Bildirim
PLOYER MOMO7 RK3066 DUAL CORE 7' 1024X600 IPS QUAD CORE MALI EKRAN KARTI (3. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bende isterem... _____________________________ Her nefis ölümü tadacaktır.Sonra yine bize döndürüleceksiniz..Bizi aldatan bizden değildir. -
Tablet elime ulaştı 1 gün geçmeden gerçekten kargo çok hızlıydı. İlk izlenimlerimi sizlere yazayım.
-Tablet sağlam bir kutuda güzelce sarılmış bir halde geldi. Geldiğinde %90 sarjı vardı.
-Öncelikle Antutu testinden 11893 puan aldı.
-Dokunmatik oldukça başarılı.
-GTA 3, Angry Birds, Dead Triger , Temple Run oyunları yükledim ve kasma donma dokunmatikte hiç bir problem çıkarmadı.
-Wifi ilk aldığım ve iade ettiğim Cube u30GT 10.1'den daha başarılı çekiyor.
-Kasası oldukça sağlam.Renkler oldukça canlı.
-Kutu içerisinden. Şarj Aleti-Temizleme bezi-Otg Kablo-Usb Kablo çıktı.
-Usb mouse,Kablosuz mouse ve flash diski hemen tanıdı.
Şuan için izlenimlerim bunlar._____________________________ -
NFS Most Wanted'i indirmiştim. Kasma ve donmadan oynadım. Sensörü gayet güzel rahat bir şekilde kullanılıyor.
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
NFS Most Wanted'i indirmiştim. Kasma ve donmadan oynadım. Sensörü gayet güzel rahat bir şekilde kullanılıyor.
Hayırlı olsun cihazınız. 2 sorum olacak (size veya tabletpark'a):
Şarj aleti sadece USB'den mi şarj ediyor, prize de takılıyor mu? Bir de arka kapak rengi beyaz mı, siyah mı?_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: unsal07
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
NFS Most Wanted'i indirmiştim. Kasma ve donmadan oynadım. Sensörü gayet güzel rahat bir şekilde kullanılıyor.
Hayırlı olsun cihazınız. 2 sorum olacak (size veya tabletpark'a):
Şarj aleti sadece USB'den mi şarj ediyor, prize de takılıyor mu? Bir de arka kapak rengi beyaz mı, siyah mı?
Teşekkür ederim.Usb uclu şarj cihazı geldi ucunda Türkiye'ye uygun aparat vardı pirizden şarj ediliyor. Bilgisayar usb denemek için taktım usb ilede şarj oluyor tablet.Arka kapak rengi beyaz.
_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
quote:
Orijinalden alıntı: unsal07
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
NFS Most Wanted'i indirmiştim. Kasma ve donmadan oynadım. Sensörü gayet güzel rahat bir şekilde kullanılıyor.
Hayırlı olsun cihazınız. 2 sorum olacak (size veya tabletpark'a):
Şarj aleti sadece USB'den mi şarj ediyor, prize de takılıyor mu? Bir de arka kapak rengi beyaz mı, siyah mı?
Teşekkür ederim.Usb uclu şarj cihazı geldi ucunda Türkiye'ye uygun aparat vardı pirizden şarj ediliyor. Bilgisayar usb denemek için taktım usb ilede şarj oluyor tablet.Arka kapak rengi beyaz.
aynen bu şekiledir. aradaki fark ise kendi şarj cihazı ile daha hızlı şarj olur. pc den ise biraz daha yavaş şarj olmaktadır._____________________________ http://www.tabletpark.net
-
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
quote:
Orijinalden alıntı: unsal07
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
NFS Most Wanted'i indirmiştim. Kasma ve donmadan oynadım. Sensörü gayet güzel rahat bir şekilde kullanılıyor.
Hayırlı olsun cihazınız. 2 sorum olacak (size veya tabletpark'a):
Şarj aleti sadece USB'den mi şarj ediyor, prize de takılıyor mu? Bir de arka kapak rengi beyaz mı, siyah mı?
Teşekkür ederim.Usb uclu şarj cihazı geldi ucunda Türkiye'ye uygun aparat vardı pirizden şarj ediliyor. Bilgisayar usb denemek için taktım usb ilede şarj oluyor tablet.Arka kapak rengi beyaz.
Teşekkür ederim cavabınız için.
@tabletpark
Size de teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unsal07 -- 18 Ocak 2013; 13:54:08 >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
Tablet elime ulaştı 1 gün geçmeden gerçekten kargo çok hızlıydı. İlk izlenimlerimi sizlere yazayım.
-Tablet sağlam bir kutuda güzelce sarılmış bir halde geldi. Geldiğinde %90 sarjı vardı.
-Öncelikle Antutu testinden 11893 puan aldı.
-Dokunmatik oldukça başarılı.
-GTA 3, Angry Birds, Dead Triger , Temple Run oyunları yükledim ve kasma donma dokunmatikte hiç bir problem çıkarmadı.
-Wifi ilk aldığım ve iade ettiğim Cube u30GT 10.1'den daha başarılı çekiyor.
-Kasası oldukça sağlam.Renkler oldukça canlı.
-Kutu içerisinden. Şarj Aleti-Temizleme bezi-Otg Kablo-Usb Kablo çıktı.
-Usb mouse,Kablosuz mouse ve flash diski hemen tanıdı.
Şuan için izlenimlerim bunlar.
incelemeniz için teşekkürler GTA 3 de kasma yapmadıysa süper cihaz bende 2-3 haftaya alırım sanırım elimdeki tableti daha iade edemedim...web deneymi olarak nasıl mesela facebook oyunlarını felan rahat açıyormu ?_____________________________
-
21 ocak pazartesi sanalpazar kampanyası son arkadaşlar sonrasında bu özel fiyat için mesaj atabilirsiniz. _____________________________ http://www.tabletpark.net -
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kadirgms
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
Tablet elime ulaştı 1 gün geçmeden gerçekten kargo çok hızlıydı. İlk izlenimlerimi sizlere yazayım.
-Tablet sağlam bir kutuda güzelce sarılmış bir halde geldi. Geldiğinde %90 sarjı vardı.
-Öncelikle Antutu testinden 11893 puan aldı.
-Dokunmatik oldukça başarılı.
-GTA 3, Angry Birds, Dead Triger , Temple Run oyunları yükledim ve kasma donma dokunmatikte hiç bir problem çıkarmadı.
-Wifi ilk aldığım ve iade ettiğim Cube u30GT 10.1'den daha başarılı çekiyor.
-Kasası oldukça sağlam.Renkler oldukça canlı.
-Kutu içerisinden. Şarj Aleti-Temizleme bezi-Otg Kablo-Usb Kablo çıktı.
-Usb mouse,Kablosuz mouse ve flash diski hemen tanıdı.
Şuan için izlenimlerim bunlar.
incelemeniz için teşekkürler GTA 3 de kasma yapmadıysa süper cihaz bende 2-3 haftaya alırım sanırım elimdeki tableti daha iade edemedim...web deneymi olarak nasıl mesela facebook oyunlarını felan rahat açıyormu ?
İnternete çok hızlı giriyor. bazı oyunları denedim tatmin edici şekilde oynanabiliyor.
_____________________________
-
Siparişimin bir günde, faturalı olarak orijinal kutusuyla geldi.
Bir retina iPad kullanıcısı olarak tableti çok beğendim. Ekran çok güzel, boyutlar iPad'den sonra şahane. Bir daha 10' bir tablet kullanmam sanırım, bu boyut ya da iPad mini boyutu ideal bence. Oyun, hız vb. gibi bir kullanımım olmayacağı için o konularda bir yorum yapamıyorum, ama malzeme kalitesi çok iyi gözüküyor. Android 4.1.1 de gayet güzel ve kullanımı hızlı. Dün Amerika'dan yeni gelmiş arkadaşımın aldığı bir Nexus7'yi kurcalıyordum, ona sipariş vermediğim için hayıflanmıştım. MOMO7 tabii ki bir Nexus7 değil ama pil ömrü ve sanırım çözünürlük harici benim eksikliğini hissedeceğim bir durumu yok ona göre. IPS ekranı da o açığı bayağı kapatıyor.
Bu fiyata çok iyi dersem haksızlık etmiş olurum, sanki fiyat yüzünden iyi gibi olur. Bence 7' bir tablet arayanların mutlaka değerlendirmesi gereken bir tablet. Bu fiyat da ayrıca bonus oluyor. Umarım uzun vadeli kullanımda da kalitesi devam eder. Amazon.co.uk'de kalitesiz micro usb port problemlerinden bayağı bahseden var, göreceğiz._____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: minifig
Siparişimin bir günde, faturalı olarak orijinal kutusuyla geldi.
Bir retina iPad kullanıcısı olarak tableti çok beğendim. Ekran çok güzel, boyutlar iPad'den sonra şahane. Bir daha 10' bir tablet kullanmam sanırım, bu boyut ya da iPad mini boyutu ideal bence. Oyun, hız vb. gibi bir kullanımım olmayacağı için o konularda bir yorum yapamıyorum, ama malzeme kalitesi çok iyi gözüküyor. Android 4.1.1 de gayet güzel ve kullanımı hızlı. Dün Amerika'dan yeni gelmiş arkadaşımın aldığı bir Nexus7'yi kurcalıyordum, ona sipariş vermediğim için hayıflanmıştım. MOMO7 tabii ki bir Nexus7 değil ama pil ömrü ve sanırım çözünürlük harici benim eksikliğini hissedeceğim bir durumu yok ona göre. IPS ekranı da o açığı bayağı kapatıyor.
Bu fiyata çok iyi dersem haksızlık etmiş olurum, sanki fiyat yüzünden iyi gibi olur. Bence 7' bir tablet arayanların mutlaka değerlendirmesi gereken bir tablet. Bu fiyat da ayrıca bonus oluyor. Umarım uzun vadeli kullanımda da kalitesi devam eder. Amazon.co.uk'de kalitesiz micro usb port problemlerinden bayağı bahseden var, göreceğiz.
Oncelikle hayirli olsun. Sarj suresi sabah doldurmustum baya uzun gidiyor ayrica cozunurlugude kotu degil tabiki ipad vb pahali urunlerle degil kendi emsallerinle ayni :-) bu fiyata bence alinacak en iyi tabletler arasinda .Bana faturalar daha sonra gelecek denmisti.size yollamislar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenk5885 -- 19 Ocak 2013; 13:29:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: cenk5885
quote:
Orijinalden alıntı: minifig
Siparişimin bir günde, faturalı olarak orijinal kutusuyla geldi.
Bir retina iPad kullanıcısı olarak tableti çok beğendim. Ekran çok güzel, boyutlar iPad'den sonra şahane. Bir daha 10' bir tablet kullanmam sanırım, bu boyut ya da iPad mini boyutu ideal bence. Oyun, hız vb. gibi bir kullanımım olmayacağı için o konularda bir yorum yapamıyorum, ama malzeme kalitesi çok iyi gözüküyor. Android 4.1.1 de gayet güzel ve kullanımı hızlı. Dün Amerika'dan yeni gelmiş arkadaşımın aldığı bir Nexus7'yi kurcalıyordum, ona sipariş vermediğim için hayıflanmıştım. MOMO7 tabii ki bir Nexus7 değil ama pil ömrü ve sanırım çözünürlük harici benim eksikliğini hissedeceğim bir durumu yok ona göre. IPS ekranı da o açığı bayağı kapatıyor.
Bu fiyata çok iyi dersem haksızlık etmiş olurum, sanki fiyat yüzünden iyi gibi olur. Bence 7' bir tablet arayanların mutlaka değerlendirmesi gereken bir tablet. Bu fiyat da ayrıca bonus oluyor. Umarım uzun vadeli kullanımda da kalitesi devam eder. Amazon.co.uk'de kalitesiz micro usb port problemlerinden bayağı bahseden var, göreceğiz.
Oncelikle hayirli olsun. Sarj suresi sabah doldurmustum baya uzun gidiyor ayrica cozunurlugude kotu degil tabiki ipad vb pahali urunlerle degil kendi emsallerinle ayni :-) bu fiyata bence alinacak en iyi tabletler arasinda .Bana faturalar daha sonra gelecek denmisti.size yollamislar
Siz de güle güle kullanın, teşekkürler.
Çarşamba aldığımda fatura yarın gelecek dediler, ben de bir gün beklerim, faturayla gönderin dedim. Dün gönderdiler bugün geldi. Sizinki de hazırdır tahminen._____________________________
-
ürüde wifi durumu nedir, çoğu çinlide sıkıntılar oluyor wifide. _____________________________ -
artes d712 mi bu mu diye düşünüyorum hala.kullanan arkadaşlar, bi inceleme yazısı yazarsa çok makbule geçer. _____________________________ Doğruya İnan, Doğru OL..
1453 KARTAL - BJK -
quote:
Orijinalden alıntı: aeren06
artes d712 mi bu mu diye düşünüyorum hala.kullanan arkadaşlar, bi inceleme yazısı yazarsa çok makbule geçer.
Bazı yorumlar mevcuttur aktarayım sanırım yeterli olur.
quote:
Tablet elime ulaştı 1 gün geçmeden gerçekten kargo çok hızlıydı. İlk izlenimlerimi sizlere yazayım.
-Tablet sağlam bir kutuda güzelce sarılmış bir halde geldi. Geldiğinde %90 sarjı vardı.
-Öncelikle Antutu testinden 11893 puan aldı.
-Dokunmatik oldukça başarılı.
-GTA 3, Angry Birds, Dead Triger , Temple Run oyunları yükledim ve kasma donma dokunmatikte hiç bir problem çıkarmadı.
-Wifi ilk aldığım ve iade ettiğim Cube u30GT 10.1'den daha başarılı çekiyor.
-Kasası oldukça sağlam.Renkler oldukça canlı.
-Kutu içerisinden. Şarj Aleti-Temizleme bezi-Otg Kablo-Usb Kablo çıktı.
-Usb mouse,Kablosuz mouse ve flash diski hemen tanıdı.
Şuan için izlenimlerim bunlar.
quote:
NFS Most Wanted'i indirmiştim. Kasma ve donmadan oynadım. Sensörü gayet güzel rahat bir şekilde kullanılıyor.
quote:
Siparişimin bir günde, faturalı olarak orijinal kutusuyla geldi.
Bir retina iPad kullanıcısı olarak tableti çok beğendim. Ekran çok güzel, boyutlar iPad'den sonra şahane. Bir daha 10' bir tablet kullanmam sanırım, bu boyut ya da iPad mini boyutu ideal bence. Oyun, hız vb. gibi bir kullanımım olmayacağı için o konularda bir yorum yapamıyorum, ama malzeme kalitesi çok iyi gözüküyor. Android 4.1.1 de gayet güzel ve kullanımı hızlı. Dün Amerika'dan yeni gelmiş arkadaşımın aldığı bir Nexus7'yi kurcalıyordum, ona sipariş vermediğim için hayıflanmıştım. MOMO7 tabii ki bir Nexus7 değil ama pil ömrü ve sanırım çözünürlük harici benim eksikliğini hissedeceğim bir durumu yok ona göre. IPS ekranı da o açığı bayağı kapatıyor.
quote:
- Dokunmatik kalitesi harika. Üzerinde gelen ekran koruyucu film kötü olsa da dokunmatik kusursuz çalışıyor.
- Kılıf üzerinde v712 yazıyor, yani modele uyumlu değil. Kılıfa takınca kameralar iptal oluyor.
- Cihaz iyi ses veriyor, zayıf falan değil.
- Fatura olarak basit bir A4 çıktısı geldi, ne imza var ne bir şey. Gerçekten bir fatura görmek isterdim. Umarım garantilik bir sorun olmaz makinede.
- Tamamen Türkçe. Abuk subuk uygulamalar yok. Ofis uygulaması vb. var. Çince uygulama yok. Sadece açılış logosunda Çince karakterler görünüyor. Android 4.1.1
- Kasanın içinde ekran sol tarafa yakın olduğundan biraz abuk duruyor ama boşverin. Görüntü kalitesi müthiş. Iphone 4S sahibi arkadaş bile çok beğendi.
quote:
arkadaşlar 1 haftadır momo kullanıyorum.. standart firmware sürümüyle (1.2ghz) 11750 antutu puanı aldım. geçen gün işlmeci frekansını 1.4ghz olan firmware sürümünü yükledim ve 12500 puan aldı... antutuyu google marketten yükledim. pilide çok uzun gidiyor meretin. wireless süper. hele nfs most wanted öyle güzelki evdeki psp yi kapattım. ilk tabletim olmasına rağmen ben cihazı beğendim hatta kardeşimede 1 adet sipariş vereceğim._____________________________ http://www.tabletpark.net
-
quote:
Orijinalden alıntı: Fakir Kemancı
ürüde wifi durumu nedir, çoğu çinlide sıkıntılar oluyor wifide.
bir önceki mesajda kullanıcı yorumları mevcut. Hem bağlantısı hem download anındaki stabilliği oldukça iyidir._____________________________ http://www.tabletpark.net -
quote:
Orijinalden alıntı: tabletpark
quote:
Orijinalden alıntı: Fakir Kemancı
ürüde wifi durumu nedir, çoğu çinlide sıkıntılar oluyor wifide.
bir önceki mesajda kullanıcı yorumları mevcut. Hem bağlantısı hem download anındaki stabilliği oldukça iyidir.
hocam birde son gün ne zaman indirimin pazartesi felan yazmışsınız galiba, pazartesiden sonra foruma özel bu fiyattan mı devam edicek._____________________________
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki









