Şimdi Ara

PlayStation 5 | ANA KONU | En Kaliteli Konsol |

11 Kayıtlı Üye (7 Mobil) ve 21 Misafir (7 Mobil) - 18 Masaüstü14 Mobil2 iOS1 Android
5 sn
78.472
Cevap
664
Favori
3.843.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 32 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 2816
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3230
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1924
  • Favoriye Eklediklerim 678
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Raising Kratos (3230 mesaj) Perro_De_Levantamiento (1386 mesaj) Thejoker58906 (1146 mesaj) Press a Key (1129 mesaj) Mr Sherlock Holmes (1078 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (39006 mesaj) Mobil (22518 mesaj) Mini (3443 mesaj) Uygulama (13504 mesaj)
  • @
124 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
22. Sırada  bugün en iyi #2
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> PlayStation 5 | ANA KONU | En Kaliteli Konsol |
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6911 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerarici1110

     

    |
    |
  • Yarbay
    6911 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRyedd

    Ya arkadas ben bu kadar aptal konsol gormedim. Miles morales oynuyorum yuzde 86 ya kadar sorun yok bolum bittikten sonra sehire geldi oyun ve karakter 10 fps e dustu inanilir gibi degil cevre 60fps hersey yag gibi akiyor karakter 10fps oldu takila takila oynaniyor.

    Oyunu kapadim actim, konsolu kapadim actim performans modunu 2 kere degistirdim. Menuden ayarlardan degistirdim yine ayni bu nedir abi

    Karakterin kıyafetini değiştir bi' :D

    |
    |
  • Yarbay
    2825 Mesaj

    Karakterin kıyafetinden dolayı öyle olabilir. Animasyon filmine benzetmek için öyle yaptılar. Farklı bir skin deneyin




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ScRyedd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9624 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    TLOU : Part 2 konusunda daha fazlası var aslında arkada çalışan ekipten bir kaç kesit. :)


    Ben bunları gördüğümde ağzım açık kalmıştı ve takdir etmiştim gerçekten fırsatınız olursa bakmanızı öneririm. :) Ancak oyuna yeni başladıysanız şuan için bakmanızı önermem çünkü mekanlar felan gösteriyor VFX yapımı ve diğer şeyler.


    https://forum.donanimhaber.com/the-last-of-us-part-2-teknik-analiz-konsept-tasarimlar-ekran-goruntuleri--144331507


    Diğer konu ise başka bir boyut çünkü PS4'de yapılanlar aslında işin piri dediğimiz nokta. Çünkü Firmalar sadece Grafik Motoru veya animasyonlar değil içeriğine kodlar ve diğer teknik detayları da ekliyor.


    Benim daha önceden paylaştığım videolar vardı Real-Time olarak örnekler ve gösterildiği Ekran kartına bakılacak olursa :


    UE4 - Storm test ( GTX 970 )




    Rebirth: Introducing photorealism in UE4 ( 1080Ti )





    PS5 Real-Time Gameplay



    @OldReview

    |
    |
    Bahsedilenler: OldReview




  • Emekli Yönetici
    9648 Mesaj

    Degistim butun kostumler acik zaten bi tanesini giydim boyle oldu ulan geride gelmiyor butun hepsini giyip denedim yok bug a girdi oyun hataya bakin abi @j0ffline@koftehor1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 8 saat kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRyedd

    Ya arkadas ben bu kadar aptal konsol gormedim. Miles morales oynuyorum yuzde 86 ya kadar sorun yok bolum bittikten sonra sehire geldi oyun ve karakter 10 fps e dustu inanilir gibi degil cevre 60fps hersey yag gibi akiyor karakter 10fps oldu takila takila oynaniyor.

    Oyunu kapadim actim, konsolu kapadim actim performans modunu 2 kere degistirdim. Menuden ayarlardan degistirdim yine ayni bu nedir abi

       





  • Yüzbaşı
    700 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ps4player



    Komik olan ne ?

    |
    |
    callavera kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    630 Mesaj

    Karakterin kıyafeti değil de, kıyafete eklediğiniz özelliklerden biri bu. Adını hatırlamıyorum ben de aynı sorunu yaşamıştım redditten çözdüm. Kıyafeti değil üzerine taktığınız ekleri değiştirin 😀
    |
    |
    ScRyedd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 8 saat kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRyedd

    Degistim butun kostumler acik zaten bi tanesini giydim boyle oldu ulan geride gelmiyor butun hepsini giyip denedim yok bug a girdi oyun hataya bakin abi @j0ffline@koftehor1

    Kıyafet parçalarını gadgetları da değiştir. Onlardan biri yapıyor o animasyonu.

    |
    |
  • Yarbay
    2825 Mesaj

    Suit power veya suit modlarından biri o zaman sanırım. Onları değiştirin bi sorun çözülecektir diye düşünüyorum




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    9648 Mesaj
    Tamamdir arkadaslar evet onlardan kaynakliymis cozuldu cok sukur sagolun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2916 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Ellie_Williams



    İşin ucunda Naughty Dog varsa şok olmak normal geliyor bana artık :)

    Uncharted 3'ün çöl sahneleri, Uncharted 4'ün E3 2015'te gösterilen Gameplay'i nasıl hâla daha şaka gibi geliyorsa bana, aynısı E3 2018'de de oldu, bu oyunları oynarken de. Duyuracakları projelerde de bu her zaman devam edecek.

    Naughty Dog işçiliği gerçekten ayrı bir seviye, sunumda, animasyonda vs. zaten zirvedeler.

    Bu adamların oynanış içerisinde yaptıkları mimik ifadelerini, diğer firmalar AAA oyunlarının sinematik anlatımında kullanamıyor, hiç abartmadan söylüyorum seviye farkı bu işte. Arada uçurum var. Bu farkı şu an Naughty Dog'dan daha net ve keskin açan yok. Sinematik Sunumu falan salmışlar, artık Oynanışa geçiş yapmışlar. Delilik resmen.
    |
    |
    OldReview kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3547 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ardamax

    Senin hatan hocam spotçudan 500 e alıp bitirince 440 a geri satardın en kötü ihtimal 700 vermek ile hata etmişsin. Ayriyetten NomadCry hocama katılıyorum. Multi oynamayacaksan yayın bile yapsan o fiytı vermek saçma olmuş
    Mesela şimdi de Demons souls için kardeşlik arıyorum yanaşan yok mecburen satın alacam. Oyunu fiziksel alamam ki. Alsam bile satamam. Marmaris gibi küçük bir ilçede yaşıyorum. Burada böyle PS oyunlarını alıp geri satacağım yerler yok. İnternetten alsam bile satma konusunda sıkıntı çıkar. Adamların parayı verip vermeyeceğinin garantisi yok. Üstelik pazarlık muhabbetlerine girerker falan uğraşamam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekli Yönetici
    28519 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ersin ÇAKI

    Mesela şimdi de Demons souls için kardeşlik arıyorum yanaşan yok mecburen satın alacam. Oyunu fiziksel alamam ki. Alsam bile satamam. Marmaris gibi küçük bir ilçede yaşıyorum. Burada böyle PS oyunlarını alıp geri satacağım yerler yok. İnternetten alsam bile satma konusunda sıkıntı çıkar. Adamların parayı verip vermeyeceğinin garantisi yok. Üstelik pazarlık muhabbetlerine girerker falan uğraşamam.

    Alıntıları Göster

    İnternette satıcı olmak risksiz, parayı önceden alıyorsun sonra kargoluyorsun sonuçta. Bizim forumun ikinci elinde oyun satan arkadaşlar var.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    413 Mesaj

    aynen dostum. oyuncu biri aldı
    |
    |
    Tatar2613 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6911 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRyedd

    Tamamdir arkadaslar evet onlardan kaynakliymis cozuldu cok sukur sagolun

     

    |
    |
  • Yüzbaşı
    700 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ps4player



    Naughty Dog'a sonsuz saygılar demek ki yapılabiliyor ki yapıyorlar adamlar. Diğer bazı Firmalar keşke ders alsa ama nerdeee.

    |
    |
    Ellie_Williams kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2825 Mesaj
    Az önce bir oyunu sildikten sonra menüde dolaşırken sistem yazılımıyla ilgili bir sorun çıktı dedi. Hatayı bildire bastım. Konsol kapanmadı. Menü tekrar açıldı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1297 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1678 Mesaj

    4-5 oyun kurup sildim hiç böyle bir hata almadım hocam değişik bir hata olmuş yazılımsal sıkıntı olacağını düşünüyorum iyi yapmışsınız bildirmekle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ardamax -- 29 Kasım 2020; 22:59:8 >
    |
    |
    koftehor1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Masal Oku
Cancer Clinical Trials
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,375
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.