Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yani benim şahsi fikrim gidipte 60 65 bin tl werip alıcağım aracın navigasyon ekranının yerine sıradan renksiz bilgi ekranı olmasını istemem bugün 30 bin tllik clioda bile warken 508 de olmaması peugeot un ayıbı olur..
  • peki 1.6 112 hp dizel auto6r viteste aynı 1.6 156 hp gibi süspansiyonmu olucak. Daha doğrusu araç konfor , güvenlik , performans ve yol tutuş , sessizlik konusunda sorunlumu açıkcası bana 1.6 112 hp 270 tork yeterli ama diğer hususlar yol tutuş , konfor felan kafamı karıştıran unsurlar test sürüşüne çıkamadığımızdan daha, kafam hep karışık.....
    SAYGILAR
  • yakıt konusunda yine çok cimri olacağını düşünüyorum...özellikle dizel modelleri ...2004 model HDİ dizeli 100 tl lik yakıt ile 680 km yol gidiyorsa...bu yeni versiyonu inşallah hayırlı gelir ...bakıp göreceğiz..her zaman çok istemişimdir pejo markasının dünyanın bir numara olmasını ...şans



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evomit -- 3 Şubat 2011; 20:43:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit

    yakıt konusunda yine çok cimri olacağını düşünüyorum...özellikle dizel modelleri ...2004 model HDİ dizeli 100 tl lik yakıt ile 680 km yol gidiyorsa...bu yeni versiyonu inşallah hayırlı gelir ...bakıp göreceğiz..her zaman çok istemişimdir pejo markasının dünyanın bir numara olmasını ...şans


    PSA grubu dizel motorlu araçlar yakıt konusunda her zaman "cimri" olmuştur. Sadece fabrika verilerine bakmak tam anlamıyla doğru olmasa da fikir vermesi açısından önemli. Fabrika verileri ise gerçekten umut vaadedici...
  • kimse kusura bakmasın ama ne wv e ne de peugeot ya benzinli araç için 50 bin vermem.umarım makul bi fiyat yaparlar da mis gibi dizel bir 508 imiz olur
  • http://www.youtube.com/watch?v=9OU95OYjBMY&NR=1

    Burada pug 508 1.6t var arkadaslar adamlar dolaşıyorlar vites auto6r bu ise bence gayet başarılı. Güzel görüküyor gerçekten araç.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    http://www.youtube.com/watch?v=9OU95OYjBMY&NR=1

    Burada pug 508 1.6t var arkadaslar adamlar dolaşıyorlar vites auto6r bu ise bence gayet başarılı. Güzel görüküyor gerçekten araç.....

    Bu araç auto6R mi yoksa manuel mi sanki şoför vitesi ile atıyor hep.
  • Bence şöför manuelde kullanıyor auto6r yi araç sürekli vites değişimi halinde...
    Bence gayet şık bir video olmus. Auto6r böyle bir şanzıman mı?.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    Bence şöför manuelde kullanıyor auto6r yi araç sürekli vites değişimi halinde...
    Bence gayet şık bir video olmus. Auto6r böyle bir şanzıman mı?.....

    Bende pek bilmiyorum auto6R yi tam olarak bilen birisi videoyu izleyip bize aktarırsa sevinirim.
  • Bence bu araç auto6r sanzıman çünkü araç otoparkta dolaşırken devir saati sürekli değişiyor ama el sabit hemde manuel vitesi pug un dairesel ama auto6r dikdörtgenimsi şekli var adamın vites tutma seklinden bile belli oluyor. Bence adam dışarı çıkınca aracı manuel mod a almış.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    Bence bu araç auto6r sanzıman çünkü araç otoparkta dolaşırken devir saati sürekli değişiyor ama el sabit hemde manuel vitesi pug un dairesel ama auto6r dikdörtgenimsi şekli var adamın vites tutma seklinden bile belli oluyor. Bence adam dışarı çıkınca aracı manuel mod a almış.....

    Tekrar izledim evet auto6r olduğunu düşünüyorum ve çok rahat kullanıyor arabayı. Şimdilik bekleneceğim. En kısa zamanda gelir inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    Bence bu araç auto6r sanzıman çünkü araç otoparkta dolaşırken devir saati sürekli değişiyor ama el sabit hemde manuel vitesi pug un dairesel ama auto6r dikdörtgenimsi şekli var adamın vites tutma seklinden bile belli oluyor. Bence adam dışarı çıkınca aracı manuel mod a almış.....

    Tekrar izledim evet auto6r olduğunu düşünüyorum ve çok rahat kullanıyor arabayı. Şimdilik bekleneceğim. En kısa zamanda gelir inş.


    inşALLAH sabırsızlıkla bekliyorum test sürüşü yapmayı.....
  • auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs

    Dostum auto6r kullanıcısı olarak bize her yönüyle anlatabilirmisin. Spor modu vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs

    Dostum auto6r kullanıcısı olarak bize her yönüyle anlatabilirmisin. Spor modu vs.


    +1...
    Özellikle yeni yazılımını da anlatırsan ne değişmeler var bu benim için çok önemli tabiki test etmeye de gideceğim....




  • Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....

    Reno latitute çift kavramalı geliyor. Ama tip olarak pejo daha güzel geldi bana.




  • Latitude'a otomatikle sahip olmak için 2.0 motorla almak gerekiyor. 2.0 motorlu 508'de ise zaten tam otomatik vites mevcut yanılmıyorsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....

    Reno latitute çift kavramalı geliyor. Ama tip olarak pejo daha güzel geldi bana.


    ikiside fransız ama bence pug bir adım daha önde hatta citroenden bile daha iyi diyebilirim gözümde ama adamlar her zaman bir açık bırakıyorlar şanzıman gerçekten büyük bir problem düşünsene köprüde trafiktesin hep 1-2 vites araç irkile irkile vites atıyor bu rahatlık değil işkence olur adama....
    SAYGILAR.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.