldı şimdi ki araçların hepsinde en az 2 (sürücü ve yolcu ön hava yastığı ) standart olarak bulunuyor. Tabi derseniz yan,perde,koltuk hava yastıkları olsun o zaman tabi ki Türkiye pazarında fark verip güvenlik paketli bir araç almanız gerekir.Bazı marka ve modeller ise şu sıralar ön,yan,perde hava yastıklarının standart sunuyor.

    benim orada bahsetmek istediğim

    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)
    Hill Hold fonksiyonu (Eğim kalkış asistanı)
    İkincil çarpışma freni (Multi-collision brake)

    Özelliklerinin standart bulunması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: v_emre

    quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    Arabalar konusunda mağara adamı kıvamında olan bu arkadaşınıza bir yardımcı olsanız?
    Kimi alma diyor, kimi al diyor. Tavsiyeleriniz nedir? Alınır mı?
    1 yada 2. sıradakini almayı düşünmüyorum da.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-yeni-polo.aspx

    Yeni Polo 1.0 75 PS Trendline Polonun En Baz (boş) modelidir. Bu Araç 75 Beygirdir ve kalkışlar özellikle klima açıkken biraz ağır kalır ve bazı durumlarda yakıt konusunda en üst düzeye gelebilir.
    Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline ise ona göre daha dolusudur. Motor Açısından Daha Güçlü Bir Motordur 95 Beygir bu araçta benim en çok beğendiğim Start&Stop olması yani Araç Belli bir süre hareketsiz durunca (Mesela Işıklarda) Motor duruyor ve yakıt tasarrufu sağlıyorsunuz.Güvenlik ve konfor yönünde yine bir basamak üstte.

    Bende Bu araca baktım ama fiyat yönünden daha uygun Ford Fiesta'yı Seçtim

    Nasıl güvenlik bi tık üstte oluyor ya! Airbag denen bi şey yok bi kere pololarda.

    Hocam o dediğiniz olay eskilerde kaldı şimdi ki araçların hepsinde en az 2 (sürücü ve yolcu ön hava yastığı ) standart olarak bulunuyor. Tabi derseniz yan,perde,koltuk hava yastıkları olsun o zaman tabi ki Türkiye pazarında fark verip güvenlik paketli bir araç almanız gerekir.Bazı marka ve modeller ise şu sıralar ön,yan,perde hava yastıklarının standart sunuyor.

    benim orada bahsetmek istediğim

    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)
    Hill Hold fonksiyonu (Eğim kalkış asistanı)
    İkincil çarpışma freni (Multi-collision brake)

    Özelliklerinin standart bulunması.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 48.500 Tl ye 1.2 TSI DSG modelini bugün opsiyonladım kaporayı verdim. Aracı alırken önerileriniz varsa açığım. Kontrol etmem gerekenleri ve sormam gerekenleri belirtirseniz çok mutlu olurum. Bir de hediye ne isteyeyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candasss -- 21 Kasım 2014; 0:48:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candasss

    Arkadaşlar 48.500 Tl ye 1.2 TSI DSG modelini bugün opsiyonladım kaporayı verdim. Aracı alırken önerileriniz varsa açığım. Kontrol etmem gerekenleri ve sormam gerekenleri belirtirseniz çok mutlu olurum. Bir de hediye ne isteyeyim :)

    Alıntıları Göster
    yıl sonu yaklaştıkça indirimler arttı;
    polo comf. tdi90hp dsg:56500ytl...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 29 Kasım 2014; 16:24:42 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.