Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (500. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.301.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 498499500501502
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün lastikler geldi ve değiştirttim. Yakında izlenimlerimi daha detaylı paylaşacağım ama aracın konforunda iyileşme var. Hiç değilse daha önce sert çukurlarda ya da bozukluklarda gelen vurma hissinde bariz azalma var. Bu arada lastikler yumuşak hamurlu, sürüş konforu şehir içinde iyi. Havanın soğumasından dolayı uzun yolda ses kışlıklara göre biraz fazla ama kısa süreliğine ıslak zeminde 140 km/sa hıza çıkabildim, kesinlikle lastikten kaynaklı bir yatay-düşey titreme söz konusu değil, ben yüksek hızların adamıyım diyor ama ben adamı değilim o ayrı konu .

    Lastikçi kapılardaki hava basıncı bilgilerini kontrol ederken aracımın lastik basınç uyarı sistemli olduğunu, bu özelliğe sahip araçlarda kapı B sütunundaki etikette lastik sembolünün bulunduğunu söyledi. Ben de bu uyarı sistemi yok diye biliyorum. Konu hakkında bilgisi olan var mı?




  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    Aracınız kaç modeldi?
  • gulersem G kullanıcısına yanıt
    bence ayna zor.sonuçta onu katlayan bir motor var içinde onun mekanizması var.
    access aynasında bu var ama aktif değilse olur ama büyük ihtimalle yoktur ve katlanması için ancak ayna komple değişir diye tahmin ediyorum.
    ne yapıyorlar bende arayıp soracağım:)
    zira b8 passatıma haftaya 1500 lira para verip komple yeni katlanan ayna taktıracağım.
    eğer bir pratiği varsa hiç para vermeyelim.:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ENG_civ E kullanıcısına yanıt
    2012 yılı sonu üretim ama 2013 Mart çıkışlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Dün lastikler geldi ve değiştirttim. Yakında izlenimlerimi daha detaylı paylaşacağım ama aracın konforunda iyileşme var. Hiç değilse daha önce sert çukurlarda ya da bozukluklarda gelen vurma hissinde bariz azalma var. Bu arada lastikler yumuşak hamurlu, sürüş konforu şehir içinde iyi. Havanın soğumasından dolayı uzun yolda ses kışlıklara göre biraz fazla ama kısa süreliğine ıslak zeminde 140 km/sa hıza çıkabildim, kesinlikle lastikten kaynaklı bir yatay-düşey titreme söz konusu değil, ben yüksek hızların adamıyım diyor ama ben adamı değilim o ayrı konu .

    Lastikçi kapılardaki hava basıncı bilgilerini kontrol ederken aracımın lastik basınç uyarı sistemli olduğunu, bu özelliğe sahip araçlarda kapı B sütunundaki etikette lastik sembolünün bulunduğunu söyledi. Ben de bu uyarı sistemi yok diye biliyorum. Konu hakkında bilgisi olan var mı?

    Hayırlı olsun. Ne aldınız marka model ebat?




  • Arkadaşlar, 2012 e-hedi allure sahibiyim. Bugun şöför kapısına elimi değdirip kapıyı açmaya çalıştığımda araç kilitten çıktı ama şöför kapım açılmadı. kilitliymiş gibi sanki. diğer kapılar açılıyor ama şöför kapım açılmıyor. Bende diğer kapıya geçip içeriden mandalı ile kapıyı açtım açıldı ve arabayı kullandım. Sonra parkettikten sonra kapıyı kapattım ve tekrar açmak istediğinde açıldı. Fakat ne zaman arabayı komple kilitlersem daha sonra tekrar şöför kapısını açmaya çalışsam açılmadığını gördüm. Bu konu ile ilgili acaba başına gelen çözümü bilen varmı ? teşekkürler.
  • Selam arkadaşlar. Henüz 20.000km'de olan tüm opsiyonlara sahip allure donanımlı 2.0HDI aracımı satılığa çıkardım. İlgilenen olursa benimle iletişime geçebilir.
    İyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pandemic

    quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Dün lastikler geldi ve değiştirttim. Yakında izlenimlerimi daha detaylı paylaşacağım ama aracın konforunda iyileşme var. Hiç değilse daha önce sert çukurlarda ya da bozukluklarda gelen vurma hissinde bariz azalma var. Bu arada lastikler yumuşak hamurlu, sürüş konforu şehir içinde iyi. Havanın soğumasından dolayı uzun yolda ses kışlıklara göre biraz fazla ama kısa süreliğine ıslak zeminde 140 km/sa hıza çıkabildim, kesinlikle lastikten kaynaklı bir yatay-düşey titreme söz konusu değil, ben yüksek hızların adamıyım diyor ama ben adamı değilim o ayrı konu .

    Lastikçi kapılardaki hava basıncı bilgilerini kontrol ederken aracımın lastik basınç uyarı sistemli olduğunu, bu özelliğe sahip araçlarda kapı B sütunundaki etikette lastik sembolünün bulunduğunu söyledi. Ben de bu uyarı sistemi yok diye biliyorum. Konu hakkında bilgisi olan var mı?

    Hayırlı olsun. Ne aldınız marka model ebat?

    Teşekkürler. Nexen N'fera SU1 modelini aldım, 245/45R18 ölçülerinde. 4 lastik 1300 TL'ye maloldu.




  • @immortal @ kullanıcısına yanıt
    https://www.reifen2go.de/nexen/sommerreifen/n-fera/3740145-nexen-245-45-r18-n-fera-sommerreifen/


    bu heralde. Hayırlı olsun. Yorumlarınızı bekliyoruz

    Bende 1000 Km gideyim ben yazacam bir yorum bendeki Lassa lar ile ilgili
  • Pandemic kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, size de hayırlı olsun :). Aldığım lastik ile ilgili tyreviews.co.uk sitesindeki değerlendirmelerden bazıları:

    Given 89% (breakdown) while driving a BMW 335d (225/35 R18) on mostly motorways for 5,000 spirited miles
    Fantastic tyre for the price. No difference from continental 5.

    Given 93% (breakdown) while driving a Mercedes Benz SLK (225/45 R17) on a combination of roads for 6,000 spirited miles
    Had those tires for over 6000 km and so far i been very impressed with them, dry, wet grip is very good especially for the price. Low noise even with the roof down. Even when pushing the car the tires coop well.
    I will definitely buy them again.

    Given 100% (breakdown) while driving a BMW 130 (245/35 R18) on a combination of roads for 3,000 spirited miles
    WOW!! ABSOLUTELY WOW!! I CHANGED FROM GOODYEAR RUNFLAT TO THESE NEXEN TYRES AND ALL I HAVE TO SAY IS WOW!! THEY TRANSFORMED THE CAR! AND HANDEL EXCELLENT AT HIGH SPEEDS I HAVE TESTED THEM UPTO 130MPH - (NO ISSUES) GRIP IS AMAZING AND AT £60 PER CORNER FITTED YOU CANNOT COMPLAIN.
    REASON FOR CHANGING RUNFLAT IS BECAUSE I WANTED A MORE COMFORTABLE RIDE AND WOW!!

    Given 74% (breakdown) while driving a Honda Accord (235/45 R18) on a combination of roads for 150,000 average miles
    Bought 4pcs new roadstone NFera SU1 . ACCORD fitted on, impressive noise level and extremely comfort drive with soft profile technology. Grip is good as what I expected after I had read so much review in the past. But but... After nearly 10,000km my driving experience tells the overall rating has reduced gradually 20% - 30% . especially high speed cruising at 160km/ph. Feels less confidence compared to Goodyear tyres 2 years ago that factory fitted. Anyway, these Korea made tyres is value for money in the premium category.

    Given 84% (breakdown) while driving a Vauxhall (225/35 R18 W) on a combination of roads for 250 average miles
    After receiving an unfortunate slash in my sidewall of my tyre via a nice small piece of metal left on a road. I phoned around to get a new tyre that day, the only place that had tyres were Kwik Fit (oh no I thought) anyway, they were Nexen N Fera SU1's in stock and since the other front tyre was low too I decided to change the pair of fronts and wear them through winter until I could get a "decent" set of tyres put on.

    Initially I wasn't holding up much hope, driving normally around town there is no difference at all to be told of felt etc. Once on the open road, I was very surprised to how they felt. They are very grippy and give lots of positive fee to the car. By no means do they feel like a budget tyre. As you push ona bit they do start to feel not as planted as the Conti's I replaced, but considering the cost difference its nothing to write home about, damp / wet grip is very positive too. Only done a small amount of miles, so cannot comment on wear rate at all, but the overall feel and grip from the tyre can only be applauded for the price. Very happy indeed as I no longer need to change to "decent" tyres after winter, as these are more than capable.




  • 2012 model nisan 2013 çıkışlı 60bin kilometrede bagaj kapağı boya(2500 kayıt) + sağ ön çamurluk ve ön tampon boyalı (3500kayıt) ve tavanda 3-4 tane dolu izi var elletmemiş sahibi çok göze batmıyor, araç access 1.6 e-hdi otomatik,

    aracı beğedim sizce maksimum kaç para vermeliyim ?
  • Arkadaşlar merhaba,

    Uzun bir zamandır Sol arka kapı sadece kilitliyor araya elinizi soktuğunuzda açmıyordu sonra sağ arka kapı da aynısını yaptı.
    Servise gidip yazılım yüklettim. Sağ arka kapı düzeldi fakat sol arka kapı açmamaya devam ediyordu.
    geçen hafta aracı ben kilitliyorum o kendisi kapıları açıyor bu birkaç kez tekrarladı
    sonra servise gittim
    bilgisayar' bağladılar. sol arka kapı kilidi bozulduğundan sistemi bozduğunu söylediler.

    değişimi kapı kilidi 3 parçadan oluşuyormuş Allure modelleriçin geçerli temaslı algılayıcı lı kapılar için konuşuyorum.

    dış kol 390 tl + kdv
    iç parça siyah olan kısım : 180 tl + kdv
    Ön paneldeki karşılayıcısı 120 Tl + kdv
    sağ ve sol dış kollar ile kurtardık durumu 390 tl x 2 + kdv ayrıca kolların boyanması için de 1 gün bekledim.
  • redboxer82 kullanıcısına yanıt
    50000.
    çok beğendim derseniz belki 1-1,5 daha.
    önemsiz gibi görünse de işlem görmüş parçalar çok.
    birde göçük var.
    aksi takdirde satarken zararınız büyük olur
    Tabi asıl boyadan çok e-hdi araba alacaksanız akü,volan,baskı balata ve tabii ki lastik durumuna bakın.
    bunlar yakın zamanda değişmişse tertemiz 52-53 eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 22 Nisan 2016; 20:40:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    servisten döküm aldım 52bin kmde debriyaj seti ve volant değişmiş, 59bin kmde de 60bin km bakımı yapılmış şu an 60500 kmde lastiklerin 4ünüde 10bin km önce değişmişler, 53k TLye yapıştırdım gitti önümüz yaz araba kiralama fiyatları uçacak aylık 2k'dan aşağı kiralık araç bulamıyosun.

    bu arada debriyaj seti ve volan niye 52binde değişmiş, kazadan dolayı filan olamaz di mi
  • redboxer82 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, bakımları ve masrafı yapılmış bir araca bineceksiniz. Baskı balata ve volant aracın kullanıldığı trafik durumuna göre erken ya da geç değişebiliyor. Eğer yoğun dur kalk trafikte kullanılmış ise bu km lerde değişmesi normal.
  • redboxer82 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.
    Debriyaj balatası bitmiş ve değişmiş işte :) kazayla ilgisi yoktur.
    Ne güzel. Sonuçta masraflı parçalar.
    Bu şanzımanda aracın kullanıldığı tarz ve güzergaha bağlı olarak 20-30 bin km'lerde bile değişime gidilebiliyor.
    Her zamanki gibi kendi 508'imden örnek vereyim; volan 33000 km'de değişti. ondan sonraki balata ve volan, aracı doğru kullanmayı öğrenip kullanmaya başlayınca 120.000 km'de satana kadar tekrar değişim istememişti.
    Aldığınız araç 60.000 km'de ise daha 8.000 km önce değişmiş olması uzun süre (yanlış kullanıp yakmazsanız) kafanız rahat edecek demektir.
    Birde aküyü kontrol ettirin 2012 model araçta yakın zamanda akü değişimi gerekebilir. (ortalama ömrü 4 yıl)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    doğru kullanım nasıl olmalı sizce ? Açıklayabilirmisiniz?
  • euustun kullanıcısına yanıt
    doğru kullanımdan ziyade yapılmaması gereken, dikkat edilmesi gereken, mümkün mertebe kaçınılması gereken hareketler var.
    Konu şu en özet haliyle şu; bu şanzıman aslında bildiğin manuel. Debriyajı kontrol eden bir robot var ve bu robot sizin gazı kontrol edişinize göre debriyajı kavrıyor.
    Siz sürücü olarak gaza istikrarlı basarak robotun yarım debriyajla aracı yürütmesinin önüne geçmelisiniz.
    Bu özellikle çok sık dur kalk trafikte, eğimli yerlere park ederken, yüklü kullaınımlarda, aşırı sıcak günlerde dikkatli olunması gereken birşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: euustun

    Arkadaşlar, 2012 e-hedi allure sahibiyim. Bugun şöför kapısına elimi değdirip kapıyı açmaya çalıştığımda araç kilitten çıktı ama şöför kapım açılmadı. kilitliymiş gibi sanki. diğer kapılar açılıyor ama şöför kapım açılmıyor. Bende diğer kapıya geçip içeriden mandalı ile kapıyı açtım açıldı ve arabayı kullandım. Sonra parkettikten sonra kapıyı kapattım ve tekrar açmak istediğinde açıldı. Fakat ne zaman arabayı komple kilitlersem daha sonra tekrar şöför kapısını açmaya çalışsam açılmadığını gördüm. Bu konu ile ilgili acaba başına gelen çözümü bilen varmı ? teşekkürler.

    Yetkili servise gittiğimde 210 tl kilit değişmesi gerektiğini söylediler. 60 tl de işçilik yazılır dediler. yani toplamda 270 tl ye malolacak gibi görünüyor. kendim önce söküp kilidi temizleyip denemeyi düşünüyorum. duruma göre eğer tamiri mümkün olmazsa mecbur değişeceğiz gibi görünüyor. daha önce kapı içi döşemeyi söken fotoğrafı olan varsa paylaşırsa sevinirim. Saygılar.




  • Mamak belediyesinin bitmek bilmeyen Çukur açma hevesinden lastik zarar gördü biraz. Sorun olur mu sizce? Çukura düştük. Tam yanakla taban birleşimi yerinde. Ön lastik bide...

    Ne yapayım arkadaşlar? Fikirlerinizi bekliyorum

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==




  • 
Sayfa: önceki 498499500501502
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.