Şimdi Ara

Pilot Olmak İçin Denemediğim Yol Kalmadı !!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
169
Cevap
3
Favori
7.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    Şu durumda ya gidip özel havacılık okuluna yazılacaksın maddi durumun iyiyse tabi ya da mezun olunca THYye başvurabilirsin THYde torpiller pardon referanslar önemlidir, milletvekillerinin selamıyla bakanların selamı yarışır, ama diğer havayolları da artık bu yolla alım yapıyor... Bunun için önerilerim; İngilizce çalış, hatta ne çalışması hayatının belirli bir kısmını ingilizceye ada , gidebiliyorsan yurtdışına git, erasmus, work and travel, şahsi geziler hiçbirini kaçırma çünkü 3 yıl kitaba gömülmektense 3ay konuşma daha öğreticidir, toefla hazırlanmaya şimdiden başla, not ortalamanı da yüksek tut, uçak mühendisliğine geçiş hakkın varsa deneyebilirsin şansını artırır, mezun olunca da haala hedefin pilotluksa ve havayollarına başvuru işi olmazsa pilotaj yüksek lisans yapabilirsin(o da paralı ama masrafı daha az) ve ufak bir öneri hayatını sadece bu hedefe göre yönlendirme,Bir B planın mutlaka olsun.
    Not: bu yapacakların sadece şansını artırır unutma ki Türkiyede dayılar selamlar referanslar her zaman diplomalardan sınavlardan sertifikalardan üstün olmuştur, ama sen hayalinden vazgeçme, 100 kişinin 99u torpilliyse kalan 1 kişi sen olmak için yarış, Bol şans...

    Siz pilot musunuz hocam

    Bide bir sorum olacak saglik için neye bakiyorlar mesela elimin yanik izinden dolayi eleme yaparlarmi?

    Hayır kardeşim ben değilim, ben kendi çapında bi pilotum yanık izi askeri havacılıkta sorun olur ama havayollarında sorun olacağını sanmıyorum, sağlık yönetmeliğinde ne yazıyor bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla sorun değil ancak isterlerse bunu bahane edebilirler, ama tipin düzgün olmalı ona dikkat ederler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    Şu durumda ya gidip özel havacılık okuluna yazılacaksın maddi durumun iyiyse tabi ya da mezun olunca THYye başvurabilirsin THYde torpiller pardon referanslar önemlidir, milletvekillerinin selamıyla bakanların selamı yarışır, ama diğer havayolları da artık bu yolla alım yapıyor... Bunun için önerilerim; İngilizce çalış, hatta ne çalışması hayatının belirli bir kısmını ingilizceye ada , gidebiliyorsan yurtdışına git, erasmus, work and travel, şahsi geziler hiçbirini kaçırma çünkü 3 yıl kitaba gömülmektense 3ay konuşma daha öğreticidir, toefla hazırlanmaya şimdiden başla, not ortalamanı da yüksek tut, uçak mühendisliğine geçiş hakkın varsa deneyebilirsin şansını artırır, mezun olunca da haala hedefin pilotluksa ve havayollarına başvuru işi olmazsa pilotaj yüksek lisans yapabilirsin(o da paralı ama masrafı daha az) ve ufak bir öneri hayatını sadece bu hedefe göre yönlendirme,Bir B planın mutlaka olsun.
    Not: bu yapacakların sadece şansını artırır unutma ki Türkiyede dayılar selamlar referanslar her zaman diplomalardan sınavlardan sertifikalardan üstün olmuştur, ama sen hayalinden vazgeçme, 100 kişinin 99u torpilliyse kalan 1 kişi sen olmak için yarış, Bol şans...

    Siz pilot musunuz hocam

    Bide bir sorum olacak saglik için neye bakiyorlar mesela elimin yanik izinden dolayi eleme yaparlarmi?

    Hayır kardeşim ben değilim, ben kendi çapında bi pilotum yanık izi askeri havacılıkta sorun olur ama havayollarında sorun olacağını sanmıyorum, sağlık yönetmeliğinde ne yazıyor bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla sorun değil ancak isterlerse bunu bahane edebilirler, ama tipin düzgün olmalı ona dikkat ederler

    Yakisikli olup olmamaya bakiyorlarmi
    Yoksa vucudun fiziksel durusunami baliyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SIRF YANIK VAR DİYE ALMADILAR İ DALGAMI GEÇİYOR BUNLAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora


    quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    Şu durumda ya gidip özel havacılık okuluna yazılacaksın maddi durumun iyiyse tabi ya da mezun olunca THYye başvurabilirsin THYde torpiller pardon referanslar önemlidir, milletvekillerinin selamıyla bakanların selamı yarışır, ama diğer havayolları da artık bu yolla alım yapıyor... Bunun için önerilerim; İngilizce çalış, hatta ne çalışması hayatının belirli bir kısmını ingilizceye ada , gidebiliyorsan yurtdışına git, erasmus, work and travel, şahsi geziler hiçbirini kaçırma çünkü 3 yıl kitaba gömülmektense 3ay konuşma daha öğreticidir, toefla hazırlanmaya şimdiden başla, not ortalamanı da yüksek tut, uçak mühendisliğine geçiş hakkın varsa deneyebilirsin şansını artırır, mezun olunca da haala hedefin pilotluksa ve havayollarına başvuru işi olmazsa pilotaj yüksek lisans yapabilirsin(o da paralı ama masrafı daha az) ve ufak bir öneri hayatını sadece bu hedefe göre yönlendirme,Bir B planın mutlaka olsun.
    Not: bu yapacakların sadece şansını artırır unutma ki Türkiyede dayılar selamlar referanslar her zaman diplomalardan sınavlardan sertifikalardan üstün olmuştur, ama sen hayalinden vazgeçme, 100 kişinin 99u torpilliyse kalan 1 kişi sen olmak için yarış, Bol şans...

    Siz pilot musunuz hocam

    Bide bir sorum olacak saglik için neye bakiyorlar mesela elimin yanik izinden dolayi eleme yaparlarmi?

    Hayır kardeşim ben değilim, ben kendi çapında bi pilotum yanık izi askeri havacılıkta sorun olur ama havayollarında sorun olacağını sanmıyorum, sağlık yönetmeliğinde ne yazıyor bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla sorun değil ancak isterlerse bunu bahane edebilirler, ama tipin düzgün olmalı ona dikkat ederler

    Yakisikli olup olmamaya bakiyorlarmi
    Yoksa vucudun fiziksel durusunami baliyorlar

    Dostum ne yakışıklılığı Allahını seversen ya adamlar yatağına almıycak seni işe alacaklar, demek istediğim duruşun güven vermeli, budur yani fazla kasma...




  • Kendin ucretli pilotluk eğitimi alirsin ama biraz daha phaliya kacar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen elinden geleni yap. Olduğu kadar olmadığı kader.

    Her şeyin hayırlısını iste.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora


    quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    quote:

    Orijinalden alıntı: havacı27

    Şu durumda ya gidip özel havacılık okuluna yazılacaksın maddi durumun iyiyse tabi ya da mezun olunca THYye başvurabilirsin THYde torpiller pardon referanslar önemlidir, milletvekillerinin selamıyla bakanların selamı yarışır, ama diğer havayolları da artık bu yolla alım yapıyor... Bunun için önerilerim; İngilizce çalış, hatta ne çalışması hayatının belirli bir kısmını ingilizceye ada , gidebiliyorsan yurtdışına git, erasmus, work and travel, şahsi geziler hiçbirini kaçırma çünkü 3 yıl kitaba gömülmektense 3ay konuşma daha öğreticidir, toefla hazırlanmaya şimdiden başla, not ortalamanı da yüksek tut, uçak mühendisliğine geçiş hakkın varsa deneyebilirsin şansını artırır, mezun olunca da haala hedefin pilotluksa ve havayollarına başvuru işi olmazsa pilotaj yüksek lisans yapabilirsin(o da paralı ama masrafı daha az) ve ufak bir öneri hayatını sadece bu hedefe göre yönlendirme,Bir B planın mutlaka olsun.
    Not: bu yapacakların sadece şansını artırır unutma ki Türkiyede dayılar selamlar referanslar her zaman diplomalardan sınavlardan sertifikalardan üstün olmuştur, ama sen hayalinden vazgeçme, 100 kişinin 99u torpilliyse kalan 1 kişi sen olmak için yarış, Bol şans...

    Siz pilot musunuz hocam

    Bide bir sorum olacak saglik için neye bakiyorlar mesela elimin yanik izinden dolayi eleme yaparlarmi?

    Hayır kardeşim ben değilim, ben kendi çapında bi pilotum yanık izi askeri havacılıkta sorun olur ama havayollarında sorun olacağını sanmıyorum, sağlık yönetmeliğinde ne yazıyor bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla sorun değil ancak isterlerse bunu bahane edebilirler, ama tipin düzgün olmalı ona dikkat ederler

    Yakisikli olup olmamaya bakiyorlarmi
    Yoksa vucudun fiziksel durusunami baliyorlar

    Dostum ne yakışıklılığı Allahını seversen ya adamlar yatağına almıycak seni işe alacaklar, demek istediğim duruşun güven vermeli, budur yani fazla kasma...

    Anladim hocam Tesekkurler
    O zaman ben toefl sinavina yavastan baslarim 4 yil icinde bayagi gelistiririm.
    Yalniz dlr sinavi oluyormus ona nasil calisacam bilgin varmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anodora -- 1 Ağustos 2015; 12:23:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaklaşık 50.000 dolara alabiliyormussun bende elektrik elektronik muh. Okuyorum okul bitince gitmeyi dusunuyorum. Simdilik Fsx de ucuyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anodora kullanıcısına yanıt
    Bizim ingilizce hocası vardı daha ilk senesiydi.Önceki sene hostesmiş uçakta, yıllarca thy de çalışmış.İngilizce tercümanlık falan yapıyormuş uçakta ayrıca.

    Bir sınav ile öğretmenliğe geçiş yapmış.

    Bize bu hoca anlatıyordu, bir yardımcı pilot 10-15bin tl arası maaş alır demişti.(Bu kısmı kesin olarak hatırlamıyorum ama bu civarlardaydı)
    Birkaç sene sonra normal pilot oluyorsunuz ve maaşınız 23bin TL den başlıyor, çalıştığın süre zarfında da artıyor demişti.

    Eğer imkanın varsa o kadar para verebilirsen git derim.Yardımcı pilot bile olsan 2 yılda kazandığının hepsini vererek tüm o verdiğin paraları kazanabilirsin.Sonrasında ise kazanacağın paraları görüyorsun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tvhdmuaz

    Bizim ingilizce hocası vardı daha ilk senesiydi.Önceki sene hostesmiş uçakta, yıllarca thy de çalışmış.İngilizce tercümanlık falan yapıyormuş uçakta ayrıca.

    Bir sınav ile öğretmenliğe geçiş yapmış.

    Bize bu hoca anlatıyordu, bir yardımcı pilot 10-15bin tl arası maaş alır demişti.(Bu kısmı kesin olarak hatırlamıyorum ama bu civarlardaydı)
    Birkaç sene sonra normal pilot oluyorsunuz ve maaşınız 23bin TL den başlıyor, çalıştığın süre zarfında da artıyor demişti.

    Eğer imkanın varsa o kadar para verebilirsen git derim.Yardımcı pilot bile olsan 2 yılda kazandığının hepsini vererek tüm o verdiğin paraları kazanabilirsin.Sonrasında ise kazanacağın paraları görüyorsun :)

    Aynen oyle hocam
    Anlattiklrinizin cogunu biliyorum pilot olma istegimin nedenlerinden biride maasinin yuksek olmasi ama bu ikinci neden
    Benim ilk nedeim kucuklukten beri bunu istemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anodora -- 1 Ağustos 2015; 13:18:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lise veya dengi okuldan mezun olman yeterli, yalnız pilotluk için 4 yıllık üniversite gerekiyor. Ne olduğu farketmiyor lisans mezunu olsan yetiyor. Arkadaş vardı uçuş okulunu bitirdi şimdi açıköğretimi tamamlamaya çalışıyor. Bu yolda ilermeye eminsen seni zorlamayacak bir bölüme başla ve bu bölümdeyken ingilizceni iyi geliştir, iyi derecede ingilizce istiyorlar çünkü. 3. sınıfa fala ngeldiğinde kursa başlarsın.

    Bankalar 24 ay geri ödemesiz kredi veriyor. Yani kursu bitirir bitirmez işe başlaman gerekiyor zaten pilot açığı var kolay bulunur diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident Of Poseidon

    Sayısal bi bölümden mezun olunca thy nin felan kursuna katılıyorsun eğitim görüyorsun eğitim maliyeti yüksek 300 000 filan

    eğitimi başarıyla tamamlarsan pilot oluyorsun.

    Pilot olursan 2 binlik ateşlersin.

    Hocam para konusunu ailem sıkıntı yapmaz
    Nakit olarak veremeseler bile taksit taksit odenir ama ben bu paranin bosa gitmesini istemiyorum diyelimki egitimi bitirdim parayi verdim sonra gozumde bozukluk oldugunu ogrendim ozaman para bosa gitmis olmaz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anodora kullanıcısına yanıt
    parayı bankalar veriyor zaten.

    Birde haberlerde görmüştüm hastalık nedeniyle felan eğitimi bırakmak zorunda kalırsan parayı öde demiyorlar

    ingilizce şart

    başka sorun varsa alabilirim abim similatör teknisyeni İşi nerdeyse bu
  • Sivil pilot hala olabilirsin ancak askeri pilot bu ülkede olamazsın.


    Dipnot: USAF de mesela yaş sınırı 21 ayrıca lazer ile göz çizdirme operasyonuna izin veriyorlar yani bir engel değil. Ama burada kusursuz insan arıyorlar dostum. Mekatronik gibi bir bölüme falan gitseydin Turkish technic te uçak bakımı yapabilirdin mesela.Pilot olmanın yerini tutmaz ama olsun istediğin gibi uçakları inceleyebilirdin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trident Of Poseidon

    parayı bankalar veriyor zaten.

    Birde haberlerde görmüştüm hastalık nedeniyle felan eğitimi bırakmak zorunda kalırsan parayı öde demiyorlar

    ingilizce şart

    başka sorun varsa alabilirim abim similatör teknisyeni İşi nerdeyse bu

    Hastalik sebebiyle birakirsam parayi kendimmi odemem gerekecek
    Bide parayi bankalar veriyor demissin peki biz bankaya odeme yapacakmiyiz
    Yoksa 300 bini tamamini banka vericek
    Ve o 300 bin benim pilotluk maasimdanmi kesilecek
    Kafam biraz karisti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anodora -- 1 Ağustos 2015; 13:53:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saxton Hale

    Sivil pilot hala olabilirsin ancak askeri pilot bu ülkede olamazsın.


    Dipnot: USAF de mesela yaş sınırı 21 ayrıca lazer ile göz çizdirme operasyonuna izin veriyorlar yani bir engel değil. Ama burada kusursuz insan arıyorlar dostum. Mekatronik gibi bir bölüme falan gitseydin Turkish technic te uçak bakımı yapabilirdin mesela.Pilot olmanın yerini tutmaz ama olsun istediğin gibi uçakları inceleyebilirdin.

    Zaten amerikada olmak istemiyorum turkiyede 28 yasa kadar olunabiliyor ve pc muh bitirince thy ve bilimum tum hava sirketlerine basvuracagim bu 4 yillik surede ing gelistiricem zaten seviyem upper intermediate
    Advance yapmak icin calisacam
    Ve dlr sinavi varmis ona calisacam.
    Toefl danda yuksek bir puan almaya gayret gosterecegim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anodora -- 1 Ağustos 2015; 13:56:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anodora kullanıcısına yanıt
    bankadan kredi çekiyorsun bu kurslara başvurduğunda banka zaten kredi veriyormuş
    pilot oluncada yavaş yavaş ödüyorsun.
    Haberde görmüştüm hastalık sebebiyle kursu bırakmak zorunda kalırsan parayı geri istemiyorlar.
    Biraz kendini kasıp pilot olabilirsin ama bak ingilizceye önem ver.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    quote:

    Orijinalden alıntı: Saxton Hale

    Sivil pilot hala olabilirsin ancak askeri pilot bu ülkede olamazsın.


    Dipnot: USAF de mesela yaş sınırı 21 ayrıca lazer ile göz çizdirme operasyonuna izin veriyorlar yani bir engel değil. Ama burada kusursuz insan arıyorlar dostum. Mekatronik gibi bir bölüme falan gitseydin Turkish technic te uçak bakımı yapabilirdin mesela.Pilot olmanın yerini tutmaz ama olsun istediğin gibi uçakları inceleyebilirdin.

    Zaten amerikada olmak istemiyorum turkiyede 28 yasa kadar olunabiliyor ve pc muh bitirince thy ve bilimum tum hava sirketlerine basvuracagim bu 4 yillik surede ing gelistiricem zaten seviyem upper intermediate
    Advance yapmak icin calisacam
    Ve dlr sinavi varmis ona calisacam.
    Toefl danda yuksek bir puan almaya gayret gosterecegim

    Hayırlısı olsun ama ben askeri pilotluk için 21 demiştim. Sivil yaş sınırı daha yüksek olabilir.

    Dili de c1 e çekersen gayet iyi olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    Kucuklugumden beri tek istedigim pilot olmakti.Bu yüzden Hava harp okulu mulakatina katildim bilegimde yanik izi var diye elediler.
    Neyse elimdeki yanik sadece askeri pilot olmama engel sivil pilot olma sansim hala var dedim ve lys sonucumu bekledim belki pilotaj kazanirim diye

    Ama hicbir universitenin ucretli veya tam burslu pilotaj bolumleri tutmadi.

    su anda bir universitenin bilgisayar muhendisligi bolumune yerlesmis bulunmaktayim.Tabi kide bil muh meslegini severek yapacagimi dusunuyorum .Ama pilotlukta icimde bir ukte olarak kalmaya devam edecek.

    Ve size bir sorum olacak
    Pilot olmak icin baska ne tur yollar var.
    hava harp ve 4 yillik universite egitimi disinda?




    Bir Sene daha hazırlansaydın hayal sonuçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saxton Hale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anodora

    quote:

    Orijinalden alıntı: Saxton Hale

    Sivil pilot hala olabilirsin ancak askeri pilot bu ülkede olamazsın.


    Dipnot: USAF de mesela yaş sınırı 21 ayrıca lazer ile göz çizdirme operasyonuna izin veriyorlar yani bir engel değil. Ama burada kusursuz insan arıyorlar dostum. Mekatronik gibi bir bölüme falan gitseydin Turkish technic te uçak bakımı yapabilirdin mesela.Pilot olmanın yerini tutmaz ama olsun istediğin gibi uçakları inceleyebilirdin.

    Zaten amerikada olmak istemiyorum turkiyede 28 yasa kadar olunabiliyor ve pc muh bitirince thy ve bilimum tum hava sirketlerine basvuracagim bu 4 yillik surede ing gelistiricem zaten seviyem upper intermediate
    Advance yapmak icin calisacam
    Ve dlr sinavi varmis ona calisacam.
    Toefl danda yuksek bir puan almaya gayret gosterecegim

    Hayırlısı olsun ama ben askeri pilotluk için 21 demiştim. Sivil yaş sınırı daha yüksek olabilir.

    Dili de c1 e çekersen gayet iyi olur

    Su anda c1 im hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.