Şimdi Ara

Philips Hue Hakkında (148. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.015
Cevap
131
Favori
140.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elimde 1 adet hue dimmer, 1 adet Hue go belle beyaz, 1 adet de hue hareket sensörü nevcut ihtiyacı olan iletişime geçebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba

    evime hue bi kaç ampulle homepod üzerinden destekli ürün kurulumu yaptım sorun bende hiçbir sorun yok.

    arkadaşıma da 2 ampul 1 led ile bridge ile sistem kurdum

    ona da homepod mini aldık kurmaya çalıştım ama hue app üzerinde akıllı ev kısmında apple ev çıkmıyor. Sadece alexa ve google home var. Enteresan bir problem oldu çözemedim de.

    bridge i bi kaç sefer silmeye çalıştım hatta yeni mail üzerinden yeni bir ev olarak kurum ampulleri tanıttım ama home kit görmüyor ne hikmetse... Atladığım yada gözden kaçırdığım biyer var ama..

    deneyimi olan vardır belki yönlendirme yapar

    teşekkürler

  • Signify Türkiye Teknik Servis Süreci Sonuçlandı!

    Daha önce bu konu hakkında yazmış olduğum süreci nihayet tamamladım. Signify Türkiye, 28 Ağustos’ta başlattığım teknik servis sürecini tam 5 ay sonra, iki gün önce sonuçlandırdı ve güncel kur üzerinden 14.000 TL ödeme yaptı.

    Sürecin nasıl geliştiğini adım adım özetlemek gerekirse:


    Yaşanan Süreç:

    1. İlk Başvuru: 28 Ağustos’ta teknik servis sürecini başlattım. Ancak servis raporu vermedikleri gibi, ürün değişimi veya iadesi konusunda da net bir çözüm sunmadılar.
    2. Dava Açma Aşamasına Gelinmesi: Sürecin uzaması nedeniyle avukatıma danıştım. Satıcının Amazon olduğu için doğrudan Amazon’a dava açabileceğimi öğrendim ve Amazon ile iletişime geçtim.
    3. Amazon’un İlk Yanıtı: Amazon daha önce bu sürecin kendileriyle alakalı olmadığını söyleyerek Signify ile görüşmem gerektiğini belirtmişti.
    4. Amazon’un Tutum Değiştirmesi: Yeniden görüştüğümde, satıcının kendileri olduğunu ve davayı onlara açabileceğimi söylediler. Signify’dan ürünü geri almamı ve kendilerine göndermemi istediler.
    5. Signify’ın Ürünü İmha Etmesi: Tekrar Signify ile iletişime geçtim ancak ürünü imha ettiklerini ve geri gönderemeyeceklerini söylediler.
    6. Amazon’un Alternatif Çözümü: Amazon, Signify’ın imha belgesi vermesi durumunda yeni bir ürün gönderebileceklerini belirtti.
    7. Signify’ın İmha Belgesi Vermemesi: Signify, herhangi bir imha belgesi düzenleyemeyeceklerini söyledi. Süreç daha da karmaşık hale geldi.
    8. Beklenmedik Bir Gelişme: Tam umutsuzluğa kapılmışken, Signify’dan bir e-posta aldım. Ürünü tedarik edemeyeceklerini ve güncel kur üzerinden para iadesi yapabileceklerini belirttiler.
    9. Fiyat Farkı Üzerine İtirazım:
    • İlk başta 13.000 TL ödemek istediler, ancak ürünün şu anki satış fiyatının 14.000 TL olduğunu belirttim.
    • Görüşmeler sonucunda 14.360 TL ödeme yapabileceklerini söylediler.


    Sonuç: 14007 TL hesabıma yatırıldı. Ben de ürünü tekrar satın aldım. Aradaki 200 TL farkı cebimden karşılamak zorunda kaldım, ancak sürecin nihayet sonuçlanmasına seviniyorum.



    Tüm süreçte servis raporu veremeyen, ürün iadesi yapmayan ve gönderilen ürünü bile geri yollamayan bir firma ile uğraşmak gerçekten zorlayıcıydı. Ancak ısrarcı olmak, hakkımı aramak ve tüm süreçleri dikkatle takip etmek sayesinde sonunda olumlu bir sonuç aldım. Bu tür durumlarla karşılaşanlara tavsiyem: Tüketici haklarınızı bilin, süreçleri yazılı takip edin ve gerekirse hukuki yollara başvurmaktan çekinmeyin.


    Sonuç olarak 5 ay süren bu uğraşlı sürecin ardından, ürün bedelini neredeyse eksiksiz şekilde geri almayı başardım.


    Edit: Bu arada Signify Avrupa bölümüne de konuyu yazmıştım. Artık ne oldu bilmiyorum ama süreç sona erdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkans -- 13 Şubat 2025; 19:49:0 >




  • Sorunu çözdüm. Tv amblight uygulamasında gradient özelliği olmadığındanc gradient tub’u kullanırken 3 renk senkron yokmuş. Ancak hue sync box ya da hue sync app(bilgisayar ile kullanılırsa) gradient strip ya da hue tub gibi ışıklar farklı renklerle senkron olacak şekilde çalışabiliyor. Bu da böyle bir bilgi olarak kalsın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amaat A kullanıcısına yanıt
    ben de aynısını lightstrip gradient alırken üç farklı bölgede yanar umuduyla aldım daha sonra illa ki sync boxin gerekli olduğunu anladım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uygulama hala te gelmedimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar, HUE SYNC APP LG TV'ler için yayınlandı. Fakat 2024 TV'ler için var olduğunu söylüyorlar.


    TR'de de tüm dünya ile aynı anda yayınlandı.


    Avrupa: Avusturya, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya, İrlanda, İtalya, Lüksemburg, Hollanda, Norveç, Polonya, Portekiz, Slovakya, İspanya, İsveç, İsviçre ve İngiltere.


    Diğer Piyasalar: ABD, Kanada, Meksika, Brezilya, Şili, Arjantin, Avustralya, Yeni Zelanda, Hong Kong, Japonya, Singapur, Güney Kore, BAE ve Türkiye.

     

    Fiyatlandırma:

    • Tek seferlik satın alma: 129,99 EUR / 129,99 USD
    • Aylık abonelik: EUR 2,99 / USD 2,99



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GedKalessin -- 27 Şubat 2025; 9:36:37 >
  • Philips Hue Hakkında

    Hayırlı olsun :)

  • GedKalessin kullanıcısına yanıt

    Samsungun tr magazasınada eklendimi acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MustafaKemal.. kullanıcısına yanıt

    Bildiğim kadarıyla hala yok.

  • E_81 kullanıcısına yanıt

    Hayaller gerçek oldu hocam :D

  • amaat A kullanıcısına yanıt

    Hocam selam,


    Bu bilgiyi teyit ettiniz mi ? Bende aldım henüz kurmadım. Bende sizin gibi sync app ile kullanıcam. Böyle olması üzer açıkcası,


    https://community.hueessentials.com/t/hue-essentials-sync-with-philips-hue-play-gradient-light-tube/6429/1


    İnternette ufak bi arama yaptım yukarda söylediğiniz sorunu çözümüşler. Bir kontrol edin isterseniz.


    Edit ;


    PC'de kullanan kişide aynı sorunu yaşamış ve çözmüş bunada göz atabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GedKalessin -- 27 Şubat 2025; 13:10:1 >




  • GedKalessin kullanıcısına yanıt

    Boşa yaygara o zaman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GedKalessin kullanıcısına yanıt

    Hue sync app ve hue sync box ile kullanıldığında herhangi bir sorun yok zaten hocam. Benim televizyonum philips oled907. 2022 model ve öncesi tv lerde senkronizasyon yapmak için hue sync box almaya gerek yok. Bende de sync box yok o yüzden. Direkt tv üzerindeki desteğinden faydalanarak ışıkları çalıştırabiliyorum ancak gradyan yani çoklu ışıkta farklı renk senkronizasyonu tv de çalışmıyor. Hue sync box ya da pc den hue sync uygulamasıyla sorunsuz çalışıyor.

    Yani siz pc de ya da hue sync box ile kulanacaksanız sorun yaşamazsınız. Televizyonunuz da philips 2022 model ve öncesi değilse zaten her türlü sync box ya da bilgisayardaki uygulamaya ihtiyacınız var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amaat A kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam.


    Ben LG G4 / Hue Sync App ile kullanacağım. Sornu yok diye anlıyorum o halde :)


    Teşekkürler.

  • GedKalessin kullanıcısına yanıt

    Sanmıyorum sorun olacağını, sorunsuzca kullanırsınız diye düşünüyorum. Bu arada amazondan mı aldınız? Benim amazondan gelen ürün kutusu açılmış olarak geldi, sizde durum nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amaat A kullanıcısına yanıt

    Yok hepsiburadadan Nethouse dan aldım. Gayet korunaklı ve kapalı kutuda geldi.

  • Hue gradient ledi LG Oled G serisi televizyonlarda kullanan var mı acaba, şekilsel birkaç sorum olacak?

  • 
Sayfa: önceki 146147148149150
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.