Şimdi Ara

PIRANHA PATHFINDER GUNCELLEME SORUNU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
38.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Piranha Navigasyon cihazlarının güncellemelerini rahatlıkla yapabilmeniz için aşağıdaki adımları takip ederseniz sorun yaşamazsınız.


    Öncelikle cihazınıza güncelleme yapabilmeniz içinwww.naviextras.com sitesine üye olarak kulanıcı adı ve şifre almanız gerekmektedir. Naviekstras sitesindeki Toolbox programını indiriniz ve bilgisayarınıza kurunuz.

    Yapacağınız işlemler
    • Navigasyon cihazınızı PC’nize bağlayınız
    • Cihazınızın ekranında çıkan usb seçeneğini seçiniz
    • Naviextras Toolbox Programını açtığınızda 1- 3 dk bekleyiniz
    • Bilgisayar ekranında Bağlandı uyarısı geldikten sonra
    • Naviextras Toolbox üzerinde Kullanıcı adınız ve şifreniz ile oturum açmak için Oturum Aç kutucuğunu tıklayınız.
    • Güncellemeler kutucuğuna tıkladığınızda cihazınıza ait güncellemeleri yükleyebilirsiniz.


    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.




  • belirtilen destek mailine gondermiş oldugum hicbir mailimi cevaplamadılar.bendeki voyager da acılısta usb mode adlı bir secenek cıkmıyor ve direkt acılıyor.bir kac pc ,3-5 usb kablo denendi pc lerde activesyncro kurulu bir turlu voyagerı goremedim.bu sorunuda mail attım hala cevap yok 1 hafta oldu.zaten telefon olayı felaketen 20 dk bekliyorum ve hat dusuyor.kısaca ben guncellemeden vazgectim.cihaz kızım icin yolda iyi bir medya gosterici oldu.bu arada cihazım yakın zamanda 3 kere servise gitti ve gelen servis formlarında ayrıca program yuklemesi yapıldıgı yazıyordu sanırım firmware de yeni.basaran arkadasları tebrik ederim.
  • Bende bir türlü başaramadım ,activesyncro kurulu,bağlandı diyor,ama pc de cihazı bir türlü bulamıyorum.
  • dedigim gibi ben artık sıkıldım.boyle kullanacagım bozuluncaya kadar.
  • Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.

    Aramıza hos geldiniz..Aldıgım cihaz voyager igo+basarsoft haritalı hepsiburada.com dan 06 11 2008 tarihli ve 2009 yılı icerisinde 1 adet guncelleme sozu verilmiş olarak aldım,bu sozde durulmamıstır.peki 2008 de bitirilen bu guncelleme icin satıs yapılırken boyle 1 yıllık vaad nasıl verdiniz. ayrıca teknik servisinize aynı arızadan olmak uzere 3 kere gelmiş,3 keresinde ancak board degişerek sorun giderilmiş,bu gelişlerde 3 kere firmware guncelleme yapıldıgı iddia edilmiş.aynı arızanın yapılmadan tarafıma 3 kere gonderilerek olusan 6 adet kargo ucreti vede tam kullanacagım zaman olan yaz doneminde 1,5 ay gibi bir surede servis yolu yapmıs bir cihaz olarak daha ne yapmam gerekiyor.Buarada servis telefonlarınıza ulasmak zaten mumkun degil.sadece bekletiliyorum.Bu arada mail adresi vermişsiniz sorumuzun en kısa zamanda cozulecegine dair yaklasık 1 haftadır gondermiş oldugum mail hala cevaplanmamıstır.
    Sonuc olarak her yerdede bunu belirtiyorum benim acımdan markanız ve urunlerinizin guvenirliği sona ermiştir.Bundan sonraki satıslarınızda sizlere basarı dilemekten baska bir şey yapamayacagım.forum arkadaslarıma iyi navigasyonlar dilerim.




  • Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
    Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03

    Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
    Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.


    arkadasım aynı tarihte bende aynı siteden aldım bende senin gibi dusunuyorum.buarada musteri hizmetleri bir geldi birdaha goremedim sanırım cok yogunlar musterilerine hizmet verecek zamanları yok.zaten maillerime bile cevap gelmiyor.




  • Benim mailime hemen cevap verdiler.(hemde iki tane )Güncellemek için tarif yapmışlar .Ama bildiğim bir yolu tarif etmişler.Esas önemli olan pc nin cihazı görmesi.Ne yaptımsa görmüyor,görmüyor.tekrar sordum,bakalım ne diyecekler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: chemucell


    quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03

    Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
    Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
    quote:

    Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

    Merhaba ;

    Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemelerwww.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

    Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.


    arkadasım aynı tarihte bende aynı siteden aldım bende senin gibi dusunuyorum.buarada musteri hizmetleri bir geldi birdaha goremedim sanırım cok yogunlar musterilerine hizmet verecek zamanları yok.zaten maillerime bile cevap gelmiyor.




  • merhaba arkadaslar benım kardesim navıgasyon pc baglamış ve virüs girmiş temizlememe ragmen navigasyonu acılmıyor.yardımcı olurmusunuz
  • Servise gönderip tekrar yazılım attırman lazım. Eğer yedek almadıysan. Yedek aldıysan toolbox tan yedeği geri yükleme yaparak düzeltebilirsin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: bossn

    merhaba arkadaslar benım kardesim navıgasyon pc baglamış ve virüs girmiş temizlememe ragmen navigasyonu acılmıyor.yardımcı olurmusunuz
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.