Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (357. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.610
Cevap
138
Favori
1.356.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 355356357358359
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    çok ilginç böyle birşey yapmaları :D ne düşünüyorlardı merak ettim doğrusu :D Bir hikayesi vardır belkide :D Bilgileriniz için teşekkür ederim :)
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Daha evvel de bahsedilmiş olabilir ama benim için acil olan bir hususu sizlere danışmak istiyorum:

    2011 model 508 1600 THP Alure alıp LPG taktırmak istiyorum. Bu mümkün mü?
    LPG taktıran yaptıran var mı? Taktırdıktan sonraki düşüncelererini paylaşabilirse çok memnun olurum.


    Not: Ben kısa bir araştırma yaptım. Prins'e sordum takabiliyoruz dedi (9 ay taksitli 4000TL). Ama müşteri memnuniyeti nasıl bilmiyorum. Hiç taktıran görmedim ve konuşmak da nasip olmadı.

    Yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkürler.
  • Forumda Thp'lere Lpg taktırılmaz gibi bir düşünce vardı diye hatırlıyorum. Hiç taktıranı da hatırlamıyorum Thp motor sahiplerinde.
    Aynı motora sahip 308, Rcz araçların kullanıcıları ile de bu forum veya başka forumlar aracılığıyla temasa geçebilirsin.
  • atieng A kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşım. bende 2012 allure modeli var. önce sağ sonra sol koltukta sıkıntı yaşadım. dediğiniz gibi ısıtmıyordu. K. Maraşta gittim servise sağ koltukta döşeme altında rezistans var, ince bir sünger gibi onu değiştirdiler. o gün sıkıntı olmadı sonra yine ısınmamaya başladı. sonra tayin nedeni ile tekirdağa geldim. burada çorluda gören otomotive gittim. onlarda sol tarafı değiştirdiler. yine de çalışmadı. sonra sol koltuk için beyinmi ne oluyormuş onu getirttiler o koltukta o gün için ısındı sonra yine ısınmamaya başladı. yani şu an 2 koltuğumda ısıtmıyor. sırayla sipariş veriyorlar. o olmadı diğeri o da olmadı bir sonrki parça. herhalde en sonunda koltuk değiştirmey kadar gidecek. Allahtan garantimi uzattırmışım aracımı alırken.
  • msakpolat M kullanıcısına yanıt
    hocam şanslıymışsınız garanti içinde sorun yaşadığınız için. bende garanti sona erdiği için maalesef katlanıyorum şu an. son denemelerimde araba ilk çalıştığında koltuklar ısınıyor fakat 1-2 dk sonra ısıtma duruyor. merak ettiğim kontrol etmek için döşemeleri söküyorlar mı. muhtemelen rezistanstan olabilir gibime geliyor. bu durumda kontrol için nasıl bir işlem yapıyorlar acaba bir de masraflı mıdır bu rezistans değiştirme. çok teşekkürler cevabınız için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atieng

    hocam şanslıymışsınız garanti içinde sorun yaşadığınız için. bende garanti sona erdiği için maalesef katlanıyorum şu an. son denemelerimde araba ilk çalıştığında koltuklar ısınıyor fakat 1-2 dk sonra ısıtma duruyor. merak ettiğim kontrol etmek için döşemeleri söküyorlar mı. muhtemelen rezistanstan olabilir gibime geliyor. bu durumda kontrol için nasıl bir işlem yapıyorlar acaba bir de masraflı mıdır bu rezistans değiştirme. çok teşekkürler cevabınız için.

    Akü seviyenizi kontrol ettirin.
    Eğer biraz olsun düşükse koltuk ısıtma bi açılıp bi kapanır çünkü start-stop sisteminin de çalışmama nedeni bu biliyorsunuz bazen devreye giriyor bazen girmiyor.
    Belki buda bununla alakalı olablir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba sayın forum sakinleri.
    Tam bir yıl önce almayı düşündüğüm ikinci el hdi active tr 508'den, sahibiyle anlaşamamamız nedeniyle vazgeçmiş
    ve ani bir kararla tanıdık bir galericiden audi a3 1.4 tfsi almıştım. Şimdilerde eski aşk depreşti ve malum sitedeki
    508 hdi otomatik araç ilanlarını incelemeye koyuldum.
    Hayatımda ilk defa hatchback araç aldım ve yeniden d segmente geçmeyi düşünüyorum nasipse.
    Kafamdaki sorular vites geçişlerindeki sarsıntıyla ilgili değil aslında, o duruma alışabileceğimi düşünüyorum. Ama yaklaşık
    3 yıl önce vectra 1.9 cdti aracımla yaşadığım dizel partikül filtresi problemini 508'le de yaşamaktan korkuyorum. Forumdan
    dpf ile sorun yaşayan oldu mu acaba?
    Diğer konu da; navigasyon olmasını şart koşmuyorum aradığım araçta, ama f1 vites + park sensörü + far sensörü + yağmur sensörü
    özelliklerinin olmasını istiyorum. Donanım olarak Access yeterli oluyor mu bu durumda?
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: truva526

    Arkadaşlar Merhaba,

    Daha evvel de bahsedilmiş olabilir ama benim için acil olan bir hususu sizlere danışmak istiyorum:

    2011 model 508 1600 THP Alure alıp LPG taktırmak istiyorum. Bu mümkün mü?
    LPG taktıran yaptıran var mı? Taktırdıktan sonraki düşüncelererini paylaşabilirse çok memnun olurum.


    Not: Ben kısa bir araştırma yaptım. Prins'e sordum takabiliyoruz dedi (9 ay taksitli 4000TL). Ama müşteri memnuniyeti nasıl bilmiyorum. Hiç taktıran görmedim ve konuşmak da nasip olmadı.

    Yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkürler.

    Turbo araçlara LPG taktırmak her zaman soru işareti oluşturuyor. 508 1.6vti modeline lpg taktıranlar oldu bu forumda. Ama 1.6THP'ye taktıran ne bu forumda, ne başka yerde hiç görmedim.

    Yakıt ekonomisi sizin için kritik ise 508hdi sınıfının en ekonomik sarfiyatlı aracı herhalde...




  • atieng A kullanıcısına yanıt
    döşemeler sökülüyor ama merak etmeyin döşemeler dikişli değil. birbirine geçmeli bu yüzden sökülmesi ve takılması kolay. bunu çoğu servis bilmiyor. dikişli sanıyorlar. bu yüzden biz yapamayız deyip geçiştiriyorlar. ben Lüleburgaz keşan ve çorluyu genel merkeze şikayet ettim. biz yapamayız dediler. 1 hafta içinde hepsi bana geri dönüş yaptı getirin bir bakalım diye. çorluya götürdüm. buradakileri görünce maraştaki servis çok iyiymiş onu anladım. masraf işine gelince açıkçası hiç sormadım. bilemiyorum. parça çok pahalı olmayabilir ama işçiliği bilemem. bende rezistans değişti ısınma olmadı. sonra koltuk ısıtmanın beyni varmış o değişti yine olmadı. sırada hangi parça var merak ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Merhaba sayın forum sakinleri.
    Tam bir yıl önce almayı düşündüğüm ikinci el hdi active tr 508'den, sahibiyle anlaşamamamız nedeniyle vazgeçmiş
    ve ani bir kararla tanıdık bir galericiden audi a3 1.4 tfsi almıştım. Şimdilerde eski aşk depreşti ve malum sitedeki
    508 hdi otomatik araç ilanlarını incelemeye koyuldum.
    Hayatımda ilk defa hatchback araç aldım ve yeniden d segmente geçmeyi düşünüyorum nasipse.
    Kafamdaki sorular vites geçişlerindeki sarsıntıyla ilgili değil aslında, o duruma alışabileceğimi düşünüyorum. Ama yaklaşık
    3 yıl önce vectra 1.9 cdti aracımla yaşadığım dizel partikül filtresi problemini 508'le de yaşamaktan korkuyorum. Forumdan
    dpf ile sorun yaşayan oldu mu acaba?
    Diğer konu da; navigasyon olmasını şart koşmuyorum aradığım araçta, ama f1 vites + park sensörü + far sensörü + yağmur sensörü
    özelliklerinin olmasını istiyorum. Donanım olarak Access yeterli oluyor mu bu durumda?
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkürler...

    Access donanım 2011 de araç ilk çıktığındaki donanımlarla sonradan gelen accessler arasında farklar vardı bunlar tek tek nelerdi,bu saydığınız donanımlar varmı bilmiyorum ama tahminen vardır heralde. Birde bu konuda şöyle bir yorumum var; ikinci elde access active diye değil de gerekirse birkaç bin fazla verip temiz bakımlı olanı almak üzere araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
    Partikül filtresi euro4 ve euro5 tüm hdi motorlarda genel anlamda sorunsuz.Sadece eğer araç çok uzun bir süreçte sürekli olarak düşük devirli ve 2-3 km gibi kısa mesafeli kullanım söz konusu ise birde tabii ki eğer düşük kalite mazot kullanılmışsa 80.000 km civarı ve sonrasında sorun çıkarması sürpriz olmaz.
    Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem pahalı hemde ürüb servislerde genelde bulunmadığından teminide zor.




  • Mrb bende forumu bayadır inceliyorum. 508 1.6 ehdi 112 hp active otomatik paket bir araç almayi planlıyorum.acaba bu araba kaç tork üretiyor. vede bu kasayı kaldırabiliyor mu.yakit tuketimi sehirici ve disi kaç. Bazı araçlara bakıyorum 115 hp 270 tork diyor.bazi araçlarda 112 hp 240 tork diyor.yani bu motora sonradan çiple mi yükseltilyor. Anlamadim kafam bayagi karıştı toparlar sanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • truva526 T kullanıcısına yanıt
    ben aracımı almadan önce çok araştırdım thp ye lpg işini baktım içime sinmedi gittim vti aldım taktım lpg yi. ekonomi olarak süperdi ancak vites geçişlerinde şanzımanın davranışları değişti. bu büyük ihtimalle lpg markası ile alakalı. prins taksam farklı olurmuydu diye düşündüm hep. bir arkadaş prins taktı vti motorlu aracına ve hiç problem yaşamadı. ben ise sadece vites geçişlerinin sadece daha yüksek devirlerde olduğuna şahit oldum. aracım benzinde daha rahattı. thp motor lpg montajı açısından pek güven vermiyor. bazı ustalar 30000 km sonra bir subap takımı takarız 1000 tl ye en fazla o olur masrafı diyorlar. ancak yine de bir endişe var. iyi araştırmanızı tavsiye ederim. pirns takarım diyor ama takacak ustaya bağlı birazda başarılı olabilir. sonuçta artık insignia ya bile lpg takan bir çok araç sahibi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.jackal50

    Mrb bende forumu bayadır inceliyorum. 508 1.6 ehdi 112 hp active otomatik paket bir araç almayi planlıyorum.acaba bu araba kaç tork üretiyor. vede bu kasayı kaldırabiliyor mu.yakit tuketimi sehirici ve disi kaç. Bazı araçlara bakıyorum 115 hp 270 tork diyor.bazi araçlarda 112 hp 240 tork diyor.yani bu motora sonradan çiple mi yükseltilyor. Anlamadim kafam bayagi karıştı toparlar sanız sevinirim.

    Tork değerinin öneminin farkında olup sorma gereği hissettiğinize göre 270 nm torku olan bir aracın ''kasayı kaldırma'' gibi bir sorunu olmayacağını tahmin edebilirsiniz diye düşünüyorum.
    araç büyük ve ağır ve dolayısıyla tabii ki öyle 0-100 hızlanma v.b. konularda bazen of dedirtiyor ama ne yokuşlarda ne yüklü kullanımda hiçbir zaman zayıflık hissettirmiyor.(tüm dizeller gibi) bunun nedeni de tork değerinin yüksek olması.hızlanma değerleri ölçülürken araçlar normal olarak tam gaz ve yüksek devirlere çıkılarak ölçüm yapılıyor.ne varki dizel araçların alameti farikası zaten devir basmadan torkla yürüyebiliyor olmalarıdır ki bu konuda bence araç çok tatminkar.
    aracın 0-100 hızlanması 12.9 sn'dir. örnek vermek gerekirse benzer ağırlıkta olan 1.6 tdi superb dsg şanzımanla 12.7 sn de hızlanıyor. araç 0-100 değerlerinde benzerlerine göre çok ufak bir miktar yavaş gözüküyor ve bunun nedeni de bana göre şanzımanın yavaş vites değitirmesi. aslında motor bir miktar bu durumu toparlıyor ama daha modern bir şanzıman da olsaydı heralde açık ara öne geçerdi.
    bu 112 ve 115 hp farkı eoru 5 motordaki yazılım farkından kaynaklanıyor. kullanımda hemen hemen hiçbir fark hissedemezsiniz. tork konusunda ise auto6r şanzımanlı modellerde eski yeni yazılımlı tüm euro 5 lerde 270 nm'dir ayrıca bu araçlarda overboost denilen bir özellik vardır, tam gaz verildi anda kısa bir süre için max.285 nm. tork üretir.birde yine euro5 motorlu araçlarda 240 nm çıkışlı olanlar var ki bunların manuel şanzımanlı modeller olduğunu görüyoruz. öyle tahmin ediyorum ki manuel şanzımanın tork dayanımının daha düşük olması nedeniyle üretici sınırlandırmış olsa gerek.
    tüm bu anlattıklarım chip, ara beyin falan olmayan , standart fabrika çıkışlı araçlar için geçerlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 12 Kasım 2014; 13:00:10 >




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    2012 1.6 ehdi active oto.44000km olan bir araca 69000 tl istiyorlar sizce fiyat nasil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Merhaba sayın forum sakinleri.
    Tam bir yıl önce almayı düşündüğüm ikinci el hdi active tr 508'den, sahibiyle anlaşamamamız nedeniyle vazgeçmiş
    ve ani bir kararla tanıdık bir galericiden audi a3 1.4 tfsi almıştım. Şimdilerde eski aşk depreşti ve malum sitedeki
    508 hdi otomatik araç ilanlarını incelemeye koyuldum.
    Hayatımda ilk defa hatchback araç aldım ve yeniden d segmente geçmeyi düşünüyorum nasipse.
    Kafamdaki sorular vites geçişlerindeki sarsıntıyla ilgili değil aslında, o duruma alışabileceğimi düşünüyorum. Ama yaklaşık
    3 yıl önce vectra 1.9 cdti aracımla yaşadığım dizel partikül filtresi problemini 508'le de yaşamaktan korkuyorum. Forumdan
    dpf ile sorun yaşayan oldu mu acaba?
    Diğer konu da; navigasyon olmasını şart koşmuyorum aradığım araçta, ama f1 vites + park sensörü + far sensörü + yağmur sensörü
    özelliklerinin olmasını istiyorum. Donanım olarak Access yeterli oluyor mu bu durumda?
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkürler...

    Access donanım 2011 de araç ilk çıktığındaki donanımlarla sonradan gelen accessler arasında farklar vardı bunlar tek tek nelerdi,bu saydığınız donanımlar varmı bilmiyorum ama tahminen vardır heralde. Birde bu konuda şöyle bir yorumum var; ikinci elde access active diye değil de gerekirse birkaç bin fazla verip temiz bakımlı olanı almak üzere araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
    Partikül filtresi euro4 ve euro5 tüm hdi motorlarda genel anlamda sorunsuz.Sadece eğer araç çok uzun bir süreçte sürekli olarak düşük devirli ve 2-3 km gibi kısa mesafeli kullanım söz konusu ise birde tabii ki eğer düşük kalite mazot kullanılmışsa 80.000 km civarı ve sonrasında sorun çıkarması sürpriz olmaz.
    Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem pahalı hemde ürüb servislerde genelde bulunmadığından teminide zor.

    Cevabınız için çok teşekkürler.
    Şu cümlenizdeki ''Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem
    pahalı hemde ürün servislerde genelde bulunmadığından teminide zor'' meblağın fazlalığı tolere edilebilir , ama temin edilmesinin
    zor olması oldukça düşündürücü...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Merhaba sayın forum sakinleri.
    Tam bir yıl önce almayı düşündüğüm ikinci el hdi active tr 508'den, sahibiyle anlaşamamamız nedeniyle vazgeçmiş
    ve ani bir kararla tanıdık bir galericiden audi a3 1.4 tfsi almıştım. Şimdilerde eski aşk depreşti ve malum sitedeki
    508 hdi otomatik araç ilanlarını incelemeye koyuldum.
    Hayatımda ilk defa hatchback araç aldım ve yeniden d segmente geçmeyi düşünüyorum nasipse.
    Kafamdaki sorular vites geçişlerindeki sarsıntıyla ilgili değil aslında, o duruma alışabileceğimi düşünüyorum. Ama yaklaşık
    3 yıl önce vectra 1.9 cdti aracımla yaşadığım dizel partikül filtresi problemini 508'le de yaşamaktan korkuyorum. Forumdan
    dpf ile sorun yaşayan oldu mu acaba?
    Diğer konu da; navigasyon olmasını şart koşmuyorum aradığım araçta, ama f1 vites + park sensörü + far sensörü + yağmur sensörü
    özelliklerinin olmasını istiyorum. Donanım olarak Access yeterli oluyor mu bu durumda?
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkürler...

    Access donanım 2011 de araç ilk çıktığındaki donanımlarla sonradan gelen accessler arasında farklar vardı bunlar tek tek nelerdi,bu saydığınız donanımlar varmı bilmiyorum ama tahminen vardır heralde. Birde bu konuda şöyle bir yorumum var; ikinci elde access active diye değil de gerekirse birkaç bin fazla verip temiz bakımlı olanı almak üzere araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
    Partikül filtresi euro4 ve euro5 tüm hdi motorlarda genel anlamda sorunsuz.Sadece eğer araç çok uzun bir süreçte sürekli olarak düşük devirli ve 2-3 km gibi kısa mesafeli kullanım söz konusu ise birde tabii ki eğer düşük kalite mazot kullanılmışsa 80.000 km civarı ve sonrasında sorun çıkarması sürpriz olmaz.
    Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem pahalı hemde ürüb servislerde genelde bulunmadığından teminide zor.

    Cevabınız için çok teşekkürler.
    Şu cümlenizdeki ''Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem
    pahalı hemde ürün servislerde genelde bulunmadığından teminide zor'' meblağın fazlalığı tolere edilebilir , ama temin edilmesinin
    zor olması oldukça düşündürücü...

    Teminin zorluğu gümrükten kaynaklanıyor.
    Sürekli olarak torba morba ile yapılan yasalar ve dolayısıyla ilgili yönetmelikler değiştiğinden bazı ürünlerin ithalatı çok uzun süre alıyor. Uzunca bir liste var ithalatının uygunluğu denetime tabi ürünler diye ve amortisörler ve partikül sıvısı da bu listeye dahil.
    Bu teknik bir mevzu ben tam ayrıntısını bilmiyorum ama bütün markalar için geçerli olan bir sorun bu son 2 yıldır. Benim 2010 corsamda arka amortisörlerde servisin kabul ettiği bir hata vardı, ses falan yapıyordu ama servis bu nedenle değiştirememişti.
    Bugün markası farketmez aracınız için orjinal bir amortisör takımı sipariş ederseniz eğer türkiyede stoklarda yoksa gelmesi asgari 3 ay sürer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 13 Kasım 2014; 1:28:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.jackal50

    2012 1.6 ehdi active oto.44000km olan bir araca 69000 tl istiyorlar sizce fiyat nasil

    Bence yüksek. 44000 km deki 2012 active benim nazarımda azami 63-65 eder.
    Bu rakama allure almanız mümkün.
    Ben geçenlerde arabamı satılığa çıkardım (2011 allure 90.000 km de 68850 lira istedim 66000 civarının üzerine teklif veren dahi olmadı) gerçi şimdilik satmaktab vazgeçtim zira ararığım gibi bir sıfır 508 bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Mustafa bey...Araştırmaya devam etmek lazım ozaman...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Merhaba sayın forum sakinleri.
    Tam bir yıl önce almayı düşündüğüm ikinci el hdi active tr 508'den, sahibiyle anlaşamamamız nedeniyle vazgeçmiş
    ve ani bir kararla tanıdık bir galericiden audi a3 1.4 tfsi almıştım. Şimdilerde eski aşk depreşti ve malum sitedeki
    508 hdi otomatik araç ilanlarını incelemeye koyuldum.
    Hayatımda ilk defa hatchback araç aldım ve yeniden d segmente geçmeyi düşünüyorum nasipse.
    Kafamdaki sorular vites geçişlerindeki sarsıntıyla ilgili değil aslında, o duruma alışabileceğimi düşünüyorum. Ama yaklaşık
    3 yıl önce vectra 1.9 cdti aracımla yaşadığım dizel partikül filtresi problemini 508'le de yaşamaktan korkuyorum. Forumdan
    dpf ile sorun yaşayan oldu mu acaba?
    Diğer konu da; navigasyon olmasını şart koşmuyorum aradığım araçta, ama f1 vites + park sensörü + far sensörü + yağmur sensörü
    özelliklerinin olmasını istiyorum. Donanım olarak Access yeterli oluyor mu bu durumda?
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkürler...

    Access donanım 2011 de araç ilk çıktığındaki donanımlarla sonradan gelen accessler arasında farklar vardı bunlar tek tek nelerdi,bu saydığınız donanımlar varmı bilmiyorum ama tahminen vardır heralde. Birde bu konuda şöyle bir yorumum var; ikinci elde access active diye değil de gerekirse birkaç bin fazla verip temiz bakımlı olanı almak üzere araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
    Partikül filtresi euro4 ve euro5 tüm hdi motorlarda genel anlamda sorunsuz.Sadece eğer araç çok uzun bir süreçte sürekli olarak düşük devirli ve 2-3 km gibi kısa mesafeli kullanım söz konusu ise birde tabii ki eğer düşük kalite mazot kullanılmışsa 80.000 km civarı ve sonrasında sorun çıkarması sürpriz olmaz.
    Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem pahalı hemde ürüb servislerde genelde bulunmadığından teminide zor.

    Cevabınız için çok teşekkürler.
    Şu cümlenizdeki ''Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem
    pahalı hemde ürün servislerde genelde bulunmadığından teminide zor'' meblağın fazlalığı tolere edilebilir , ama temin edilmesinin
    zor olması oldukça düşündürücü...

    Teminin zorluğu gümrükten kaynaklanıyor.
    Sürekli olarak torba morba ile yapılan yasalar ve dolayısıyla ilgili yönetmelikler değiştiğinden bazı ürünlerin ithalatı çok uzun süre alıyor. Uzunca bir liste var ithalatının uygunluğu denetime tabi ürünler diye ve amortisörler ve partikül sıvısı da bu listeye dahil.
    Bu teknik bir mevzu ben tam ayrıntısını bilmiyorum ama bütün markalar için geçerli olan bir sorun bu son 2 yıldır. Benim 2010 corsamda arka amortisörlerde servisin kabul ettiği bir hata vardı, ses falan yapıyordu ama servis bu nedenle değiştirememişti.
    Bugün markası farketmez aracınız için orjinal bir amortisör takımı sipariş ederseniz eğer türkiyede stoklarda yoksa gelmesi asgari 3 ay sürer.

    Her ne kadar çok onaylamasam da, insanın aklına partikül filtresi iptali geliyor ister istemez...




  • quote:

    Arkadaşlar daha önce belki yazılmıştır bakmadım..

    İşim olduğu için uğradığım Citroen servisinde aracımın şase numarasını girdiğimizde sistemde ücretsiz Triger seti değişimi çıktı. Araç 120.000kmye geldiğinde triger setini ücretsiz değiştireceklerini belirttiler. Aracım 2011 Citroen C5 1.6 e-hdi. Motorlar aynı olduğu için bilginiz olsun dedim. Bir arayıp sormanızda fayda var servisinizi..
  • 
Sayfa: önceki 355356357358359
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.