Şimdi Ara

Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
11
Favori
4.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Final Fantasy VIIR Part 3 PS5'e çıksa bile ki seneye çıkarmayacaklarsa PS6'daki performansı vermeyeceği için ben PS6 için şimdiden yerimi alayım. FFVI-VII-VIII-IX Psone'da oynadım. Sonraki tüm Playstation alma sebebim bu seri oldu. FFX, FFVII DoC Ps2, FFXIII Ps3, FFXV ps4, FFVIIR Rebirth Ps5. Hadi hayırlısı.

  • Zooe kullanıcısına yanıt
    Kurtarmaz hocam, Hollywood tarzı bir sektör oldu ama konsol satılan kitle her nesilde üç aşağı beş yukarı aynı.

    Ayrıca yeni neslin pek single oyunlara ilgisi yok. Böyle olunca en ufak satışa bile ihtiyaçları var. Mesela, FF multiplatform çıkacak: PS-PC-Xbox diyelim. Yine en çok PS tarafında satacak, orası kesin; FF, PS serisi. Ama diyelim ki çıkışında 7 milyon sattı, sadece 2 milyonu diğer platformlardan geldi. Desek bile çıkış gününden 100 milyon kazandırıyor firmaya. Bunu kaçıramazlar. En kötü, oyun bütçesi 100 milyon üstü; pazarlamayla beraber.

    Bu yüzden diğer nesil itibariyle en azından 3.parti firmalar tamamen bırakacaktır PS ise bence bu şekilde devam edecektir 1-2 sene gayet iyi ancak bana göre 2 en iyisi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AMD Radeon Açıklaması ;


    "Mutlu Radeon Günü PlayStation ile Project Amethyst'te işbirliği yapmaktan gurur duyuyoruz! "


    FSR 4 harika görünüyor! FSR 4 yükseltici için kullanılan modellerde Sony Interactive Entertainment ile ortak geliştirme için heyecanlıyız.


    Bu sadece bir başlangıç. Sırada ne olduğunu öğrenmek için bizi izlemeye devam edin!



    Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4









  • Ps 6 çıksa ne olacak ki eğer bir sonraki nesilde bu nesildeki gibi oyun açısından kısır olacaksa hiç zahmet etmesinler.

  • Benim düşünceme göre bir sonraki nesildede benzer bir durum yaşanabilir.Sony ve Microsoft oyun işine,geçmiş dönemlerde olduğu kadar.Cesur adımlar atamazlar diye düşünüyorum.

  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Üstat benim geçmişe şöyle dönüp gördüğüm.Tabloda özellikle,Konsollar tarafında meselenin güç olmadığını çıkan oyunlarda görmüş geçirmiş olduk.


    Kaldıki bu nesildeki oyunlar görsel bir sıçrama yapamadılar.Oyunlarda bu nesil 4k harici tabi oda upscale ile bir gelişme hepsi okadar.


    Çıkan Ps4 ve Ps5 çıkan ortak oyunlarda bu çok bariz görünüyor.

  • joven kullanıcısına yanıt

    Konsollar tarafında hiç bir zaman güç olmadı aslında. Bunun geçmişte çok örnekleri var hatta bu nesilde bile var. Görsel olarak, Animasyon kalitesi anlamında, Ray Tracing anlamında. Kısacası her şeyi gördük. Bunda herhangi bir şey yok bunlar zaten olabilecek şeyler. 4K olayı, veya 8K olayı bunlara pek takılmamak lazım kanımca. İlerleyen zamanlarda bunu Yapay zeka işlemcilerine bırakacaklardır.


    Beni düşündüren tek şey önceden geliştiricilerin maharetlerini görürdük. Sınırları zorlayan Animasyon kalitesini, Çevre detaylarını, Yıkılabilir öğelerin bir hayli fazla olduğu, Puzzle sisteminin düşündürücü ve eğlenceli kılan zamanları. Onların da artık bir birini kopyala/yapıştır gibi görür olduk.


    Geliştiriciler geçmişe olan nesil bağlılığını koparmadan bu sıçrama görülmez diye düşünüyorum. Bu gerek Grafik Motorları, Gerekse kullandıkları sistemsel şeyler olabilir. Oyun Maliyetleri de bir o kadar yükseldi ki bir şeyler eklesek maliyet, şu animasyonu da ekleyelim, şunu da bunu da derken hem oyun çıkışı uzuyor, hem bin bir hatalar devreye giriyor.


    KDC2'de ortam atmosfer ve kaplamalar o kadar gerçekçi olmuş ki diyorsunuz yavaştan hissettiriyor. Ama gel görelim ki 1000'den fazla iyileştirme gelecek güncelleme ile. Önceden öyle değildi yani bu kadar fazla değildi. Firmada ki Yönetici kesim CEO'ların aldığı kararlar erken çıksın da nasıl olursa olsun. Veya Geliştiricilerin üzerinde baskılar kurdukça o beklenilen sıçramanın yaşanacağını düşünmüyorum.


    Hoş bu yıl ve sonra ki yıllarda çıkacak oyun ve oyunlarda bu sıçrama görülür ama bunu ilk çıkışında beslemek ve sonrasında sürdürülebilir olması gerekiyordu. Elbet bu duraklama döneminin geçeceğini düşünüyorum. Yapay Zeka'nın geliştiricilere ne gibi artıları eksileri olacak bilmiyorum. Belki de eski çalışma usulüne geri dönüp ortaya muazzam kalitede işler çıkacak.


    Çapraz nesil olayı bitmedikçe o sıçramalar zor görülür diye düşünüyorum Tek bir platform, Grafik motorlarının Yeni Nesile güncellenmesi, MetaHuman teknolojisinin alternatiflerine bakılmalı, Yüksek CPU gerektirmeyecek yollar bulunmalı.


    2 Gün sonra Death Stranding 2'nin paneli var orada PS5 için çıkacak olan oyunda ne gibi gelişmeler olduğunu göreceğiz. Konsolların tamamen gücünden yararlanılmış mı. Bizleri nasıl bir oyun beklediği ile alakalı. ( Görsel, Animasyon, Işıklandırma, Çevre detayı, RT teknolojisi, Fps değerleri, Uzak çizim mesafesi, vs. )


    Firmaların başında ki yöneticiler para para derdine düştükleri için, herşeyin kısa sürede olmasını ve kusursuz olmasını bekliyorlar. Ama öyle bir Dünya yok işte. bazen bir şeylerden feragat edilmeli ki ortaya kaliteli bir iş çıksın.


    Umarım bu tablo değişir hocam. :)





  • Bence oyun yapım maliyetleride şişirmece,God of war 50 milyon dolar.Bir sonraki devam oyunu.Ragnorak 200 milyon dolar aradan geçen dört senede 4 katı bir maliyet artışı saçma,hani oyunda maliyet artışını gösterecek bir sıçrama olmadı.

  • joven kullanıcısına yanıt

    Maliyet sadece geliştiricilere de gitmiyordur bence. Bunun büyük bir bölümünü oyunda ki aktörler, seslendirme sanatçıları, Mo-cap'da ki çalışan kişiler, Pazarlama, Reklamlarda ki bütçelerin büyüklüğü ile alakalı bir şey sanırım.


    Rockstar Games mesela GTA 6'nın geliştirilmesinde 2 Milyon $ gibi bir Bütçe ile yapıldığı söyleniyor. Bu fiyat gerçek mi şişirmemi. Önemli olan bu söylenilen fiyatların ne kadar doğruluk payları var.

    İlla ki sıçrama olacaktır bu zaman alabilir. Bu nesilde bir çok oyunda bu sıçramayı göreceğimizi düşünüyorum. Neden diye soracak olursanız. PS6'da çıksa PS7'de çıksa bir önceki jenerasyon içinde yapılıyor oluyor. Mesela Horizon Forbidden West gibi Görsel olarak bir sıçrama olarak görülüyor ki gerçekten öyle. Baktığımızda PS4 cihazlarına da çıktığını görüyoruz. PS6 çıktı ve çıkış oyunlarından bir çoğu yine PS5/Pro cihazlarına gelecek belki 3 - 4 yıl bu cihaz için destek sürecek.


    Firmaları da anlamak lazım Milyonlarca cihaz satılmış birden bıçak kesiği gibi desteği bırakmazlar. Oyuncuları küstürmek yerine dengeli bir şekilde oyunları görülebilir farklar ile önceki nesile adapte etme derdindeler.


    Yapılabilir mi yapılabilir ama bu sefer ellerinden geleni yapmalılar ki o süreçte cihazı besleyebilecek yapımlar olmalı.


    Ama herşey yine Para olayına dönüyor sıcak para her zaman yönetimdekileri sevindirir. Oyuncuların yararına elbet birşeyler yapılıyor. Ama sıçrama olayı biraz göreceli sanırım. Nasıl baktığımız ile alakalı galiba. Yada beklenti ile alakalı bir durum.


    Matrix The Awakening Teknoloji Demosu PS5 Üzerinden oynanabiliyor ki ir çok poligon, Nanite, Lumen, ve NPC yoğunluğu gibi, Araç Parçalanması vs. herşey yapılan bir şey.



    Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4Unreal Engineyoutube
    Watch ‘The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience’ here! Prepare for a wild ride into the reality-bending universe of ‘The Matrix’, featuring performances by Keanu Reeves and Carrie-Anne Moss. Created by members of the original movie team including Lana Wachowski, the demo morphs from breathtakingly realistic cinematic to fast-paced third-person shooter experience, complete with an action-packed car chase sequence, and also provides a rich, vastly detailed open world to explore. Step into the world of one of the most iconic action franchises ever made and explore the future of interactive storytelling and entertainment. Want to find out more? Read our blog post: https://www.unrealengine.com/blog/introducing-the-matrix-awakens-an-unreal-engine-5-experience #UnrealEngine #UE5 #TheMatrix #Lumen #Nanite, #KeanuReeves, #CarrieAnneMoss, #OpenWorld, #VirtualCity, #EpicGames, #ThirdPersonShooter, #CarChase, #Neo, #Trinity, #Metaverse #LanaWachowski #Xbox #PlayStation #PS5
    https://www.youtube.com/watch?v=WU0gvPcc3jQ




    Sonrasında Unreal Engine'nin Showcase'inde Yine PS5 üzerinde gösterilen ve oynatılan bir Teknoloji demosu mevcut buda güzel bir sıçramadır. Ama bunları oyunlarda görmek zordur çünkü birçok şeyden kısması gerekli olan yerler var.


    Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4IGNyoutube
    A new experimental UE5 tool that hones lighting scenarios, supoprted by Kitbash 3D that better renders highlights and shadows, shown off in a walkthrough of Lumen in the Land of Nanite.
    https://www.youtube.com/watch?v=p9XgF3ijVRQ&t=94s




  • Umarım sony gelecek nesil tekrar siyah renge döner.

    Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • KAKÁ kullanıcısına yanıt

    Bu nasıl bir şey ya.Sırf koleksiyon için alacaksın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KAKÁ kullanıcısına yanıt

    Bazı sızıntılara göre döngü tekrar siyaha dönüşü gösteriyor.. Bende siyah renk olacağını düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Maşallah hocam her konuya yetişiyorsun nasıl fırsat buluyorsun ? 😁




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zooe -- 9 Mart 2025; 9:18:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AMD’den Radeon Günü Mesajı: Sony ile Ortaklık Duyuruldu!

    AMD, Radeon Günü kapsamında PlayStation ile olan işbirliğini duyurdu ve yeni nesil yükseltme teknolojisi FSR 4 hakkında önemli bilgiler paylaştı.

    AMD'nin açıklaması şöyle:
    "Mutlu Radeon Günü! PlayStation ile Project Amethyst'te işbirliği yapmaktan gurur duyuyoruz! FSR 4 harika görünüyor! FSR 4 yükseltici için kullanılan modellerde Sony Interactive Entertainment ile ortak geliştirme için heyecanlıyız. Bu sadece bir başlangıç. Sırada ne olduğunu öğrenmek için bizi izlemeye devam edin!"

    Bu açıklama, AMD’nin Sony ile yapay zeka destekli görüntü yükseltme teknolojisi üzerine daha derin bir işbirliğine gittiğini gösteriyor. Yeni nesil FSR 4, PlayStation sistemlerinde gelişmiş görsel kalite sunmaya hazırlanıyor.

    Gelecek duyurular için bizi takip etmeye devam edin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fırsat buldukça diyelim hocam. :) Birde oyun ve donanım konusu olduğunda ekstra severek paylaşım yapıyorum.

  • Sızıntılara göre PlayStation 6 konsol nesli, standart bir konsol ve taşınabilir bir konsoldan oluşacak



    - Söylentilere Göre Çıkış Tarihi: 2027 Sonu – 2028

    - Taşınabilir PS6, PS5'ten daha az güçlü

    - Taşınabilir konsol muhtemelen ana konsoldan sonra piyasaya sürülecek


    (KeplerL2 tarafından sızdırılan teknik bilgi)



    Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4
    Playstation 6 | ANA KONU | İlk bilgiler gelmeye başladı | 2027/2028 Project Amethyst Rdna 4x (formerly twitter)
    Shiina (@ShiinaBR) on X
    https://x.com/ShiinaBR/status/1912206209463079044
  • 2027 sonunda gelecektir diye tahmin ediyorum, şimdiden yerimizi alalım :)

  • Coimbra kullanıcısına yanıt

    2.çıkan parti veya slim PS6 için yerimi aldım.

  • Zooe kullanıcısına yanıt

    2027 Aralık gibi gelicek bence artık yavaş yavaş tanıtıma başlar Sony

  • KAKÁ kullanıcısına yanıt

    Umarım bir daha asla Siyah Renge dönmez Sony çok toz çekiyor siyah renk sonra uğraş temizlicem diye ))

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.