Şimdi Ara

Philips Android TV Sorunları [Konu Kapanmıştır]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba.
    Dört gün önce Philips 40PFK5500 modeli televizyon aldım. Almaz olaydım!..

    (Biraz uzun açıkladım, özeti okumak istiyorsanız aşağıda kırmızı renkte olan kısmı okumanız yeterli)

    - Televizyon kurulumu yapılıp servis elemanı evden gidince USB'den film açtım, ekranın sağında, boydan boya, 1-2 santim genişliğinde, yeşilli bordolu iğrenç pikseller bana selam verdi. Dakika bir gol bir, piksel hatası çıktı. Başka film açtım, devam etti. Yazılım güncellemesi varmış, henüz farketmemiştim. Onu yaptım, geçti.

    - Bu sefer bir kanalı izlerken kanal seçme menüsünü açtığımda fonda kalan kısım bozuk florasan gibi rastgele aralıklarla yanıp sönmeye başladı...

    - Bir süre sonra bu sorun da ne hikmetse düzeldi.

    - Bu arada akıllı (?) televizyonum olmuş, hadi bir YouTube'u yoklayayım dediğimde izlediğim video biter bitmez "Bağlantı koptu" uyarısı aldım, tekrar bağlan diyince hemen bağlandı. Ama bu sorun sürekli kendini tekrar etmeye bugüne kadar devam etti. Video izlerken gitmiyordu, ama ne zaman ki işlem bitiyor, televizyon arafa giriyor, bağlantı kopuyor... Kısacası wireless fonksiyonu ya yazılımsal ya da donanımsal bir sorundan ötürü sürekli hata veriyor ve bağlantı kopuyor, bu kayıtlara geçsin.

    - Ayarlar menüsü ekranı tam olarak kaplıyor ve mat fona sahip. Yani o sırada arkadaki görüntüyü göremiyorsunuz, sadece sesini duyabiliyorsunuz. Teoride! Ekranın sağında yine dikey olarak yaklaşık yarım cm'lik bir alan yırtık çoraptan çıkmış parmak gibi açık ve zavallı, yayını göstermeye devam ediyor. Yani bu kasap terk yazılımcılar bir ekran açılması fonksiyonunu bile adam gibi yapamamış. Menüye girince piksel kayması oluşuyor.

    - Arayüz o kadar berbat ki uydu kendi kendine tüm kanalları tarayıp TV'ye ekliyor, bizde Türksat ve HotBird var. Etti mi sana 2600 kanal. Oleeeey! En az 2100'ü bir kere bile izlemeyeceğim kanallar listemde. E ben bunları sileyim madem. Yooo, silemezsin. Bunda kanal silme, yer değiştirme, yeniden adlandırma fonksiyonu yok. Kanal listesi istiyorsan favori listesi oluşturmalısın. O listeyi oluştururken de kanalları istediğin sıraya göre listeye eklemelisin. Öyle sonradan Kanal D'yi üste alayım dersen bittin, en baştan listeyi yapman lazım. Liste yapabilmek için 2000 tane kanal gezip tek tek numaralarını kağıda not almak da varmış bana hayatta!

    - DNS değiştirme fonksiyonu yok. Sözde var ama çalışmıyor. DNS yazma ekranına girince çıkan kısımda "0.0.0.0" yazıyor, ve o sıfırlar hiçbir şekilde silinmiyor. Yardımcı klavye arabirimi DNS girerken çıkmıyor, televizyon kumandasının yapabildikleriyle sınırlıyım. Ve kumandada silmeye yarayan bir tuş yok. Atanmamış. Oturdum bir de tüm hanelerinde sıfır olan DNS numarası aradım... O da çalışmadı! Numarayı yazıp "OK" dediğinizde herhangi bir tuşa bastığınız an yeniden orası "0.0.0.0." oluyor...

    - Dün gece yine internet koptu ve ondan beri yeniden bağlanamıyorum. Bağlanmıyor, hata veriyor. Modemi yeniden başlattım, olmadı. Modem anasayfasına girdim laptop'tan, bağlantıları kontrol ettim, sıkıntı yok, çalışması lazım. Kısacası WIRELESS BOZUK! BAĞLANTI SAĞLANAMIYOR.

    SONUÇ OLARAK TV'DE İADE NEDENİ OLARAK SUNABİLECEKLERİM:
    - PİKSEL KAYMASI
    - WIRELESS FONKSİYONUNUN ÇALIŞMAMASI
    - DNS DEĞİŞTİRMENİN MÜMKÜN OLMAMASI

    Bu şartlar altında bu mal, AYIPLI MAL SAYILIR MI?

    Eğer öyleyse iade için nasıl bir yöntem izlemeliyim? Servisi mi çağırayım yoksa direk kutulayıp MediaMarkt'a mı gideyim? Kesinlikle tamir istemiyorum, direk iade istiyorum.

    Servis kısmının tüketiciyi oyalamak ve iade etmekten caydırmak için yapılan Türkiyeli yavşak satıcıların stratejik bir hilesi olduğunun bilincinde olacak kadar deneyimliyim çok şükür.

    Yardımcı olacak herkese şimdiden çok teşekkür ederim.


    Ürünü satın alma hikayem...

    Ben böyle yüksek rakamlar verip birşeyler almadan önce mutlaka araştıran biriyimdir. Televizyonları da araştırdım, LG ya da Samsung almak istiyordum. Philips'te bütçeme göre uygun bulduğum modelle ilgili internette olumsuz yorumlar vardı. Yorumlarda deniyordu ki Wi-Fi bağlantısı sorunlu, internet kullanımı sorunlu, televizyon gece kendi kendine kapanıp açılıyor, piksel hatası var... Tüm bu sorunları okuyunca Philips'ten uzaklaştım. Ancak mağazalara gidip tek tek olabildiğince televizyonları denedim. Samsung'un görüntü kalitesi iyi değil gibi geldi (televizyonun dibinden bakarsan öyle gelir tabii!), Philips'te bir demo koymuşlar mağazada, maazallah, elmas gibi parlıyor. Etkilendim. Bir Bimeks çalışanına internette yazan sorunlardan bahsettim, "bize bu modelle ilgili öyle bir şikayet gelmedi" dedi, "hem de kodi diye bir uygulama var, ordan bütün filmleri izleyebilirsin...". Eyvallah dedim. Güvenilir birine benziyordu. Sonra Mediamarkt'a gittim. Oranın karakter olarak insandan çok akbabaya benzeyen çalışanları daha ben "televizyon alıcam" der demez beni Philips'e yönlendirdi. O gün üründe indirim varmış da, o fiyata daha iyisini bulamazmışım da... Tekrar okuduğum sorunları dile getirdim, "bize öyle bir şikayet gelmedi"... Peki, eyvallah. O zaman dedim "internete bağlanıp Youtube'dan video açar mısınız, görmek istiyorum." "Tamam." Cep telefonu hotspot'u açıldı, internete bağlanmaya çalışıldı, internete bir değil iki değil tam üçüncü denemede bağlanabildik. Ben o sırada "aha" dedim, "daha şimdiden patladı". Neyse en nihayetinde bağlandı ama, bu demek ki wireless çalışıyor! Youtube'a girdik, video'ya baktık. Görüntü bok gibi, HD'sine bak, baktım, güzel. Sıkıntı yok. Hoşuma gitti. Bir de üstüne Philips'in uçak bileti kampanyası olduğunu da duyunca "alayım bari, bundan iyisi Şam'da kayısı" dedim, "belki de internette yorum yapanlar abartmıştır..." Çalışanların güleryüzüne, gazına, ısrarına karşılık ikna oldum ve aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bazarov0 -- 20 Kasım 2017; 1:18:12 >







  • ürünün vaad edilen özellikleri çalışmıyorsa tabiki de ayıplı mal kardeşim. Bence servisi çağır rapor tutsunlar sonra git mediamarkt dan değiştir televizyonu ama philips ALMA SAKIN.
  • Hocam vestelleri inceleyin iade ederseniz ua9300 aldım 4 k 55 inç çok güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazarov0 B kullanıcısına yanıt
    Selam, geçmiş olsun PHİLİPS TV ALARAK BÜYÜK HATA YAPMIŞSINIZ BENİM GİBİ.

    Servis çağırmanız ve servisin de rapor tutması gerekir değişim için. Philips servislerini az çok biliyorum işi hep yokuşa sürerler..

    Servis gelirde TV nizde birşey yok derse yapacağınız şey ürünün tutarına göre Tüketici Hakem Heyetine ya da Tüketici Mahkemesine başvurmaktır.

    Servis arızayı kabul etmiyorsa ürün ücretide Tüketici Hakem Heyeti sınırlarına giriyorsa başvurmanız durumunda hakem heyeti Bilirkişi görevlendiriyor, Bilirkişi TV yi inceleyip rapor tutuyor, hakem heyetide bu rapora göre ücret iadesi ya da isterseniz yenisi ile değişim kararı veriyor..Tabi rapor TV nin arızalı olduğunu belirtirse..

    Eğer bedel Tüketici Hakem Heyetinin sınırlarını aşıyorsa Tüketici Mahkenesine başvurmalısınız. Tutarı belirtirseniz onada cevap yazarım.

    Aşağıya Tüketici Hakem Heyetinin aldığı kararı koyuyorum. Konu Samsung yetkili servis arızayı kabul etmedi hakem heyetine başvurduk sonuç ücret iadsi aldık..

    Philips Android TV Sorunları [Konu Kapanmıştır]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savasbaba35 -- 25 Aralık 2015; 22:25:06 >




  • - DNS sorunu çözüldü, klavye ile halloldu. Ancak tabii ki de klavyeye ihtiyaç olmadan, kumanda ile çözülebilmesi gerekirdi!

    - Menüye girince ve ses açınca görülen ekrandaki açıklık devam ediyor.

    - Atv kanalı açıkken kanal logosunun yanında sağ kenara paralel birkaç piksel genişliğinde yeşil çizgi çıkıyor.

    - İnternet bağlantı hatası devam ediyor.

    - Televizyon kendi kendine açılmaya başladı.

    İlk mesajımdan sonra sorunları sineye çekme kararı almıştım ama kendi kendine açılması kabul edilemez.

    Gerekli adımları yapıp iade etmek için elimden geleni yapacağım.

    Fabrikaya gidip televizyon üretiminde bantlardan sorumlu şefleri, mühendisleri, üretim müdürlerini, kalite kontrol müdürlerini eşşek sudan gelinceye kadar dövmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu televizyon resmen bir işgüzarlık örneği. Ulan hadi hatalı üretildi, kalite kontrol diye bir birim var, orada envai çeşit teste tabii tutuluyor ürünler. Orada nasıl onay verebiliyorsunuz böyle aptal bir televizyona?

    Resmen birileri demiş ki "siktiret abi bas onayı geç, şimdi onlar düşünsün". Resmen!

    PFK serisini geçtim, diğer Philips modellerine bakıyorum, bir dolu şikayet. Sikayetvar.com'da "Philips Tv" yazıp aratınca her gün en az birkaç yeni şikayet geldiği görülüyor. Buna dayanarak diyebiliriz ki Philips markasının televizyon üretiminde ciddi sıkıntılar vardır.

    Demek isterim ki, "Android TV uçuruyor" kampanyası, ürünlerden gelecek şikayetleri gölgede bırakmak ve tüketiciyi cezbetmek için yaratılmış, son derece zekice planlanmış bir "patlağa yama yapma" stratejisidir. Philips kimseyi uçurmak istemiyor, fabrikasında hatalı ürettiği ürünlerin hatalarını telafi edememiş, piyasaya sürecek, piyasada ürünler satılabilsin diye sözde bizi uçuruyor. Tamamen benim fikrim, tahminimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bazarov0

    - DNS sorunu çözüldü, klavye ile halloldu. Ancak tabii ki de klavyeye ihtiyaç olmadan, kumanda ile çözülebilmesi gerekirdi!

    - Menüye girince ve ses açınca görülen ekrandaki açıklık devam ediyor.

    - Atv kanalı açıkken kanal logosunun yanında sağ kenara paralel birkaç piksel genişliğinde yeşil çizgi çıkıyor.

    - İnternet bağlantı hatası devam ediyor.

    - Televizyon kendi kendine açılmaya başladı.

    İlk mesajımdan sonra sorunları sineye çekme kararı almıştım ama kendi kendine açılması kabul edilemez.

    Gerekli adımları yapıp iade etmek için elimden geleni yapacağım.

    Fabrikaya gidip televizyon üretiminde bantlardan sorumlu şefleri, mühendisleri, üretim müdürlerini, kalite kontrol müdürlerini eşşek sudan gelinceye kadar dövmek istiyorum.

    Hocam şu DNS işini dikkatli takip edin. Ben 43PUS6412 için statik IP verip üzerine manuel DNS ayarladım ama DNS nedense etkin olmuyor. Aynısını telefonda yaptım ve sorun yok. İkiside Android sözde.

    Dns Leak Test ile Google'da arayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Dostum bir iki hafta baya üzüldüm duruma sonra TV'yi olduğu gibi kabul ettim.



    Kodi kullanarak dünyanın her yerindeki kanalları izleyebilirsiniz diyorlar, yalan. Kodi sürekli kod hatası veriyor. 3 kez güncelledim, envai çeşit alt uygulama denedim, olmadı.



    Akıllı televizyonun bana göre en büyük faydası YouTube. Onun yetmediği yerlerde de bok gibi olsa da DailyMotion hayat kurtarıyor.



    Kablosuz görüntü aktarmayı da öğrendim. 1080p görüntüyü Windows üzerinden TV'ye gönderebiliyorum ancak performans, akıcılık kesinlikle HDMI kablosuyla hir değil.



    TV'yi sürekli güncelliyorum. Geçen YouTube uygulamasında bug vardı ben de YouTube güncellemelerini sildim düzeldi.



    TV görüntü kalitesi performansı güzel ancak yazılımcılar iyi çalışmıyor bunu söyleyebilirim.



    DNS olayını da Opera Browser ile çözebilirsin. Ücretsiz VPN Browser ile geliyor. Tak HDMI kablosunu, ver coşkuyu. Philips arayüzünden DNS değiştireye çalışmak saçlarını ağartır. Rezalet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.