|
Merhaba Bugün For-x navigasyon cihazı aldık.Yazılım da donma oluyor.Playstordan önerebileceğin yazılım var mı sadece yol ve haritalar için |
|
_____________________________
|

|
Merhaba Bugün For-x navigasyon cihazı aldık.Yazılım da donma oluyor.Playstordan önerebileceğin yazılım var mı sadece yol ve haritalar için |
|
_____________________________
|