Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.299.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....

    Reno latitute çift kavramalı geliyor. Ama tip olarak pejo daha güzel geldi bana.


    ikiside fransız ama bence pug bir adım daha önde hatta citroenden bile daha iyi diyebilirim gözümde ama adamlar her zaman bir açık bırakıyorlar şanzıman gerçekten büyük bir problem düşünsene köprüde trafiktesin hep 1-2 vites araç irkile irkile vites atıyor bu rahatlık değil işkence olur adama....
    SAYGILAR.

    Bence de pug çok daha önde. Citroen C5 iyi ama iç aksam ve orta konsol benim açımdan çok berbat hatta berbat ötesi C4 bile konsol olarak daha güzel duruyor.

    Köprü olayı çok basıma geldi bir sefer köprüyü tam iki saate yakın geçtim Passat düz vites dur kalk dur kalk balata kokusu gelmeye başlamıştı artık. O yüzden artık düz vitesin yanından bile geçmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....

    Reno latitute çift kavramalı geliyor. Ama tip olarak pejo daha güzel geldi bana.


    ikiside fransız ama bence pug bir adım daha önde hatta citroenden bile daha iyi diyebilirim gözümde ama adamlar her zaman bir açık bırakıyorlar şanzıman gerçekten büyük bir problem düşünsene köprüde trafiktesin hep 1-2 vites araç irkile irkile vites atıyor bu rahatlık değil işkence olur adama....
    SAYGILAR.

    Bence de pug çok daha önde. Citroen C5 iyi ama iç aksam ve orta konsol benim açımdan çok berbat hatta berbat ötesi C4 bile konsol olarak daha güzel duruyor.

    Köprü olayı çok basıma geldi bir sefer köprüyü tam iki saate yakın geçtim Passat düz vites dur kalk dur kalk balata kokusu gelmeye başlamıştı artık. O yüzden artık düz vitesin yanından bile geçmem.


    +1.... Ya 20 dakika erken çıkıyorum trafiğe kalmamak için ya da metrobüs ile gidiyorum otomatik bile olsa çok yakması adamın canını daha çok sıkıyor dur kalklarda. Pug 508 gelsede artık test etsek....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....

    Reno latitute çift kavramalı geliyor. Ama tip olarak pejo daha güzel geldi bana.


    ikiside fransız ama bence pug bir adım daha önde hatta citroenden bile daha iyi diyebilirim gözümde ama adamlar her zaman bir açık bırakıyorlar şanzıman gerçekten büyük bir problem düşünsene köprüde trafiktesin hep 1-2 vites araç irkile irkile vites atıyor bu rahatlık değil işkence olur adama....
    SAYGILAR.

    Bence de pug çok daha önde. Citroen C5 iyi ama iç aksam ve orta konsol benim açımdan çok berbat hatta berbat ötesi C4 bile konsol olarak daha güzel duruyor.

    Köprü olayı çok basıma geldi bir sefer köprüyü tam iki saate yakın geçtim Passat düz vites dur kalk dur kalk balata kokusu gelmeye başlamıştı artık. O yüzden artık düz vitesin yanından bile geçmem.


    +1.... Ya 20 dakika erken çıkıyorum trafiğe kalmamak için ya da metrobüs ile gidiyorum otomatik bile olsa çok yakması adamın canını daha çok sıkıyor dur kalklarda. Pug 508 gelsede artık test etsek....

    Evet 508 i test etmeyi çok istiyorum şekil olarakta çok güzel duruyor.
    VW çok bozdu son modelde tarzını.
    C4 kokpitide güzel duruyor onuda test etmek istiyorum ama hala gelmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Benim en çok merak ettiğim konu vites geçişleri mevzuu... Özellikle düşük viteslerde aynı şanzımanı kullanan C5'lerde vites geçişlerinin fazlasıyla hissedildiğini birçok forumda birçok gfarklı kullanıcıdan biliyorum. Sport modda bunun azaldığını söylüyorlar. Yine de yoğun tarafikte sürekli 1-2, 2-1, 1-2-3, 3-2-1 gibi sık vites değişimi gereken durumlarda şanzımanın başarımı ve rahatlığı nasıl acaba?


    Aslında çift kavramalı yapsalar sorun ortadan kalkacak ama neden yapmazlar anlamıyorum rekabet için on numara taktik....

    Reno latitute çift kavramalı geliyor. Ama tip olarak pejo daha güzel geldi bana.


    ikiside fransız ama bence pug bir adım daha önde hatta citroenden bile daha iyi diyebilirim gözümde ama adamlar her zaman bir açık bırakıyorlar şanzıman gerçekten büyük bir problem düşünsene köprüde trafiktesin hep 1-2 vites araç irkile irkile vites atıyor bu rahatlık değil işkence olur adama....
    SAYGILAR.

    Bence de pug çok daha önde. Citroen C5 iyi ama iç aksam ve orta konsol benim açımdan çok berbat hatta berbat ötesi C4 bile konsol olarak daha güzel duruyor.

    Köprü olayı çok basıma geldi bir sefer köprüyü tam iki saate yakın geçtim Passat düz vites dur kalk dur kalk balata kokusu gelmeye başlamıştı artık. O yüzden artık düz vitesin yanından bile geçmem.


    +1.... Ya 20 dakika erken çıkıyorum trafiğe kalmamak için ya da metrobüs ile gidiyorum otomatik bile olsa çok yakması adamın canını daha çok sıkıyor dur kalklarda. Pug 508 gelsede artık test etsek....

    Evet 508 i test etmeyi çok istiyorum şekil olarakta çok güzel duruyor.
    VW çok bozdu son modelde tarzını.
    C4 kokpitide güzel duruyor onuda test etmek istiyorum ama hala gelmedi.

    Alıntıları Göster
    2012 model araçlar bayağı çığır açıcak gibi. Piyasa artık iyice kızıştı orta sınıf araçlar için....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    2012 model araçlar bayağı çığır açıcak gibi. Piyasa artık iyice kızıştı orta sınıf araçlar için....

    Kesinlikle ama VW iyice düşürdü kaliteyi umarım pug 508 iyi olur kalite olarak.
    Alfa Giulietta düşünüyordum ama otomatik vites seçeneği yok o araçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    2012 model araçlar bayağı çığır açıcak gibi. Piyasa artık iyice kızıştı orta sınıf araçlar için....

    Kesinlikle ama VW iyice düşürdü kaliteyi umarım pug 508 iyi olur kalite olarak.
    Alfa Giulietta düşünüyordum ama otomatik vites seçeneği yok o araçta.


    Vw bir ayar çekicek satışları düşünce merak etme adamlar istedikleri gibi dans ediyorlar az kaldı millet farkına varıyor. Bence giulietta iyi bir tercih olurdu manuelde sport mode bile var.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    2012 model araçlar bayağı çığır açıcak gibi. Piyasa artık iyice kızıştı orta sınıf araçlar için....

    Kesinlikle ama VW iyice düşürdü kaliteyi umarım pug 508 iyi olur kalite olarak.
    Alfa Giulietta düşünüyordum ama otomatik vites seçeneği yok o araçta.


    Vw bir ayar çekicek satışları düşünce merak etme adamlar istedikleri gibi dans ediyorlar az kaldı millet farkına varıyor. Bence giulietta iyi bir tercih olurdu manuelde sport mode bile var.....

    +1 giulietta tarz bi araç ama otomatik seçeneği dizelde olmayacakmış. Benzinlide çok yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05
    2012 model araçlar bayağı çığır açıcak gibi. Piyasa artık iyice kızıştı orta sınıf araçlar için....

    Kesinlikle ama VW iyice düşürdü kaliteyi umarım pug 508 iyi olur kalite olarak.
    Alfa Giulietta düşünüyordum ama otomatik vites seçeneği yok o araçta.


    Vw bir ayar çekicek satışları düşünce merak etme adamlar istedikleri gibi dans ediyorlar az kaldı millet farkına varıyor. Bence giulietta iyi bir tercih olurdu manuelde sport mode bile var.....

    +1 giulietta tarz bi araç ama otomatik seçeneği dizelde olmayacakmış. Benzinlide çok yakar.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaslar. 508'in resimlerini gordugumden beri aklimdan cikmiyor. Su anda 2003 model Mazda 6 dizel kullaniyorum ve cok memnunum.Ingiltere Peugeot web sitesinde fiyatlari duyurdu.Kendi evim olsa, 508'i kredili olarak mutlaka dusunurdum ama once su mortgage isini halletmem lazim. Aracin ici cok guzel gorunuyor. Mumkun olan en kisa zamanda test surusu yapacagim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs

    Dostum auto6r kullanıcısı olarak bize her yönüyle anlatabilirmisin. Spor modu vs.



    auto 6r nin sport tusu var ve belirgin derecede fark ediyor ve cok hızlı vites atıyor.normal modda biraz daha agır kanlı davranıyor ama dip gazda overboost ozelligi ile 2 vites dusebiliyor.kararsız kalmıyor.vites dusmesinide begendim. 50 ile giderken frenlediginizde vites 6 da kalmıyor surekli dusuyor.sport modunda otomatikte kullanırsanız arac surekli devirli gidiyor.normal durumda auto6r nin calısma mantıgı zaten duz vites ve duz vites tepkileri veriyor.ilk kalkısta debriyajı kavradıgını hissedebiliyorsunuz.ilk 2 vites dip gazda yada hızlı ivmelenmede vites gecislerini hissettiriyor. ama yavas hızlanmalarda vites gecislerini hissetmek cok zor ve konforlu.viteste kulakcıklar var f1 vites diye tabir edilen.otomatikte giderken hic manuel mod a almadan kulakcıklardan vites dusup arttırabiliyorsunuz ustelik vites degistikten sonra yine otomatik vites atmaya devam ediyor.kısacası cok pratik hızlı ve kullanımı kolay bir sanzıman.kesinlikle alıskanlık gerektiriyor.duz vitesten gecenler bocalar.alısınca cok guzel.ozellikle yakıt tuketimini arttırmaması hatta fabrika verilerine gore dusurmesi ayrı bir guzel. keske cift kavramalı olsaymıs demedende gecemeyecegim ama fiyat farkı goz onunde bulundurulursa fiyatını fazlasıyla hak ediyor.hatırlarsanız eskiden duz ile otomatik arasında en az 5-10 bin tl oynardı ama auto6r de fiyat farkı bu kadar degil.birde 6.vitesi bekledigim kadar uzun degil.

    yeni versiyon hakkında tek bilgim o da duydugum kadarıyla eski auto6r den dahada az vites gecisini hissettirmesi.bu sadece bir duyum.ama eski versiyonlarada serviste gidilip yazılım attırılabilinir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs

    Dostum auto6r kullanıcısı olarak bize her yönüyle anlatabilirmisin. Spor modu vs.



    auto 6r nin sport tusu var ve belirgin derecede fark ediyor ve cok hızlı vites atıyor.normal modda biraz daha agır kanlı davranıyor ama dip gazda overboost ozelligi ile 2 vites dusebiliyor.kararsız kalmıyor.vites dusmesinide begendim. 50 ile giderken frenlediginizde vites 6 da kalmıyor surekli dusuyor.sport modunda otomatikte kullanırsanız arac surekli devirli gidiyor.normal durumda auto6r nin calısma mantıgı zaten duz vites ve duz vites tepkileri veriyor.ilk kalkısta debriyajı kavradıgını hissedebiliyorsunuz.ilk 2 vites dip gazda yada hızlı ivmelenmede vites gecislerini hissettiriyor. ama yavas hızlanmalarda vites gecislerini hissetmek cok zor ve konforlu.viteste kulakcıklar var f1 vites diye tabir edilen.otomatikte giderken hic manuel mod a almadan kulakcıklardan vites dusup arttırabiliyorsunuz ustelik vites degistikten sonra yine otomatik vites atmaya devam ediyor.kısacası cok pratik hızlı ve kullanımı kolay bir sanzıman.kesinlikle alıskanlık gerektiriyor.duz vitesten gecenler bocalar.alısınca cok guzel.ozellikle yakıt tuketimini arttırmaması hatta fabrika verilerine gore dusurmesi ayrı bir guzel. keske cift kavramalı olsaymıs demedende gecemeyecegim ama fiyat farkı goz onunde bulundurulursa fiyatını fazlasıyla hak ediyor.hatırlarsanız eskiden duz ile otomatik arasında en az 5-10 bin tl oynardı ama auto6r de fiyat farkı bu kadar degil.birde 6.vitesi bekledigim kadar uzun degil.

    yeni versiyon hakkında tek bilgim o da duydugum kadarıyla eski auto6r den dahada az vites gecisini hissettirmesi.bu sadece bir duyum.ama eski versiyonlarada serviste gidilip yazılım attırılabilinir.

    Kardesim vermiş oldugun bilgiler için teşekkürler. 508 daha da hoşuma gitmeye başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs

    Dostum auto6r kullanıcısı olarak bize her yönüyle anlatabilirmisin. Spor modu vs.



    auto 6r nin sport tusu var ve belirgin derecede fark ediyor ve cok hızlı vites atıyor.normal modda biraz daha agır kanlı davranıyor ama dip gazda overboost ozelligi ile 2 vites dusebiliyor.kararsız kalmıyor.vites dusmesinide begendim. 50 ile giderken frenlediginizde vites 6 da kalmıyor surekli dusuyor.sport modunda otomatikte kullanırsanız arac surekli devirli gidiyor.normal durumda auto6r nin calısma mantıgı zaten duz vites ve duz vites tepkileri veriyor.ilk kalkısta debriyajı kavradıgını hissedebiliyorsunuz.ilk 2 vites dip gazda yada hızlı ivmelenmede vites gecislerini hissettiriyor. ama yavas hızlanmalarda vites gecislerini hissetmek cok zor ve konforlu.viteste kulakcıklar var f1 vites diye tabir edilen.otomatikte giderken hic manuel mod a almadan kulakcıklardan vites dusup arttırabiliyorsunuz ustelik vites degistikten sonra yine otomatik vites atmaya devam ediyor.kısacası cok pratik hızlı ve kullanımı kolay bir sanzıman.kesinlikle alıskanlık gerektiriyor.duz vitesten gecenler bocalar.alısınca cok guzel.ozellikle yakıt tuketimini arttırmaması hatta fabrika verilerine gore dusurmesi ayrı bir guzel. keske cift kavramalı olsaymıs demedende gecemeyecegim ama fiyat farkı goz onunde bulundurulursa fiyatını fazlasıyla hak ediyor.hatırlarsanız eskiden duz ile otomatik arasında en az 5-10 bin tl oynardı ama auto6r de fiyat farkı bu kadar degil.birde 6.vitesi bekledigim kadar uzun degil.

    yeni versiyon hakkında tek bilgim o da duydugum kadarıyla eski auto6r den dahada az vites gecisini hissettirmesi.bu sadece bir duyum.ama eski versiyonlarada serviste gidilip yazılım attırılabilinir.

    Kardesim vermiş oldugun bilgiler için teşekkürler. 508 daha da hoşuma gitmeye başladı.

    Alıntıları Göster
    Artık tek sorun kaldı makul bir fiyat.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Artık tek sorun kaldı makul bir fiyat.......




    Evet kesinlikle makul bir fiyattan gelirse çok güzel olur... Şöyle jetta fiyatına satsalar varya....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    auto6r oldugunu nasıl anladınız bende onu anlamadım (bir auto6r kullanıcısı olarak:) auto6r olsa direksiyonda vites kulakcıkları olması gerekirdi. arac tiptronik o belli fakat auto6r olmayabilir.auto6r olsa bile guzel bir sanzımandır kendileri.sanzımanı denemek ıcın yeni 3008lerden bir test surusu yapabilirsiniz. hem yazılımsal olarak soylenenlere gore eskisinden biraz daha fark varmıs

    Dostum auto6r kullanıcısı olarak bize her yönüyle anlatabilirmisin. Spor modu vs.



    auto 6r nin sport tusu var ve belirgin derecede fark ediyor ve cok hızlı vites atıyor.normal modda biraz daha agır kanlı davranıyor ama dip gazda overboost ozelligi ile 2 vites dusebiliyor.kararsız kalmıyor.vites dusmesinide begendim. 50 ile giderken frenlediginizde vites 6 da kalmıyor surekli dusuyor.sport modunda otomatikte kullanırsanız arac surekli devirli gidiyor.normal durumda auto6r nin calısma mantıgı zaten duz vites ve duz vites tepkileri veriyor.ilk kalkısta debriyajı kavradıgını hissedebiliyorsunuz.ilk 2 vites dip gazda yada hızlı ivmelenmede vites gecislerini hissettiriyor. ama yavas hızlanmalarda vites gecislerini hissetmek cok zor ve konforlu.viteste kulakcıklar var f1 vites diye tabir edilen.otomatikte giderken hic manuel mod a almadan kulakcıklardan vites dusup arttırabiliyorsunuz ustelik vites degistikten sonra yine otomatik vites atmaya devam ediyor.kısacası cok pratik hızlı ve kullanımı kolay bir sanzıman.kesinlikle alıskanlık gerektiriyor.duz vitesten gecenler bocalar.alısınca cok guzel.ozellikle yakıt tuketimini arttırmaması hatta fabrika verilerine gore dusurmesi ayrı bir guzel. keske cift kavramalı olsaymıs demedende gecemeyecegim ama fiyat farkı goz onunde bulundurulursa fiyatını fazlasıyla hak ediyor.hatırlarsanız eskiden duz ile otomatik arasında en az 5-10 bin tl oynardı ama auto6r de fiyat farkı bu kadar degil.birde 6.vitesi bekledigim kadar uzun degil.

    yeni versiyon hakkında tek bilgim o da duydugum kadarıyla eski auto6r den dahada az vites gecisini hissettirmesi.bu sadece bir duyum.ama eski versiyonlarada serviste gidilip yazılım attırılabilinir.


    Verdiğiniz detaylı bilgiler için teşekkürler. Aracı alma gibi bir durumum olmasa da araç bayilere gidince hemen incelemeye gideceğim ve hatta test sürüşü yapma fırsatım olursa test sürüşüne çıkacağım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Artık tek sorun kaldı makul bir fiyat.......




    Evet kesinlikle makul bir fiyattan gelirse çok güzel olur... Şöyle jetta fiyatına satsalar varya....


    kesinlikle jetta fiyatına beklmeyin. belki alt donanımlarda fiyat çakışması olabilir ama üst donanımlarda bence 508 4000-5000 civarı fark atar. bir kere citroen c5 in altında olmaz fiyatlar.

    şu jettanın 10 seneden beri içi aynı. nasıl adam bunlar ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Artık tek sorun kaldı makul bir fiyat.......




    Evet kesinlikle makul bir fiyattan gelirse çok güzel olur... Şöyle jetta fiyatına satsalar varya....


    kesinlikle jetta fiyatına beklmeyin. belki alt donanımlarda fiyat çakışması olabilir ama üst donanımlarda bence 508 4000-5000 civarı fark atar. bir kere citroen c5 in altında olmaz fiyatlar.

    şu jettanın 10 seneden beri içi aynı. nasıl adam bunlar ya.

    Sadece jettami bütün VW grubu araçların içi aynı nerdeyse.
    Bugün yeni leonu inceledim biraz cam kumanda düğmeleri Passat ile birebir aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    quote:

    Orijinalden alıntı: özdemir43

    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Artık tek sorun kaldı makul bir fiyat.......




    Evet kesinlikle makul bir fiyattan gelirse çok güzel olur... Şöyle jetta fiyatına satsalar varya....


    kesinlikle jetta fiyatına beklmeyin. belki alt donanımlarda fiyat çakışması olabilir ama üst donanımlarda bence 508 4000-5000 civarı fark atar. bir kere citroen c5 in altında olmaz fiyatlar.

    şu jettanın 10 seneden beri içi aynı. nasıl adam bunlar ya.

    Sadece jettami bütün VW grubu araçların içi aynı nerdeyse.
    Bugün yeni leonu inceledim biraz cam kumanda düğmeleri Passat ile birebir aynı.

    Alıntıları Göster
    Fiyatları çok merak ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 9 Şubat 2011; 23:15:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Live yourlife

    Fiyatları çok merak ediyorum

    Alıntıları Göster
    İngilterede yayınlanan fiyatları baz alarak peugeot kullanan arkadaşların tahmini fiyat beklentileri nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    İngilterede yayınlanan fiyatları baz alarak peugeot kullanan arkadaşların tahmini fiyat beklentileri nedir?

    Alıntıları Göster
    60 bin euro dan başlar fiyatı tırmanır gider
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit

    60 bin euro dan başlar fiyatı tırmanır gider


    60.000 EURO??? Yanlış olmasın para birimi hesabın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evomit
    60 bin euro dan başlar fiyatı tırmanır gider

    Güzel ucmussun fiyatlarda. BMW mi bu araç. C 180 bile 45000 € baz fiyatli.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.