Şimdi Ara

Peugeot Bu kez Gerçekten Bitmiştir... (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Saydım da..Arızasız gün sayısı 10'u geçmiyo..Şimdi de Klima arızalandı..Dün gittim servis'e gösterdim..Dediler ki gazında sorun yok..Arızaya sebep 2 ihtimal var..Ya klima kompresör kasnağı hareket almıyo..Ya da kompresörde elektriki arıza var..Kasnaktan kaynaklıysa bakıcaz ve bunun maliyeti yaklaşık 450 TL olur..Yok eğer kompresörde elektriki arıza varsa tamiri yok yenisini takıcaz ve bunun maliyeti de 930 TL...Dedim bırakın hiç bişey yapmayın olduğu gibi kalsın..Camlar açık giderim yine de o parayı vermem yetti artık...

    Ama yola çıktım..Havada sıcaklık 35 Derece..Kavruldum..Sanayideki ustama götürdüm..Baktı ve dedi ki..Abi gaz yok..Gittik klimacıda gaz doldurduk..ve sonuç mükemmel.. Masraf : 1 Paket Marlboro+30 TL :)

    Şimdi kim bana Peugeot servisi iyi diyebilir ki..

    İyi servis var kötü servis var diyeceksniniz biliyorum..Ama Peugeot Türkiye Distribitörlüğü tüm servisleri aynı standarda getirmek zorunda değil mi? Ha bi de serviste kasanın hemen arkasındaki duvarda kocaman bir afiş var aynen şöyle yazıyor " Tek hedefimiz Sizleri Tamamen Memnun Etmek" :)) Komik değil mi? Peugeot merkezi arayıp servisten şikayetçi olduğunuzda da size karşı bir tavır alıp servislerini savunuyorlar...

    Bence diyecek bişi yok bundan başka " Peugeot Bitmiştir..."




  • sendeki de kara talih be mübarek,sen aracını yetkili servise değil özel servislere götür bence işten anlayan ustalar olsun geçmiş olsun tekrar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: marvinn

    Saydım da..Arızasız gün sayısı 10'u geçmiyo..Şimdi de Klima arızalandı..Dün gittim servis'e gösterdim..Dediler ki gazında sorun yok..Arızaya sebep 2 ihtimal var..Ya klima kompresör kasnağı hareket almıyo..Ya da kompresörde elektriki arıza var..Kasnaktan kaynaklıysa bakıcaz ve bunun maliyeti yaklaşık 450 TL olur..Yok eğer kompresörde elektriki arıza varsa tamiri yok yenisini takıcaz ve bunun maliyeti de 930 TL...Dedim bırakın hiç bişey yapmayın olduğu gibi kalsın..Camlar açık giderim yine de o parayı vermem yetti artık...

    Ama yola çıktım..Havada sıcaklık 35 Derece..Kavruldum..Sanayideki ustama götürdüm..Baktı ve dedi ki..Abi gaz yok..Gittik klimacıda gaz doldurduk..ve sonuç mükemmel.. Masraf : 1 Paket Marlboro+30 TL :)

    Şimdi kim bana Peugeot servisi iyi diyebilir ki..

    İyi servis var kötü servis var diyeceksniniz biliyorum..Ama Peugeot Türkiye Distribitörlüğü tüm servisleri aynı standarda getirmek zorunda değil mi? Ha bi de serviste kasanın hemen arkasındaki duvarda kocaman bir afiş var aynen şöyle yazıyor " Tek hedefimiz Sizleri Tamamen Memnun Etmek" :)) Komik değil mi? Peugeot merkezi arayıp servisten şikayetçi olduğunuzda da size karşı bir tavır alıp servislerini savunuyorlar...

    Bence diyecek bişi yok bundan başka " Peugeot Bitmiştir..."




  • quote:

    Orjinalden alıntı: marvinn

    Saydım da..Arızasız gün sayısı 10'u geçmiyo..Şimdi de Klima arızalandı..Dün gittim servis'e gösterdim..Dediler ki gazında sorun yok..Arızaya sebep 2 ihtimal var..Ya klima kompresör kasnağı hareket almıyo..Ya da kompresörde elektriki arıza var..Kasnaktan kaynaklıysa bakıcaz ve bunun maliyeti yaklaşık 450 TL olur..Yok eğer kompresörde elektriki arıza varsa tamiri yok yenisini takıcaz ve bunun maliyeti de 930 TL...Dedim bırakın hiç bişey yapmayın olduğu gibi kalsın..Camlar açık giderim yine de o parayı vermem yetti artık...

    Ama yola çıktım..Havada sıcaklık 35 Derece..Kavruldum..Sanayideki ustama götürdüm..Baktı ve dedi ki..Abi gaz yok..Gittik klimacıda gaz doldurduk..ve sonuç mükemmel.. Masraf : 1 Paket Marlboro+30 TL :)

    Şimdi kim bana Peugeot servisi iyi diyebilir ki..

    İyi servis var kötü servis var diyeceksniniz biliyorum..Ama Peugeot Türkiye Distribitörlüğü tüm servisleri aynı standarda getirmek zorunda değil mi? Ha bi de serviste kasanın hemen arkasındaki duvarda kocaman bir afiş var aynen şöyle yazıyor " Tek hedefimiz Sizleri Tamamen Memnun Etmek" :)) Komik değil mi? Peugeot merkezi arayıp servisten şikayetçi olduğunuzda da size karşı bir tavır alıp servislerini savunuyorlar...

    Bence diyecek bişi yok bundan başka " Peugeot Bitmiştir..."


    hangi firmada çalışıyorsun sen ardeş ? peugeot un rakip oldugu hangi firmada? çok merak ediyorum.. Yani her foruma geldigimde aynı şey o bozuldu bu bozuldu peugeot bitmiştir...Şaka gibi..




  • ben 12 yıldır peugeot kullanıyorum.
    şu anda kullandığım 3. peugeot arabam.
    açıkçası bu kadar sene içinde yağı,suyu,tuzu haricinde 5 kuruş masraf açmadılar.
    pardon , son 2 yıldır kullandığım ve 2.el olarak aldığım 307 arabam 5 TL'lik masraf açtı
    o da eski sahibinden ötürü.

    bu yazdıklarım marvinn yalan söylüyor anlamına gelmesin tabiki.
    herkesin yaşadıkları farklı oluyor.



    quote:

    Orjinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    özgür sana katılıyorum biz alalı daha 3 ay oldu ama şeytan kulağına kurşun,taş gibi maşallah
    quote:

    Orjinalden alıntı: uruk33

    MAŞALLAH 2005 AGUSTOSDA ALDIM PEJOMU..AGUSTOS 2009 OLDU...DAHA RUTİN BAKIM HARİCİ TIK DEMEDİ..ARACIMA AŞIGIM...

    Tİ AMO PEUGEOT






  • 206 Sahibi olarak arabam sorunsuz 2000 model 3 senedir bende 115.000 de arabam ve saat gibi.

    Senin problemine çok üzüldüm gerçekten Türkiyede araç kullanmak pahalı ve lüks olmasına karşın birde bu tarz sorunlu bir araçla karşılaşmak sinirlerini yıpratır adamın.Arkadaşımla aynı marka model laptop aldık benimki sorunsuzken onunki çok problemli çıktı elektronik aletlerde biraz şans gerekir derler fakat böyle bir şans için biraz yüksek meblağ bunlar.Firmanın hatalı aracına sahip çıkması gerekir diye düşünüyorum sonuçta hepimizin başına gelebilecek bir olay.Şikayet için daha yüksek bir merci bulmayı düşündün mü?
  • Öncelikle geçmiş olsun.Otomobil almak birazda şans işi maalesef.307 alıp sizin gibi tonlarca masraf edenleride biliyorum, 5 yıldır kullanıpta servis yüzü görmeyenleride biliyorum.Sizin yaşadığınız sorunlar sadece peugeot' da değil diğer markalardada var.Buda tabi insanı aracından ve markadan soğutuyor doğal olarak.Bence aracınıza bu kadar masraf edeceğinize, ederi bi fiyata satın derim.Harcadığınız emeğe ve paraya yazık etmeyin.
  • Sattım...Alana Hayırlısı olsun...TheEren kullanıcı adlı Zat'ın da gözü aydın...burda bişeyler paylaşıyoruz adam bizi hain ilan ediyo..Olucak iş değil..Beğenmiyorsan okuma kardeşim..Zaten bundan sonra da yazmıycam meraklanma..Aracını da iyi günlerde kazasız belasız kullan..

    Herkese Saygılar sevgiler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: marvinn

    Sattım...Alana Hayırlısı olsun...TheEren kullanıcı adlı Zat'ın da gözü aydın...burda bişeyler paylaşıyoruz adam bizi hain ilan ediyo..Olucak iş değil..Beğenmiyorsan okuma kardeşim..Zaten bundan sonra da yazmıycam meraklanma..Aracını da iyi günlerde kazasız belasız kullan..

    Herkese Saygılar sevgiler..



    Ne güzel kurtuldun işte, hayırlısı olsun..
  • Malesef bu pejo ve citroen in sorunlar yumağı araçları yüzünden ( Reno ya en iyi rakip bular olmalıdır bence )

    Reno hem yok satıyo hemde Ben ne yapsam satarım diyo.

    Pejo ya gidiyosun herşey standart , Citroen e gidiyosun herşey standart donanım.

    Renoya git 25000 e de var 34000 e de.

    utanmasa teyp bile koymayacak en baz modele.

    Ama mekanik arızası hiç bir zaman Pejo ve Citroen gibi olmuyo.

    Umarım kimse benim bi tanıdığımda Reno vardı hiç sorma ..Bendeki Citroen 5 yıl tık demedi falan demez.

    Ben genel anlamda konuşuyorum. Başka markada kullansak bunu kabul etmek gerekir.
    Mercedes i kabul ediyoruzda niye başka markalara hep bok atıyoruz.
  • bitmedi gitti
  • hocam futbolda rıdvan dilmen'in bir tabiri var ya..Messi ve diğerleri diyo...Araba dünyasında da bu böyle..Mercedes ve diğerleri...Hatta bir arkadaşımın yaklaşımıyla..Mercedes almazsan diğerlerinden herhangi birini al hepsi aynı...Biraz detay düşününce hakkaten de öyle gibi..
  • gerçekten üzücü bir durum babamlardada pegu 306 var 4 5 senedir kullanıyolar fazla masraf çıkarmadı sizin ki çok büyük şanssızlık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: marvinn

    hocam futbolda rıdvan dilmen'in bir tabiri var ya..Messi ve diğerleri diyo...Araba dünyasında da bu böyle..Mercedes ve diğerleri...Hatta bir arkadaşımın yaklaşımıyla..Mercedes almazsan diğerlerinden herhangi birini al hepsi aynı...Biraz detay düşününce hakkaten de öyle gibi..


    Katılmıyorum ne yani sorun cıkarsasın diye mercedes mi alıcaz?
  • Benimki genelde tüm markaların eski kalitelerinden uzak ve sorunlu olduğunu belirtmek için şakayla karışık bir örnekti..elbetteki herkes mercedes alamaz :)
  • Bende başıma gelen birkaç konudan bahsedeyim. 307 HDI var 2006 model 110 HP olanlardan. Arabayı ankaradan aldım eskişehirde yaşıyodum ama servis bakımlarına hep ankaraya götürüyordum :) bigün eskişehirde servise götürdüm sonra tam servisten çıkarken tak tuk bi ses geldi kasisten inerken bi açıp bi baktım kaputu içinden 2 tane tornavida çıktı :) arabayı kapattım oldukları yere bırakıp orada benim arabayla ilgilenen ustaylşa servis yetkilisini alıp arabanın başına götürdüm bunlar ne dedim bagırdım çağırdım bunun yüzünden başıma birşeyler gelse bi yere girse kopartsa vs vs nasıl sinirlendim anlatamam ondan sonra bin türlü pardon... sonraki tüm servislerimde hep arabanın başında bekledim zaten sonraki 1 servise hiç para vermedim sırf bunlarıda kullanarak adamla konuştum servis yetkilisi müdürle... Daha öncede honda kullanıyordum iki markanın servis anlayışı konusunda çok cidii bariz farklılıklar var. Honda aşmış olayı ama arabamdan memnunum... Hondayıda begeniyordum civic vardı ama şimdiki arabam civicten kesinlikle daha iyi... bunu tartışmam bile...




  • Herbirimiz iyi veya kötü araba kullanıcılarıyız...Özellikle Renault-Tofaş esaretiyle yetişen neslin avrupa ve japon arabalarına olan ilgisi-hayranlığı malum..Ama özellikle avrupa arabalarında o eski kalite yok..Servisçilik anlayışı da pek çoğunuzun bahsettiği gibi öyle farklılık gösteriyor ki..

    Bu farklılık markadan markaya olduğu gibi..aynı markanın farklı şehirlerindeki servisler arasında bile dağlar kadar fark olabiliyor..Sanırım bu dengeyi ve standardı oluşturmak, bunu başarmak merkez distribütör firmaların elinde..Biz kullanıcıların şikayetleri veya önerileriyse onlara yol gösteren en büyük yardımcı etken olmalı..Ama maalesef bir takım şikayetleri dile getirince biz kullanıcılar bile marka fanatikliğine döküp işi anlattıklarımıza inanmak istemiyorlar..Hal böyleyken servislerin de düzelmesini beklemek yanlış olur kanımca..

    Konu Peugeot'ya gelince...Arabalar güzel..çekici-alımlı..güçlü..aksesuarlı..ha bir de şu yedek parça-servis olayını çözseler..sanırım marka için çok faydalı olucak..




  • vallahi mercedes diyorsunuz ama ben size başka bir araba söyleyim;

    92 model Mazda 626, o dönem kendi segmentindeki arabalarda hiç olmayan özellikler ile geliyordu, işçiliği en az mercedes kadar kaliteliydi, mekanik aksam zaten muazzam.. ve bu aractan 30 tane inceleyen ford mühendisleri ölçüm aygıtlarında bir yanlış olduğunu düşünüyorlar çünkü şanzımanları hepsinde sıfır hata çıkıyor(bu bahsettiğim bilgi end. mühendislerine okutulan kitaptan alıntı gerçek bilgidir)

    şu andaki mazdanın hiçbir arabasında bu kalite yok, belki amerikan pazarına girmek için gösterilen birşey diyeceksiniz ama gerçek şu ki büyük markaların kalitesi düştü, küçük markaların da kalitesi arttı, artık modern üretim teknikleri ve ortak parça/platform kullanımı sayesinde neredeyse bütün araçların kalitesi ayni, tek değişen işçilik kalitesi..




  • Geçmiş Olsun
  • Otomotiv sektöründe biri olarak servislerin kalitesi markadan markaya değişmiyor daha çok servisten servise değişiyor,yani hondanı getir adanaya gör aynı servis anlayışını bulabilecekmisin ? her markada benzer sorunlar yaşanıyor ford focusta bir tanıdığın aracı değiştirildi çünkü 0 araç ilk marş basmada asla motoru çalışmıyordu kartları değişti şu oldu bu oldu çözülmedi.

    otomotiv sektöründe çok sık görülür bu vakkalar ama malesef tüketici olarak haklarımızı bilmiyoruz, arabalarda aynen teyp tv yada cep telefonu gibi aynı sorundan 3 defa servise girerse değiştiriliyor, ayrıca orijinal parça 1 sene garantilidir takıldıktak 1 sene içerisinde o parça ücretsiz değiştirilir araç garanti süresinde olmasa bile. ayrıca araç garantili değilken siz katalitik konvertörden servise gittiniz değiştirdiler 1 sene sonra aynı parça tekrar değişti para verdiniz tekrar değiştirdiniz, birdaha aynı sorun çıkarsa servis arızayı bulamayıp yanlış teshis yaptığından geçmişe dönük tüm ödediğiniz ücretleri alırsınız ve aracınızı ücretsiz onarırlar bunlar için tüketici heyetlerine başvurmanız yeterli.

    Müşterilerin açtığı davaların %90 ını müşteri kazanıyor emin olun.

    senin peugeona gelince sorun yaşamış olabilirsin çok sorunda yaşamış olabilirsin ama her peugeotta böyle sorun yaşanıyormuş gibi şikayetlenmenden ziyade şansına şikayetlenmen daha iyi olacaktır. aynı sorunu abartmıyorum mercedesta bile yaşayabilirsin 0 hata ile hiç bir fabrika üretim yapamıyor yok öyle bir teknoloji.




  • pejo da bitemedi gitti
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.