Şimdi Ara

Peugeot RCZ hakkında sorularınızı cevaplayabilirim. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
99
Cevap
1
Favori
106.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de audi tt ile kıyaslamaya gidecek olursak. 2 yıldır takipteyim 2. el tt alınabilecek temiz bir araç yaklaşık 40000 euro civarında. araç 200 ps daha kuvvetli ama 2.0 olduğu için yılda 1200 tl fazla vergisi var. şanzıman dsg oda bir avantaj. Ama tt lerin iç hacmi çok dar. rcz standart bir c sınıfı ferahlığında. diğeraracımda yeni kasa A4. Cidddi bir audi hayranıyımdır. Ama peugeot rcz eğer 2 kapı araç alacaksanız mutlaka bir bakın derim. sanki araç 2030 yılından günümüze gelmiş gibi hissettiriyor.
  • Allah kaza bela vermesin. vahşi bişey
  • hayırlı olsun gerçekten tasarımı güzel bir araç
  • Maşallah çok güzel araba, şukusu eksik olmasın.


     Peugeot RCZ hakkında sorularınızı cevaplayabilirim.


     Peugeot RCZ hakkında sorularınızı cevaplayabilirim.


     Peugeot RCZ hakkında sorularınızı cevaplayabilirim.




  • Hayırlı ugurlu olsun Kazasız sürüşler dilerim acaba arabanızın iç dış fotolarını çekip koyarmısınız .Birde 2. sorum var
    1) Sürücü koltugu elektirikli mi??
    2)Vites geçişlerin hissediliyor mu?? Birde çift kavramalı mı??
  • Maşallah diyelim, nazar değmesin, Allah kazadan beladan korusun. Çok şahane
  • karbon donanımında koltuk ayarları manuel diğerinde elektrikli. koltuklar gerçek deri ve ısıtmalı. şanzıman 6 ileri tiptronik. dsg değil ama vites geçişleri çok rahat ve sarsıntısız. Bu şanzıman bence diğer modellerede konulacaktır. özellikle 508 de dizel motorla gelirse passatı zorlar bence
  • hayırlı olsun ,tavan ve arka tasarım hoş,yanlız herkesın cok elestırdıgı kopyala yapıstıra kımse bısey dememıs aracın onden gorunce 308 cok buyuk bı farkı yok gıbı?bıde arka koltukları merak ettım oturma şansı varmı yoksa laf olsun dıyemı koyulmus
  • Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
    Bir sorum olacak;Bu araç ile Scirocco 200 hp DSG arasında seçim yapsaydınız hangisini tercih ederdiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    SS'le arkadaşın demek istediği şey fotoğraf ama yanlış.

    SS ekran görüntüsü demek.


    uzun uzun fotoğraf yazcağıma ss derim daha kısa
  • Evet araç 308 platformu üzerine inşa edilmiş. Ama dediğim gibi aracı yakından görmek gerek. mesela araçta jantlar koyu gri. heriki tarafdaki kalın yan çıtalar altın renginde , tavan karbon, ön tampondaki koyu renkteki tamponlar plastik değil piyano boyası. Krom kaplamalar (egzost dahil) zaten artık her araçta var saymama gerek yok. yani aracın dışta ve içte görünen plastik aksamı yok.

    Evet scirocco güzel araç ama tiguan ve passat kullandım. VW peugeottan kaliteli araçlar yapar doğrudur.Ama %20 pahalıdır. ayrıca vw nin yeni tarzını çok sevmiyorum. sade ve gösterişsiz kaliteli araçlar yapıyorlar.Ayrıca donanım fakiri oluyorlar rcz de olan vw de olmayan
    en az 20 donanım sayabilirim.

    arka koltuklara erişkin oturamaz. Otururda 1 saat sonra itfaiye ile çıkabilir ancak. Benim 5 yaşında kızım var o çok sevdi baba ayaklarım yere değiyor çok rahat diyor.Emniyet kemerleride mevcut.Koltuklar yatabiliyor ayrıca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj appıah

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    SS'le arkadaşın demek istediği şey fotoğraf ama yanlış.

    SS ekran görüntüsü demek.


    uzun uzun fotoğraf yazcağıma ss derim daha kısa

    İstersen forumca sana daha kısa ama farklı şekillerde hitap edelim olmaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @sertugen,
    Hocam aracınız hayırlı olsun. Dikkatimi çekti, motor kaputu gerçekten yan tarafta çamurluklara kadar sarkıyor mu? Mümkünse kaputu açıp bir foto çekebilir misiniz?

    @joushkun
    Bir tasarımcı adayı olarak yorumunu merak ediyorum; sence araç gerçekten reddot ya da başka bir sürü tasarım ödülünü hak edecek bir stile sahip mi? Tavan yapısı, yan silüeti ve arkası böylesi özgün olan bir araç için bu ön tasarım sence nasıl? Ya da...mesela iç tasarımı: sence bu sportiflikte bir araca yakışmış mı? 308 kokpitine deri giydirip eklemeler yapmak yerine daha özgün bir tasarım sence de uygun olmaz mıydı? Belki buna dair bir çalışma yapabilirsin. Son olarak: 406 pininfarina mı, RCZ mi?
  • tasarımı çok manyak, konsept bir aracı seri üretime geçirmişler gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj appıah

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    SS'le arkadaşın demek istediği şey fotoğraf ama yanlış.

    SS ekran görüntüsü demek.


    uzun uzun fotoğraf yazcağıma ss derim daha kısa


    Elmaya armut demek senin için sorun değilse karar senin.
  • Evet motor kaputu açılınca yan tarafta açılıyor. İyi gözlemci olduğunuz belli. Yanılmıyorsam corvetlerde vardı bu özellik. Aracın önü bence kötü değil ama diğer açılar çok ilerici olduğu için ön sade kalıyor. Ama 308 farları zaten çok güzel ben ce neredeyse 60cm uzunluğunda 4 ayrı mercek var içinde öndeki aksamlarda piyano black kaplı. İçine gelecek olursak. 308 e göre göstergeler farklı 3 lü havalandırmanın ortasında şık bir saat var. konsol tamamen deri kaplı. bu özelliği ben 100 bin tl altında hiç bir araçta görmedim mesela. Tavan siyah bmw tarzı. koltuklar çok şık ve hakiki deri. direksiyonda değişik metal parçalar eklenmiş. 308 ile ortak parçalar var tabiki direksiyon kumandaları gibi ama bunlarda da kalite arttırılmış.Dokunma hissi iyileştirilmiş.
    Bence bu aracın tasarımı günümüzün çok ilerisinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    @joushkun
    Bir tasarımcı adayı olarak yorumunu merak ediyorum; sence araç gerçekten reddot ya da başka bir sürü tasarım ödülünü hak edecek bir stile sahip mi? Tavan yapısı, yan silüeti ve arkası böylesi özgün olan bir araç için bu ön tasarım sence nasıl? Ya da...mesela iç tasarımı: sence bu sportiflikte bir araca yakışmış mı? 308 kokpitine deri giydirip eklemeler yapmak yerine daha özgün bir tasarım sence de uygun olmaz mıydı? Belki buna dair bir çalışma yapabilirsin. Son olarak: 406 pininfarina mı, RCZ mi?




    Selamlar

    Bu araç Peugeot için bir ilk diye düşünüyorum, en azından son 25 yıl için. Çünkü hiç varolmadığı bir sınıfa adım attılar. Ve tabi ki bunun sonucunda bu aracın asla çok satmayacağını biliyorlardı. Öyle ki kalıbımı basarım, oraya koyduğum eskizler de aracın ilk eskizlerinden eminim çok farklıdır. Çünkü Peugeot bize banal gelse de çok büyük kumar oynamayarak zaten oldukça sportif olan 308'in burun tasarımını ve iç mekanını kullanarak kumar oynamaktan kaçındı. Birçok insanı artık bezdiren ördek surat bu silüette bana göre bambaşka bir sıfatı hakeder cinsten. Porsche'nin 997 Classic modelinde de kullandığı bu tavan yapısı otomobil dünyası için bir ilk olmasa da, en azından ulaşılabilirlik açısından bir ilk gibi. Red Dot ya da başka tasarım ödüllerini neye göre verdiklerini bilmiyorum, yani farklılık mı güzellik mi emin değilim ama bu yılın ödülü RCZ'ye gitti onu biliyorum.

    Sonuç olarak, evet Peugeot bambaşka bir otomobil de yaratabilirdi ama günümüz otomotiv piyasasında kimse kolay kolay kumar oynamak istemiyor artık. Çöpe giden onlarca muazzam araç varken, RCZ'yi de doğmadan öldürmek olmazdı.

    406 coupé ise zamanı için bambaşkaydı. Pinanfarina zarafetini tepeden tırnağa taşıyan bir otomobildi. Ama onun misyonu D segmenti bir aracın belli bir kesime hitap eden coupési olmaktı ki bunu da başardı. Pek de rakibi olmadığından zamanının en güzeli, tüm zamanların en güzel araçlarından birisi. RCZ ise daha farklı. 406 coupé'nin kardeşi 407 coupé ülkemizde olmasa da yurtdışında misyonu devam ettiriyor. RCZ ise daha çok gençlere yönelik, sportif ve kemikli bir araç olma yönünde diye düşünüyorum. Tabi tasarım olarak.

    Son olarak, bu aracın belki mühendislerin dayatmasıyla arkadan pick up'ımsı görünüşüne zamanla alışacak olsak da sevmediğim tek özelliği berbat direksiyon göbeği. Tez zamanda değiştirilmesi dileklerimle.

     Peugeot RCZ hakkında sorularınızı cevaplayabilirim.

     Peugeot RCZ hakkında sorularınızı cevaplayabilirim.




  • Bu aracın her başlığına yazmadan duramıyorum Çok güzel bir araç, çok alınası.. O paraya neler var diyorlar ama böyle bir tasarım yok. Günlük kullanacaklar için yakıt tüketimi de çok makul. Peugeotun bazı sevilmeyen genlerini taşısa da gerek ön tasarım olsun, gerek direksiyon, genel olarak çok güzel bir araç.

    @sertugen

    aracınız hayırlı olsun bence resmini koyacaksanız iyi düşünün çünkü ilk benim nazarım değer
  • Hayırlı olsun ama kıskandımmmmGöltürkbükünde bir gece kulubünün önüne asmışlardı bu yavruyu.(hakikaten asmışlardı mübalağa yok,platformdan düşecek gibiydi) Aracı yanına çektim arkadaşla melul melul baktık bir süre.Fiyat çokda abartı değil.Ben de 308 cc almayı planlıyorum hem cabrio hem arka koltuklarına ortalama insanlar oturabilir diye.Ancak rcz başka bir olay.TT'ye o kadar para verileceğine bu fiyata bu araba sıfırda alınır.Sorularım olacak :

    1-) Sizin aracınızda xenon far, cruise control var mı standart olarak ya da opsiyonel olarak ekletebiliyormusunuz.Birde sunroof oluyor mu bu araçlara yoksa tavan yapısı gereği mümkün değil mi?
    2-) Yakıt tüketimi harika gibi geldi bana.6,8 belirttiğiniz hızda hiç bişey değil.Ayrıca ağır trafikte ne kadar yaktığını yazabilirmisiniz?
    3-) Navigasyon ekletebiliyormusunuz?
    4-) Bu motor bmw ile geliştirdikleri motor mu thp dedikleri? Birde şanzımanın zf olduğunu söylemişti arkadaşım ki bmw zf ile çalışıyor ve harikadır kullanmıştım 1 serisini

    Kazasız belasız mutlu sürüşler yaşayın inşallah




  • Dün bağdat caddesinde gördüm bu aracı. Bu Pejomu dedim kendi kendime. Eski bir pejo kullanıcısı olarak arabaya bayıldım. Gerçektende pejo bu arabayla çağ atlamış resmen. içini görme şansım olmadı ancak 70.000 TL lik aracın içini eminim beğenirim. Ayrıca 308 CC alınacağına bu araç alınır. Kullanan arkadaşa hayırlı olsun diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @NTARES -- 31 Ağustos 2010; 8:42:17 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.