Şimdi Ara

pizza pizza 30 dk olayı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • "sonra bravo size bravo ödemeyin" terbiyesizliğe bak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando Sucre

    30 dk fazla olmus beleş pizza ohh



    Mikrodalga varsa 2 dk çevittir ohh fırından çıktığı gibi ye

    bu haliyle zaten tatlı gelmiştir, daha da tatlı geliiir
  • afiyet olsun
  • O pizzanin parası motorcu çocuktan çıkacaksa yazık, orda çalışanların üzerinden reklam yapıyorlar demektir. Değilse sözlerinde durmalarina helal olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartNisan

    O pizzanin parası motorcu çocuktan çıkacaksa yazık, orda çalışanların üzerinden reklam yapıyorlar demektir. Değilse sözlerinde durmalarina helal olsun.


    hata kimdeyse ondan çıkar, bu tip durumlarda genelde öncelik restorandaki müşteriye verilir aynı pide salonları gibi. Büyük ihtimal motorcuda kusur yok, yani genelde motorcularda olmaz problem. Yani bu pizza bedelleri k.emraha patlayacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 24 Ocak 2010; 21:53:45 >
  • Motorcudan alıcaklar parasını ama ben yerinde olsam verirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    o para direk müdüre giriyor, ondandır bu acısı. az bile keşke 4-5 pizza birden söylemiş olsaydın


    bu gibi kampanyalarda 2 taneden fazla söyleyince 30 dk kapsamına girmiyor ( en azından dominos da öyle )

    Birkeresinde 35 dk geç kalmışlardı bedavaya pizza yemiştim yemeksepetinden aldığım için tam sipariş saatim de vardı o yüzden problem olmamıştı.
  • İyide 30 dakikada pizza kapında kampanyası dominosun değilmiydi çakma dominos pizza pizza da mı başladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    quote:

    Orijinalden alıntı: MartNisan

    O pizzanin parası motorcu çocuktan çıkacaksa yazık, orda çalışanların üzerinden reklam yapıyorlar demektir. Değilse sözlerinde durmalarina helal olsun.


    hata kimdeyse ondan çıkar, bu tip durumlarda genelde öncelik restorandaki müşteriye verilir aynı pide salonları gibi. Büyük ihtimal motorcuda kusur yok, yani genelde motorcularda olmaz problem. Yani bu pizza bedelleri k.emraha patlayacak

    1 hafta önce ayrıldım dominostan kurye olarak çalıştım 1 ay.
    Sana şu kadar söyleyeyim mağazanın müdürü kolay kolay cebinden para vermez.
    Hatta %99 o pizzanın parasını ya motorcudan yada pizzayı geç çıkaran çalışandan veya başka bir ihtimal adresi yanlış alan elemandan almıştır.
    Ama müdürün vermeyeceğine eminim.O mazağalarda müdür başbakan gibi bir kişi.
    Beğenmiyorsan git mantığıyla çalışır çoğu o tip restorant v.b işletmeler.
    Büyük ihtimal pizzanın parasını kuryeden almışlardır.Kuryede müdürle tartırmıştır.
    Müdürde hıncını almak için sana telefon etmiştir.
    Sende suç yok çünkü motorcuların yani kuryelerin ne çektiklerini bilmiyorsun daha doğrusu çoğu müşteri bilmiyor o yüzden almışsındır ama ben olsam pizza sıcak ise parasını verir alırdım eğer soğuksa veya benzer başka bir problem varsa geri gönderirdim.
    Benim o işletmeden çıkma sebebimde şudur, sipariş 12.30'da alınmış en geç teslim süresi 13.00 olarak sipariş kağıdına not edilmiş.
    Sipariş bana saat 12.55'de verildi ve 8-10 km'lik mesafeye artı is çıkışı saati 5 dakikada götürmemi istediler.
    Ve müdürle o gün o an tartışıp çıktım işten.Ve ayrıca buna genel müdürlük'de göz yumuyor yani şikayet edebileceğiniz bir merci'de yok zaten.
    Şikayetinizi usülen alsalar bile kesinlikle en ufak bir yaptırım bile uygulamazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilxx92 -- 24 Ocak 2010; 22:16:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92
    quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    quote:

    Orijinalden alıntı: MartNisan

    O pizzanin parası motorcu çocuktan çıkacaksa yazık, orda çalışanların üzerinden reklam yapıyorlar demektir. Değilse sözlerinde durmalarina helal olsun.


    hata kimdeyse ondan çıkar, bu tip durumlarda genelde öncelik restorandaki müşteriye verilir aynı pide salonları gibi. Büyük ihtimal motorcuda kusur yok, yani genelde motorcularda olmaz problem. Yani bu pizza bedelleri k.emraha patlayacak

    1 hafta önce ayrıldım dominostan kurye olarak çalıştım 1 ay.
    Sana şu kadar söyleyeyim mağazanın müdürü kolay kolay cebinden para vermez.
    Hatta %99 o pizzanın parasını ya motorcudan yada pizzayı geç çıkaran çalışandan veya başka bir ihtimal adresi yanlış alan elemandan almıştır.
    Ama müdürün vermeyeceğine eminim.O mazağalarda müdür başbakan gibi bir kişi.
    Beğenmiyorsan git mantığıyla çalışır çoğu o tip restorant v.b işletmeler.
    Büyük ihtimal pizzanın parasını kuryeden almışlardır.Kuryede müdürle tartırmıştır.
    Müdürde hıncını almak için sana telefon etmiştir.
    Sende suç yok çünkü motorcuların yani kuryelerin ne çektiklerini bilmiyorsun daha doğrusu çoğu müşteri bilmiyor o yüzden almışsındır ama ben olsam pizza sıcak ise parasını verir alırdım eğer soğuksa veya benzer başka bir problem varsa geri gönderirdim.
    Benim o işletmeden çıkma sebebimde şudur, sipariş 12.30'da alınmış en geç teslim süresi 13.00 olarak sipariş kağıdına not edilmiş.
    Sipariş bana saat 12.55'de verildi ve 8-10 km'lik mesafeye artı is çıkışı saati 5 dakikada götürmemi istediler.
    Ve müdürle o gün o an tartışıp çıktım işten.Ve ayrıca buna genel müdürlük'de göz yumuyor yani şikayet edebileceğiniz bir merci'de yok zaten.
    Şikayetinizi usülen alsalar bile kesinlikle en ufak bir yaptırım bile uygulamazlar.

    Yazık ya, bunu duydum ya artık 2 saat de geç gelse şikayet etmem. Oralarda çalışanlara Allah kolaylık versin. Geçen haftada migrosda fiyatı yanlış yazmışlar sizden mi kesilecek dedim, benden değil ama rafcı dan dedi. Almamıştım. Bence böyle yerlerde zararı işletme karşılamalı. Çalışana ceza değil resmen işkence. Zaten ne kadar maaş alıyorlar ki; bir de bunlar kesilsin. Üzüldüm valla.




  • bende denıcem :D antalyada uzak hepsı bırbırıne . sacma sapan yerlerde.bakalım getıremesınde belese gelsın xD
  • Bu sektörlerde şikayet mekanizmasının çalışmadığı bir gerçek.

    Benimde başıma ankara mc lerde baya problemler geldi, normalde müşteriye yansıtılmaması gereken sorunlar yaşadım. 1-2 müdür yardımcısını da haksız olduklarını ispatladım. onlara hala 2 lafım var o lafları sokacam onlara. 1-2 kere selam ilettim ya neyse

    Sorun mobil ödemeydi. her restoranları ayrı bi telden çalıyordu. genel merkez anlaşılan iç umursamamıştı. bu konuda gördüm genel merkez umursamazlığını. genel merkez bildirimde bulunsa bile restorenların bazıları ine dikkat etmiyor. sonuçta 1-2 münferit olaydır deyip es geçiyolar. oradan biraz biliyorum işin içine girmiş gibi oldum. karşınızdaki iyi niyetliyse o restoran sizin oalbilir ama inatçıysa veya sallamıyorsa şikayet pek işe yaramıyor, müşteri memnuniyeti mi? peeh almasını bilirseniz olur yoksa hak getire.

    son oalyım da mcin bi şubesi gittim mobil ödeme dedim. aletleri çalışmadı. dedim ki "bana menülerimi verin telefonum adım soyadım bu sorunu çözün beni arayın". aldım menüyü yiyorum, baktım yan masada bağyanın biri diğer bağyana ahkam kesiyor şu şöyle bu şöyle hani elemanını eğitiyo gibi. ufkunu açmaya çalışıyor fln. baktım mc amblemleri var defterlerde filan. dedim siz kimsiniz? ben bu mcin müdüresiyim. böyle böyle dedim, aletiniz çalışmıyor "aaa nasıı olur" filan hattınızda kntr var mı? dedi en az 50-60? 2700 yeter mi dedim? bi silkelendi, gitti kendi denedi, bide ukalalık yapıp 506 lı nuamra olmaz turkcell olması lazım dedi. turkcell prefixli 535 li olanı da verdim. yok yapamadı. hadi bana eyvallah dedim

    işte müşteri memnuniyeti, işte nirvana

    arayan soran da olmadı. yakın zamanda belki uğrarım belki uğramam. müdüreyi ukala buldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 24 Ocak 2010; 22:53:43 >




  • 4-5 sene once bnmde pizza pizza dan siparsm 45 dkkada glmsti ve oncdnde uyarmamslrdi. Para elemana gircek die uzulup vermstm ztn asgari ucrtle calisio. Mudure grcgni bilsem vermzdm parayi xD
  • Son zamanlarda çalışan kesime öyle bir geçirir olduki iş verenler.Kriz deyip mesai vermezler,kriz deyip 1 ay maaş yada 2 ay mesai ve ssk yok derler.
    İşine gelirse deyip olmiicak şartlara zorlar oldular.Ben 5 yıl boyunca koskoca beko da çalıştım ve mantık aynıydı.İşine gelirse.
    Ben bunu hükümetle tamamen bağlantılı olduğuna inanmıyorum.Bana göre bu tamamen kendi insanımızın çakallığı ve şerrefsizliğidir.
    Eminimki çok daha kötüsü de olucak.Çünkü iş veren kısmı bu kriz bahanesini ve saesinde koyduğu ezici şrtları çok beğendi.
    Allah sonumuzu hayır etsin.
  • Tüsiad sadece kendi çıakrlarını düşünen bir kuruluştur, ülke çıkarlarını da düşünür çünkü ekonomi iyiyse tüketim-harcama olur patronlar para kazanır.

    o nedenle hüküümet istihdam yarat der, tüsiad tamam der. bide işçi serzenişte bulunursa ona farklı uygulamalar da bulunurlar buldun da kıllısnı mı istiyon diye yani, eğer sorunsuz çalıştığın 3 kuruşluk bile olsa sakin huzurlu yaşamı sağladıysan kendine çok şanslı olursun.
  • Bu tür durumlarda müdürü alabildiğince azarlamaktır. Fatura teslimatı getiren kişiye kesileceği için ben parasını veriyorum; ama telefona sarılıp bir güzelde müdürü azarlıyorum. Bence sizde öyle yapın. Motorcu zaten asgari ücretle çalışıyor.
  • vaalla kardesım 1 saat olmasaydı ode derdım ama 10 dk gecıpte para odemedıysen (ben yazdıgına bakmam yazında bır saat dıyorsun ama ne kadar dogrudur)olan mudure degıl motorcuya olur heralde....
  • o zaman müdür şunu da söyler bize, zaten söylemişte "bravo size bravo fln" demiş:

    Ayıp ayıp o motorcu kaç apraya çalışıyor biliyor musunuz? adamın ekmeğiyle neden oynuyorsunuz, siz enayi müşteri 1saatte gelen piizayı yiyiverseniz ölür müsünüz?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.